رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

نکاتی برای معامله گران ارز، آگاه باشید تا جلوتر بمانید!

forex advices 616x550 - نکاتی برای معامله گران ارز، آگاه باشید تا جلوتر بمانید!

آیا قصد دارید معامله گری در بازار فارکس را شروع کنید؟ اکنون زمان بسیار خوبی برای شروع است! بدون شک شما سوالات زیادی دارید و به این فکر می کنید که از کجا شروع کنید، اما این مقاله حاوی نکاتی است که به شما در شروع کار کمک می کند. در اینجا چند نکته عالی برای شما آورده شده که به کمک آنها می توانید دید روشن تر و بهتری جهت شروع فعالیت در این بازار بیابید.

بازار فارکس با توجه به داده های اقتصادی اعلام شده توسط کشورها و یا شرایط سیاسی ایجاد شده، می تواند دستخوش تغییراتی گردد. از همین رو چندین فاکتور وجود دارد که باید قبل از انجام معاملات در نظر بگیرید. بنابراین لازم است تا آنجا که می توانید پس از ورود به بازار در مورد اصول فارکس، تحلیل تکنیکال و بنیادی (تکنیکال) بیاموزید. بدون درک این اصول، شما هرگز یک معامله گر موفق نخواهید شد!

اگر می خواهید در فارکس موفق باشید، معاملات احساسی انجام ندهید. انجام معاملات بر اساس احساسات باعث افزایش ریسک شده و بعضا به دلیل هیجانات ایجاد شده، تصمیمات نادرستی را نیز در پی خواهد داشت. سرانجام نیز چنانچه احساسات به خوبی کنترل نگردد، می تواند تمام یا بخش اعظمی از حساب معاملاتی فرد را از بین ببرد. حتی اگر احساسات شما همیشه در تجارت نقش داشته باشد، باید مطمئن شوید که تصمیمات منطقی می گیرید.

باید به خاطر داشته باشید که الگوهای بازار فارکس واضح هستند، اما وظیفه شما این است که ببینید کدام یک غالب تر است. از این رو بایستی کمی بیشتر صبر کرده تا شاهد شکست و موفقیت الگو دیگر در بازار باشید و سپس بر مبنای آن معاملات خود را انجام دهید. همچنین بهتر است همیشه سعی کنید پس از انجام تجزیه و تحلیل کافی از روند فعلی، معاملات همسو با روند را انتخاب کنید.

مطالعه
دوره آموزش تعمیر دستگاه ماینر تخصصی

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه مطالعه مقاله چند توصیه مهم از برترین معامله گران فارکس پیشنهاد می گردد.

به منظور حفظ سود و محدود کردن ضرر خود، باید مفهوم حاشیه ها (مارجین) را درک کرده و تاثیر آن در معاملات را بدانید. تجارت با مارجین و اهرم این قدرت را دارد که واقعاً سود شما را افزایش دهد. با این حال، زمانی که دانش کافی از بازار نداشته باشید، ممکن است حتی بیشتر ضرر کنید. از همین رو لازم است در معاملات دارای اهرم احتیاط بیشتری به خرج داد.

تمرین و تکرار برای موفقیت در بازار فارکس حرف اول را میزند. شما می توانید مهارت های فارکس خود را در شرایط واقعی پرورش دهید، اما با ساخت حساب معاملاتی دمو لازم نیست پول خود را برای انجام آن به خطر بیندازید. شما می توانید از آموزش های متعدد موجود به صورت آنلاین استفاده کنید. هرچه قبل از ورود واقعی به بازارها تحقیق و آمادگی بیشتری انجام دهید، نتایج نهایی شما بهتر خواهد بود.

