رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

قیمت و خرید تلویزیون ال جی UP8150 ال جی ۵۰UP8150

قیمت و مشخصات تلویزیون ال جی ۵۰UP8150 سایز ۵۰ اینچ فورکی اسمارت

TV LG UP8150 Digibaneh8 1024x512 - قیمت و خرید تلویزیون ال جی UP8150 ال جی 50UP8150

شرکت ال‌ جی از جمله محبوب ترین شرکت ها در زمینه تولید تلویزیون های هوشمند می باشد که هر ساله با استفاده از متخصصان مجرب و دسترسی به روزترین و جدیدترین تکنولوژی ها، محصولات خود را روانه بازار می‌کند و توانسته است تا حد بسیار زیادی باعث جلب رضایت کاربران و مشتریان خود شود. از جمله مدل هایی که در سال ۲۰۲۱ توسط این برند تولید گردیده است تلویزیون ال جی ۵۰UP8150 می باشد.
در این بخش قصد داریم اندازه ۵۰ اینچ این تلویزیون را که به اختصار ۵۰UP8150 نامیده می شود، مورد بررسی قرار دهیم و ویژگی های آن را برای شما عزیزان به صورت کامل تشریح کنیم. اگر بدنبال خرید تلویزیون ۲۰۲۱ هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های ۲۰۲۱ مراجعه نمایید.
تلویزیون ال جی ۵۰UP8150 دارای صفحه نمایش ال ای دی می باشد و همچنین از کیفیت تصویر خروجی ۴K استفاده کرده است. باید این نکته را یادآور شویم که کیفیت تصویر ۴K به نسبت تلویزیون های با کیفیت تصویر HD یا Full HD تا حدود ۴ برابر دارای تصویر بهتری میباشد. صفحه نمایش این تلویزیون دارای عمق رنگ ۱۰ بیت می باشد که به نسبت می تواند تصاویر جذابی را در خروجی به کاربر ارائه دهد.
این تلویزیون دارای پورت HDMI2.0 می باشد و همچنین از قابلیت های ALLM و HGIG MODE پشتیبانی می کند که این قابلیت ها برای علاقه‌مندان به گیمینگ و کنسول های بازی،فناوری های بسیار مهمی در نظر گرفته می شود. خرید تلویزیون ال جی سری UP8150 برای کنسول های بازی نسل هشتم و قبل تر از آن گزینه مناسبی می باشد.
این تلویزیون هم چنین از کیفیت صدای مطلوبی برخوردار است و برای این منظور از توان صوتی ۲۰ وات در خروجی استفاده می کند. همچنین برای پردازش بهتر تصاویر از یک پردازشگر بسیار قدرتمند در این مدل استفاده شده است که با استفاده از الگوریتم های مختلف می تواند به بهبود کیفیت تصاویر کمک کند.
در رابط کاربری این محصول از سیستم عامل WebOs استفاده شده است که این سیستم عامل می تواند امکانات متنوعی را در اختیار بیننده قرار دهد. برای اتصال دستگاه های خارجی به تلویزیون نیز از درگاه های مختلفی استفاده شده است که برای نمونه می‌توان به درگاه HDMI و USB اشاره کرد.

مطالعه
قیمت تلویزیون سامسونگ Q70A سایز 75 اینچ

طراحی زیبا در تلویزیون ال جی ۵۰UP8150

LG TV 43UP8150 6 - قیمت و خرید تلویزیون ال جی UP8150 ال جی 50UP8150
تلویزیون ال جی ۵۰UP8150 دارای طراحی  زیبا و منحصر به فردی است.این تلویزیون از ضخامت کم و حاشیه باریک برخوردار است.حاشیه باریک این تلویزیون از حواس پرتی شما هنگام تماشای برنامه یا فیلم مورد علاقه تان جلوگیری می‌کند. همچنین به علت  ضخامت کم تلویزیون  بسیار برای نصب روی دیوار مناسب است و دکوراسیون  زیبایی را در منزل شما به وجود می آورد.
این تلویزیون دارای پایه محکمی در وسط خود است که استحکام تلویزیون را بالا میبرد و شما می‌توانید به راحتی تلویزیون را روی میز قرار دهید و از تماشای آن لذت ببرید.

