رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

تلویزیون ۵۵ اینچ سونی X75J

در سالهای اخیر شرکت سونی توانسته است یکی از پیشگامان در تولید تلویزیون های هوشمند باشد. تلویزیون های ساخت این شرکت از سویی دارای زیبایی بالایی بوده که نظر کاربر را به خود جلب می کند  از سوی دیگر با امکانات بسیار توانسته است جایگاه خود را بین تلویزیون های برندهای دیگر مستحکم کند. تلویزیون سونی ۵۵X75J بدون شک یکی از بهترین تلویزیون های تولید شده توسط این شرکت در سال ۲۰۲۱ می باشد.

تلویزیون ۵۵X75J از صفحه نمایش تخت و LED برخوردار است و با استفاده از فناوری TRILUMINOS قادر به تولید بسیار از رنگهاست و آنها را به خوبی نشان می دهد. توانایی بالایی در تولید تصاویر با کیفیت دارد و می تواند نهایت لذت را در تماشای تلویزیون برای کاربر مهیا کند. بدین ترتیب کاربر قادر به دیدن طیف بسیار زیادی از رنگهاست که باعث افزایش کیفیت تصاویری خروجی شده و وضوح آنها را بالا می برد.

شرکت سونی از پردازشگر X1 4K برای تلویزیون ۲۰۲۱ سونی ۵۵X75J استفاده کرده است که از پردازنده های معمولی بوده اما نسبت به قیمت توانایی پردازش تصاویر را داراست و آنها را به خوبی به نمایش می گذارد. این پردازشگر قادر است تصاویر کم کیفیت را شماسایی کرده و با تقویت بخشهایی از آن، بتواند به صورت ۴K آنها را نشان دهد. تلویزیون سونی X75J دارای فناوری X-Reality Pro 4K می باشد که توانایی شناسایی تصاویر با نویز بالا را دارد و آنها را تقویت کرده و می تواند این تصاویر را با رزولوشن بالا و در حد ۴K نشان دهد.

tv sony 55x75j dozinkala 1 - تلویزیون 55 اینچ سونی X75J

اگر بدنبال خرید تلویزیون هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های ۲۰۲۱ مراجعه نمایید.

همچنین، تلویزیون ۵۵X75J دارای فناوری HDR است که می تواند محتوای HDR را به خوبی و با کیفیت بالا نشان دهد. این محصول دارای صدای خروجی با کیفیت و رسا می باشد و با دو عدد بلندگو این محصول در مجموع توان خروجی ۲۰ وات را دارد و برای مکانهایی با ابعاد متوسط و کوچک توصیه می شود. این محصول مجهز به سیستم عامل آندروید می باشد که با محیطی ساده می تواند نیاز کاربران را برای انجام بسیاری از کارها برآورده کند.

این محصول دارای طراحی زیبا و منحصر به فرد است. شرکت سونی در تولید تلویزیون سونی ۵۵X75J ، طراحی ظریف تر و باریک تری را بر روی فریم آن پیاده کرده به طوری که واژه Narrow Bezel را برای تعریف دیزاینش به کار برده است که به معنی حاشیه بسیار نازک در اطراف تلویزیون می باشد. دارای دو پایه ی هشتی شکل بوده که به راحتی فضا برای ساندبار و سیستم صوتی وجود دارد. این محصول با کیفیت تاکنون توانسته مخاطبین زیادی را جلب خود کند، چرا که قیمت تلویزیون سونی مدل X75J در مقایسه با کارایی آن عالی می باشد.

مطالعه
قیمت و خرید تلویزیون سونی sony 50x80k

تصاویر خارق العاده با استفاده از پردازنده X1 4K HDR

tv sony 55x75j dozinkala 2 - تلویزیون 55 اینچ سونی X75J

پردازنده در تلویزیون با ارزش است زیرا تمامیت تلویزیون را کنترل کرده و استفاده از پردازنده با عملکرد بالا در نهایت باعث افزایش عملکرد تلویزیون خواهد شد. شرکت سونی از پردازنده X1 4K HDR برای “تلویزیون سونی ۵۵X75J” استفاده کرده است. همچنین از کیفیت تصویر ۴K برخوردار است و می تواند تصاویر را با رزولوشن ۳۸۴۰*۲۱۶۰ نشان دهد.

این محصول از فناوری HDR نیز بهره مند است که قادر است محتوای پخش شده از تلویزیون را با کیفیت و کنتراست بسیار بالا نمایش دهد. هر چند این پردازنده در مقایسه با دیگر پردازنده های ضعیف تر می باشد اما با توجه به رنج قیمت در این تلویزیون بسیار کارآمد است. این پردازنده در تلویزیون سونی ۵۵X75J با قیمت متوسط بسیار عملکرد خوبی در ارائه تصاویر دارد. این محصول استفاده از فناوری های دیگر همانند TRILUMINOS و X-Reality Pro 4K توانایی تولید محتوایی با کیفیت و وضح بسیار بالایی را دارد.

