رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

آیا رابطه از پشت باعث بزرگ شدن باسن می شــود ؟

فهرست محتوا

d8a2db8cd8a7 d8b1d8a7d8a8d8b7d987 d8a7d8b2 d9bed8b4d8aa d8a8d8a7d8b9d8ab d8a8d8b2d8b1daaf d8b4d8afd986 d8a8d8a7d8b3d986 d985db8c d8b4 550x550 - آیا رابطه از پشت باعث بزرگ شدن باسن می شــود ؟

برخلاف تصور بسیاری از خانمها رابطه زناشویی از مقعد باعث بزرگ شدن باسن زنان نمی شود. در مطالب قبلی  گفته شــد کــه رابطه جنسی از پشت باعث مشکلات زیادی در زنان می شــود امــا از نظر علمی ثابت نشده اســت کــه رابطه جنسی از مقعد یــا آنال سکس باعث بزرگ شدن باسن شود.

آیا رابطه جنسی از مقعد باعث بزرگ شدن باسن می شود؟

بله اسفنکتر دهانه مقعد در اثر فشار زیاد هنگام ورود آلت تناسلی تغییر شکل می دهد و بــه مرور باز می شود. بی اختیاری در اجابت مزاج هم بــرای خیلی از خانمها اتفاق می افتد.

آیا ریختن اسپرم مرد در مقعد باعث بارداری می شود؟

خیر مگر در مواردی کــه روی مقعد ریخته شــود و قسمتی از آن بــه داخل واژن وارد شود. امــا اگــر اسپرم درون مقعد ریخته شــود باعث بارداری نخواهد شد

آیا ریختن اسپرم داخل مقعد مشکلی ندارد؟

ریختن آب منی مرد داخل مقعد زن اگــر بــه سرعت تخلیه شــود مشکل خاصی ایجاد نمی کند. امــا در صورتی کــه دیر تخلیه شــود باعث عفونت می شود. دلیل اصلی آن وجود میکربی بــه نام استریپکوک در قسمتی از انتهای روده ی بزرگ بــه نام کولُن اســت و وجود ایــن میکروب در آن قسمت از بدن بــرای جذب آب و جلوگیری از یبوست الزامی است. منی مرد سرشار از مواد قندی و پروتئینی اســت اگــر منی مرد در داخل مقعد ریخته شــود بــه رشد هرچه سریع تر ایــن میکروب کمک می کــنــد و لزا ایــن کار بــه هیچ عــنــوان توصیه نمی شود.

آیا رابطه جنسی از پشت قابل تشخیص است؟

بله رابطه جنسی از پشت توسط پزشک قانونی قابل تشخیص است

یکبار هم رابطه جنسی از مقعد داشته باشیم در معاینه مشخص می شود؟

به طور کلی هــر چــه از زمان نزدیکی از مقعد بگذرد تشخیص مشکل می شــود مثلا اگــر کسی یک بار رابطه جنسی از مقعد داشته و از آن زمان دو سال می گذرد در معاینه خیلی قابل تشخیص نیست.

مطالعه
متن عقد آریایی و نحوه انجام آن

مردها فــقــط دنبال س.ک.س هستند؟

میل جنسی مردان از غرایز آشکار آنها میباشد امــا ایــن بدان معنا نـیـسـت کــه مردان در ارتباط بــا زن فــقــط بــه دنبال تامین غریزه خود هستند ؛ همانطور کــه زنها تنها بــرای احساسات بــا مردها رابطه برقرار نمیکنند تکامل انسان بــه پیوند بــا جنس مخالف وابسته اســت در یکی میل جنسی از غرایز آشکار و در دیگری احساسات امــا بدان معنی نـیـسـت کــه نیازهای دیگری بــه یکدیگر ندارند.

ریختن منی روی ناف باعث بارداری میشود؟

این جمله صحیح نـیـسـت و تنها ورود اسپرم بــه رحم میتواند باعث بارداری شــود و راه وردی بــه رحم واژن اســت نه مقعد نه ناف و نه دهان.

