رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

پهنای باند سیمی

به جرات می توان گفت که در عصر دیجیتال امروزی، اتصالات سیمی در جایگاه دوم قرار گرفته اند. آنها اغلب مترادف با درهم و برهمی و ناراحتی هستند و سرابی از محدودیت ها را ایجاد می کنند که تمایل دارند مزایای آنها را پنهان کنند. با این حال، وقتی صحبت از جنبه عملکرد و امنیت می شود، پهنای باند سیمی همچنان بهترین گزینه است. در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد پهنای باند سیمی بدانید و چگونه می توانید از آن بهره مند شوید.

پهنای باند سیمی چیست؟

به عبارت ساده، اتصال سیمی زمانی است که دو کالای الکتریکی از طریق یک سیم یا کابل به یکدیگر متصل می شوند. از این رو، همانطور که از نام آن پیداست، پهنای باند سیمی زمانی است که یک اتصال فیزیکی بین شبکه شما و شبکه ارائه دهنده خدمات اینترنتی شما وجود دارد. این اتصال فیزیکی را می توان از طریق سه نوع سیم و کابل برقرار کرد: DSL، سیستم های فیبر و کابل های کواکسیال. DSL که با نام Digital Subscriber Line نیز شناخته می شود، یک خط تلفن مسی است که اطلاعات پهنای باند بالایی را برای کاربران به ارمغان می آورد. از طرف دیگر، سیستم های فیبر از رشته های فیبر شیشه ای تشکیل شده اند که سیگنال های نوری روی آنها ارسال می شود. آخرین اما نه کم‌اهمیت، کابل‌های کواکسیال معمولاً سریع‌تر از DSL هستند و معمولاً توسط شرکت‌های تلویزیونی استفاده می‌شوند. شما می توانید هر یک از این کابل ها را در ملک خود با کمک روتر برای خدمات پهنای باند بی بدیل استفاده کنید. همچنین می توانید برای اطلاعات بیشتر، راهنمای مبتدیان ما را برای سیم کشی خانه خود بررسی کنید.

مطالعه
نور سرد چیست؟❄️

مزایای پهنای باند سیمی

برخلاف تصور رایج، پهنای باند سیمی مزایای فراوانی را ارائه می دهد. در زیر به چند مورد از آنها پرداخته می شود:

سرعت دانلود بیشتر:

سرعت آپلود به زبان ساده می تواند به عنوان نرخی که در آن داده ها از رایانه شخصی به اینترنت منتقل می شود تعریف شود. از سوی دیگر، سرعت دانلود، سرعتی است که داده ها از اینترنت به رایانه فرد منتقل می شوند. استفاده از پهنای باند سیمی می‌تواند به شما در دانلود محتوا یا آپلود داده‌ها با سرعت بسیار بیشتری در مقایسه با اتصال بی‌سیم کمک کند. سرعت آپلود و دانلود سریع یکی از بزرگترین فاکتورهای تمایز بین شبکه سیمی و بی سیم است که شبکه اول را به بهترین نوع اتصال اینترنتی در ساختمان های مسکونی و تجاری تبدیل می کند.

ایمنی و امنیت:

خدمات باند پهن سیمی بسیار ایمن تر از اتصالات بی سیم در نظر گرفته می شود. وقتی به یک پهنای باند سیمی متصل می‌شوید، داده‌ها و اطلاعات خصوصی شما در برابر هکرها امن‌تر است. این در درجه اول به این دلیل است که چندین دستگاه از راه دور در یک اتصال پهن باند بی سیم به یک شبکه متصل می شوند و آنها را به یکباره مستعد سرقت داده ها می کند. این یکی از عوامل تاثیرگذار کلیدی برای شرکت‌های مالی برای انتخاب بین شبکه‌های سیمی و بی‌سیم و انتخاب پهنای باند سیمی برای محرمانگی درجه یک است.

مطالعه
چرا بهترین رنگ نمای ساختمان رنگ نانو است؟

تأخیر کمتر:

تأخیر را می توان به عنوان مدت زمانی تعریف کرد که طول می کشد تا داده ها بین منبع و مقصد نهایی حرکت کنند. به طور کلی در میلی ثانیه اندازه گیری می شود. پهنای باند سیمی مزیت بی بدیل تأخیر کمتر را به عنوان یک اثر دومینویی از سرعت بالای آپلود و دانلود ارائه می دهد. این به ویژه برای بازی های آنلاین مفید است زیرا نرخ تاخیر کمتر منجر به تاخیر کمتری در بازی می شود که به نوبه خود منجر به تجربه بازی بهتر می شود.

بدون تداخل

اتصال پهن باند سیمی در مقایسه با اتصالات بی سیم در معرض تداخل کمتری قرار می گیرد. اتصالات بی سیم را می توان با تعدادی سیگنال مختلف از جمله شبکه همسایه و اشیایی که سیگنال را مسدود می کنند، قطع کرد. بسته به فاصله از مودم نیز می توانند ضعیف شوند. اتصالات سیمی پایدارتر هستند، دچار وقفه های تصادفی نمی شوند.

شبکه سه بازی

پهنای باند سیمی مزایای اشتراک در یک شبکه سه گانه را ارائه می دهد که در آن صدا، ویدئو و داده را می توان از طریق یک اتصال فعال کرد. به عبارت دیگر، این شبکه مزیت سه گانه خدمات تلفن، تلویزیون کابلی و اینترنت پرسرعت را فراهم می کند. بزرگترین USP این شبکه در پهنای باند فراوان حتی در ساعات اوج استفاده. به طور معمول، یک شبکه سه‌گانه از یک کابل فیبر نوری به عنوان رسانه انتقال استفاده می‌کند و جعبه‌های امنیت، سرعت و راحتی را بررسی می‌کند – همه به طور همزمان!

مطالعه
نانو آجر جه مزایایی برای آجر نمای ساختمان ها دارد؟

در نوع خود راحت است

با وجود مزایای بسیار، می توان با اطمینان گفت که اتصالات پهن باند سیمی بسته به نحوه استفاده از آنها، به روش خود راحت هستند. اولا، آنها بهترین نوع اتصالات برای توسعه های تجاری هستند که نمی توانند امنیت داده های خود را به خطر بیندازند. ثانیا، آنها راحتی سرعت را ارائه می دهند و آنها را به حالت اتصال برای گیمرهای آنلاین تبدیل می کنند. ثالثاً، آنها همچنین می توانند سرگرمی های سالم خانوادگی را با زمان کم ارائه دهند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که تلویزیون هوشمند خود را با یک اتصال باند پهن سیمی وصل کنید و هرگز مجبور نخواهید بود منتظر بارگذاری برنامه های مورد علاقه خود باشید. همچنین می‌توانید وبلاگ ما را در مورد نحوه انتخاب سیم‌های بلندگوی مناسب برای سیستم سینمای خانگی خود بخوانید تا بازی سرگرمی خود را ارتقا دهید. به طور خلاصه، اتصال پهن باند سیمی شاید یک تکنیک قدیمی است، اما هنوز در میان گروه بزرگی از مردم مورد علاقه است. نگاه کن
ng برای سیم و کابل با کیفیت بالا؟ فینولکس شما را با جدیدترین محصولات تحت پوشش قرار داده است.

منبع: شکوه صنعت

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.