رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

از اصول پشتیبانی مشتریان در شبکه‌های اجتماعی املاک چه می‌دانید؟

از اصول پشتیبانی مشتریان در شبکه‌های اجتماعی املاک چه می‌دانید؟ چنانچه می خواهید در حرفه خود موفق باشید، باید بتوانید ارتباط موثر و کاربردی با مشتریان خود در شبکه های اجتماعی برقرار نمایید. این روزها دنیای مجازی تاثیر زیادی در پیشرفت حرفه های مختلف ایفا می کند.

برای هرگونه آموزش مشاورین املاک برای سرعت بخشیدن به خرید و فروش خانه به سایت املاک داران مراجعه نمایید.

شما می توانید به کمک این رسانه های اجتماعی به برند سازی، افزایش مشتریان، ارتباط دوستانه با آنها و در نهایت افزایش فروش دست یابید. بنگاه های املاک و مستغلات نیز از این قائده مستثنی نیستند. مشاوران املاک با ایجاد ارتباط موثر با مشتریان از طریق دنیای مجازی، پیشرفت خود دراین زمینه را تضمین می کنند.

هرچه بتوانید اعتماد مشتریان را بیشتر جلب کنید، موفق تر خواهید بود. به همین منظور باید از یک سری اصول کلی پیروی کنید. از اصول پشتیبانی مشتریان در شبکه‌های اجتماعی املاک چه می‌دانید؟ با املاک داران همراه شوید تا با این قواعد آشنا شوید.
download 7 11zon 1024x513 700x351 - از اصول پشتیبانی مشتریان در شبکه‌های اجتماعی املاک چه می‌دانید؟
تاثیر شبکه های اجتماعی در حوزه املاک و مستغلات

تاثیر شبکه های اجتماعی در حوزه املاک و مستغلات

رسانه اجتماعی تاثیر زیادی در رونق کسب و کار شما در حوزه املاک دارد. در واقع شما می توانید از طریق دنیای مجازی مثل توئیتر، فیسبوک، لینکدن و اینستاگرام با مشتریان املاک در سراسر دنیا ارتباط برقرار کنید.

همچنین میتوانید با ایجاد تعامل مستمر، مشتریان وفاداری برای خود حفظ کنید. از این طریق میتوانید با صرف کمترین هزینه و زمان با مشتری ارتباط برقرار کنید. در صورتی که اصول پشتیبانی را رعایت نمایید، میتوانید در جذب مشتری موفق عمل کنید.
FeatureImage Real Estate Social Media Marketing 700x467 - از اصول پشتیبانی مشتریان در شبکه‌های اجتماعی املاک چه می‌دانید؟
از اصول پشتیبانی مشتریان در شبکه‌های اجتماعی املاک چه می‌دانید؟

مطالعه
چند ایده خلاقانه برای دکوراسیون تراس و پاسیو خانه، فوت و فن هایی که باید بدانید

اصول پشتیبانی مشتریان در شبکه‌های اجتماعی املاک

شما به عنوان یک مشاور املاک باید همانقدر خوب باشید که مشتریان تان باور دارند. در واقع برای گسترش کسب و کار خود نیاز به جلب رضایت مشتریان خود دارید. اگر بتوانید نظر مشتریان را جلب کنید، نام شما دهان به دهان می چرخد و به موفقیت خوبی دست خواهید یافت.

مهارت های ارتباطی از اهمیت بالایی برخوردار هستند و شما را به یک مرجع معتبر در زمینه املاک و مستغلات تبدیل خواهد کرد. خب حالا باید بدانید چگونه روابط خوبی با مشتریان برقرار کنیم؟ در اینجا به اصول پشتیبانی مشتریان املاک در شبکه های اجتماعی می پردازیم:

۱.اطلاعات خود را آپدیت کنید.

همانطور که وضعیت بازار مسکن دائما در حال تغییر است، انتظار و روحیات مشتریان نیز تغییر می کنند. اگر مدت زیادی از شرکت در دوره های مدیریت املاک می گذرد، بهتر است شروع به مطالعه در این زمینه کنید.

مطمئنا نمی خواهید به مشتریان جدید املاک و مستغلات با روشن های منسوخ شده و قدیمی خدمات رسانی کنید. آنها شایسته دریافت به روز ترین و بهترین خدمات به ویژه در دنیای مجازی هستند. و این وظیفه مشاور املاک است که به خوبی با آنها ارتباط برقرار کنید و اطلاعات کافی در اختیارشان قرار دهید. حتی اگر فرصت کافی ندارید، میتوانید به طور آنلاین اطلاعات خود را آپدیت کنید.

۲.دلسوزانه پاسخ مشتری را بدهید.

