رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

ارز وو WOO چیست؟

ارز وو WOO چیست؟ در این مقاله قصد داریم به معرفی ارز دیجیتال وو WOO و پلتفرم ارائه دهنده آن یعنی وو نتورک Woo Network بپردازیم. در یک عبارت کوتاه می توان وو نتورک Woo Network را یک پلتفرم جدید انقلابی برای ترید ارزهای دیجیتال معرفی نمود که مشکلات مربوط به نقدینگی و کارمزد را حل می نماید.

وو نتورک Woo Network در واقع یک پلتفرم معاملاتی با مجموعه ای از ویژگی هاست که به نیازهای تریدرها پاسخ می دهد. پشتیبان این پلتفرم توکن های وو WOO هستند که به دارندگان خود مزایای را ارائه می دهد. در ادامه مطالب شما می توانید با پلتفرم وو نتورک Woo Network و توکن آن وو WOO به طور کامل آشنا شوید. همچنین به شما کیف پول هایی را معرفی خواهیم نمود که می توانید از آنها برای ذخیره سازی ارز دیجیتال وو WOO استفاده نمایید.

 

ارز دیجیتال وو WOO چیست؟

woo 1 700x292 - ارز وو WOO چیست؟
همانطور که در ابتدای این مقاله بیان نمودیم، رمز ارز وو WOO توکن ارائه شده پلتفرم وو نتورک Woo Network است. پلتفرم وو نتورک با استفاده از توکن های وو WOO ارائه دهندگان نقدینگی را تشویق می نماید تا با یکدیگر به رقابت بپردازند. رمز ارز وو می تواند در پلتفرم وو نتورک برای استیکینگ استفاده شود. همچنین این توکن به کاربران حق رای می دهد و با استفاده از آن می توانند تخفیف هایی را در معاملات خود دریافت نمایند.

به عبارتی کاربران می توانند با خرید توکن های وو WOO، از خدمات گسترده ای در وو نتورک برخوردار شوند. همچنین لازم به ذکر است که سرمایه گذاران علاوه بر استفاده از رشد آینده وو نتورک به عنوان یک پلتفرم همه کاره، می توانند با نگهداشتن توکن های وو WOO نیز سود ببرند. مجموع عرضه وو WOO 3،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ توکن است و توزیع آن به شرح زیر می باشد:

  • ۵۰% از کل عرضه به اکوسیستم
  • ۲۰% برای تیم
  • ۲۰% به عنوان فروش توکن
  • ۵% برای مشاوران
  • ۵% برای مدیریت نقدینگی

نیم نگاهی به توکن وو نتورک Woo Network

نام اختصاری WOO
نوع ارز Token
عرضه کل۲،۹۹۱،۳۷۳،۷۴۵
مقدار در گردش ۵۷۴،۲۶۲،۵۳۶
سایت رسمیWoo.Org

Woo.Network

بلاکچین اکسپلوررEtherscan.Io

Hecoinfo.Com

Bscscan.Com

پیج های ارتباطی رسمی Medium

Twitter

وایت پیپرhttps://Woo.Org/
آدرس قرارداد اتریوم 0x4691937a7508860f876c9c0a2a617e7d9e945d4b

معرفی پلتفرم وو نتورک Woo Network

woo 2 700x292 - ارز وو WOO چیست؟
وو نتورک Woo Network یک شبکه نقدینگی است که در آن CeFi با DeFi ملاقات می کند. امور مالی غیرمتمرکز DeFi مفهوم غیرمتمرکز بلاکچین را در نظر گرفته و آن را در دنیای مالی اعمال می کند. با وو نتورک تریدرها، موسسات، صرافی ها و پلتفرم های DeFi دسترسی دموکراتیک به بهترین نقدینگی و اجرای معاملات با کارمزد کم دارند.

