رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

قیمت و خرید تلویزیون ال جی NANO75 ال جی ۵۵NANO75

مشخصات تلویزیون ۵۵ اینچ نانوسل ال جی مدل ۵۵NANO75

تلویزیون ال جی ۵۵NANO75 یکی از محصولات ۲۰۲۱ است که با فناوری های متعدد تولید و روانه بازار شده است، کیفیت تصویر در تلویزیون ۵۵NANO75PVA فورکی است و فورکی در کنار کیفیت تصویر فورکی رزولوشن ۲۱۶۰×۳۸۴۰ پیکسل در نظر گرفته شده است و این میزان صحنه ها و تصاویر طبیعی و زنده است. نمایشگر فورکی با دارا بودن تعداد زیادی پیکسل تصاویر کاملا طبیعی را نمایش خواهد داد، به صورتی که جزئی ترین موارد را هم پخش می نماید و لذت تماشای فیلم و سریال را به چندین برابر می رساند.

در تلویزیون ۲۰۲۱ ال جی ۵۵NANO75 از پردازشگر تصویرα۵ AI Processor 4k استفاده شده است این پردازشگر تمام وظایف مربوط به پردازش و بهبود المان های مختلف تلویزیون را بر عهده دارد. در واقع قبل از اینکه تصاویر در خروجی به بیننده انتقال داده شوند، پردازشگر تمام کارهای مورد نیاز جهت ارتقاء سطح کیفیت تصویر و صدا را انجام میدهد این پردازنده به کمک قابلیت ارتقا دهنده کیفیت تصویر فورکی تمامی تصاویر بی کیفیت را پردازش می نماید و آن ها را کیفیت بالاتری در تلویزیون ۵۵NANO75 به نمایش در می آورد.

برای کنترل نور پس زمینه از قابلیت‌ Local Dimming استفاده شده است. تکنولوژی Billion Rich Colors حدود میلیارد ها رنگ را برای شما به صورت دقیق نشان می دهد. ویژگی های تصویر که شرکت ال جی برای تلویزیون ۵۵ اینچ نانوسل قرار داده است عبارتند از : قابلیت LG Local Contrast جهت بالابردن کنتراست تصویر، قابلیت AI Picture برای افزایش تصاویر محتوای در حال پخش، HDR Dynamic Tone Mapping و تکنولوژی Image Enhancing که کیفیت کلی تصاویر را بهبود می بخشد.

سیستم صوتی تلویزیون NANO75 یک سیستم دو کاناله می باشد و متشکل از ۲ بلندگو بوده که توان خروجی صدای هر کدام ۱۰ وات است و در مجموع توان خروجی صدای تلویزیون را به ۲۰ وات می رساند ، یکی از فناوری های عالی سیستم صوتی تلویزیون ۵۵ اینچ NANO75 فناوری Dolby Digital می باشد که با پشتیبانی از فرمت های دالبی کیفیت و وضوح صدا را افزایش می دهد و صدای همه جانبه و فراگیر را پخش می کند .

تلویزیون ۴K ال جی ۵۵NANO75 دارای قابلیت Wide Viewing Angle می باشد. دیدن تصاویر برای بیننده بسیار با اهمیت است و از این رو کاربر برای دیدن تصاویر از هر زاویه ای استفاده می نماید که با استفاده از این محصول این رویا محقق شده است. این محصول مجهز به پنل IPS است این پنل ضد ضربه است و در تمامی تلویزیون های ال جی پشتیبانی می شود و این پنل در برابر هر ضربه ای از خود مقاومت نشان می دهد و همین است که الجی در بین تلویزیون های دیگر بالا است.

تلویزیون ال جی ۵۵NANO75 سیستم عامل آن از نواع Web OS می باشد. همانطور که می دانید سیستم عامل نقش بسیار مهمی را در تلویزیون به عهده دار است. این سیستم عامل با سرعت بالا توان انجام امورات ورودی را داراست و از دستورات زیادی می تواند پشتیبانی کند.

ال ای دی ال جی ۵۵NANO75 از حالت بازی پشتیبانی می کند این تلویزیون با فناوری های ALLM  و HGIG می تواند برای بازی کردن بسیار کارآمد باشد زیرا توانایی پخش تصاویر اکشن و سریع را با همان سرعت داراست و کاربر می تواند از آن جهت انجام بازی هایی با کیفیت بالا استفاده کند به علاوه صحنه های پخش شده در این تلویزیون در بازی پر رنگ تر نشان داده می شود.