حساب معاملاتی که انتخاب می کنید باید متناسب با سطح دانش و انتظارات شما باشد. در انتظارات خود واقع بین باشید و محدودیت های خود را در نظر داشته باشید. تجارت خوب را نمی توان یک شبه یاد گرفت. استفاده از حساب‌های شما ممکن است در ابتدا وسوسه‌انگیز باشد، اما این امکان را فراهم می‌کند که علاوه بر بازدهی کلان، ضررهای زیادی نیز به همراه داشته باشید. اگر مبتدی هستید، از یک حساب معاملاتی با مقدار سرمایه کوچک شروع کنید که ریسک زیادی به همراه نداشته باشد.

مطالعه
ارز وو WOO چیست؟

زمانی که یک معامله گر مبتدی در بازار فارکس هستید، وسوسه انگیز است که دست خود را در هر ارز مختلف امتحان کنید. با یک جفت ارز واحد شروع کنید و از آنجا به تدریج پیشرفت کنید. با کسب تجربه بیشتر می توانید تعداد جفت ارزهایی را که معامله می کنید افزایش دهید. به این ترتیب می توانید از هرگونه ضرر و زیان اساسی جلوگیری کنید.

اگر می خواهید بدون ریسک زیاد معامله کنید، دلار کانادا را بررسی کنید. هنگامی که با ارزهای خارجی معامله می کنید، پیگیری روند آنها می تواند دشوار باشد. پول کانادا معمولاً مشابه دلار ایالات متحده است و آن را به سرمایه گذاری مناسبی تبدیل می کند.

یاد بگیرید که چگونه حرکات قیمت در بازار را محاسبه کنید، و چگونه به تنهایی برمبنای آنها نتیجه گیری کنید. یادگیری نحوه تجزیه و تحلیل بازارها و تصمیم گیری در مورد معاملات به تنهایی، تنها راه موفقیت در بازار فارکس است.

قبل از شروع فعالیت حرفه ای خود در بازار فارکس، بایستی حتما یک پلن معاملاتی مشخص برای خود داشته باشید. توسعه یک استراتژی معاملاتی و پایبندی به آن سبب می گردد تا حتی در شرایطی که در بازار تحت فشار احساسات قرار می گیرید، از مسیر و برنامه درست خود خارج نشوید.

همیشه از خطوط توقف ضرر (Stop loss) در حساب خود استفاده کنید. این مانند بیمه ای است که برای حساب تجاری شما ایجاد شده است. خطوط توقف ضرر به شما کمک می کنند تا قبل از اینکه یک تغییر بزرگ بازار، بخش عظیمی از سرمایه شما را از بین ببرد، به طور خودکار از معامله جاری خارج شوید. شما می توانید با قرار دادن دستورات توقف ضرر از سرمایه خود محافظت کنید.

مطالعه
ارز ترو یو اس دی TUSD چیست؟

یکی از اولین تصمیماتی که هنگام شروع معامله در بازار فارکس باید بگیرید این است که چه بازه زمانی می خواهید معامله کنید. با ترسیم موقعیت خود در نمودارهای ۱۵ دقیقه ای و همچنین ساعتی، معاملات کوتاه مدت روزانه خواهید داشت. اسکالپرها از نمودار پنج یا ۱۰ دقیقه ای برای خروج از موقعیت در عرض چند دقیقه استفاده می کنند.

توقف ضرر یک ابزار بسیار مهم برای یک معامله گر فارکس است. در دامی نیفتید که بسیاری از معامله گران با ماندن در بازار با یک معامله بازنده در آن گرفتار می شوند. به یاد داشته باشید این یک استراتژی بسیار خطرناک در بازار است که هنگامی که حرکت قیمت برخلاف پیش بینی شما صورت گرفت همچنان در بازار بمانید و به این امید باشید که مجدد قیمت در جهت دلخواه شما بازخواهد گشت.

اکنون برای موفقیت در معاملات فارکس آمادگی بیشتری دارید. نکات این مقاله حاوی اطلاعات کافی برای شروع معاملات است که اگر توصیه های گفته شده را به خوبی فراگرفته باشید و در بازار به آنها عمل کنید، در کمترین زمان به موفقیت خواهید رسید.

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.