رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

از طرح توانمندسازی پهنه e در منطقه ۲۲ چه می دانید؟!

شهرک چیتگر که در گذشته با نام شهرک امام رضا شناخته می شد، یکی از مدرن ترین و به روزترین شهرک های تهران است. این شهرک در منطقه ۲۲ واقع شده است. این شهرک توسط بنیاد تعاون ارتش در ضلع غربی دریاچه مصنوعی چیتگر ساخته می شود. این شهر از چندین منطقه به نام های A، B، C، D و E تشکیل شده است.

e - از طرح توانمندسازی پهنه e در منطقه 22 چه می دانید؟!

 

پروژه توانمندسازی در پهنه e

 

طح توانمندسازی ارتش در منطقه ۲۲ در پهنه e راه اندازی شده است. در این پروژه ۲۲۰۰ واحد مسکونی ساخته می شود. در حال حاضر در مرحله حفاری است. این پروژه توسط شرکت آرشام در حال ساخت است. به عنوان بخشی از پروژه توانمندسازی ارتش، شش برج مسکونی به نام‌های E1، E2، E3، E4 و E5 ساخته خواهد شد.

مطالعه
خبر خوش از پرداخت وام مسکن به بازنشستگان کشور | افزایش سقف وام مسکن کارکنان

 

 

لازم به ذکر است محوطه سازی این پروژه توسط شرکت ابنیه کسری انجام می شود، شرکتی که اجرای راه ها، شبکه های ترانزیتی، زهکشی هوشمند آب های سطحی، فضای سبز اختصاصی و اجرای زیرساخت های سرانه را بر عهده دارد. نرخ. بنیاد تعاون ارتش هم کار قبلی شرکت ها و هم پروژه های قبلی آنها را تایید کرده است.

 

 

در اینجا مروری بر طرح توانمندسازی ارتش خواهیم داشت ؛

شهرک چیتگر در حال اجرای طرح توانمندسازی ارتش (منطقه e) می باشد. این پروژه زیر نظر بنیاد تعاون ارتش در حال ساخت است و با توجه به سابقه درخشان این بنیاد در پروژه های قبلی منطقه ۲۲، طرح توانمندسازی ارتش نیز با استقبال خریداران مواجه شده است.

 

 

مطالعه
انواع تخلفات ساختمانی چیست؟ کمیسیون ماده 100 چگونه بررسی می شود؟

پروژه توانمندسازی کجا واقع شده است ؟

 

ساخت برج های طرح توانمندسازی ارتش در منطقه ۲۲ به دلیل آب و هوای مطبوع در حال انجام است. این برج ها در ضلع غربی دریاچه خلیج فارس و ضلع جنوبی ایران مال در شهر چیتگر در حال ساخت هستند. آزادراه های تهران – شمال و تهران – کرج به راحتی برای ساکنان این برج ها قابل دسترسی است. همچنین در نزدیکی دریاچه شهدای خلیج فارس، دریاچه مصنوعی، پارک جنگلی چیتگر، مترو ایران خودرو و بازار بزرگ ایران مال قرار دارند.

 

 

یک نکته کلیدی  در مورد پیش فروش این طرح توانمند سازی ارتش

 

گزینه های در دسترس برای پیش خرید طرح توانمند سازی سهام ۵۰ متری و شهام ۲۰ متری آن است. سهام های این طرح  بر اساس سال خدمت و ثبت نام اعضا دارای قیمت های متفاوتی می باشد. اولویت انتخاب واحد و قیمت بر اساس سنوات خدمت و ثبت نام متفاوت است.

مطالعه
صحت معامله چیست؟ شرایط صحت معاملات در قانون مدنی

 

برای اطلاعات بیشتر از طرح توانمند سازی ارتش و همینطور دیگر پروژه های ساختمانی در حال اجرا در منطقه۲۲ می توانید با مراجعه به وب سایت املاک دیار۲۲ اطلاعات کاملتر و با جزئیات بیشتری به دست آورده و از با کارشناسان املاک با تجربه این مجموعه مشورت کنید.

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.