مطالعه
تلویزیون 55 اینچ سونی X75J

تلویزیون فورکی ال جی ۵۵NANO75 از تیونر DVB- T2/C/S2 بهره مند است و قابلیت پشتیبانی از از شبکه دیجیتال را داراست. از طریق پورتهای USB و HDMI کاربر می تواند به سایر دستگاه های موجود در خانه متصل شده و از آنها استفاده کند. شرکت ال جی از ۳ پورت HDMI و ۲ پورت USB برای این محصول استفاده کرده است.

طراحی و ساختار تلویزیون ال جی ۵۵NANO75

TV LG 55NANO75 2021 DOZINKALAA36 - قیمت و خرید تلویزیون ال جی NANO75 ال جی 55NANO75

تلویزیون ال جی ۵۵NANO75 دارای طراحی بسیار شیکی است که در همان نگاه اول نگاه ها را به خود جذب می کند، این تلویزیون در فروشگاه اینترنتی دوزین کالا در سایزهای ۵۰ و ۵۵ و ۶۵ و ۷۵ اینچ موجود است و شما میتوانید بسته به فضای سالنتان اندازه دلخواه خود را انتخاب نمایید.

تلویزیون هوشمند ال جی ۵۵NANO75 به دلیل حضور تکنولوژی ال ای دی ضخامت قاب های آن بسیار باریک شده است؛ علاوه بر آن حضور دو پایه از نوع دو شاخه ای تمام وزن تلویزیون را به دوش می کشند و طراحی شیکی را به تلویزیون داده است این تلویزیون قابلیت اتصال به دیوار را دارد و با استفاده از براکت می توانید تلویزیون را به دیوار متصل نمایید.

در پشت تلویزیون تعدادی پورت های ارتباطی وجود دارد این پورت صدا و تصویر را با کیفیت بالایی به تلویزیون انتقال می دهند. شرکت ال جی از ۳ پورت HDMI و ۲ پورت USB برای تلویزیون نانوسل ال جی ۵۵NANO75 استفاده کرده است.

قابلیت گالری در این تلویزیون این امکان را به شما می دهد تا عکس و قاب و تم ها ی متفاوت از گوشی به تلویزیون را انتقال دهید تا بر روی مررورگر وب تلویزیون آن را دانلود نمایید و به جای صفحه نمایش سیاه رنگ در صورت خاموش بودن عکس و تم های متفاوت گذاشته شود و همین امر به شیک بودن تلویزیون افزوده است.

طراحی یکی از ویژگی های مهم در تلویزیون است خوشبختانه شرکت ال جی هم در این زمینه موفق بوده است و همیشه تلویزیون های با کیفیت و با طراحی بسیار شیک وارد بازار کرده است تا کابران از آن ها راضی باشند.

فناوری نانوسل در تی وی هوشمند ال جی ۵۵NANO75

LG TV 55NANO75VPA 1 2021 dozinkalaa31 - قیمت و خرید تلویزیون ال جی NANO75 ال جی 55NANO75

بدون شک اگر قصد خرید تلویزیون را داشته اید نام نانوسل هم به گوشتان خورده است؛ این فناوری محتوا فیلم و تصویر ها را دقت رنگ بالایی به شما نشان می دهد و تجربه ای را برای شما به ارمغان می آورد که تا بحال با هیچ تلویزیونی آن را تجربه نکرده اید. عملکرد فناوری نانوسل از طریق جذب طول موج‌ های اضافی نور منتشر شده صورت می‌ گیرد که نتیجه‌ آن افزایش خلوص نمایش رنگ‌ ها در پنل تلویزیون است. همچنین تلویزون های نانوسل دارای زاویه دید گسترده ای هستند یعنی به هر طرف در تلویزیون بنشینید باز هم شاهد تصاویر با کیفیت خواهید بود همچنین این فناوری باعث حفظ کیفیت تصویر می شود و حتی در محیط هایی با نورپردازی زیاد نیز مانع از بازتاب نور تابش شده می شود.

پردازش قدرتمند تصاویر؛ تجربه تماشای هیجان انگیز!

TV LG 55nano75 2021 dozinkalaa18 - قیمت و خرید تلویزیون ال جی NANO75 ال جی 55NANO75

پردازشگر به عنوان قلب تلویزیون نام برده شده است و حضور آن در تلویزیون بسیار مهم است. پردازشگر α۵ AI Processor 4k در تلویزیون فورکی اسمارت می تواند تصاویر با کیفیت پایین را شناسایی کرده و آنها را تقویت کند و در حد کیفیت فورکی نشان دهد، همچنین نویز تصاویر به کمک این پردازنده حذف شده و لرزش و تاری از بین میرود، در نتیجه صحنه های صاف و شفافی را در اختیار خواهید داشت. |

مطالعه
جدیدترین تلویزیون سامسونگ 65BU8500

در کنار پردازشگر تصویر فناوری ارتقا دهنده کیفیت تصویر فورکی وجود دارد که می تواند کیفیت صحنه ها را افزایش داده و آنها را در حد کیفیت فورکی  پخش میکند. فناوری های به کار رفته در تلویزیون ال جی ۵۵NANO75 و پردازش تصاویر به کمک پردازشگر ۴ هسته ای منجر به تولید تصاویر بسیار خارق العاده ای خواهند شد.

