رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

اختلاف قد مناسب زن و شوهر

یکی از سوالاتی که بیشتر افراد مجرد علاقه زیادی به یافتن جواب آن دارند این است که آیا اختلاف قد در ازدواج فاکتور مهمی است و این فاکتور تا چه میزان حائز اهمیت می باشد؟ به این سوال نمی توان جواب دقیقی داد چون سلیقه افراد مختلف با هم یکسان نیست و ممکن است برخی از مردم اختلاف قد در ازدواج را یک موضوع بسیار مهم بدانند اما برای بعضی از مردم اینگونه نباشد.

کمتر پیش می آید که مشاهده کنیم قد خانمی از همسرش بلندتر باشد و این موضوع را در جامعه می توان به راحتی دید و به راحتی می توان گفت که در جامعه ایران، اکثر مردم بر این باورند که قد مرد باید از همسر خود بلندتر باشد و برای این حرف خود هم دلایل زیادی می آورند که در ادامه به آن ها می پردازیم.

همین باعث می شود که دختر هایی که قد بلندی دارند دیرتر بتوانند ازدواج کنند. اما در مقابل افرادی هم وجود دارند که به قد آنچنان اهمیت نمی دهند و با دختری ازدواج می کنند که بلندتر از خودشان است و ازدواج هایی از این قبیل را دیده ایم که موفق بوده اند و نمی توان قد را به تنهایی فاکتور بسیار مهمی در ازدواج دانست و جنبه های دیگری همچون جنبه های رفتاری و اخلاقی و … نیز فوق‌العاده در ازدواج  اهمیت دارند و همچنین نمی شود قد را هم نادیده گرفت.

برای بررسی کامل تر این موضوع حتما تا انتهای این مقاله را به صورت کامل مطالعه کنید.

walk park couple love 82574 11156 min - اختلاف قد مناسب زن و شوهر

تاثیر قد در موفقیت ازدواج

طبق تحقیقاتی که توسط محققان در سرتاسر جهان انجام شده است به این نتیجه رسیده اند که خانم هایی که با فردی کوتاه تر از خودشان ازدواج کرده اند اکثرا دارای زندگی بهتری هستند و ازدواج آن ها کمتر ناموفق بوده است.

در این نوع ازدواج ها معمولا قد طرف مقابل برای خانم ها اهمیت چندانی ندارد و موضوع اختلاف قد در ازدواج را نادیده می گیرند و جنبه هایی مانند اخلاق را در اولویت بالاتری از قد قرار می دهند و شاید به همین دلیل است که ازدواج موفقی دارند و کمتر کارشان به طلاق می رسد.

مطالعه
آیا رابطه از پشت باعث بزرگ شدن باسن می شــود ؟

یکی دیگر از دلایلی که باعث می شود این نوع ازدواج ها موفقیت آمیز باشند این است که مردی که قد کوتاهی دارد تمام تلاش خود را می کند تا این کمبود را جبران کند. این افراد معمولا در زندگی خود تلاش بسیار زیادی می کنند که کوتاهی قد خود را جبران کنند و با تلاش برای کسب درآمد زیاد، خوش رفتاری با همسر خود و … سعی می کنند این کوتاهی قد را جبران کنند و همین دلایل باعث می شوند که رابطه شان با همسر خود بهتر شود و در نتیجه عشق و علاقه بین آن ها نیز بیشتر خواهد شد و ازدواج آن ها پایدار خواهد شد و تاثیر اختلاف قد در ازدواج را از بین می برند در مقابل محققان به این نتیجه رسیده اند که افرادی که قد بلندی دارند درصد موفقیت ازدواجشان پایینتر از افراد قد کوتاه است.

تاثیر اختلاف قد در ازدواج افراد مختلف

معمولا افرادی که قد کوتاهی دارند به دلیل کوتاهی قد خود، به مدت زمان بیشتری برای ازدواج نیاز دارند و همین دلیل باعث می شود که موفق نشوند زود ازدواج کنند اما در مقابل افراد قد بلند نهایت سعی خود را می کنند که با استفاده از قد بلند خود و جذابیتی که قد بلند به آن ها می دهد، ازدواج سریعی داشته باشند و معمولا هم در این امر موفق می شوند.

محققان تحقیقی در این مورد انجام دادند و به این نتیجه رسیدند که افراد قد بلند سریعتر از افراد کوتاه قد موفق به ازدواج می شوند اما همانطور که در مطلب قبلی ذکر کردیم، درصد موفقیت ازدواج افراد قد کوتاه بیشتر از قد بلند ها می باشد. مردان قد بلند بیشتر دوست دارند که همسرشان کوتاه تر از خودشان باشد و علاقه چندانی ندارند که همسرشان هم قد یا بلندتر از خودشان باشد در مقابل افرادی که قد کوتاه یا متوسطی دارند دوست دارند که تفاوت قدی زیادی با همسر خود نداشته باشند.

قد ایده آل مردان از دید خانم ها

بیشتر خانم ها به اختلاف قد در ازدواج بسیار اهمیت می دهند و محققان به این نتیجه رسیده اند که اغلب خانم ها دوست دارند که همسرشان ۱۰ تا ۱۵ سانتی‌متر از آن ها بلندتر باشند. این محققان با تحقیق بر روی بیش از هزار نفر خانم به نتایج جالبی دست  پیدا کردند که در ادامه می توانید آن ها را مشاهده کنید.

