رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

فرش راهرو هماهنگ با نشیمن یا اتاق چه مشخصاتی دارد ؟

برخی از خانم ها ترجیح می دهند درخصوص راهروی ورودی فرش و قالیچه ای هماهنگ با فرش های سالن پذیرایی انتخاب کنند. این راه حلی خوبی است و می توان فضایی یکسان را به وجود آورد اما گاهی نیز می توان خلاف این قاعده عمل کرده و فرشی کاملا متفاوت از فرش های سالن پذیرایی را انتخاب کرد.

فرش ها و قالیچه های متنوعی برای استفاده در راهرو طراحی و بافته شده که می توان از بین آن ها مناسبترین گزینه را انتخاب نمود. طول فرش و قالیچه های مختص راهرو به گونه ای است که افراد می توانند اندازه مناسب راهروی خود را خریداری نمایند.

آن دسته از افرادی که تمایل دارند راهروی خانه خود را از سادگی دربیاورند می توانند به سراغ فرش ها و قالیچه های طرحدار بروند اما فرش های ساده بهترین انتخاب برای پهن کردن در خانه هایی است که دکوراسیونی مدرن و جدید دارند.

Untitled 2 750x438 - فرش راهرو هماهنگ با نشیمن یا اتاق چه مشخصاتی دارد ؟

فرش راهرو

انواع قالیچه مخصوص راهرو

اگر به فروشگاه های فرش مراجعه کنید می بینید که قالیچه های متنوعی با شانه و تراکم مختلف بافته شده و در اختیار متقاضیان قرار داده شده است که باتوجه به قدرت خرید و نیاز خود می توانند بهترین طرح را انتخاب نمایند.

اصول خرید فرش و قالیچه برای راهرو

زمانی که قصد خرید فرش و یا قالیچه ای را برای راهروی خانه خود دارید ابتدا باید ابعاد فضای موردنظر خود را به صورت دقیق اندازه گیری کنید. توجه به رنگ و طرح فرش از دیگر مواردی است که هنگام خرید باید به آن دقت داشت. اگر عرض راهرویی که قصد خرید فرش و قالیچه را برای آن دارید کم است می توانید به سراغ رنگ های روشن بروید تا راهرو بزرگتر و روشن تر دیده شود.

این درحالی است که درخصوص راهروهایی با عرض بیشتر هیچ محدودیتی وجود ندارد و مدل های متنوعی که دارای رنگ های روشن و تیره هستند گزینه مناسبی شناخته می شوند.

چنانچه راهروی منزلتان در امتداد پله ها قرار دارد درخصوص فرش و قالیچه آن باید مدلی یک شکل و یک رنگ را انتخاب کنید. این کار باعث ایجاد نظمی خاص در این بخش از خانه خواهد شد. فرش های فانتزی و کلاسیک با طراحی جذابی بافته شده که می توان از آن ها برای راهرو استفاده کرد.

اگر بخواهید هزینه کمتری را پرداخت نمائید می توانید از طرح های فانتزی که نسبت به فرش های کلاسیک قیمت کمتری دارند مدلی را انتخاب نمائید. خرید اینترنتی فرش از دیگر راه هایی است که موجب می شود هزینه کمتری پرداخت کرده و فرشی با کیفیت بالا را درب منزل خود تحویل بگیرید.

مطالعه
انواع رنگ های داخلی

 خرید فرش راهرو [ اینترنتی ]

هر خانه ای دارای بخش های مختلفی است که راهرو یکی از بخش های پر رفت و آمد هر خانه ای شناخته می شود. زمانی که راهروی خانه با استفاده از فرش مناسبی پوشانده شود دکوراسیون چشمگیرتری نیز در خانه ایجاد خواهد شد. فرش راهرویی مناسب باید ویژگی های مختلفی داشته باشد تا هنگام استفاده احساس خوبی را زیر پای افراد ایجاد کند. بیائید کمی بیشتر با این عنصر کاربردی درخانه اشنا شده و بدانیم چه ابعادی برای کدام فضا مناسب تر است.

