رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

قیمت و خرید تلویزیون سامسونگ Q70A سامسونگ ۵۵Q70A

معرفی و مشخصات تلویزیون سامسونگ ۵۵Q70A سایز ۵۵ اینچ کیولد

تلویزیون های هوشمند سامسونگ در دسته بهترین و با کیفیت ترین تلویزیون های موجود در بازار قرار می‌گیرند.طراحان و سازندگان مدل های مختلف این برند همواره سعی می کنند که با استفاده از جدیدترین فناوری ها باعث رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود شوند.یکی از مدل هایی که در سال ۲۰۲۱ توسط شرکت سامسونگ تولید گردید و از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد تلویزیون سامسونگ ۵۵Q70A می باشد که در اندازه ها و سایز های متفاوتی طراحی گردیده است.

تلویزیون ۵۵Q70A مدل مد نظر ما برای در این بخش می باشد که قصد داریم در رابطه با خصوصیات و ویژگی های آن برای شما عزیزان صحبت کنیم. تلویزیون سامسونگ سری Q70A برای اینکه نسبت به تلویزیون های ال ای دی معمولی دارای کنتراست تصویر بهتری باشد از فناوری QLED در ساخت صفحه نمایش خود استفاده کرده است.

کیفیت تصویر خروجی که برای این تلویزیون در نظر گرفته شده است از نوع ۴K می باشد که این کیفیت تصویر به نسبت کیفیت های Full HD می تواند تا ۴ برابر تصویر بهتری را ارائه دهد. برای پردازش هرچه بهتر تصاویر نیز در این تلویزیون از پردازشگر کوانتومی استفاده شده است که می‌تواند با استفاده از روش‌های مختلفی که برای آن در نظر گرفته شده است به بهبود هرچه بیشتر کیفیت تصاویر کمک کند.

اگر بدنبال خرید تلویزیون ۲۰۲۱ هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های ۲۰۲۱ مراجعه نمایید.

در رابطه با کیفیت صدای این مدل نیز می توان به این نکته اشاره کرد که صدا را با وضوح مناسبی به مخاطب منتقل می کند و برای این منظور از توان صوتی ۲۰ وات در خروجی استفاده کرده است. برای علاقه مندان به گیمینگ و کنسول های بازی این تلویزیون یک پیشنهاد بسیار مناسب می باشد چراکه دارای پورت HDMI2.1 می باشد و همچنین از فناوری FreeSync Premium Pro نیز پشتیبانی می کند که با استفاده از این قابلیت تصاویر بازی به صورت روان و بدون مشکل در تلویزیون اجرا خواهد شد.

برای رابط کاربری نیز در تلویزیون ۵۵ اینچ سامسونگ سری Q70A از سیستم عامل تایزن استفاده شده است که این سیستم عامل می‌تواند مجموعه امکانات فوق العاده ای را در اختیار کاربران قرار دهد. این مدل به گونه ای بسیار زیبا نیز طراحی شده است که قابلیت سازگاری با هر نوع چیدمان منزل را دارد و به سادگی بر روی دیوار نصب می شود.

مطالعه
قیمت و خرید تلویزیون ال جی UP8150 ال جی 50UP8150

کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ ۵۵Q70A

TV Samsung Q70A Digibaneh18 1024x576 - قیمت و خرید تلویزیون سامسونگ Q70A سامسونگ 55Q70A

در تلویزیون سامسونگ ۵۵Q70A برای اینکه بتوان از کنتراست تصویر بهتر برخوردار بود از فناوری QLED در ساخت صفحه نمایش آن استفاده شده است که این فناوری باعث می گردد تا تصاویری که در خروجی به کاربر نمایش داده می شود واقعی تر بوده و از جذابیت بیشتری برخوردار باشد. کیفیت تصویری که برای این تلویزیون در نظر گرفته شده است از نوع ۴K میباشد و همچنین این مدل دارای رزولوشن تصویر ۲۱۶۰*۳۸۴۰ پیکسل می باشد.

برای بهبود هرچه بیشتر محتوای تصویر نیز از فناوری Quantum HDR بهره گرفته شده است که این فناوری از فرمتهای HLG و HDR10 PRO پشتیبانی می کند و این تکنولوژی قادر است محتوای تصویر ارائه شده در تلویزیون، کنتراست تصاویر و طیف رنگی قابل نمایش را تا حد بسیار زیادی بهبود دهد. پنل استفاده شده در تلویزیون سامسونگ ۵۵Q70A از نوع VA می باشد که این پنل قادر است زاویه دید بسیار گسترده‌ای را در اختیار کاربران قرار دهد.