کیفیت تصویر در تلویزیون ۲۰۲۱ ال جی ۵۰UP8150

LG TV 43UP8150 7 - قیمت و خرید تلویزیون ال جی UP8150 ال جی 50UP8150
اگر بخواهیم مشخصات و فاکتور های یک تلویزیون را دسته بندی کنیم بدون هیچگونه اغراقی می توان گفت که کیفیت تصویر و تکنولوژی های به کار رفته برای بهبود آن، بالاترین میزان درجه اهمیت برخوردار است. حتی مشتریان هنگام خرید یک تلویزیون نیز از این قاعده مستثنا نیستند و در درجه اول به کیفیت تصویر تلویزیون توجه می‌کنند و در صورت رضایت از آن به سراغ بررسی بقیه مشخصات خواهند رفت.
تلویزیون ال جی ۵۰UP8150 صفحه نمایش خود را به صورت ال ای دی طراحی کرده است و از کیفیت تصویر ۴K برخوردار می باشد.این تلویزیون همچنین دارای رزولوشن تصویر ۲۱۶۰*۳۸۴۰ پیکسل می باشد که این تراکم پیکسلی می تواند جزئیات بسیار زیادی از تصویر را در خروجی به مخاطب ارائه دهد‌. برای علاقه مندان به سریال و فیلم این تلویزیون یک پیشنهاد بسیار فوق‌العاده می‌باشد چرا که دارای حالت FilmMaker است و با استفاده از این قابلیت تصاویر دقیقاً مشابه آنچه مد نظر فیلمساز و کارگردان بوده، به بیننده انتقال می یابد.
برای بهبود محتوای تصویر نیز از تکنولوژی Active HDR بهره گرفته شده است که این تکنولوژی از فرمتهای HLG و HDR10 PRO پشتیبانی می کند. در واقع به طور کلی می‌توان گفت که محتوای HDR بر روی کنتراست تصاویر ارائه شده در تلویزیون و همچنین طیف رنگی قابل نمایش در آن تاثیر خوبی دارد و آن را تا حد بسیار زیادی بهبود می دهد. برای مثال می‌توان به این نکته اشاره کرد که پشتیبانی از فرمت HLG سبب می شود تا رنگ های به کار رفته در تصویر تا حد فوق‌العاده ای تقویت شوند و در نتیجه تصاویری که به کاربر نمایش داده می شود زنده تر و جذاب تر باشد.
تلویزیون ال جی ۵۰UP8150 گرچه از تکنولوژی Local Dimming پشتیبانی نمی کند ولی برای بهبود کنتراست تصاویر از فناوری LG Local Contrast بهره گرفته است. برای نور پس زمینه نیز از فناوری Direct LED استفاده شده است.

مطالعه
جدیدترین تلویزیون ال جی 55B1

پردازشگر تلویزیون ۵۰ اینچ ال جی UP8150

TV LG UP8150 Digibaneh10 - قیمت و خرید تلویزیون ال جی UP8150 ال جی 50UP8150
استفاده از پردازشگر مجزا این مزیت را به تلویزیون می دهد که جنبه های مختلف آن مانند کیفیت صدا و تصویر و همچنین کنتراست تصاویر ارائه شده و طیف رنگی قابل نمایش در تلویزیون تا حد بسیار زیادی ارتقا داده شود. در تلویزیون ال جی ۵۰UP8150 از پردازشگر قدرتمند Quad Core Processor 4K  استفاده شده است که این پردازشگر با استفاده از الگوریتم های مختلفی مانند یادگیری عمیق و همچنین هوش مصنوعی که درون آن قرار داده شده است به بهبود هرچه بیشتر مشخصات مختلف تلویزیون می‌پردازد.
در واقع روش کار پردازنده به این صورت است که قبل از این که تصاویر در خروجی نمایش داده شود، به صورت فریم به فریم تصاویر را پردازش می‌کند و بعد از بهبود کیفیت آن را به خروجی می فرستد.از جمله تکنولوژی هایی که برای بهبود و افزایش کیفیت تصویر با استفاده از این پردازشگر پیاده سازی شده است، ۴k Upscaling نام دارد. در صورتی که تصاویر دریافتی از مبدا دارای کیفیت پایین و نامطلوب باشد با استفاده از این قابلیت کیفیت آن تصاویر در حد کیفیت ۴K ارتقا داده می‌شود و در نتیجه تصاویر همواره با بالاترین کیفیت و سطح ممکن به بیننده منتقل می گردد.
با استفاده از فناوری Image Inhancing تصاویر کلی نمایش داده شده در تلویزیون تا حد بسیار زیادی بهبود می یابد و به صورت واضح و شفاف در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد. یکی دیگر از تکنولوژی هایی که در تلویزیون ال جی ۵۰UP8150 پیاده سازی شده است، AI Brightness Control نام دارد که با استفاده از سنسوری که درون تلویزیون تعبیه شده است، میزان نور موجود در محیط تشخیص داده می شود و نوری که از صفحه نمایش به خروجی منتقل می گردد با توجه به این نور به صورت خودکار و اتوماتیک تنظیم میگردد.

