رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

ارز فچ ای آی FET چیست؟

ارز دیجیتال FET چیست؟

fet 1 700x292 - ارز فچ ای آی FET چیست؟ارز دیجیتال FET چیست؟
همانطور که در مقدمه این مقاله بیان نمودیم، ارز دیجیتال پروژه Fetch.Ai، FET است. این توکن بر روی بلاکچین اتریوم پیاده سازی شده است و مبتنی بر استاندارد ERC-20 می باشد. این توکن دارای کاربردهای مختلفی می باشد و به نوعی می توان گفت که به عنوان کلید ورود به اکوسیستم Fetch شناخته می شود.

یکی از کاربردهای توکن FET این است که می توانید با استفاده از ان عامل نرم افزاری خود را ایجاد نموده و گسترش دهید و سپس به شبکه متصل نمایید. همچنین با پرداخت توکن FET توسعه دهندگان قادر خواهند بود به خدمات مبتنی بر یادگیری ماشینی دسترسی پیدا نمایند. تا بتوانند در نهایت یک هوش جمعی را گسترش دهند. همچنین با استیک کردن توکن FET می توانید به یک نود اعتبارسنج تبدیل شوید.

تعداد کل FET هایی که در دسترس خواهند بود ۱.۱۵ میلیارد توکن است. در مارس ۲۰۲۱، ۶۵ درصد از کل تعداد توکن ها قبلا صادر شده است. انتظار می رود با در دسترس قرار گرفتن توکن های کمتر، قیمت FET افزایش یابد.


نیم نگاهی به توکن Fetch.Ai

نام اختصاریFET
نوع ارزToken
عرضه کل۷۴۶،۱۱۳،۶۸۱
مقدار در گردش۱،۱۵۱،۴۴۱،۲۲۶
وب سایت رسمیFetch.Ai

Community.Fetch.Ai

بلاکچین اکسپلوررEtherscan.Io

Bscscan.Io

Explore-Fetchhub.Fetch.Ai

http://Www.Mintscan.Io

پیج های ارتباطی رسمیMedium

Twitter

Rel=”Nofollow” Target=”_blank”Reddit

سورس کدhttps://Github.Com/Fetchai
وایت پیپرhttps://Www.Dropbox.Com/S/Gxptsecwdl3jjtn/David%20Minarsch%20-%202021-04-26%2010.34.17%20-%20paper_21_finalversion.Pdf?Dl=0
آدرس قرارداد اتریوم0xaea46A60368A7bD060eec7DF8CBa43b7EF41Ad85

معرفی پلتفرم Fetch.Ai

fet 2 700x292 - ارز فچ ای آی FET چیست؟معرفی پلتفرم Fetch.Ai
Fetch.Ai در فوریه ۲۰۱۹ به عنوان یک پروژه در لانچ پد بایننس راه اندازی شد. این پروژه به عنوان تلفیقی از دو فناوری یعنی فناوری هوش مصنوعی و بلاکچین ظاهر شد. این ایده از تمایل به تمرکززدایی سیستم های مبتنی بر هوش مصنوعی شکل گرفت.

یکی از ویژگی هایی که پلتفرم Fetch.Ai داراست این است که دارای قابلیت رشد و فعالیت در مقیاس جهانی می باشد. پلتفرم Fetch.Ai با استفاده از قراردادهای هوشمند کاربران را به منبعی از اطلاعات و همچنین Software Agent یا عامل نرم افزاری وصل می کند. آیا اطلاعاتی در ارتباط با عامل نرم افزاری دارید؟ عامل نرم افزاری در واقع قسمتی از نرم افزار می باشد که وظیفه آن جمع اوری اطلاعات و ارائه آن به کاربر است.

پروژه Fetch.Ai همچنین از ابزار منبع باز یا Open Source Tool استفاده می نماید. ابزارهای منبع باز ابزارهایی نرم افزاری می باشند که به همه توسعه دهندگان و برنامه نویسان بدون دریافت هیچ حق اشتراکی ارائه می شوند و انها می توانند متناسب با نیاز خود از این ابزارها استفاده کنند.