شهوت جنسی زنان ۷ برابر مردان است؟

سوالی کــه بــایــد از خودتان بپرسید بر مبنای کدام معیار اندازه گیری چنین آماری منتشر میشود ؟ حال آنکه تحریک پذیری و میل جنسی هــر فرد نسبت بــه فرد دیگری متفاوت اســت و مــمــکن اســت زنی دارای میل جنسی زیاد و زنی دارای میل جنسی کمی باشد همچنین برخی اختلالات و عوامل میتوانند بر صعودی و نزولی بودن ایــن میل موثر باشند پــس ایــن جمله کــه شهوت جنسی زنان ۷ برابر مردان اســت صحیح نمیباشد و اساسا دیدگاه و نحوه تحریک پذیری مرد و زن متفاوت بوده و نمیتوان بــا وجود ایــن تفاوت قیاسی بین دو جنس لحاظ نمود.

خوردن منی مفید است؟

نه تنها مفید نـیـسـت بـلـکـه میتواند مضرهم باشد.

مایع منی بــرای پوست مفید است؟

مایع منی دارای مواد نگهدارنده و تقویت کننده اسپرم میباشد و ایــن مواد و ترکیبات صرفا جهت نگهداری از اسپرم اســت لذا مایع منی بصورت مستقیم هیچ تاثیری بر روی پوست انسان ندارد.

زنان از درد کشیدن در رابطه جنسی  لذت میبرند؟

یک زن و مرد کــه از نظر روانی سالم هستند بــه هیچ وجه از درد کشیدن خود و دیگری احساس لذت نمی کـنـنـد ؛ امــا افرادی کــه دچار اختلالاتی نظیر سادیسم و مازوخیزم جنسی یــا هــر دو اختلال همزمان و یــا چرخشی دارند از ایــن رفتار لذت میبرند کــه همانطور کــه گفته شــد نوعی اختلال محسوب میشود.

از روی چهره  و یــا راه رفتن فرد میتوان باکره بودن را تشخیص داد؟

به هیچ وجه از وضعیت ظاهری و یــا راه رفتن نمیتوان چنین تشخیصی داد و اساسا هیچ ارتباطی ندارد.

دختری کــه باکره اســت باردار نمیشود؟

بارداری ارتباطی بــه بکارت ندارد و اسپرم میتواند از منافذ پرده بکارت عبور کــنــد و باعث لقاح شود.

خود ارضائی باعث گودی و تو رفتگی زیر چشم ها میشود؟

خیر خود ارضائی ارتباطی بــا بینایی و چشم و گودی زیر چشم ندارد آسیبهای خود ارضائی در صورت اعتیاد بــه صورت سایکولوژیک اســت نه فیزولوژیک مگر آنکه فرد دچار اعتیاد بــه خود ارضائی از نوع مرضی باشد کــه میتواند هــر دو آسیب را بهمراه داشته باشد_ جسمانی و روانی.

 

انواع روش های تغییر حجم و بزرگ کردن باسن

در ابتدا باید اشاره کنیم، روش های زیادی برای تغییر فرم و افزایش حجم باسن وجود دارد که در دسته بندی کلی به روش های طبیعی و جراحی تقسیم بندی می شوند.

روش های طبیعی عموما مربوط به حرکات ورزشی و تقویت عضلات باسن شده و به مدت زمان نسبتا زیادی احتیاج دارند. در مقابل روش های جراحی از طریق تزریق پروتز و چربی سعی در افزایش حجم باسن دارند که عموما دارای دوره نقاهت و عوارض کوتاه مدتی هستند.