مطالعه
ارز کرومیا CHR چیست؟

وو نتورک Woo Network با هدف یک شرکت تجاری که متخصص در ارائه نقدینگی به صرافی های بزرگ است، راه اندازی شد. وو نتورک پس از تجربه های فراوان، مجموعه کاملی از ویژگی ها را راه اندازی کرد تا به دارندگان ارزهای دیجیتال خدمات رسانی کند. این خدمات شامل انواع سفارش های پیشرفته برای کمک به مدیریت کارمزدهای معاملاتی است.

با اضافه نمودن ویژگی های پیشرفته همچون معاملات فیوچرز، وو نتورک مطمئنا فضای زیادی برای رشد به عنوان یک پلتفرم برای تریدرهای مبتدی و پیشرفته دارد. به طور کلی می توان بیان نمود وو نتورک Woo Network یک پلتفرم معاملاتی است که نقدینگی بسیار بالاتر از صرافی های اصلی ارائه می کند.


بررسی تاریخچه و معرفی بنیانگذاران وو نتورک Woo Network

woo 9 700x292 - ارز وو WOO چیست؟
وو نتورک Woo Network توسط Kronos Research که یکی از بزرگترین شرکت های تجارت ارزهای دیجیتال است در ژوئن ۲۰۱۹ تاسیس شد. این شرکت توسط مارک و جک در سال ۲۰۱۸، تنها با دو کارمند راه اندازی شد. اما در پایان سال، آنها به ۶۰ محقق در ۳ شهر رسیدند که مشتاقانه روی ایده های جدید برای تحقیقات Kronos کار می کردند. در ادامه شما می توانید با دو بنیانگذار شرکت Kronos Research آشنا شوید:

  • Jack Tan: جک تان یکی از موفق ترین تریدرها در حوزه ارزهای دیجیتال است. جک پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه، کار خود را در BNP Paribas و Deutsche Bank آغاز کرد.
  • Mark Pimentel: مارک به عنوان یکی از بنیانگذاران Kronos Research شناخته می شود و به عنوان مدیرعامل شرکت عمل می نماید. مارک کار خود را در گروه سرمایه گذاری Citadel آغاز کرد، جایی که در سال ۲۰۰۷ توانست ۸۹۲ میلیون دلار برای شرکت درآمد داشته باشد.

نگهداری توکن های وو WOO چه مزایایی دارد؟

woo 4 700x292 - ارز وو WOO چیست؟
در اینجا لازم است بیان نماییم که کاربران می توانند با خرید توکن های وو WOO در وو نتورک Woo Network از ابزارهای گسترده ای بهره مند شوند. سرمایه گذاران قادر خواهند بود با نگهداری این توکن ها، سود دریافت نمایند. پاداش های دریافتی شامل موارد زیر است:

  • کارمزد معاملاتی صفر: در پلتفرم وو نتورک می توان با اشتراک گذاشتن توکن های وو WOO کارمزدهای معاملاتی را تا ۰% کاهش دهید.
  • افزایش محدودیت نرخ معاملات API برای سرمایه گذاران نهادی.
  • ایردراپ های توکن وو WOO بین استیکرها یا سهامداران توزیع می شود.
  • پاداش برای تامین کنندگان نقدینگی وو WOO و ییلد فارمینگ در سراسر DEX
  • توکن های وو WOO را می توان به عنوان وثیقه برای دریافت وام در پلتفرم هایی مانند Sushi Kashi استفاده کرد.
  • سرمایه گذاری در WOOFi در آینده

بررسی روند قیمت ارز دیجیتال وو

در زمان نگارش این مقاله یعنی در تاریخ ۲۳ دسامبر ۲۰۲۱ قیمت ارز دیجیتال وو WOO برابر با ۰.۸۹۳۳۰۹ دلار آمریکا با حجم معاملات ۲۴ ساعته ۳۹،۷۱۷،۲۲۴ دلار می باشد. این رمز ارز در ۲۴ ساعته گذشته ۶.۵۴ درصد رشد قیمت داشته است. اکنون ارز دیجیتال وو WOO در رتبه ۱۳۸ سایت کوین مارکت کپ قرار دارد.