کیفیت تصویر و ویژگی های تصویر تلویزیون ۲۰۲۱ ال جی ۵۵NANO75

LG TV 55NANO75VPA 2021 dozinkalaa12 - قیمت و خرید تلویزیون ال جی NANO75 ال جی 55NANO75

کیفیت تصویر یکی از بخش های مهم در تلویزیون است و یکی از پارامتر های خرید هم محسوب می شود پس قبل از خرید حتما در مورد کیفیت تصویر سوال شود هر چند که تلویزیون های جدید ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ تمامشان از کیفیت تصویر فورکی بهره می برند و تلویزیون ال جی ۵۵NANO75 هم از کیفیت تصویر فورکی بهره می برد.

حضور فناوری نانوسل  NanoCell باعث شده است تا رنگ های طبیعی و زنده را برای شما به نمایش بگذارد ؛ فیلم ها و برنامه های مورد علاقه تان را با لذت بیشتری با نانوسل می توانید نگاه کنید.  کیفیت تصویر فورکی در کنار رزولوشن ۲۱۶۰×۳۸۴۰ پیکسل تمامی صحنه ها را طبیعی نمایش و هر تصویر خروجی که مشاهده می نمایید با کیفیت بسیار بالا هستند و بهتر است بدانید که کیفیت تصویر فورکی ۴ برابر کیفیت تصویر فول اچ دی است.

فناوری HDR  از دیگر ویژگی های تلویزیون ال جی نانوسل ۵۵NANO75 است این فناوری با افزایش عمق و کنتراست تصاویر باعث پخش تصاویر به صورت واقعی تر و طبیعی و با کیفیت بسیار بالا می شود این فناوری همچنین با پشتیبانی از فرمت های HDR10 Pro و HLG تصاویر را واقعی و بسیار با کیفیت و غنی به نمایش می گذارد.

این تلویزیون با پشتیبانی از حالت FILMMAKER فیلم ها و صحنه ها را دقیقا همان طور که مد نظر کارگردان و تهیه کننده بوده پخش می نماید. قابلیت AI Picture نیز باعث می‌شود تا کیفیت تصویر خروجی با توجه به محتوا و ژانر در حال پخش از تلویزیون به صورت خودکار تنظیم گردد و در‌ نتیجه این امر، کاربر از دیدن برنامه مورد نظر خود لذت بسیار زیادی را میبرد.

تلویزیون ال جی از پنل IPS پشتیبانی می کند این پنل به پنل ضد ضربه معروف است و دارای زاویه دید گسترده ای است. همچنین تلویزیون نانو ۷۵ ال جی سایز ۵۵ اینچ از فناوری Wide Viewing Angle پشتیبانی می کند به این مفهوم که کاربر در هر محدوده و زاویه ای نسبت به تلویزیون قرار گرفته باشد شاهد تصاویر با کیفیت خواهد بود.

قابلیت Motion/Refresh Rate 50 هرتز باعث شده است تا تمامی صحنه ها آهسته تر و روان پخش شوند این قابلیت مخصوص فیلم های اکشن و مسابقات ورزشی است و با این فناوری ریزترین جزئیات را از دست نخواهید داد. در این تلویزیون ۹ حالت تصویری پشتیبانی می شود و شما بسته به محتوای پخش شده می توانید یکی از این حالات را انتخاب نمایید.

سیستم صوتی تلویزیون فورکی اسمارت ال جی ۵۵NANO75

TV LG 55nano75 2021 dozinkalaa25 - قیمت و خرید تلویزیون ال جی NANO75 ال جی 55NANO75

سیستم صوتی که وظیفه پخش صدا را برعهده دارد در تلویزیون ال جی ۵۵NANO75 دو کانال به توان ۲۰ وات پشتیبانی می شود. این تلویزیون به کمک فناوری Clear Voice III صدای دیالوگ ها را تقویت می کند و باعث می شود تا دیالوگ ها به خوبی شنیده شوند.

