رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

جدیدترین تلویزیون ال جی ۵۵NANO86

خرید تلویزیون هوشمند برای منزل از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و از جمله محصولات خانگی می باشد که هر مشتری برای خرید آن  وسواس بسیار زیادی به خرج می دهد. برند ال جی از جمله برندهای است که از دیرباز در زمینه تولید محصولات خانگی،به ویژه تلویزیونهای هوشمند فعالیت داشته و هر ساله محصولات خود را به بازار جهانی عرضه می کند. یکی از مدل های خاص این شرکت تلویزیون ال جی ۵۵NANO86 میباشد.

از جمله مدل هایی که در سال ۲۰۲۱ توسط این برند به مرحله تولید رسیده است NANO86 می باشد که در این مطلب اندازه ۵۵ اینچ را مورد بررسی قرار می دهیم. تلویزیون ۵۵NANO86 برای ساخت صفحه نمایش خود از فناوری نانوسل استفاده کرده است که این فناوری می تواند طیف رنگی بسیار گسترده ای را در تلویزیون نمایش دهد و به همین دلیل تصاویری‌ که در خروجی نمایش می دهد بسیار زنده تر‌ و جذاب تر می باشد.

اگر بدنبال خرید تلویزیون هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های ۲۰۲۱ مراجعه نمایید.

TV LG 55NANO86 DOZINKALAA 1 - جدیدترین تلویزیون ال جی 55NANO86

تلویزیون ال جی ۵۵NANO86 همچنین از طراحی بسیار ظریف و زیبایی برخوردار می باشد با هرگونه چیدمان و دکوراسیون داخلی منزل سازگاری پیدا میکند و به علاوه این قابلیت را دارد که بر روی دیوار نصب شود و در این صورت از ان به عنوان یک قاب هنری بسیار زیبا استفاده می شود. این تلویزیون هم چنین از کیفیت صدای بسیار مطلوبی برخوردار میباشد و صدا را با وضوح مناسبی به گوش مخاطب می رساند که برای این منظور از توان صوتی ۲۰ وات در خروجی استفاده می کند.

تلویزیون ال جی NANO86 از قابلیت جست و جوی برخوردار می باشد و کاربر می تواند به سادگی و با استفاده از صداکارهای مد نظر خود را در تلویزیون انجام دهد. این تلویزیون همچنین از یک پردازشگر بسیار قدرتمند برخوردار است که تصاویر را به صورت لحظه‌ای پردازش می‌کند و با بهبود کیفیت، آن را در خروجی نمایش میدهد. تلویزیون ۵۵ اینچ ال جی NANO86 برای علاقه مندان به بازی یک گزینه مناسب می باشد چرا که هم دارای پورت HDMI2.1 می باشد و هم از قابلیت هایی مانند VRR و ALLM پشتیبانی می‌کند.

کیفیت تصویر در تلویزیون ال جی ۵۵NANO86

TV LG 55NANO86 DOZINKALAA 2 - جدیدترین تلویزیون ال جی 55NANO86

کیفیت تصویر از جمله مهمترین فاکتورهای که بیشترین تاثیر را بر روی خریداران هنگام بررسی یک تلویزیون هوشمند دارد. تلویزیون ال جی ۵۵NANO86 دارای فناوری نانوسل در ساخت صفحه نمایش خود می باشد که استفاده از این فناوری سبب می شود تا طیف رنگی گسترده تری در تلویزیون قابل نمایش باشد و همان طور که می دانید یک تلویزیون هر چه تعداد رنگ های بیشتری را نمایش دهد.

تصاویری که در خروجی ارائه می دهد به تصاویر واقعی تر شباهت بیشتری داشته و برای مخاطب جذابیت بیشتری دارد. کیفیت تصویر خروجی این تلویزیون ۴K می باشد و هم چنین رزولوشن تصویر این محصول ۲۱۶۰*۳۸۴۰ پیکسل دارد که این تعداد پیکسل های تشکیل دهنده می توانند جزئیات بسیار زیادی از تصویر را به مخاطب ارائه دهند. برای افزایش کنتراست تصاویر ارائه شده در خروجی از فناوری Local Dimming استفاده می شود.