بررسی تاریخچه و معرفی بنیانگذاران Fetch.Ai

fet 3 700x292 - ارز فچ ای آی FET چیست؟بررسی تاریخچه و معرفی بنیانگذاران Fetch.Ai
Fetch.Ai در اوایل سال ۲۰۱۷ پس از ادغام دو شرکت مستقل Itzme AI و UVue تاسیس شد. این تیم متشکل از افرادی با تجربه، توسعه دهندگان، دانشمندان و سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال است. در میان آنها فارغ التحصیلان دانشگاه های آکسفورد، آمستردام، میامی و کالج لندن هستند. در ادامه شما می توانید با این افراد به طور کامل آشنا شوید.

  • همایون شیخ Humayun Sheikh: این فرد یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Fetch.Ai است و قبلا به عنوان بنیانگذار شرکت Itzcompany شناخته می شد.
  • توماس هاین Thomas Hain: مدیر ارشد علمی پلتفرم Fetch.Ai توماس هاین می باشد که محقق در مکانیسم های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین است.
  • توبی سیمپسون Toby Simpson: این فرد در زمینه ساخت و توسعه بازی های کامپیوتری دارای تجربه می باشد و همچنین سرپرست تیم نرم افزاری DeepMind نیز بوده است.

عملکرد Fetch.Ai چگونه است؟

fet 4 700x292 - ارز فچ ای آی FET چیست؟عملکرد Fetch.Ai چگونه است؟
ایجاد ارزش مبتنی بر داده و اطمینان از ارسال آن به آدرس های مناسب، تیم Fetch.Ai را بر آن داشت تا معماری لایه ای را برای پلتفرم خود توسعه دهند. این منجر به ایجاد سه لایه شده است که به طور نزدیک با اهداف کلی پلتفرم در هم تنیده شده است:

  • لایه اول از عوامل اقتصادی مستقل تشکیل شده است. آنها در محیطی وجود دارند که در آن اطلاعات مربوط به اعتماد و شهرت در گردش است تا ریسک انجام معاملات را به حداقل برساند.
  • لایه دوم چارچوب اقتصادی باز است. زیربنای آن دفترکل اساسی است که خانه ای برای ارز دیجیتال FET و یک سیستم تراکنش های غیرمتمرکز است.
  • لایه سوم دفتر کل هوشمند Fetch است که شهرت، اعتماد و هوش را برای اطمینان از یکپارچگی سیستم مدیریت می کند. این کلید برای ارزش پیشنهادی Fetch است زیرا اطلاعات بازار را مدیریت می کند که نمایندگان باید به کارآمدترین روش دسترسی داشته باشند. این شامل کاربردی یادگیری ماشینی برای کشف اینکه کدام بازارها با دیگران و به چه روشی تعامل دارند، می شود.
مطالعه
راهنمای انتخاب بروکر فارکس

معرفی ویژگی های پلتفرم Fetch.Ai

fet 5 700x292 - ارز فچ ای آی FET چیست؟معرفی ویژگی های پلتفرم Fetch.Ai
از جمله ویژگی هایی که پلتفرم Fetch.Ai دربر دارد می توان به غیرمتمرکز بودن اشاره کرد. همچنین دسترسی باز و ساختار توکنی شده از دیگر ویژگی های پلتفرم Fetch.Ai است. این پلتفرم به دلیل اینکه مبتنی بر فناوری باز است به کاربران اجازه می دهد به داده هایی که با استفاده از فناوری هوش مصنوعی به دست آمده اند، متصل شوند. مجموعه ای از عامل های نرم افزاری موجود در شبکه، خدماتی را به کاربران ارائه می دهند و تصمیم گیری ها در دست یک هسته مرکزی نمی باشد.

در صورتی که این پلتفرم در شاخه های گوناگون تکنولوژی و همچنین حوزه های مختلف کسب و کار گسترش یابد، باعث گسترش دایره اطلاعاتی شبکه می شود. به همین دلیل کم کم سرویس های خدماتی شبکه کارآمدتر واقع می شوند.

علاوه بر مواردی که گفتیم شایان ذکر است این سیستم دارای ظرفیت گسترده ای در زمینه های متعدد می باشد. برای مثال کاربران خدمات مالی قادر خواهند بود که مبادلات خود را کارآمدتر کنند و یا شبکه های حمل و نقل عمومی می توانند به بازسازی زیرساخت های خود بپردازند. همچنین شبکه های هوشمند انرژی می توانند به وجود بیایند.


