رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

قیمت لباسشویی ال جی اصل در بازار؟

 

%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C %D8%A7%D9%84%D8%AC%DB%8C - قیمت لباسشویی ال جی اصل در بازار؟

 قیمت ماشین لباسشویی ال جی متناسب با وزن، مدل و امکاناتی که در آن قرار داده شده متفاوت است. طی سال های اخیر به دلیل بازار رقابتی که در بین تولید کنندگان لوازم خانگی ایجاد شده، ماشین های لباس شویی در کیفیت های مختلفی تولید شده اند.

امکاناتی که در تولید ماشین های لباس شویی توسط شرکت های مختلف در نظر گرفته می شود، سبب کاهش مصرف انرژی، وصرفه جویی در زمان می شوند و راحتی در استفاده را به همراه دارند.

ماشین های لباسشویی ال جی نیز به دلیل امکانات مختلفی که دارند در بین مصرف کنندگان بسیار مورد توجه اند. اگر قصد خرید ماشین های لباس شویی ال جی را دارید توجه داشته باشید که وجود چه امکاناتی می تواند در قیمت لباسشویی ال جی شما تاثیر گذار باشد؟

 

موتور اینورتر در ماشین لباسشویی ال جی

یکی از مهم ترین امکانات و بخش هایی که در قیمت لباسشویی ال جی تاثیر گذار است، داشتن موتور اینورتر است. عمدتا موتور ها در لوازم خانگی به خصوص در ماشین های لباس شویی از نظر درجه ی اهمیت، حرف اول را می زنند. زیرا میزان صدا و لرزش در ماشین های لباس شویی بسیار مهم است و در صورتی که از موتور های با کیفیت استفاده نشود در مدت زمان کمی دچار آسیب می شوند و نیاز به هزینه ی اضافی دارند.

موتور ماشین های لباسشویی به دو دسته ی تسمه ای و اینورتر تقسیم می شود.

 در نسل جدید از لباسشویی های ال جی از موتور های دایرکت اینورتر استفاده می شود و اگر چه قیمت لباس شویی ال جی اینورتر دار به مراتب گران تر از موتور های تسمه ای است، اما با کاهش مصرف انرژی و کاهش لرزش و صدا، بازگشت هزینه را به نوعی برای شما به همراه دارد. موتور های اینورتر دایرکت درایو بدون تسمه هستند و از برد الکترونیکی یا درایور برای راه ‌اندازی آن ها استفاده می‌شود.

مطالعه
بهترین روش خشک کردن انواع میوه ها

 ‌%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C - قیمت لباسشویی ال جی اصل در بازار؟

ظرفیت مخزن ماشین لباسشویی ال جی

ظرفیت مخزن نیز تاثیر زیادی در قیمت ماشین لباس شویی الجی دارد. این تفاوت در وزن باعث می شود در هر دور از شست و شو مقدار قابل توجهی از لباس های کثیف را در خود جای دهند. ماشین های لباس شویی ال جی در ظرفیت های ۶ کیلویی، ۷کیلویی، ۸کیلویی، ۹ کیلویی، ۱۰.۵ کیلویی، ۱۲ کیلویی و ۱۹ کیلویی تولید و عرضه می شوند.

با توجه به این ویژگی، قیمت ماشین لباس شویی های ال جی که وزن پایین تری دارند به مراتب کمتر است. برای اینکه قیمت ماشین لباسشوی الجی با بودجه شما تناسب داشته باشد، حتما تعداد  جمعیت خانواده ی خود را در نظر بگیرید، اگر خانواده ی کم جمعیتی دارید بهتر است از ظرفیت های کم ماشین لباسشویی استفاده کنید تا مجبور نباشید برای تکمیل شدن ظرفیت، منتظر انباشت لباس ها باشید.

البته در مواردی امکانات جانبی را که در ماشین لباس شویی شما قرار داده شده را نیز باید در نظر گرفت.

 

برنامه های شست و شو و امکانات جانبی لباسشویی ال جی

برنامه های شست و شو در مدل های مختلف ماشین های لباسشویی ال جی متفاوت است و متناسب با آن قیمت لباسشویی ال جی نیز متفاوت خواهد بود.

·       برنامه شستشوی پنبه ای (Cotton):

·       برنامه شستشوی ضد چروک (Easy Care)

·       برنامه شستشوی ضد حساسیت (Skin Care):

·       برنامه شستشوی لباس کودک (Baby Care):

·       برنامه شستشوی ترکیبی (Mix):

·       برنامه شستشوی بهداشتی (Hygiene):

·       برنامه شستشوی پر (Duvet):

·       برنامه شستشوی لباس ورزشی (Sports Wear):

·       برنامه شستشوی ظریف (Delicate):

·       برنامه شستشوی پشمی (Wool):

 موارد فوق از برنامه هایی هستند که در ماشین های لباسشویی ال جی در نظر گرفته شده تا برای حفظ کیفیت الیاف مختلف، شست و شوی مخصوص را انجام دهند.