برای اینکه بتوان تعداد رنگ های بسیار بیشتری را در تلویزیون نمایش داد از تکنولوژی Billion Rich Color استفاده شده است که میتواند حدود یک میلیارد رنگ متفاوت را در تلویزیون نمایش دهد و در نتیجه تصاویر به صورت واقعی تری به کاربر نشان داده می شود. پنل این تلویزیون از نوع IPS میباشد و همچنین استفاده از قابلیت Wide Viewing Angle سبب می شود تا زاویه دید افقی بسیار گسترده ای در اختیار مخاطبان قرار بگیرد.

مطالعه
روش باز کردن قفل درب ضد سرقت بدون کلید چیست؟

به این مفهوم که کاربر در هر مکان و محدوده نسبت به تلویزیون قرار داشته باشد بدون افت کیفیت تصویر می تواند خروجی را در صفحه نمایش مشاهده کند. برای بهبود محتوای تصویر تلویزیون ۴K ال جی ۵۵NANO86 از تکنولوژی HDR استفاده شده است که این فناوری از فرمت های HLG و HDR10 PRO پشتیبانی می کند. فناوری HDR سبب می شود تا مشخصات خاصی از تلویزیون مانند کنتراست تصاویر و طیف رنگی ارائه شده تا حد بسیار زیادی ارتقا داده شود.

فرمت های Dolby Vision IQ و Dolby Atmos

TV LG 55NANO86 DOZINKALAA 7 - جدیدترین تلویزیون ال جی 55NANO86

 

تلویزیون ال جی ۵۵NANO86 از فرمت‌های صوتی و تصویری Dolby Vision IQ و Dolby Atmos پشتیبانی می‌کند. تلویزیون نانوسل ال جی ۵۵NANO86 دارای فناوری Cinema HDR است و از فرمت Dolby Vision IQ پشتیبانی می کند. Dolby Vision IQ از حداکثر رنگ و روشنایی در مقایسه با فرمت HDR10 Pro پشتیبانی می کند و قابلیت نمایش رنگ ها به صورت ۱۲ بیتی را دارد. این فناوری علاوه بر پردازش محتوای بازتولید شده، نور محیط را نیز تجزیه و تحلیل می کند و بهترین روشنایی و رنگ را برای نمایشگر تنظیم می کند.

فناوری Dolby Vision IQ به شما این امکان را می دهد که در هر شرایطی بهترین کیفیت تصویر را مشاهده کنید. تلویزیون ۲۰۲۱ ال جی ۵۵NANO86 نیز از فناوری Dolby Atmos بهره می برد. فناوری Dolby Atmos می تواند صدای شفاف و چند بعدی را برای تماشای یک برنامه تولید کند. فناوری Dolby Atmos صدایی فراگیر و سینمایی را از بلندگوهای تلویزیون ارائه می کند و به شما امکان می دهد صدایی نفس گیر و خارق العاده را تجربه کنید. پخش تصاویر واقعی با صدای واضح و فراگیر شما را در فیلم ها و بازی ها غرق می کند و حس نشستن در سینما را تجربه خواهید کرد.

طراحی منحصر به فرد تلویزیون ۲۰۲۱ ال جی ۵۵NANO86

TV LG 55NANO86 DOZINKALAA 3 - جدیدترین تلویزیون ال جی 55NANO86

“تلویزیون ال جی ۵۵NANO86” دارای ضخامت بسیار کم و حاشیه باریک است .به علت ضخامت کم این محصول بسیار برای نصب روی دیوار مناسب است و می توانید با نصب تنهایک براکت به راحتی تلویزیون را به دیوار وصل کنید و دکوراسیون خاصی را به منزل خود دهید.