بررسی اهداف Fetch.Ai

fet 6 700x292 - ارز فچ ای آی FET چیست؟بررسی اهداف Fetch.Ai
در این قسمت از مقاله به معرفی اهدافی که پروژه Fetch.Ai دربر دارد، خواهیم پرداخت:

  1. هدف Fetch.Ai ارائه جایگزینی برای سیستم های متمرکزی است که وظیفه مراقبت از وظایف مختلف از تحویل داده تا ارائه خدمات روزمره را دارند. توسعه دهندگان Fetch یک سیستم غیرمتمرکز باز مانند سیستم آنها را به عنوان موقعیت بهتری برای همکاری در اقتصاد مبتنی بر ماشین در حال ظهور می بینند.
  2. Fetch.Ai می خواهد یک چارچوب اقتصادی باز را به عنوان یک اکوسیستم ایجاد کند که در آن عوامل و داده های دیجیتال با هم تعامل داشته باشند و در عین حال عملکرد برتر را با هزینه کمتر ارائه دهند.
  3. Fetch.Ai و توکن FET آن نیاز به داشتن واسطه های انسانی یا شرکتی را کاهش می دهد که دسترسی به مرکز دانش ایجاد شده توسط حوزه داده دیجیتال را کنترل کنند. با کمک فناوری یادگیری ماشینی که دفتر کل را با عوامل موجود در این زمینه مرتبط می کند، داده هایی که قبلا فاقد ارزش اقتصادی در نظر گرفته می شدند اکنون می توانند پایه و اساس صنایع نوظهور شوند.

بررسی روند قیمت ارز دیجیتال فچ ای‌ آی FET

ارز دیجیتال فچ ای‌ آی FET در تاریخ ۳ مارس سال ۲۰۱۹ در سطح قیمتی ۰.۳۶۲۷ دلار به بازار ارز های دیجیتال عرضه شده است و متاسفانه از همان تاریخ دچار روند نزولی شده است. رمز ارز فچ ای‌ آی در روز پایانی سال ۲۰۱۹ با سطح قیمتی ۰.۰۳۷۴ دلار امریکا خرید و فروش شده و وارد سال ۲۰۲۰ شد.

این رمز ارز در سال ۲۰۲۰ روند قیمتی نسبتا ثابتی را تجره کرده است و در آخرین روز سال ۲۰۲۰ با سطح قیمتی ۰.۰۵۱۷۹ دلار آمریکا سال ۲۰۲۰ را به اتمام رسانده و وارد سال ۲۰۲۱ شد. ارز دیجیتال فچ ای‌ آی FET در سال ۲۰۲۱ روند صعودی را تجربه کرده است که از این روند صعودی در تاریخ ۸ سپتامبر سال ۲۰۲۱ به نقطه ATH خود رسیده و این سطح را لمس کرد رمز ارز فچ ای‌ آی در روز پایانی سال ۲۰۲۱ با سطح قیمتی ۰.۵۰۶۹ دلار آمریکا خرید و فروش شده و وارد سال ۲۰۲۲ شد.

مطالعه
ارز پلی دپ PLA چیست؟

ارز دیجیتال فچ ای‌ آی FET از آغاز سال ۲۰۲۲ تا به امروز روند نزولی را تجربه کرده است.

ارز فچ ای‌ آی در تاریخ ۱۳ مارس ۲۰۲۰ با سطح قیمتی ۰.۰۰۸۲۷ دلار به سطح ATL خود رسیده است. حجم معاملات رمز ارز فچ ای‌ آی در ۲۴ ساعت اخیر برابر است با ۶۰,۸۲۱,۱۶۶ دلار آمریکا.

همراهان عزیز زوم ارز شما می‌توانید با استفاده از تصویر زیر که نمودار قیمتی ارز دیجیتال فچ ای‌ آی FET را از زمان عرضه شدن تا به امروز نشان می‌دهد این رمز ارز را مورد بررسی و تحلیل قرار دهید، در صورتی نیاز به مطالعه به صورت دقیق تر را داشتید می‌توانید با مراجعه به سایت کوین مارکت کپ در صفحه ی ارز FET این نمودار را به صورت کامل همراه با جزعیات و قابلیت زوم استفاده کنید.
2 Capture 700x441 - ارز فچ ای آی FET چیست؟بررسی روند قیمت ارز دیجیتال فچ ای‌ آی FET