منظور از زاویه دید به این معنی است که کاربر در هر مکان و محدوده ای نسبت به تلویزیون قرار داشته باشد،بدون افت وضوح و کیفیت تصویر می تواند خروجی را در صفحه نمایش مشاهده کند. برای افزایش کیفیت کنتراست تصاویری که در تلویزیون نمایش داده می شود از فناوری های Mega Contrast و Contrast Enhancer کمک گرفته می شود.

این تلویزیون همچنین دارای نور پس زمینه Edge LED می‌باشد و همچنین برای کنترل نور پس‌ زمینه صفحه نمایش از فناوری Supreme UHD Dimming استفاده می کند. در تلویزیون سامسونگ ۵۵Q70A برای نمایش طیف رنگی گسترده از فناوری Quantum Dot استفاده شده است که این فناوری می‌تواند تعداد رنگهای قابل نمایش در تلویزیون را تا حد بسیار زیادی افزایش دهد.

طراحی زیبا تلویزیون ۲۰۲۱ سامسونگ ۵۵Q70A

TV Samsung Q70A Digibaneh22 1024x632 - قیمت و خرید تلویزیون سامسونگ Q70A سامسونگ 55Q70A

تلویزیون سامسونگ ۵۵Q70A دارای طراحی زیبا و منحصر به فردی است .این تلویزیون از حاشیه بسیار کمی برخوردار است که گستره دید بیشتری را هنگام تماشای تلویزیون در اختیار شما قرار می دهد .همچنین تلویزیون سامسونگ دارای ضخامت بسیار کم است  پشت تلویزین بسیار صاف که برای نصب روی دیوار بسیار مناسب است و شما می توانید با نصب تنها یک براکت تلویزیون را به دیوار نصب کنید و از تماشای محتوای مورد علاقه خود لذت ببرید. همینطور این تلویزیون دارای پایه در وسط است که استحکام تلویزیون را بسیار بالا می برد و شما می توانید به راحتی ان را روی میز قرار دهید.

مطالعه
جلوگیری از کپک زدن سبزیجات

پردازشگر تلویزیون ۵۵ اینچ کیولد سامسونگ Q70A

TV Samsung Q70A Digibaneh16 1024x703 - قیمت و خرید تلویزیون سامسونگ Q70A سامسونگ 55Q70A

یکی از عواملی که تاثیر بسیار زیادی در بالا بردن کیفیت تصویر و حتی صدای یک تلویزیون دارد، استفاده از پردازشگر مجزا می باشد. به عبارت دیگر می توان چنین گفت که تلویزیون هایی که از پردازشگر مجزا استفاده می‌کنند به نسبت تلویزیون هایی که از پردازشگر مجزا بهره نمی برند،دارای کیفیت تصویر بهتری می باشند. برای همین منظور در تلویزیون سامسونگ ۵۵Q70A از پردازشگر تصویر Quantum Processor 4K استفاده شده است.

که این پردازشگر قادر است با استفاده از الگوریتم های مختلفی مانند یادگیری عمیق و همچنین هوش مصنوعی که در آن قرار داده شده است، جنبه های مختلف تلویزیون از جمله صدا و تصویر و کنتراست تصاویر را بهبود دهد. یکی از قابلیت های فوق العاده که در این تلویزیون آزاد استفاده شده است، ۴K Upscaler نام دارد که کارکرد اصلی آن به اینگونه است که در صورتیکه تصاویر دریافتی از مبدا دارای مشکل باشد و یا دارای کیفیت پایین و نامطلوب باشد.

با استفاده از این قابلیت کیفیت آن تصاویر در حد کیفیت ۴K افزایش داده می‌شود و در نتیجه کاربر همواره تصاویری با بالاترین کیفیت ممکن را دریافت میکند. در این از قابلیت Adaptive Picture نیز بهره گرفته شده است که این قابلیت می تواند میزان روشنایی محیط را به صورت خودکار و اتوماتیک تشخیص داده و همچنین با استفاده از آن روشنایی صفحه نمایش را به صورت اتوماتیک تنظیم می کند.