نوع بلندگوهای این تلویزیون Down Firing است و به پخش صدایی قدرتمند و بم کمک می کند. شرکت ال جی به کمک فناوری Ultra Surround  صدایی فراگیر و بسیار طبیعی ارائه می دهد تا تماشای تلویزیون هیجان انگیز تر شود. تلویزیون ۵۵ اینچ ال جی  ۵۵NANO75 با فناوری Bluetooth Surround Ready مجهز شده است که توانایی اتصال به دو دستگاه را از طریق بلوتوث را دارد که تولید صدایی رسا و طبیعی را برای کاربر به ارمغان می آورد.

مطالعه
چگونه از شر گرد و غبار خانه خلاص شوید؟

فناوری AI Sound بهترین حالت صدا را با توجه به محتوای در حال پخش تنظیم میکند و تلویزیون NANO75 سایز ۵۵ اینچ دارای صدای آکوستیک بوده و صدا را با توجه به محیط اطراف تنظیم می نماید. قابلیت LG Sound Sync  و Simultaneous Audio Output   کاربر با استفاده از این دو فناوری می تواند اگر به صدایی با کیفیت تر و بالا نیازمند است بتواند از طریق بلوتوث به ساندبار و سیستم های صوتی قدرتمند متصل شود.

سیستم عامل تلویزیون نانوسل ال جی

TV LG 55nano75 2021 dozinkalaa34 - قیمت و خرید تلویزیون ال جی NANO75 ال جی 55NANO75

تلویزیون ال جی ۵۵NANO75 با مجهز شدن به فناوری ThinQ و سیستم عامل webOS در دسته تلویزیون های هوشمند قرار گرفته است. با هوش مصنوعی ThinQ از طریق اتصال لوازم هوشمند تان به وای فای عملکرد وسایل خانگیتان را از طریق گوشی مدیریت کنید. سیستم علمل وب او اس دسترسی آسان را به تنظیمات تلویزیون به شما میدهد و دارای امنیت بالایی است.

ال ای دی ۲۰۲۱ ال جی ۵۵NANO75 قابلیت اتصال به اینترنت را به دو روش برای شما فراهم کرده است و شما به دو روش می توانید به اینترنت وصل شوید. بعد از اتصال به اینترنت می توانید به مرورگر وب بروید و هر نوع محتوایی را که دوست دارید در آن جا جستجو نمایید.

با قابلیت‌های ویژه ۵۵NANO75VPA سرگرمی را به خانه خود بیاورید…

LG TV 55NANO75VPA 2021 dozinkalaa13 - قیمت و خرید تلویزیون ال جی NANO75 ال جی 55NANO75

تی وی ال جی ۵۵NANO74 داری جستجوی صوتی و فرمان صوتی است و از طریق ریموت کنترل جادویی با صحبت کردن می توانید دستورات خود را از تلویزیون بخواهید و تلویزیون را مدیریت کنید به عنوان مثال : می توانید کانال ها را تغییر دهید و….

با برنامه AirPlay 2 می‌توانید محتوای روی گوشی یا آیپد اپل خود را روی تلویزیون انتقال داده؛ همچنین با قابلیت DIAL می توانید عکس و فیلم و موسیقی را از گوشی بدون نیاز به سیم به تلویزیون انتقال دهید. ویژگی Sound Share هم صدای تلویزیون را از گوشی به تلویزیون و باالعکس انتقال دهید.

یکی از قابلیت‌ های جذاب این تلویزیون Sports Alert است که زمان شروع یا پایان رویدادهای مهم ورزشی را به شما یاداوری می کند حتی اگر شما در حال تماشای محتوای دیگری باشید اتفاقات مهم بازی را صفحه نمایش تلویزیون به شما نشان می دهد.

با “تلویزیون ال جی ۵۵NANO5” می تواند به شبکه هایی نظیر Apple TV و Netflix دسترسی داشته باشد. کاربر به راحتی می تواند از طریق ریموت کنترل جادویی ال جی برنامه Apple TV یا Netflix را اجرا کرده و به برنامه یا شبکه های دلخواه خود دسترسی پیدا کنید و از تماشای آن ها لذت ببرد.

شما در این صفحه می توانید قیمت تلویزیون ال جی ۵۵NANO75 را مشاهده کرده و نسبت به خرید آن به صورت مستقیم با قیمت ارزان و تضمین سلامت و اصالت کالا از بانه اقدام نمایید. در صورتی که به دنبال تلویزیون بهتری هستید می توانید به سراغ تلویزیون ال جی ۵۵NANO80 محصول ۲۰۲۱ بروید، که به نسبت کیفیت تصویر بالاتری دارد. اگر بودجه کمتری دارید و به دنبال تلویزیون ارزان قیمت تری هستید پیشنهاد می کنیم به تلویزیون ال جی ۵۵UP8150 در فروشگاه ما مراجعه کنید.

منبع : ال جی

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.