خرید و فروش ارز دیجیتال فچ ای‌ آی FET

fet 8 700x292 - ارز فچ ای آی FET چیست؟خرید و فروش ارز دیجیتال فچ ای‌ آی FET
اگر قصد خرید و فروش ارز دیجیتال فچ ای‌ آی FET را دارید می‌توانید در صرافی های داخلی که از این رمز ارز پشتیبانی می‌کنند اقدام به خرید و فروش کنید اما اگر صرافی های داخلی از این رمز ارز پشتیبانی نمی‌کند، اصلا نگران نباشید شما می‌توانید در صرافی های خارجی که از رمز ارز فچ ای‌ آی FET پشتیبانی می‌کنند اقدام به انجام معاملات خود کنید. اما به دلیل تحریم هایی که متوجه کشور ما است قادرنیستیم تومان خود را بصورت مستقیم در صرافی خارجی تبدیل به رمز ارز های مورد نظر خود کنیم.

برای انجام معامله در صرافی های خارجی ما راه حل این مشکل را به شما آموزش می دهیم شما می‌توانید در صرافی های داخلی اقدام به خرید یکی از استیبل کوین های موجود مانند تتر کرده و در یکی از صرافی های خارجی که از ارز دیجیتال فچ ای‌ آی FET پشتیبانی می‌کند، اقدام به خرید رمز ارز FET با تتر کرده و به معامله ی این رمز ارز بپردازید.

کاربران گرامی زوم ارز برای فروش رمز ارز فچ ای‌ آی شما باید در ابتدا اقدام به تبدیل رمز ارز فچ ای‌ آی با یکی از استیبل کوین ها مانند تتر کنید و در مرحله ی بعد برای تبدیل تتر به تومان باید تتر های خود را به وسیله ی یکی از صرافی های داخلی تبدیل به تتر کنید.


صرافی های پشتیبان کننده ی ارز دیجیتال فچ ای‌ آی FET

fet 9 700x292 - ارز فچ ای آی FET چیست؟صرافی های پشتیبان کننده ی ارز دیجیتال فچ ای‌ آی FET
در قسمت قبلی ما روش خرید و فروش رمز ارز فچ ای‌ آی FET پرداختیم و راه آن را به شما آموزش دادیم اما برای خرید و فروش هر ارز دیجیتالی در ابتدا شما باید صرافی های پشتیبان کننده ی آن رمز ارز را بشناسید و با آن آشنایی داشته باشید ما در این قسمت به معرفی صرافی های پشتیبان کننده ی رمز ارز فچ ای‌ آی می‌پردازیم پس با ما همراه باشید.

صرافی های پشتیبان کننده ی ارز دیجیتال فچ ای‌ آی FET عبارتند از:

  • صرافی Binance
  • صرافی Gate.Io
  • صرافی KuCoin
  • صرافی Huobi
  • صرافی Uniswap
  • صرافی Wazir X
  • صرافی PancakeSwap
  • صرافی CoinEx

نکته: صرافی های بیشتری از ارز دیجیتال فچ ای‌ آی FET پشتیبانی می‌کنند در صورت تمایل می‌توانید برای مطالعه ی لیست کامل صرافی های پشتیبان کننده ی این ارز از سایت کوین مارکت کپ در قسمت ارز دیجیتال فچ ای‌ آی با کلیک روی تب Market از این لیست استفاده کنید.


کیف پول های پشتیبان کننده ی ارز دیجیتال فچ ای‌ آی FET

fet 10 700x292 - ارز فچ ای آی FET چیست؟کیف پول های پشتیبان کننده ی ارز دیجیتال فچ ای‌ آی FET
بعد از خرید ارز دیجیتال فچ ای‌ آی FET نوبت به ذخیره و نگهداری از رمز ارز های خریداری شده می‌رسد شما برای نگهداری از ارز های خود باید اقدام به تهیه ی کیف پول ارز های دیجیتال کنید امروزه با زیاد شدن تعداد و تنوع کیف پول های ارز دیجیتال دانستن اینکه چه کیف پول هایی از ارز دیجیتال مورد نظر ما پشتیانی می‌کنند یا خیر کار بسیار سختی شده است اما اصلا نگران نباشید ما در انتخاب کیف پول مناسب به شما کمک می‌کنیم پس با ما همراه باشید.