مطالعه
روابط فرازناشویی چیست و علل آن چیست؟

از متداول ترین رو ش های تغییر حجم و بزرگ کردن باسن در افراد میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جراحی تزریق پروتز
  • لیفت باسن با نخ
  • استفاده از تمرینات ورزشی خاص

D8A8D8B2D8B1DAAF DAA9D8B1D8AFD986 D8A8D8A7D8B3D986 E28093 D985D8B9D8B1D981DB8C D8AAD985D8A7D985DB8C D8B1D988D8B4 D987D8A7 4 - آیا رابطه از پشت باعث بزرگ شدن باسن می شــود ؟بزرگ شدن باسن

روش ­های طبیعی تغییر فرم و بزرگ شدن باسن

لیفت باسن با نخ

در لیفت باسن با نخ، پزشک با کاشت نخ‌ های قابل جذب در قسمت پایین کمر سعی در بهبود افتادگی و شل شدگی باسن دارد. این روش عموما برای افرادی استفاده می شود که کاهش وزن زیادی پیدا کرده و باسن آن ها دچار افتادگی شده است.

لازم به ذکر است در کاشت نخ هیچگونه برشی ایجاد نشده و هزینه این روش نسبت به جراحی پروتز کمتر است.

بزرگ شدن باسن با استفاده از رژیم غذایی و ورزش

برای کسب نتیجه در این روش افراد زیر نظر مربی ورزشی در یک دوره زمانی تقریبا سه الی ۵ ماهه اقدام به انجام حرکات ورزشی می نمایند که عموما با هدف تقویت و حجم دهی عضلات ران پا و باسن طراحی شده اند.

لازم به ذکر است این روش برای تمامی رده های سنی مناسب نبوده و نیاز به استمرار زیادی برای نتیجه گیری دارد.

تغییر فرم و بزرگ شدن باسن با استفاده از جراحی پروتز

در این روش جراح محل مناسب برای قرارگیری پروتز ها را مشخص کرده و دو خط افقی به موازات چین زیر باسن بیمار می کشد. سپس فاصله بین این دو خط را به سه قسمت مساوی تقسیم کرده و با ایجاد بیهوشی موضعی پرتز ها را در قسمت های تعیین شده قرار داده می شوند.

پد های استفاده شده برای افزایش حجم باسن، ایمپلنت‌ های سیلیکونی هستند که عموما بیضی شکل بوده و همانطور که اشاره شد برای افزایش حجم به باسن اضافه می شوند.

لازم به ذکر است، احتمالاً کبودی اطراف باسن تا ۱۰ روز پس از جراحی وجود دارد و شما نباید نگران این موضوع باشید. این التهاب به تدریج در طی ۳ یا ۴ هفته کاهش می یابد. درصورتی که بیشتر از این زمان ادامه داشت حتما با جراح خود درمیان بگذارید.

رعایت بهداشت بعد از پروتز باسن حفظ بهداشت در طی فرایند بهبودی بسیار مهم است. جای زخم معمولاً ۶ تا ۷ سانتی متر است اما نگران ظاهر آن نباشید زیرا جایی که هر دو گلوت را از هم جدا می کند به خوبی پنهان خواهد ماند پس نگران نباشید.

D8A8D8B2D8B1DAAF DAA9D8B1D8AFD986 D8A8D8A7D8B3D986 E28093 D985D8B9D8B1D981DB8C D8AAD985D8A7D985DB8C D8B1D988D8B4 D987D8A7 3 - آیا رابطه از پشت باعث بزرگ شدن باسن می شــود ؟

بزرگ شدن باسن

نحوه انجام تزریق چربی به باسن

جراح چربی سایر نواحی بدن را از طریق یک کانول ، شبیه به لیپوساکشن معمولی، مکش می کند. بیشترین مناطق جمع آوری قسمت تحتانی کمر، شکم، کمر و باسن است. سپس این چربی را پس از تصفیه منتقل می کند.

با در نظر گرفتن اینکه رگ های خونی در منطقه وجود دارد جراح با دقت این چربی ها را خارج می کند تا آسیبی به آنها وارد نشود. سپس آنها را به داخل باسن تزریق می کند. نتیجه جراحی تزریق چربی به باسن، حجم باسن را به طور دائمی افزایش می دهد.