  • حدود ۷۰ درصد از آن ها اختلاف قد در ازدواج را معیار مهمی برای ازدواج خود می‌دانستند و دوست داشتند که همسر آن ها از خودشان بلندتر باشد.
  • بیشتر خانم ها دوست داشتند که تفاوت قدی آن ها با همسر خود بیش از ۱۰ تا ۱۵ سانتی‌متر باشد.
  • اکتر آن ها قد ۱۷۸ تا ۱۸۴ سانتی‌متر را برای مردان ایده آل می‌دانستند.
  • حدودا ۱۰ درصد از آن ها به بلندتر بودن همسرشان علاقه زیادی نداشتند و دوست داشتند که با همسر خود هم قد باشند.
  • تعدادی از آن ها هم دوست داشتند که همسرشان حدود ۲۰ سانت از خودشان بلندتر باشد.
مطالعه
آیا مامان صدا زدن مادر زن یا مادر شوهر کار درستی است؟

couple walking min - اختلاف قد مناسب زن و شوهر

قد ایده آل خانم ها از دید آقایان

طبق تحقیقات انجام شده آقایان قد ۱۶۳ تا ۱۷۲ را برای همسرشان ایده آل می‌دانند و دوست دارند که قد همسرشان مقداری از آن ها کوچکتر باشد.

تا به اینجای مقاله به بررسی دلایل تاثیر اختلاف قد در ازدواج پرداختیم و این موضوع را از جهات گوناگون بررسی کردیم و در ادامه مقاله با بررسی ویژگی های افراد قد بلند و کوتاه قد مقاله را تکمیل خواهیم کرد.

کوتاه قد ها خوش اخلاق تر هستند!

همانطور که در مطالب قبلی نیز این موضوع را بررسی کردیم افرادی که قد کوتاهی دارند تلاش زیادی می کنند تا تاثیر کوتاهی قد خود را به حداقل برسانند. محققان به این نتیجه رسیده اند که این افراد خوش اخلاق تر از قد بلند ها می باشند و از ملایمت بالایی برخوردارند. همچنین صبور بودن یکی از ویژگی های جالب افراد کوتاه قامت می باشد و این افراد نسبت به افراد قد بلند از صبر بیشتری برخوردارند.

در آمریکا تحقیقی در مورد همین موضوع انجام شد و تعدادی از افراد قد بلند و قد کوتاه را بر روی یک بازی ویدیوئی که به صبر زیادی نیاز داشت نشاندند و بعد از مدتی آن ها هم به همین نتیجه رسیدند. طی این تحقیق افرادی که قد بلند تری داشتند زود تر صبر خود را از دست دادند و با عصبانیت تصمیم به ترک بازی کردند در مقابل تعداد زیادی از افراد کوتاه قد موفق به تمام کردن بازی شدند و فقط تعداد کمی از آن ها صبر خود را از دست دادند.

همچین دلایلی می تواند به خوبی نشان دهد که اختلاف قد در ازدواج و قد بلند همسر همیشه نمی تواند زندگی خوبی را برای شما به ارمغان بیاورد همچنین که کوتاهی قد نیز این قابلیت را ندارد و بیشتر به اخلاق و ویژگی های فرد بستگی دارد تا قد او و اختلاف قد در ازدواج.

مطالعه
روش استارت استاپ در رابطه زناشویی چیست؟

افراد قد بلند بیشتر عمر می کنند یا افراد کوتاه قد؟

طبق تحقیق ها و آزمایشاتی که بر روی افراد مختلف انجام شده است، قد می تواند بر روی طول عمر انسان ها نیز تاثیر بگذارد. طبق این تحقیقات افرادی که دارای قدی کوتاه هستند، معمولا بیشتر از افراد قد بلند عمر می کنند.

موقعیت اجتماعی قد بلند ها بهتر است

افرادی که قد کوتاهی دارند به دلیل قامت خود معمولا اعتماد به نفس کمتری دارند و به همین دلیل ممکن است در اجتماع به مشکل بخورند. همچنین افراد قد بلند  از لحاظ موفقیت در گرفتن شغل و در نتیجه کسب درآمد، دارای موقعیت بهتری نسبت به افراد کوتاه قد هستند.

ابتلا به بیماری های روانی در افراد کوتاه قد!

احتمال اینکه افراد کوتاه قد به بیماری روانی دچار شوند بیشتر از افراد قد بلند می باشد. افرادی که قد کوتاهی دارند کمتر از سایر افراد احساس امنیت دارند و همچنین آن ها به دلیل کوتاهی قد خود، معمولا به افرادی که بلندتر از آن ها هستند حسادت می کنند و این دلایل باعث می شود که این افراد در معرض بیماری های روانی قرار بگیرند.

تاثیر قد بر روی صدا

بلندی و کوتاهی قد بر روی صدای افراد نیز تاثیر می گذارد. قاعدتا افرادی که قد بلندی دارند دارای ریه ها و مسیر های تنفسی بزرگ تری نیز می باشند و همین باعث می شود که صدای آن ها تاثیر گذارتر باشد و این موضوع می تواند تاثیر زیادی بر جذابیت صدای افراد و همچنین خود آنها بگذارد. خانم ها هم بیشتر به همچین صدا هایی علاقه دارند و این موضوع باعث جذب شدن خانم ها به مردان قد بلند می شود.

Diferencias entre la apreciacio%CC%81n y la adulacio%CC%81n min - اختلاف قد مناسب زن و شوهر

نظر خود را در اولویت قرار بدهید!

این مقاله و مقاله های مشابه برای کمک به افرادی نوشته می شوند که در مورد تاثیرات اختلاف قد در ازدواج اطلاعات زیادی ندارند و به آن ها نشان بدهند که تحقیقات، آزمایش‌ها و پرس و جوهای دانشمندان، محققان و … در مورد اختلاف قد در ازدواج چه نتایجی به دنبال داشته اند اما در نهایت همه چیز به نظر خود شما بر می گردد.

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.