افزایش کیفیت تصاویر با استفاده از X-Reality Pro 4K

tv sony 55x75j dozinkalaa 3 - تلویزیون 55 اینچ سونی X75J

نشان دادن تصاویر با کیفیت و وضوح بالا از خصوصیات تلویزیون های سونی می باشد که توان بالایی در نمایش تصاویر ارائه می دهند. تلویزیون سونی ۵۵X75J مجهز به فناوری X-Reality Pro 4K می باشد که با کمک این فناوری پردازنده می تواند تصاویری که کیفیت پایینتری نسبت به بقیه تصاویر دارند را شناسایی کرده و آنها را تقویت کند و با محتوای ۴K نشان دهد، همچنین قادر به تشخیص نویز تصاویر خروجی بوده و می تواند نویز آنها را گرفته و با وضوح بالا نشان دهد.

بدین ترتیب تلویزیون هوشمند سونی ۵۵X75J از کیفیت صفحه نمایش خوبی برخوردار است و می تواند تصاویر با کیفیت بالا را تولید کرده و کاربر می تواند از این محصول استفاده کند. این پردازشگر قادر نیست تمام صحنه ها را پردازش کرده و کیفیت تصاویر موجود در را به صورت جداگانه افزایش دهد، اما به کمک فناوری X-Reality Pro  تصاویری که از کیفیت تصویر  Full HD  و HD برخوردار هستند را افزایش داده و در حد کیفیت تصویر ۴K نمایش می دهد.

فناوری های TRILUMINUS و Live Color

tv sony 55x75j dozinkalaa 4 - تلویزیون 55 اینچ سونی X75J

تلویزیون X75J سونی سایز ۵۵ اینچ از سویی مجهز به فناوری TRILUMINOS است با استفاده از این فناوری این محصول توانایی تولید طیف گسترده ای از رنگ ها را دارد. و از سوی دیگر، با استفاده از فناوری Live Color می تواند تصاویری با رنگ غنی و شفاف ایجاد کرده و باعث افزایش کیفیت تصاویر گردد. این فناوری تلویزیون سونی ۵۵X75J را قادر می سازد تا رنگها را به صورت مجزا و به صورت بسیار طبیعی نمایش دهد.

با این فناوری رنگها به صورت بسیار مشخص و با وضوح بالا قابل تشخیص می باشند. این فناوری می تواند عمق رنگها مخصوصاً رنگهای مشکی، قرمز و سبز را افزایش داده و در تقویت نقاط تاریک در صفحه نمایش بسیار نقش موثری دارد. بدین ترتیب کاربر می تواند طیف وسیعی از رنگها را مشاهده کرده و از آنها لذت ببرد.

مطالعه
راهنمای خرید کولرگازی های سامسونگ

صدایی با کیفیت و گوش نواز در تلویزیون سونی ۵۵X75J

tv sony 55x75j dozinkalaa 5 - تلویزیون 55 اینچ سونی X75J

علاوه بر داشتن کیفیت بالای تصاویر خروجی، تلویزیون ۵۵ اینچ سونی X75J توانایی بسیار بالایی در تولید صدایی رسا و طبیعی دارد. این محصول دارای دو عدد بلندگوست که در مجموع از توان خروجی ۲۰ وات برخوردار است. بلندگوهای به کار رفته در این محصول می تواند صدای تولیدی را تقویت کرده و در پخش کردن صداهای با فرکانس پایین به خوبی عمل می کند. صدای تولیدی این محصول دارای کیفیت بالایی بوده و برای مکانهایی با ابعاد متوسط و کوچک بسیار مناسب و کارآمد می باشد.

سونی این بلندگوها را به صورت کاملا ایزوله طراحی کرده تا کیفیت صدای بسیار خوبی را ارائه دهد. این بلندگوها صدای باس را به خوبی پخش می کنند و هنگام پخش صدای باس از جزئیات صدا و کیفیت آن نمی کاهد.  شرکت سونی از فناوری های Dolby Atmos، Dolby Audio  و DTS HD در این محصول استفاده کرده که قادر است فرکانس صداها را بهبود دهد و باعث افزایش کیفیت صدای خروجی از تلویزیون ۵۵X75J شود. صدای تولیدی توسط این محصول بسیار خوب است اما به هر دلیلی اگر کاربر صدایی بلندتر می خواهد می تواند با استفاده از سیستم صوتی و یا ساندبار این مشکل را حل کند.

سیستم عامل اندروید در تلویزیون ۵۵X75J سونی

tv sony 55x75j dozinkalaa 6 - تلویزیون 55 اینچ سونی X75J

همانطور که می دانید شرکت سونی از سیستم عامل آندروید در تلویزیون های رده بالای خود استفاده می کند. شرکت سونی برای تلویزیون سونی ۵۵X75J از سیستم عامل آندروید استفاده کرده است. این سیستم عامل دارای امکانات هوشمندی است که کاربر می تواند از آنها استفاده کند. این سیستم عامل در مقایسه با نسخه های قبلی دارای پیشرفت خوبی بوده به طوری سرعت بسیار بالایی در انجام فرمان های ورودی به عهده دارد و آنها را به خوبی انجام می دهد.