مطالعه
پاک کردن قیر از بدنه خودرو به چه روش هایی امکانپذیر است؟

در کنار برنامه های شست و شو برای الیاف مختلف، برنامه های دیگری نیز در ماشین لباسشویی ال جی در نظر گرفته شده که در قیمت لباسشویی ال جی بی تاثیر نیست.

از جمله ی آن ها می توان به شست و شوی اقتصادی، وجود حسگر وزن و انرژی، شست و شو با تاخیر و شست و شوی سریع اشاره کرد.

موارد ذکر شده کمک می کنند تا متناسب با وزن لباس و یا میزان کثیفی لباس ها از آب و مواد شوینده استفاده شود و در زمان و مصرف انرژی برق و آب صرفه جویی شود.

البته در کنار موارد ذکر شده، هوشمند بودن برخی ماشین های لباسشویی ال جی را نیز می توان در قیمت ماشین لباسشویی الجی بی تاثیر ندانست.

ماشین های لباس شویی ال جی که به صورت هوشمند هستند، امکان دانلود برنامه های مختلف برای شست و شو را دارند و از طرفی این امکان را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند تا از طریق گوشی همراه خود زمان و نحوه شست و شوی ماشین لباس شویی خود را مدیریت کنند حتی اگر در فاصله مکانی دوری باشند.

این هوشمندی باعث می شود تا در مواردی که ماشین های لباس شویی دچار مشکل شوند به صورت خودکار با ارائه کدهای مربوطه، مشکل ماشین لباسشویی به راحتی رفع شود.

 

اصل یا تقلبی بودن لباسشویی ال جی

حتما در هنگام خرید ماشین های لباسشویی ال جی دقت لازم را داشته باشید. در سال های اخیر با توجه به تحریم های صورت گرفته، امکان ورود قانونی لوازم برقی الجی وجود ندارد و تنها در مبادی مرزی ست که امکان مبادله دارند. در این میان برخی فروشندگان سود جو به منظور جلب مشتریان،  ماشین های تقلبی را جایگزین لباسشویی اصل ال جی می کنند.

%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C%DB%B2 - قیمت لباسشویی ال جی اصل در بازار؟

در این بین ممکن است قیمت ماشین لباس شویی ال جی تقلبی نیز برابر با سایر ماشین های لباس شویی ال جی باشد. این در حالی است که این کالا ها فاقد گارانتی هستند و از خدمات پس از فروش بی بهره اند.

مطالعه
آموزش نصب کاغذ دیواری

در هنگام خرید ماشین های لباس شویی ال جی حتما مواردی چون سریال کالا، نوع موتور، نوع بسته بندی و شناسه را در نظر بگیرید و برای شناخت اصالت تنها اکتفا به لوگو نکنید.

اگر قصد خرید انواع لوازم برقی را از نواحی مرزی دارید در این نواحی قیمت لباسشویی ال جی به مراتب پایین تر از نواحی داخلی است.

 

رنگ ماشین لباس شویی ال جی

از دیگر مواردی که در قیمت لباسشویی ال جی تاثیر گذار است، رنگ این ماشین های لباس شویی است. با توجه به طراحی های مختلفی که در دکوراسیون ها صورت می گیرد، تنوع در رنگ لوازم خانگی نیز دیده می شود. ماشین های لباس شویی الجی در رنگ های سفید و نقره ای یا تیتانیومی تولید می شوند. قیمت لباسشویی ال جی که به رنگ سفید هستند نسبت به رنگ های دیگر پایین تر است.

 همچنین شکل درب نیز در قیمت ماشین لباسشویی ال جی تاثیر گذار است. در طراحی های جدید قطر درب ها بزرگتر از مدل های قدیمی در نظر گرفته شده اند که به درب های فضایی شناخته می شوند.

در قیمت لباسشویی ال جی، twin wash بودن نیز مهم است. این ماشین های لباس شویی با قرار گرفتن در کنار سایر سایزهای ماشین های لباس شویی الجی باعث می شود تا حجم لباس های متفاوتی در این مدل از ماشین های لباس شویی شسته شوند.

ما در آلندهوم، با ارائه لوزام خانگی اصل و اورجینال، خیال شما را بابت خرید انواع لوازم خانگی راحت کرده ایم.

در alandhome.com منتظر دیدار شما هستیم.

منبع: گسترش

%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C%DB%B3 - قیمت لباسشویی ال جی اصل در بازار؟

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.