در صورتی که مشتری با پیغام ها یا دایرکت ها نظر مثبت یا منفی خود را اعلام کرد، واکنش مناسب نشان دهید. به نظر مشتری احترام بگذارید و با او در تعامل باشید. در صورت رضایت از او تشکر کرده و عدم رضایت او را نیز نادیده نگیرید.

مطالعه
چرا باید ملک خود را اینترنتی بفروشیم؟

اگر نیاز به مشاوره دارد، برای پاسخ دادن به سوالات او زمان کافی در اختیارش بگذارید. چنانچه از عملکرد مشاور املاک و پیشنهادات او رضایت نداشت، راه حل بهتری ارائه کنید.
6 11zon 1024x683 700x467 - از اصول پشتیبانی مشتریان در شبکه‌های اجتماعی املاک چه می‌دانید؟
بازاریابی املاک و ارتباط با مخاطب در شبکه های اجتماعی

۳.با مشتری ارتباط مستمر برقرار کنید.

فروش ملک به سرعت فروش خودرو صورت نمی گیرد. مطمئنا شما کارهای زیادی برای پیوند دادن یک معامله مسکن باید انجام دهید. ولی تا زمانی که از آن سختی به مشتری نگویید، خبردار نخواهد شد. بنابراین نیاز به برقراری ارتباط مکرر و منظم دارید تا صفر تا صد بستن قرارداد ملک را با آنها در میان بگذارید.

به این منظور می توانید از تمامی مراحل کار در شبکه های اجتماعی استوری بگذارید. سعی کنید همیشه در دسترس باشید و جواب مشتری را بدهید. تنها در این صورت می توانید اعتماد آنها را جلب کنید و کسب و کار خود را گسترش دهید.

۴.از سیستم های اتومات استفاده نکنید.

هیچ گاه از سیستم های اتومات برای گرفتن فالور غیر واقعی و یا کامنت های فیک استفاده نکنید. این مسئله میتواند باعث از بین بردن اعتبار شما شود. همچنین سعی نکنید برای پاسخ دادن به مشتری املاک از ربات استفاده کنید.

چرا که کاربر متوجه این مسئله خواهد شد و دیگر به شما اعتماد نمی کند. در ضمن همیشه مشکلات یکسان نیستند و پاسخ به چنین سوالاتی نیاز به یک پشتیبان واقعی دارد.
2 5 11zon 1024x682 700x466 - از اصول پشتیبانی مشتریان در شبکه‌های اجتماعی املاک چه می‌دانید؟
بنگاه های املاک باید از چه اصولی برای برقراری ارتباط با مشتریان پیروی کنند؟

۵.صداقت بهترین سیاست است.

زمانی که قولی به خریدار یا فروشنده ملیک می دهید، آن را عملی سازید. اما گاهی ممکن است شرایط تغییر کند و نتوانید به قول خود پایبند باشید. در چنین وضعیتی با مشتری خود صادق باشید و راه دیگری برای رسیدن به هدف به او پیشنهاد دهید. با آنها رو راست باشید و قول غیر ممکن ندهید. کسی انتظار معجزه از شما ندارد.

مطالعه
توصیه هایی برای خرید خانه نوساز

سعی کنید به مشتری اطلاعات صحیح دهید و اعتبار خود را حفظ کنید. به او وعده های غیر ممکن ندهید و در صورتی که امکان رسیدن به هدف مورد نظر وجود ندارد، او را مطلع سازید. اگر قادر به پاسخگویی  به مشتری در همان لحظه نیستید، از راه های ارتباط مستقیم بهره ببرید.

۶.در اسرع وقت به نظرات رسیدگی کنید.

پشتیبانی مشتریان املاک چه به صورت تلفونی و چه در شبکه های اجتماعی باید منظم انجام شود. در صورتی که به گلایه های مشتریان به موقع رسیدگی نشود، میتواند اعتبار شما را خدشه دار کند. سعی کنید برای نظرات و شکایات مشتریان احترام قائل شوید و در اسرع وقت به آن رسیدگی کنید.
Real Estate Marketing 700x481 - از اصول پشتیبانی مشتریان در شبکه‌های اجتماعی املاک چه می‌دانید؟
اصول پشتیبانی مشتریان در شبکه‌های اجتماعی املاک

جمع بندی

هر مشاور املاک باید بداند که به منظور برندسازی و کسب اعتبار، لازم است که به پشتیبانی مشتری در شبکه های اجتماعی نیز بپردازد. تک تک نظرات مثبت یا منفی مشتریان در دنیای مجازی می تواند به کسب و کار شما توسعه ببخشد.

به مشتری با برقراری ارتباط مستمر ، شفاف و صمیمانه ارزش بدهید. شما میتوانید با ارائه پشتیبانی مشتری در شبکه های اجتماعی باعث رونق کسب و کار خود شوید. به همین منظور در این مقاله به اصول پشتیبانی مشتریان در شبکه های اجتماعی املاک پرداختیم.

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.