مطالعه
مزایای استخرهای استخراج بیتکوین

قیمت ارز دیجیتال وو در تاریخ ۲۹ اکتبر ۲۰۲۰ برابر با ۰.۴۰۱۶ دلار بوده است و تا تاریخ ۱۸ مارس ۲۰۲۱ یک روند نزولی را طی نموده است. پس از آن با یک رشد قیمت همراه بوده و در تاریخ ۹ مِی ۲۰۲۱ به قیمت ۱.۳۴۳۷ دلار رسیده است. لازم به ذکر است که این ارز دیجیتال در تاریخ ۱۶ نوامبر ۲۰۲۱ به بالاترین قیمت خود یا ATH رسیده است. در ادامه شما می توانید روند قیمت این رمز ارز را بر روی نمودار مشاهده کنید:
woo chart 700x317 - ارز وو WOO چیست؟


خرید ارز دیجیتال وو WOO چگونه است؟

woo 5 700x292 - ارز وو WOO چیست؟
برای خرید ارز دیجیتال وو WOO شما می توانید از صرافی های پشتیبانی کننده این رمز ارز استفاده نمایید. صرافی هایی همچون KuCoin ،Bybit ،Huobi Global و OKEx برای خرید و فروش رمز ارز وو مورد استفاده قرار می گیرند.

در این صرافی ها می توان ارز دیجیتال وو را با جفت ارزهایی همچون USDT، BTC و ETH معامله کرد. توجه نمایید که شما باید در این صرافی ها ثبت نام و احراز هویت نمایید. این عملیات ممکن است کمی زمان ببرد، به همین دلیل ما به شما پیشنهاد می نماییم که قبل از ثبت نام با نحوه کار با صرافی آشنا شوید تا بتوانید به راحتی اقدام به ثبت نام و احراز هویت کنید.


فروش ارز دیجیتال وو WOO چگونه است؟

woo 6 700x292 - ارز وو WOO چیست؟
فروش ارز دیجیتال وو WOO همانند خرید آن در صرافی ها صورت می پذیرد. شما می توانید از صرافی هایی که در قسمت قبل معرفی نمودیم، برای فروش این رمز ارز نیز استفاده نمایید. توجه نمایید که صرافی را انتخاب کنید که از امنیت کافی برخوردار باشد. علاوه بر صرافی هایی که نام بردیم، صرافی هایی همچون Uniswap، Gate.Io و Poloniex از این رمز ارز پشتیبانی می کنند. همچنین لازم به ذکر است شما می توانید برای مشاهده لیست کاملی از صرافی های پشتیبانی کننده ارز وو، به سایت کوین مارکت کپ مراجعه نمایید.


کیف پول های پشتیبانی کننده ارز دیجیتال وو WOO

woo 7 700x292 - ارز وو WOO چیست؟
همانطور که در مقالات مربوط به ارزهای دیجیتال بسیار بیان شده است، می دانید که کیف پول های دیجیتالی ابزارهای هستند که می توانند برای ذخیره سازی رمز ارزها مورد استفاده قرار بگیرند. امروزه کیف پول های سخت افزاری و نرم افزاری بسیاری در بازار موجود است که کاربران قادر خوهند بود از آنها استفاده نمایند.

اما برای ذخیره سازی ارزهای دیجیتال نکته مهمی که باید حتما در نظر گرفته شود این است که کیف پول انتخابی شما از رمز ارز مورد نظر پشتیبانی کند. همچنین امنیت کیف پول نکته ای است که نباید از آن چشم پوشی کرد. در ادامه به معرفی کیف پول هایی خواهیم پرداخت که می توانید از آنها برای ذخیره سازی رمز ارز وو WOO استفاده نمایید.

