رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

جدیدترین جاروبرقی سامسونگ SC4190

جاروبرقی سامسونگ SC4190 طراحی شیک و خوش ساختی دارد و مهمتر از همه با قدرت استثنایی بیش از ۲۰۰۰ وات عرضه می شود. با کمک این مدل جاروبرقی می توانید هر قسمت از خانه را در چند ثانیه برق دهید و این عمدتا به دلیل قدرت مکش ۳۷۰ وات آن است که انواع کارها را از روی زمین حذف می کند. موتور قدرتمند جاروبرقی سامسونگ با کارایی بالای خود، در عین حال مصرف انرژی بسیار پایینی را نیز به همراه دارد.

فیلتر هپا یکی از مزیت های خوب جاروبرقی سامسونگ است که محفظه موتور و مخزن جاروبرقی را کاملا تمیز می کند. این نوع جاروبرقی که کیسه ای است که می توان چندین بار از آن استفاده کرد، به راحتی می تواند فضای زیادی را اشغال کند. در پایان با اشاره به اینکه جاروبرقی سامسونگ ۴۱۹۰ دارای نازل های متعددی می باشد که هر کدام بسته به محیط می توانید از فضایی کاملا تمیز و خالی از سکنه لذت ببرید.

اگر بدنبال خرید جاروبرقی هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، فیلیپس ، بوش و پاناسونیک و فکر را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت لوازم خانگی و دسته شستشو و نظافت >> جاروبرقی مراجعه نمایید.

مطالعه
هنگام خرید ماشین لباسشویی به چه نکاتی توجه کنیم؟

vacuum cleaner SAMSUNG SC4190 DOZINKALAA 10 - جدیدترین جاروبرقی سامسونگ SC4190

جاروبرقی سامسونگ SC4190 با قدرت فوق العاده بالا

اولین سوالی که ممکن است در انتخاب نوع جاروبرقی در مصرف کننده ایجاد شود این است که قدرت اصلی و همچنین قدرت مکش آن چقدر است و تا چه حد می توان به آن اعتماد کرد. در این قسمت می خواهیم با ارائه جاروبرقی سامسونگ SC4190 بهترین انتخاب را داشته باشید. جاروبرقی SC4190 سامسونگ از توان بسیار بالای ۲۰۰۰ وات بهره می برد که با آن می توانید از محیطی سالم و تمیز لذت ببرید.

علاوه بر این، این میزان قدرت به قدری خوب عمل می کند که حتی گوشه ها و کناره ها را به راحتی تمیز می کند. در ضمن قدرت مکش جاروبرقی سامسونگ ۳۷۰ وات می باشد که در نظافت محیط نیز تاثیر بسزایی دارد. با این میزان قدرت هیچ گونه زباله ای روی زمین باقی نمی گذارد و در کمترین زمان ممکن فضا را از هرگونه زباله و کثیفی پاک می کند.

vacuum cleaner SAMSUNG SC4190 DOZINKALAA 11 - جدیدترین جاروبرقی سامسونگ SC4190

فیلتر HEPA

درک میزان تاثیر فیلترهای بهداشتی بر پاکیزگی محیط، مصرف کنندگان را به سمت خرید چنین جاروبرقی هایی با چنین عملکردی سوق می دهد. جاروبرقی سامسونگ SC4190 سامسونگ مجهز به فیلتر بهداشتی HEPA نیز می باشد. این فیلتر یکی از بهترین انواع فیلترها است که با طراحی آن بر روی این نوع جاروبرقی کمک زیادی به حذف و از بین بردن باکتری ها و میکروب ها می کند. هنگام راه اندازی دستگاه به دلیل فشار و قدرت مکش زیاد موتور گرد و غبار می تواند به مخزن جاروبرقی و حتی موتور نفوذ کند که برای رفع این مشکل فیلتر بهداشتی هپا کار خوبی را نشان می دهد. در واقع فیلتر هپا از ورود گرد و غبار به سطح مخزن دستگاه و همچنین موتور آن جلوگیری می کند و در نهایت باعث از بین رفتن هوای ناسالم خواهد شد.

مطالعه
جدیدترین تلویزیون سامسونگ 43T5300

vacuum cleaner SAMSUNG SC4190 DOZINKALAA 12 - جدیدترین جاروبرقی سامسونگ SC4190

استفاده از لوازم جانبی جاروبرقی سامسونگ SC4190

هنگام تغییر مکان مبل ها باید تاثیر اصلی مبل را روی فرش دیده باشید. روی این فرورفتگی ها یخ بگذارید و صبر کنید تا آب شود. آب الیاف فرش را برای بازگشت به حالت اولیه آماده می کند. محل مرطوب را جاروبرقی بکشید تا فرش به حالت اولیه بازگردد. گرد و غبار را خلاقانه تمیز کنید، جاروبرقی شما انعطاف پذیرتر از آن چیزی است که فکر می کنید. از برس جاروبرقی برای پاک کردن پرده های گرد و غبار، روکش چراغ ها، کتاب ها، عکس ها و قاب آینه ها و هر مکان دیگری که گرد و غبار نشسته است، استفاده کنید. از برس جاروبرقی خود برای تمیز کردن صفحه فیلتر ماشین ظرفشویی استفاده کنید. پس از اینکه با برس روی فیلتر کشیدید، از سری مخصوص شکاف ها استفاده کنید تا تمام خرده ها و گرده ها را از فیلتر جدا کنید.

مطالعه
چه مدت می توان گوشت را در یخچال نگهداری کرد؟

vacuum cleaner SAMSUNG SC4190 DOZINKALAA 13 - جدیدترین جاروبرقی سامسونگ SC4190

جمع بندی جاروبرقی سامسونگ SC4190

جاروبرقی ۲۰۰۰ وات سامسونگ ۴۱۹۰ سامسونگ از طراحی زیبا و منحصر به فردی برخوردار است. موتور این دستگاه دارای توان مصرفی ۲۰۰۰ وات می باشد که آن را به یکی از قدرتمندترین دستگاه ها تبدیل کرده و همین امر باعث کاهش چشمگیر مصرف انرژی و زمان رفت و برگشت شده است.

دسته ای که بر روی بدنه جاروبرقی نصب شده است، حمل آن را آسان می کند. این دستگاه علاوه بر قدرت و کیفیت بالا از قابلیت های دیگری مانند فیلتر هپا که در دریچه هوای جاروبرقی تعبیه شده و گرد و غبار معلق در فضا را جذب می کند و همچنین خروج ذرات گرد و غبار داخل مخزن را نیز به کار برده است. . از هوای خروجی تا حد امکان جلوگیری و تصفیه می کند.

شیلنگ این جاروبرقی ۳۶۰ درجه می چرخد ​​و محدودیت حرکتی ندارد و به راحتی در همه جهات می چرخد. با تمام این ویژگی ها “جاروبرقی سامسونگ SC4190” گزینه خوبی برای خرید است. برای خرید این محصول می توانید به سایت فروشگاه دوزین کالا مراجعه کرده و با انتخاب این محصول آن را تضمینی تهیه نمایید.

سایت منبع : SAMSUNG

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.