رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

چگونه خانه را بازسازی کنیم

برای بازسازی خانه باید در ابتدا مشخص گردد که قرار است چه نوع بازسازی در مورد آن اجرا شود. اگر بازسازی بر طبق نقشه اولیه ساختمان انجام شود مشکلی ندارد و می توان بدون دریافت مجوز از شهرداری عملیات بازسازی را انجام داد.

اگر بازسازی به گونه ای باشد که با طرح و نقشه اولیه ساختمان تفاوت داشته باشد، در اینصورت نیاز است تا مجوز شهرداری را دریافت کرد. البته لازم به یادآوری است که در هر دو حالت فوق بهتر است تا نظر کارشناسان فنی شهرداری گرفته شود و بعد از آن هر گونه اقدامی در جهت بازسازی لازم بود انجام شود.

در این بخش به این سوال که چگونه خانه را بازسازی کنیم می پردازیم تا با مراحل آن آشنا گردید.

مطالعه
سرامیک اسلب چیست؟

 

مراحل بازسازی ساختمان

باید قسمت های آسیب دیده ساختمان مشخص گردد و بعد از آن مراحل بازسازی یکی پس از دیگری در ساختمان اجرا شود. دیوار ها، سقف، کفپوش، آشپزخانه، ستون ها، اتاق ها، پذیرایی، سرویس بهداشتی از جمله قسمت هایی است که نیاز به بازسازی پیدا می کنند. مراحل بازسازی ساختمان شامل موارد زیر است.

 

مشاوره

در ابتدای امر بعد از شناسایی قسمت های آسیب دیده اینک نوبت به این می رسد که با افراد و کارشناسان ماهر و حرفه ای مشورت شود و از تجربیات آنها استفاده گردد.

 

تعیین بودجه

برای بازسازی باید مشخص گردد  که چه مقدار بودجه لازم است. بر طبق بودجه تعیین شده باید بازسازی قسمت های مهم و اساسی در ابتدا شروع گردد.

مطالعه
پروفیل استیل دکوراتیو چیست؟ انواع آن را بشناسید!

 

تخریب ساختمان

این بخش خیلی مهم است و باید با رعایت اصول ایمنی انجام شود. در هنگام تخریب دیوارها از ستون های نگهدارنده سقف استفاده شود. در هنگام تخریب سقف و ستون ها نیز ضروری است تا نکات فنی در نظر گرفته شود تا از بروز حادثه جلوگیری نماید. در کل تخریب ساختمان باید زیر نظر کارشناسان کاربلد و حرفه ای انجام شود تا کارها با رعایت تمام استانداردهای مهندسی به پیش رود.

 

شروع ساخت

بعد از تخریب، بایستی به سراغ ساختن قسمت های تخریب شده رفت. بدین منظور باید بر طبق نقشه پیش رفت و بخش های مهم را در اولویت ساخت قرار داد. برای ساخت باید از مشورت های یک پیمانکار با تجربه استفاده شود تا در نهایت بتوان ساختمانی بازسازی شده و بدون مشکل تحویل گرفت.

مطالعه
نانو آجر جه مزایایی برای آجر نمای ساختمان ها دارد؟

 

کلام آخر

چگونه خانه را بازسازی کنیم، این سوالی است که در ذهن بیشتر افراد خطور می کند. اگر شما نیز قصد دارید تا خانه شخصی خود را بازسازی نمایید نگران هیچ چیز نباشد زیرا تیم بازسازی میچینم تمام مراحل بازسازی خانه قدیمی و نوسازی ساختمان را انجام می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر کافیست تا به سایت شرکت بازسازی میچینم مراجعه کنید تا در جریان سوابق کاری ما قرار بگیرید و با خیال آسوده بازسازی خانه خود را به ما بسپارید.

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.