ابعاد فرش راهرویی

تمام خانه های امروزی دارای راهروهای کوتاه و یا بلندی هستند که باید به وسیله کفپوش مناسبی پوشانده شوند. تولیدکنندگان فرش های ماشینی از این بخش نیز غافل نبوده و فرش های زیبایی را با ابعاد و اندازه های مختلفی تولید کرده اند. هرشخصی می تواند باتوجه سلیقه خود و فضایی که در اختیار دارد بهترین گزینه را انتخاب نماید. اگر قصد دارید راهروی خانه خود را بزرگتر از حد معمول نشان دهید کافی است به سراغ فرش هایی با رنگ روشن و اندازه های بزرگ بروید. بسیاری از راهروها اندازه استانداردی ندارند که همین امر موجب شده انتخاب فرشی قالب آنجا با سختی همراه باشد. درخصوص این فضاها کافی است فرشهایی با اندازه کوچکتر را انتخاب کنید که طول آن با راهرو یکی بوده و تنها از عرض کمی کوچکتر باشد.

به دلیل اینکه راهرو یکی از بخش های پر رفت و آمد هرخانه به شمار می رود درخصوص انتخاب فرش مناسب برای آن باید به سراغ مدل هایی رفت که پرز کوتاهی دارند. این دسته از فرش راهرو وزن کمتری نیز داشته و می توان به راحتی آن ها را جابجا کرده و شست. توجه به ابعاد فرش راهرویی کمک می کند تا خانه شما از شلوغی و بهم ریختگی نجات یافته و دکوراسیون چشمگیرتری داشته باشید.

جنس فرش راهرویی

یکی از مهمترین عواملی که موجب کثیفی فرش در هربخش از خانه می شود گرد و غبار است. راهروها بیشترین آسیب را از این موضوع دیده و به تبع آن فرش راهرو نیز زودتر کثیف می شود و باید زود به زود آن را تمیز کرد. انتخاب فرش راهرویی مناسب می تواند از نشستن گرد و غبار بر روی پارکت و سرامیک ها پیشگیری کند. نخستین عاملی که در انتخاب فرش راهرو باید درنظر داشت جنس آن است. الیافی که در بافت این دسته از فرش های ماشینی به کار می رود باید از مقاومت بالایی برخوردار بوده و درعین حال ضخامت کمی نیز داشته باشند.

مطالعه
نحوه یخ زدایی یخچال

انتخاب فرش هایی با ضخامت بالا می تواند مشکلات متعددی را نیز به همراه داشته باشد که مهمترین آن جمع شدن کثیفی ها لابه لای پرزهای فرش است. فرش هایی که ضخامت کمتری دارند به سادگی قابل جابجایی و شستشو بوده و استفاده از آن ها نیز راحتتر است. اغلب فرش های راهرویی از الیاف پلی استر تولید می شوند که هم طول عمر بیشتری داشته و هم از لحاظ قیمتی بسیار مناسب هستند. البته درحال حاضر تمام تولیدکنندگان فرش های ماشینی از الیاف اکریلیک نیز در بافت این دسته فرش ها استفاده می کنند. این امر به شما کمک می کند برای راهروی خانه خود ابعاد کوچکتر فرش پذیرایی را خریداری نمائید. با این کار راهرو نیز با دیگر قسمت ها یکی بوده و دکوراسیون چشمگیرتری ایجاد خواهد شد.

فرش راهرویی متری

همانطور که پیش تر نیز گفتیم تولیدکنندگان فرش های ماشینی از راهروها غافل نبوده و محصولات زیبا و باکیفیتی را برای این بخش از خانه ها تولید کرده اند. فرش راهرویی متری در طرح های مختلفی بافته شده و می توان طرح های فانتزی و یا سنتی را مشاهده کرد. این دسته از فرش ها دارای متراژ زیادی بوده که می توان با توجه به طول راهروی خانه اندازه دقیقی را برش داد. فرش راهرویی متری با عرض های مختلفی بافته شده که بسته به فضای موردنظر می توان گزینه مناسبی را سفارش داد. اگر دکوراسیون سنتی در خانه خود دارید می توانید از بین طرح های سنتی این دسته فرش ها نمونه ای همخوان با آن را انتخاب کنید. طرح های فانتزی نیز بیشترین تنوع و طرح را داشته و طی سال های اخیر استقبال بسیاری از آن ها شده است.