۱.کیف پول سخت افزاری لجر Ledger

در صورتی که قصد دارید از کیف پول های سخت افزاری برای ذخیره سازی رمز ارز WOO استفاده نمایید، کیف پول سخت افزاری لجر گزینه مناسبی به شمار می رود. امنیت بالا از جمله ویژگی های این کیف پول به شمار می رود.

مطالعه
ارز مانا چیست؟ همه چیز درباره ارز MANA

۲.کیف پول نرم افزاری تراست Trust

تراست ولت در دسته کیف پول های نرم افزاری قرار دارد که می توانید آن را به راحتی بر روی تلفن همراه خود نصب کنید. این کیف پول از یک رابط کاربری ساده برخوردار است که افراد مبتدی نیز می توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

۳.کیف پول نرم افزاری سیف پل SafePal

کیف پول سیف پل قابلیت پشتیبانی از رمز ارزهای متعددی را دارد. از این کیف پول شما می توانید برای ارسال و دریافت توکن های مبتنی بر استاندارد ERC-20 و BEP-20 استفاده نمایید.

۴.کیف پول نرم افزاری متامسک MetaMask

کاربران می توانند کیف پول متامسک را به راحتی بر روی مرورگرهای کروم و یا فایرفاکس سیستم خود نصب نمایند. همچنین این کیف پول قابلیت نصب بر روی تلفن همراه را نیز دارد.


آینده ارز دیجیتال وو WOO چگونه است؟

woo 8 700x292 - ارز وو WOO چیست؟

در اینجا چند نکته کلیدی است که باید قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری در بستر این رمز ارز در نظر بگیرید:

  • پلتفرم ارز دیجیتال وو WOO یعنی وو نتورک یکی از معدود پلتفرم هایی است که ترید بدون کارمزد را ارائه می دهد، اما بسیاری از آنها متوجه شده اند که ویژگی های آنها محدود است. این می تواند جذب کاربران جدید و سرمایه گذارانی را که به دنبال گزینه های برای به حداکثر رساندن سود هستند مانند استیکینگ، وام و … برای آنها دشوار کند.
  • موارد استفاده توکن WOO در مقایسه با سایر کوین های صرافی ها مانند BNB یا HT به دلیل جدید بودن پروژه هنوز محدود است. بنابراین لازم است قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری بر روند توسعه پروژه نظارت داشته باشیم.

به طور کلی مواردی همچون هدف پلتفرم Woo Network در آینده و میزان رشد و توسعه پروژه می تواند بر قیمت رمز ارز وو WOO نیز تاثیر بگذارد. ما به شما پیشنهاد می کنیم که قبل از سرمایه گذاری تمامی عوامل را به طور کامل بررسی نمایید.


کلام پایانی درباره ی ارز وو WOO چیست؟

همانطور که مطالعه نمودید در این مقاله ما به معرفی رمز ارز WOO و پلتفرم ارائه دهنده آن یعنی Woo Network پرداختیم. وو نتورک به عنوان یک پلتفرم معاملاتی معرفی می شود که با استفاده از آن تریدرها به بهترین نقدینگی دسترسی دارند. با استفاده از توکن WOO کاربران می توانند در پلتفرم وو نتورک از تخفیف در کارمزد معاملات خود برخوردار شوند، همچنین به کاربران حق رای می دهد.

شما می توانید برای خرید و فروش رمز ارز WOO از صرافی هایی همچون کوکوین، بای بیت و هیوبی گلوبال استفاده نمایید. به علاوه کیف پول های نرم افزاری تراست، سیف پل و متامسک از این رمز ارز پشتیبانی می کنند. امیدواریم که با خواندن این مقاله اطلاعات کافی در ارتباط با رمز ارز وو WOO را دریافت کرده باشید.

از اینکه تا پایان مقاله “ارز وو WOO چیست؟” همراه ما بودید از شما سپاس گزاریم.

منبع: Zoomarz

https://www.zoomarz.com/woo-cryptocurrency

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.