فریم و حاشیه باریک تلویزیون ال جی گسترده دید بیشتری را هنگام تماشای محتوای مورد نظرتان دراختیار شما قرار می دهد.همچنین این تلویزیون دارای یک پایه در وسط است که استحکام ومقاومت تلویزیون را بالا می برد و شما می توانید بدون هیچ گونه لرزش اضافه ان را روی میز قرار دهید و از تماشای فیلم یا برنامه مورد علاقه خود لذت ببرید.

قابلیت اسمارت تلویزیون ۵۵ اینچ ال جی NANO86

TV LG 55NANO86 DOZINKALAA 5 - جدیدترین تلویزیون ال جی 55NANO86

تلویزیون ال جی ۵۵NANO86 دارای قابلیت های اسمارت زیادی را در اختیار شما قرار میدهد .این تلویزیون از سیستم عامل Webos است که دسترسی به منوی ان اسان است و شما می توانید به راحتی ازبرنامه ها و امکانات ان استفاده کنید.یکی از قابلیت های جذاب این تلویزیون Sport Alert  است که توسط ان می توانید زمان شروع و پایان و اتفاقات مهم رویداد های ورزشی را تماشا کنید حتی اگر شما در حال تماشای محتوای دیگر باشید اتفاقا مهم بازی به صورت اعلان در تلویزیون برای شما به نمایش می گذارد.این تلویزیون دارای ۴ عدد پورت HDMI و ۳ عدد پورت USB است .همچنین در تلویزیون ال جی با استفاده از وای فای و بلوتوث دستگاه های خارجی خود مانند لپتاپ،تبلت و گوشی هوشمند خود را به تلویزیون متصل کنید و  ازتماشای محتوای مورد نظر خود لذت ببرید.

مطالعه
انتخاب بهترین میز بار مدرن

پردازشگر قدتمند تلویزیون ال جی NANO86 سایز ۵۵ اینچ

TV LG 55NANO86 DOZINKALAA 4 - جدیدترین تلویزیون ال جی 55NANO86

برای این که بتوان جنبه‌های مختلف یک تلویزیون از جمله کیفیت صدا و تصویر و همچنین کنتراست تصاویر و در آخر طیف رنگی ارائه شده در تلویزیون را تا حد بسیار زیادی بهبود و ارتقا بخشید،نیاز به وجود یک ابزار کمکی در تلویزیون می باشد که نقش این ابزار را پردازشگر ایفا می کند. توقف پردازش گر با استفاده از روش ها و الگوریتم های متفاوتی که درون آن تعبیه شده است می‌تواند به بهبود هر چه بیشتر المان های مختلف تلویزیون کمک شایانی کند.

در تلویزیون NANO86 ال جی سایز ۵۵ اینچ از پردازشگر ز استفاده شده است که این پردازشگر تصاویر را به صورت فریم به فریم پردازش می‌کند و با بهبود کیفیت، ان را در خروجی نمایش می دهد. در صورتی که کیفیت تصاویر دریافتی از مبلغ پایین و نامطلوب باشد با استفاده از قابلیت AI Upscaling 4K کیفیت آن تصاویر در حد کیفیت ۴K بهبود داده می شود و در نتیجه تصاویر همواره با بالاترین کیفیت ممکن در اختیار مخاطب قرار می‌گیرد.

یکی از تکنولوژی های جالب دیگری که در این تلویزیون از ان استفاده شده است AI Brightness Controlمی باشد که با استفاده از سنسوری که درون ان تعبیه شده است قادر است میزان نور موجود در محیط را تشخیص دهد و نور صفحه نمایش متناسب با ان نور تنظیم می شود. برای نمونه هنگامی که کاربر در‌ حال‌ مشاهده صحنه تاریک می باشد، نور صفحه نمایش کمتر می شود تا جزئیات بیشتری از تصویر دیده شود.