انواع فرش راهرو

فرش راهرو دارای دو دسته سنتی و مدرن می باشد که گلیم و جایجیم انواع سنتی را شامل شده و مدل های شنل و سه بعدی و یا سیزان و شگی انواع مدرن آن را شامل می شوند. فرش های سنتی دارای بافت ریزی بوده و می توان از آن ها در دکوراسیون های امروزی نیز استفاده کرد. در بافت مدل های فانتزی این فرش ها از رنگ های مختلفی استفاده شده که سلایق بسیاری را پاسخگو بوده و از لحاظ قیمتی نیز بسیار مناسب می باشند. فرش راهرو فانتزی در اشکال مختلف هندسی و ساده تولید شده که می توان دکوراسیون جذابی را به وجود آورد.

فرش راهرو دارای شانه و تراکم مختلفی بوده و درصورت تمایل مشتریان می توانند اندازه موردنظر خود را مطابق با فرشهایی که سفارش داده اند تهیه کنند. سایزهای استاندارد فرش راهرو در اندازه های ۴*۱، ۳*۱، ۲*۱، ۱.۵*۱ تولید می شود اما بافت مدل های غیراستاندارد هزینه بیشتری به دنبال داشته و مشتریان باید مبلغ بیشتری را به عنوان هزینه طراحی بپردازند.

مطالعه
فرش وینتیج؛ عتیقه ولی ارزان! (نقد و اقساط)

فرش شنل در راهرو

یکی از انواع فرش های راهرو که می تواند برای استفاده در این بخش مناسب باشد فرش شنل است. الیاف فرش شنل از جنس پلی استر بوده و می توان اندازه های مختلفی از آن را انتخاب کرد.

فرش سه بعدی در راهرو

یکی از مدرن ترین انواع فرش راهرو مدل های سه بعدی است که به صورت ۵۰۰ شانه تولید شده و از رنگبندی کمی در بافت آن ها استفاده شده است. این مدل از فرش های راهرویی غالباً به صورت تک رنگ تولید شده و یا از دو رنگ در کنار هم استفاده شده است.

گلیم فرش راهرویی

گلیم فرش ها یکی از انواع سنتی فرش راهرو به شمار می رود که دارای نخ خاب کوتاهی بوده و غالباً از جنس پلی استر تولید می شوند. قیمت آن ها نیز نسبت به دیگر انواع فرش راهرو مناسب تر بوده و مشتریان می توانند باتوجه به ابعاد راهروی خانه خود اندازه مناسبی را خریداری نمایند.

گلیم فرش ها علیرغم پرز کوتاه خود بسیار نرم بوده و از وزن کمی نیز برخوردار هستند. امکان جابجایی ساده و شستشوی آسان از دیگر ویژگی هایی است که موجب شده افراد بسیاری متقاضی خرید گلیم فرش ها باشند. این دسته از فرش ها نیز دارای اندازه های مختلفی بوده و ۶ تا ۸ رنگ در بافت آن ها به کار رفته است. تمام این موارد موجب می شود تا گلیم فرش ها برای پهن کردن در راهرو گزینه مناسبی باشند.

فرش راهرو ارزان

بسیاری از افراد به دنبال فرش هایی هستند که علاوه بر کیفیت بالا از قیمت پائینی نیز برخوردار باشند. نمونه های مدرن و سنتی فرش راهرویی توسط فروشگاه اینترنتی عالی قاپو با نازلترین قیمت عرضه شده و متقاضیان می توانند طرح موردنظر خود را سفارش دهند. از آنجایی که اکثر افراد به دنبال طرح های فانتزی و مدرن می باشند این فروشگاه اینترنتی نمونه های فانتزی مختلفی را عرضه کرده که برای راهرو می توانند مناسب بوده و جذابیتی خاص را به فضا ببخشند. اگر قصد خرید فرش راهرویی ارزان را دارید کافی است به بخش محصولات فروشگاه عالی قاپو سری زده و طرح های مختلف را مشاهده کنید.

منبع : https://aliqapo.com/buy-the-right-rug-hallway/

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.