و توانایی بسیار زیادی در اجرای برنامه ها دارد. تلویزیون ۴K سونی ۵۵X75J از دستورات صوتی پشتیبانی می کند. همچنین مجهز به دستیار صوتی گوگل است و کاربر می تواند از طریق این فناوری امکاناتی مانند جستجوی صوتی، تغییر کانال، تنظیم میزان بلندی صدا و اجرای برنامه ها را انجام دهد. این محصول مجهز به حافظه داخلی ۱۶ گیگا بایتی است، از این رو با استفاده از این سیستم عامل کاربر به راحتی می تواند بسیاری از برنامه ها را مستقیماً از Google Play بر روی تلویزیون ۵۵X75J نصب کرده و از آنها استفاده کند.

ریموت کنترل جادویی در تلویزیون X75J سایز ۵۵ اینچ

tv sony 55x75j dozinkalaa 7 - تلویزیون 55 اینچ سونی X75J

تلویزیون سونی ۵۵X75J همچنین دارای ریموت کنترل همه کاره است که دارای دکمه اختصاصی برای اجرای Google Assistant می باشد. کاربر می تواند با استفاده از این ریموت کنترل دیگر وسایل موجود در منزل را نیز کنترل و مدیریت کند. این ریموت کنترل دارای میکروفون داخلی است به طوری که کاربر به راحتی می تواند دستور صوتی صادر کرده و با استفاده از ریموت کنترل هوشمند دستورات را انجام دهد.

مطالعه
راه های درست کردن خمیر پیتزا

ریموت کنترل تلویزیون ۵۵X75J دارای دکمه های اختصاصی برای اجرا برنامه های نت فلیکس و یوتیوب می باشد. این دو شبکه یکی از محبوب ترین شبکه های پخش اینترنتی فیلم و ویدئو می باشند. کاربر می تواند با فشردن یک دکمه محتوای مورد نظر خود را پیدا کند. همچنین این محصول دارای دکمه شبکه Netflix می باشد که کاربر می تواند از این شبکه نیز استفاده کند.

طراحی در تلویزیون سونی ۵۵X75J

tv sony 55x75j dozinkalaa 8 - تلویزیون 55 اینچ سونی X75J

شرکت سونی در تولید تلویزیون ۵۵X75J، طراحی ظریف تر و باریک تری را بر روی فریم آن پیاده کرده به طوری که واژه Narrow Bezel  را برای تعریف دیزاینش به کار برده است که به معنی حاشیه بسیار نازک در اطراف تلویزیون می باشد. تلویزیون های سونی در سال ۲۰۲۱ از طراحی ساخت فوق العاده زیبایی برخوردارند و این ویژگی در انتخاب آنها توسط کاربران بسیار با اهمیت است.

این محصول همانند دیگر محصولات شرکت سونی دارای گوشه های باریک و از جنس آلومینیوم است و بیشتر فضای روبرویی نمایشگر را صفحه نمایش تشکیل می دهد که باعث می شود کاربر در هنگام تماشای تلویزیون تمرکز خود را حفظ کند. از طریق پورتهای USB و HDMI کاربر می تواند به سایر دستگاه های موجود در خانه متصل شده و از آنها استفاده کند. شرکت سونی از ۳ پورت HDMI و ۲ پورت USB برای این محصول استفاده کرده است.

تلویزیون SONY 55X75J را می توان روی دیوار نیز نصب کرد و با طراحی شیک آن به خوبی با دکوراسیون منزل ست می شود. همچنین این محصول دارای تیونر DVB-T/T2 می باشد. تلویزیون سونی ۵۵X75J دارای دو پایه می باشد که به صورت بسیار زیبا و شیک در دو طرف تلویزیون قرار گرفته است. این پایه های به گونه ای طراحی شده اند که فضای جلو تلویزیون باز است و کاربر می تواند از ساندبار و یا سیستم صوت نیز در این قسمت استفاده کند.
در این صفحه می توانید قیمت تلویزیون ۵۵X75J سونی را مشاهده کرده و به صورت مستقیم و با قیمت ارزان از بانه خریداری نمایید. کسانی که به دنبال مدل بالاتری هستند بهتر است تا به تلویزیون سونی ۵۵X80J در فروشگاه ما سری بزنند. تلویزیون سونی ۵۵X75K مدل جدید تر و جاگیزین این تلویزیون می باشد که به تازگی معرفی شده است.

مزایای تلویزیون ۴K سونی ۵۵X75J

* نور پس زمینه Edge LED

* موتور پردازشگر تصویر ۴K Processor X1

* فناوری تصویر TRILUMINOS RRO

* سیستم عامل اندروید

* قابلیت جستجوی صوتی

 

نظر شما در مورد تلویزیون ۲۰۲۱ سونی ۵۵X75J چیست ؟

از شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می خواهیم نظرات خود را درباره ی این تلویزیون داخل قسمت نظرات برای ما بنویسید تا دیگر مشتریانی که قصد خرید تلویزیون سونی ۵۵X75J را دارند با اگهی کامل از مزایا و معایب این محصول آن را خریداری کنند.

سایت منبع : SONY

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.