  • کیف پول نرم افزاری تراست Trust Wallet: کیف پول نرم افزاری تراست یکی از بهترین کیف پول های نرم افزاری دنیای ارز های دیجیتال است که فقط از سیستم عامل های موبایلی یعنی اندروید و Ios پشتیبانی می‌کند کیف پول تراست یکی از پنج کیف پول برتر دنیای ارز های دیجیتال است.
  • کیف پول نرم افزاری سیف پل SafePal: کیف پول سیف پل همانند کیف پول نرم افزاری تراست یکی از پنج کیف پول برتر دنیای ارز های دیجیتال است، کیف پول سیف پل ارز رمز ارز های گوناگون و زیادی پشتیبانی می‌کند شما قادر هستید بغیر از رمز ارز فچ ای‌ آی ازارز های دیگیرتان نیز در این کیف پول نگهداری کنید این ولت دارای امنیت مناسبی می‌باشد و در سیستم عامل های موبایلی مانند اندروید و Ios برای کاربران قابل استفاده می‌باشد.
  • کیف پول نرم افزاری متامسک MetaMask: کیف پول متامسک یکی از کیف پول های پشتیبان کننده ی ارز دیجیتال فچ ای‌ آی FET  است، کیف پول متامسک کیف پول رسمی اتریوم است و بر روی انواع مرورگر ها و سیستم عامل های موبایلی مانند اندروید و Ios نیز قابل دسترس است.
  • کیف پول سخت افزاری لجر Ledger: کیف پول سخت افزاری لجر  یکی از معروف ترین کیف پول های سخت افزاری دنیای ارز های دیجیتال است. کیف پول سخت افزاری لجر دارای دو مدل به نام های لجر نانو ایکس Ledger Nano X و لجر نانو اس Ledger Nano S است، این کیف پول های سخت افزاری بغیر از ارز دیجیتال فچ ای‌ آی FET از رمز ارز ها و توکن های گوناگون زیادی پشتیبانی می‌کند.
مطالعه
ارز پکسوس گلد PAXG چیست؟

آینده ارز دیجیتال FET چگونه است؟

fet 7 700x292 - ارز فچ ای آی FET چیست؟آینده ارز دیجیتال FET چگونه است؟
در این قسمت از مقاله به بررسی آینده رمز ارز FET خواهیم پرداخت. در واقع بررسی خواهیم نمود که آیا FET یک سرمایه گذاری مناسب به شمار می رود یا خیر. FET به دلیل پایه های تکنولوژیکی بسیار قوی پلتفرم Fetch.Ai سرمایه گذاری خوبی است. تمرکز بر هوش مصنوعی و یادگیری ماشین به Fetch.Ai برتری زیادی نسبت به رقبا می دهد و یکی از دلایلی است که قیمت FET همچنان در حال رشد است.

یکی دیگر از دلایلی که بسیاری از کارشناسان بلاکچین فکر می کنند Fetch.Ai یک سرمایه گذاری خوب است، این واقعیت است که توکن FET عرضه کل ثابتی دارد و می تواند به عنوان یک محافظ موثر در برابر افزایش تورم است. عرضه FET به ۱،۱۵۲،۹۹۷،۵۷۵ توکن محدود شده است و هرگز نمی توان یک توکن بیش از این مقدار ایجاد کرد. به همین دلیل، انتظار می رود قیمت این رمز ارز در طول زمان افزایش یابد.


کلام پایانی درباره ی ارز فچ ای آی FET چیست؟

همانطور که در این مقاله مطالعه نمودید، ما به معرفی رمز ارز FET و پلتفرم Fetch.Ai پرداختیم. رمز ارز FET بر روی بلاکچین اتریوم پیاده سازی شده است و مبتنی بر استاندارد ERC-20 می باشد. این توکن دارای کاربردهای مختلفی می باشد. پروژه Fetch.Ai تلفیقی از دو فناوری یعنی فناوری هوش مصنوعی و بلاکچین می باشد.

به طور کلی شما می توانید از کیف پول هایی که در این مقاله نام بردیم برای ذخیره سازی رمز ارز FET استفاده نمایید. همچنین صرافی های ذکر شده در مقاله به منظور خرید و فروش رمز ارز FET مورد استفاده قرار می گیرند. امیدواریم که با پایان این مقاله اطلاعات کافی را دریافت کرده باشید.

ممنون از اینکه تا پایان مقاله “ارز فچ ای آی FET چیست؟” همراه ما بودید.

https://www.zoomarz.com/fet-cryptocurrency

منبع: زوم ارز

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.