برای بهبود محتوای صدا هم از قابلیت AI Sound استفاده شده است که با استفاده از این قابلیت محتوا و ژانر در حال پخش از تلویزیون به صورت خودکار و اتوماتیک تشخیص داده میشود و صدای تلویزیون متناسب با آن محتوا تنظیم می‌گردد تا کاربر از دیدن برنامه مورد نظر خود لذت دو چندانی را ببرد.

کیفیت صدا در تلویزیون ال جی ۵۵NANO86

TV LG 55NANO86 DOZINKALAA 6 - جدیدترین تلویزیون ال جی 55NANO86

تلویزیون ال جی ۵۵NANO86 دارای سیستم صوتی ۲ کاناله و توان خروجی ۲۰ وات است که صدای با کیفیت و وضوح بالا را در اختیار شما قرار می دهد.این تلویزیون با استفاده از قابلیت کاهنده نویز صدا نویز های موجود در صدا را به حداقل می رساند و شفافیت و وضوح صدای دیالوگ ها را افزایش می دهد.همچنین این تلویزیون دارای فناوری های Ultra Surround وDolby Atmos است که صدایی با کیفیت بالا و فراگیر را برای شما پخش می کند.

تلویزیون هوشمند ال جی ۵۵NANO86 دارای قابلیت AI Acoustic Tuning است که با استفاده از ان صدای تلویزیون را با توجه به محیطی که در ان قرار گرفته است تقویت می کند و بیننده لذت بیشتری از تماشای محتوای مورد نظر خود میبرد.

تلویزیون ۵۵NANO86 ال جی مخصوص بازی

TV LG 55NANO86 DOZINKALAA 9 - جدیدترین تلویزیون ال جی 55NANO86

تلویزیون نانوسل ال جی NANO86 یک تلویزیون مخصوص بازی است. این تلویزیون کیفیت تصویر بسیار خوبی را ارائه می دهد و با کمک فناوری نانوسل رنگ های خالص و طبیعی را تولید می کند و صحنه های چشم نواز زیادی را خلق می کند. نحوه پخش صدا و قدرت و کیفیت آن در طول بازی نیز تاثیر زیادی در هیجان بازی دارد. پشتیبانی از فناوری Dolby Atmos در این تلویزیون به شما این امکان را می دهد که صدای ۵.۱ کانال مجازی داشته باشید و از یک بازی با صدایی فراگیر و جذاب لذت ببرید. این تلویزیون دارای پورت HDMI 2.1 است و از رزولوشن ۴K با وضوح ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می کند. به این ترتیب با کنسول های نسل نهم، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس مشکلی نخواهید داشت.

تلویزیون ال جی ۵۵NANO86 از فناوری AMD FreeSync پشتیبانی می کند. البته لازم به ذکر است که کارت گرافیک شما باید توسط تلویزیون NANO86 پشتیبانی شود تا از امکانات FreeSync بهره مند شوید. تلویزیون جدید LG 55NANO86 دارای فناوری ALLM برای ارائه تاخیر ورودی کم است. ال جی این تلویزیون را به فناوری VRR نیز مجهز کرده است. تلویزیون ۵۵ اینچی ال جی NANO86 دارای حالت HGIG است.

مطالعه
جدیدترین سینما خانگی سونی E4100

این حالت رنگ، کنتراست و غیره را هدایت می کند. دقیقاً همانطور که توسعه دهنده بازی در نظر گرفته است بازی کنید. ال جی ۵۵NANO86 یک تلویزیون حرفه ای برای بازی است و در دسته تلویزیون های بازی قرار می گیرد. تلویزیون بازی ال جی ۵۵NANO86 با ویژگی هایی که ارائه می دهد شما را در بازی غرق می کند و تجربه شیرینی را از بازی های مورد علاقه خود خواهید داشت.