برای بهبود محتوای صوتی نیز از قابلیت Adaptive Sound کمک گرفته شده است که می‌تواند ژانر و محتوای در حال پخش از تلویزیون را به صورت خودکار تشخیص دهد و صدای پخش شده از آن را با استفاده از این محتوا تنظیم کند.

 

 

هوشمند بودن تلویزیون ۴K سامسونگ  5 700px 1024x492 - قیمت و خرید تلویزیون سامسونگ Q70A سامسونگ 55Q70A

تلویزیون سامسونگ مدل ۵۵Q70A دارای سیستم عامل تایزن است که برنامه های مختلف و کاربردی را در اختیار شما قرار می دهد.این تلویزیون دارای ۴ عدد پورت HDMI و ۲ عدد پورت USB است .یکی از قابلیت های موجود در این تلویزیون Smart things است که به وسیله ان می توانید سایر وسایل هوشمند منزل خود را توسط صفحه نمایش تلویزیون کنترل کنید.

همینطور می توانید با استفاده از وای فای و بلوتوث دستگاه های خارجی خود را مانند لپتاپ،تبلت و گوشی هوشمند خود را به تلویزیون متصل کنید و محتوای مورد نظر خود را در صفحه نمایش بزرگتر تماشا کنید.تلویزیون سامسونگ دارای دستیار صوتی Bixby و الکسا است که توسط ان به وسیله صدای هوشمند خود میتوانید به برخی از تنظیمات تلویزیون دسترسی پیدا کنید .

مطالعه
جدیدترین تلویزیون ال جی 55up7750

یکی دیگر از فناوری های موجود در این تلویزیون Multi View است که به وسیله ان می توانید  دو محتوای متفاوت در به صورت همزمان در تلویزیون به نمایش بگذارید و از ان لذت ببرید.همچنین با استفاده از قابلیت مرور گر وب می توانید به وب گردی بپردازید. جهت انتخاب یک محصول خاص و ویژه از برند سامسونگ میتوان تلویزیون کیولد سامسونگ ۷۵Q60A را معرفی کرد.

کیفیت صدا تلویزیون سامسونگ ۵۵Q70A

TV Samsung Q70A Digibaneh24 - قیمت و خرید تلویزیون سامسونگ Q70A سامسونگ 55Q70A

کیفیت صدا از جمله مهمترین کیفیت های موثر در انتخاب یک تلویزیون برای مشتری می باشد. در تلویزیون سامسونگ ۵۵Q70A از توان صوتی ۲۰ وات در خروجی استفاده شده است که این توان صوتی می تواند صدا را با وضوح مناسبی به کاربر منتقل کند و سیستم صوتی استفاده شده در این مدل ۲ کاناله می باشد. برای بهبود محتوای صوتی نیز از کیفیت Dolby Digital Plus بهره گرفته شده است که با استفاده از این قابلیت صدا به صورت فراگیر و چندبعدی در اختیار کاربر قرار می گیرد.

یکی از قابلیت های بسیار جالبی که در این تلویزیون از آن استفاده شده است Multiroom Link نام دارد که با استفاده از این قابلیت می‌توان چندین دستگاه را از طریق اتصال بی‌سیم به همدیگر متصل کرده و صدا را از یک دستگاه در سایر دستگاه ها پخش کرد. شعر به توان گفت که جالب ترین و فوق العاده ترین تکنولوژی که در تلویزیون سامسونگ ۵۵Q70A به کار گرفته شده است Active Voice Amplifier نام دارد که این قابلیت می تواند علاوه بر تنظیم صدای تلویزیون متناسب با صدای پخش شده از ان، نویزهای موجود در صدا را نیز تشخیص داده و آن را از بین ببرد و همچنین به افزایش سطح کیفی دیالوگ‌ها نیز بپردازد.

در صورتی که کاربر به افزایش میزان صدای تلویزیون احتیاج داشته باشد می توانید اقدام به خرید سیستم صوتی یا ساندبار نماید که در صورت این کار‌ در تلویزیون سامسونگ ۵۵Q70A از قابلیتی به نام Q-Symphony استفاده شده است که با استفاده از این قابلیت صدای تلویزیون و سیستم صوتی با هم هماهنگ شده و به صورت همزمان به پخش صدا می پردازند.

تلویزیون کیولد سامسونگ ۵۵Q70A

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.