مطالعه
پاک کردن لک واکس روی لباس

هوشمند بودن تلویزیون ال جی UP8150 سایز ۵۰ اینچ

LG TV 43UP8150 15 - قیمت و خرید تلویزیون ال جی UP8150 ال جی 50UP8150
تلویزیون ال جی  قابلیت‌های اسمارت بسیاری است. این تلویزیون از سیستم عامل Webos برخوردار است که برنامه های مختلف و کاربردی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.یکی از قابلیت های جذاب این تلویزیون Sports Alert است که زمان شروع و پایان رویدادهای مهم ورزشی را به شما نمایش می دهد .همچنین این تلویزیون دارای قابلیت Screen Share است که توسط آن می توانید صفحه نمایش گوشی هوشمند خود را به نمایشگر تلویزیون منتقل کنید.
تلویزیون ال جی دارای سه عدد پورت ‏HDMI و دو عدد پورت ‏USB است . همچنین می توانید با استفاده از قابلیت‌های وای فای و بلوتوث دستگاه های خارجی خود را  مانند لپ تاپ ،تبلت و گوشی هوشمند خود را به تلویزیون متصل کنیدو محتوای مورد نظر خود در صفحه نمایش بزرگتر تلویزیون تماشا کنید.
یکی دیگر از ویژگی های این تلویزیونLG ThinQ و اینترنت اشیاء (IoT) است که توسط ان می توانید وسایل هوشمند منزل خود را به صورت هوشمند مدیریت کنید.همینطور میتوانید با استفاده از قابلیت مرور گر وب از وب گردی خود لذت ببرید. تلویزیون ۷۷ اینچ ال جی ۷۷C9 از دیگر مدل های زیبای ال جی می باشد که دارای نمایشگر OLED می‌باشد و قابلیت به نمایش گذاشتن تصاویر با وضوح عالی و دقیق را دارد .

کیفیت صدا در تلویزیون ال جی ۵۰UP815

LG TV 43UP8150 14 - قیمت و خرید تلویزیون ال جی UP8150 ال جی 50UP8150

تلویزیون ال جی دارای صدایی با کیفیت و وضوح بالا است این تلویزیون از سیستم صوتی دو کاناله و توان خروجی ۲۰ وات برخوردار است. یکی از قابلیت های تلویزیون  ال جی AI Sound  است که صدا را با توجه به محتوای در حال پخش تنظیم می کند.همچنین شما می توانیدبا استفاده از قابلیت Bluetooth Surround Ready از طریق  بلوتوث بلندگو های جانبی را به تلویزیون وصل کنید و صدایی با کیفیت و قدرت بیشتر تولید کنید.
یکی دیگر از فناوری‌های تعبیه شده در تلویزیون ال جی Clear Voice III است که نویز های اضافه  موجود در صدا را کاهش دهد و وضوح صدای پخش شده از تلویزیون را بالا میبرد. تلویزیون ال جی ۵۰UP8150 دارای قابلیت های Dolby AC-3، Dolby AC-4، Dolby Digital است که کیفیت صدای پخش شده از تلویزیون را افزایش می دهند.

تلویزیون ال جی ۵۰UP8150

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.