پشتیبانی از ویژگی AMD FreeSync Premium

TV LG 55NANO86 DOZINKALAA 8 - جدیدترین تلویزیون ال جی 55NANO86

تلویزیون ال جی نانو ۸۶ جزو تلویزیون های بازی در شرکت ال‌جی است و از فناوری AMD FreeSync Premium پشتیبانی می‌کند. همچنین می توانید از این تلویزیون به عنوان مانیتور استفاده کرده و آن را به کامپیوترهای دارای کارت گرافیک AMD متصل کنید. یا حتی می توانید کنسول بازی خود را به تلویزیون LG 55NANO86 متصل کنید و بهترین کیفیت تصویر را دریافت کنید. این تلویزیون با حالت HGIG گزینه ای عالی برای نمایش بازی های HDR است و با پشتیبانی از FreeSync، کارت گرافیک بهترین تجربه بازی را در اختیار شما قرار می دهد. این قابلیت از لرزش و پرش تصاویر جلوگیری می کند و می توانید صحنه های واضح و روان را مشاهده کنید.

ریموت کنترل جادویی LG

TV LG 55NANO86 DOZINKALAA 10 - جدیدترین تلویزیون ال جی 55NANO86

ال ای دی ال جی ۵۵NANO86 دارای کنترل از راه دور جادویی است. این ریموت کنترل دارای طراحی ارگونومیک بوده و به راحتی در دست جایی میگیرد . کنترل جادوی ال جی به شما دستورات صوتی، اشاره گر ماوس و موارد دیگر را می دهد. این ریموت دارای دکمه اسکرول نیز می باشد و با حرکت دادن آن در هوا و حرکت بین منوها به راحتی می توانید نشانگر را روی صفحه حرکت دهید. همچنین می توانید با اسکرول کردن یا انجام عملیات های مختلف با استفاده از حرکات، محتویات یک بخش را به راحتی مشاهده کنید.

کنترل از راه دور جادویی ال جی دارای میکروفون داخلی است و از طریق آن می توانید جستجوی صوتی و دستورات صوتی مختلف را به تلویزیون ارسال کنید. برخی از دکمه های این کنترل از راه دور به شکلی جادویی مانند میانبرها عمل می کنند و می توانید خیلی سریع به محتوای مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. همچنین می توانید به راحتی با عملکرد Magic Tap تلویزیون را به گوشی هوشمند خود متصل کنید.

شما در این صفحه می توانید قیمت تلویزیون ال جی ۵۵NANO86 را مشاهده کرده و نسبت به خرید آن به صورت مستقیم، با قیمت ارزان، گارانتی (حتی بدون گارانتی) و تضمین اصالت و سلامت کالا از فروشگاه ما اقدام نمایید. در صورتی که به تلویزیون بهتری برای گیمینگ و تماشای فیلم احتیاج دارید، پیشنهاد ما خرید تلویزیون ال جی ۵۵NANO90 است. اما در صورتی که به تلویزیون ارزان قیمت تری برای تماشای فیلم و استفاده روزمره احتیاج دارید، پیشنهاد ما خرید تلویزیون ال جی ۵۵NANO80 می باشد.

مزایا و معایب تلویزیون NANO86 سایز ۵۵ اینچ

مزایا

* وضوح بسیار خوب رنگ ها

* عملکرد چشمگیر در جلوگیری از بازتاب زیاد نور

معایب

* یکنواختی مشکی و نوردهی موضعی دور از انتظار

* عدم روشنایی کافی محتوای HDR برای نمایش جزئیات

نظر شما در مورد تلویزیون ال جی ۵۵NANO86 چیست ؟

از شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می خواهیم نظرات خود را درباره ی این تلویزیون داخل قسمت نظرات برای ما بنویسید تا دیگر مشتریانی که قصد خرید تلویزیون ال جی ۵۵NANO86 را دارند با اگهی کامل از مزایا و معایب این محصول آن را خریداری کنند.

سایت منبع : LG

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.