مطالعه
اگر همسر بی وفا دارید این مطلب مختص شماست

تزریق چربی بیشتر از سایر مناطق بدن در این فسمت موفقیت آمیز است. زیرا خصوصیات آناتومیک باسن به گونه ایست که برای تجمع و جذب بافت چربی بسیار مناسب است.

با این حال، باید در نظر گرفت که گاهی اوقات چربی تزریق شده می تواند دوباره کاهش یابد و توسط ارگانیسم بدن مجدداً جذب شود.

تزریق چربی یا پروتز باسن؟

استفاده از چربی بدن بیمار و تزریق آن به قسمت هایی مانند اطراف باسن روش دیگری است که اصطلاحا تزریق چربی به باسن هم گفته میشود؛ میتوان استفاده کرد.

در این روش پزشک چربی اضافه دیگر قسمت های بدن مانند پهلو، شکم، بازو و ران بیمار را از این نقاط برداشته و به باسن فرد تزریق کند.

این روش طی سالیان اخیر با استقبال زیادی مواجه شده و جزء جراحی های پرطرفدار زیبایی محسوب می شود. چرا که در این روش چربی از بافت خود بدن گرفته می شود و نواحی از بدن که دارای چربی بیشتری هستند، حالت خوش فرم تری پیدا میکنند.

خطرات و عوارض احتمالی جراحی بزرگ شدن باسن

  • واکنش به مواد بیهوشی
  • عفونت و خونریزی
  • تغییرات در حس
  • اسکار
  • واکنش های آلرژیک
  • آسیب به ساختارهای زیرین
  • عدم رضایت از نتیجه جراحی که ممکن است نیاز به جراحی های اضافی باشد.

مزایای انجام پروتز باسن

  • این راهکار زیبایی بسیار بادوام بوده و سالیان سال بدون مشکل در بدن بیمار خواهد ماند.
  • نتیجه عمل موجب افزایش حس زیبایی و اعتماد به نفس در متقاضی جراحی می‌ شود.
  • در مدت زمان نسبتا کمتری نسبتا به انجام حرکات ورزشی به سایز دلخواه خود می رسید.
  • دوران نقاهت پروتز کوتاه است و در زمان کوتاهی می‌ توانید به فعالیت‌ های روزانه خود باز گردید.

D8A8D8B2D8B1DAAF DAA9D8B1D8AFD986 D8A8D8A7D8B3D986 E28093 D985D8B9D8B1D981DB8C D8AAD985D8A7D985DB8C D8B1D988D8B4 D987D8A7 2 - آیا رابطه از پشت باعث بزرگ شدن باسن می شــود ؟بزرگ شدن باسن

دوره ی ریکاوری پس از جراحی بزرگ شدن باسن

پس از اتمام جراحی می بایست برای طی نمودن سریع دوران نقاهت به یک سری از نکات توجه داشته باشید. بروز مقداری کبودی، تورم و احساس ناراحتی پس از جراحی میتوانید از یک سری داروهای مسکن استفاده نمایید.

اما چنانچه هنوز احساس درد  شدید و بی موقع شما را ناراحت کند، بهتر است این موضوع را به پزشک خود اطلاع دهید.

سخن آخر

فرم دهی و بزرگ کردن باسن به وسیله روش های جراحی و غیر جراحی عموما با هدف افزایش زیبایی و تناسب اندام انجام میگیرد. این روشها دارای مزایا و معایب متعددی هستند که افراد بر حسب زمان و سلیقه خود میتوانند یکی از آنها را انتخاب کنند.

به عنوان مثال انجام حرکات ورزشی و استفاده از تغذیه مناسب یکی از روش های طبیعی افزایش سایز محسوب می شود. اما در کنار این موارد افزایش حجم از طریف جراحی وجود دارد که افراد با استفاده از تزریق چربی و ژل میتوانند برای تغییر فرم باسن خود به شرایط ایده آل اقدام کنند.

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.