رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

انواع و مزایای جلیقه نجات

انواع جلیقه‌نجات:

جلیقه‌‌نجات بادی: در واقع نوعی جلیقه شنا تیوب مانند است که داخل آن‌ها را با هوا پر می‌کنند. از مهم ترین ویژگی این جلیقه‌ها می‌توان به ویژگی پر و خالی شدن آن اشاره کرد. این ویژگی سبب می‌شود، جلیقه به اندازه خیلی کوچکی تبدیل شود که همین موضوع باعث جا‌به‌جایی آسان آن می‌شود. برای خرید باکیفیت ترین جلیقه نجات با قیمت مناسب روی این صفحه کلیک کنید. 

جلیقه‌نجات فوم اسفنجی: نوع دیگری از جلیقه شنا هستند که به وسیله اسفنج یا فوم پر می‌شوند. متاسفانه حجم آن‌ها قابل تغییر نیست و برای نگهداری از آن‌ها نیاز به فضای بیشتری دارید. خوشبختانه این مدل جلیقه سوراخ نمی‌شود و تحت هیچ شرایطی کارایی خود را از دست نمی‌دهند. مدل قبلی در اثر فشار و برخورد اشیاء تیز پنچر می‌شد که این مدل اینگونه نیست و در هر شرایطی کارایی خود را حفظ می‌کند.

مطالعه
یوسی ارزان پابجی موبایل

انواع و مزایای جلیقه نجات 1 - انواع و مزایای جلیقه نجات

جلیقه نجات بادی کودک محصولی جدید از شرکت اینتکس می باشد که از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار است، این جلیقه از لایه های ضخیم PVC در دیواره های خود استفاده می کند و امنیت خوبی را برای کودکان به همراه می آورد. لبه های بیرونی آن نارنجی رنگ و لبه های داخلی آن نیز سفید می باشد که به وسیله دو گیره پلاستیکی به هم متصل می شوند. این گیره های قابلیت تغییر اندازه را نداشته و تنها در یک سایز قابل استفاده است. مناسب استفاده در استخر، دریاچه های آرام با عمق کم در دمای متعادل آب.

مزایای استفاده از جلیقه شنا:

طبق تحقیقاتی که به عمل آمده بیشتر نجات یافتگان حوادث دریایی از جلیقه نجات استفاده کرده‌اند. بعد از قایق نجات مطمئن‌ترین وسیله برای نجات جلیقه شنا محسوب می‌شود.

مطالعه
پنجره دوجداره UPVC

جلیقه  - انواع و مزایای جلیقه نجات

این جلیقه برای تمامی افراد با وضعیت جسمی متفاوت استفاده می‌شود. در شرایط خاص فردی که بیهوش می‌شود هم طوری روی آب نگه‌داشته می‌شود که سرش بیرون از آب قرار داشته باشد.

در یک سری شرایط خاص که دمای آب خیلی پایین است جلیقه باعث می‌شود دمای بدن تا حدودی درون آب حفظ شود و از لخته شدن خون بر اثر سرمای آب جلوگیری می‌کند.

دارای سوت و نوار منعکس کننده نور هستند تا زمانی که گشت امداد و نجات در منطقه حاضر می‌شود فرد را به راحتی پیدا کرده و امداد رسانی لازم را انجام دهند.

جلیقه نجات 1 - انواع و مزایای جلیقه نجات

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.