رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

لیست قیمت فرش ماشینی ۱۲ متری در سال ۱۴۰۱

زمانیکه شما جهت خرید فرش مورد نظر خود به فروشگاههای فرش مراجعه می کنید، مهمترین دلیل برای انتخاب فرش مورد نظر اغلب قیمت آن است. ما همواره به دنبال فرشی با قیمت مناسب می گردیم و چه خوب است که بتوان قیمت مناسب را در کنار کیفیت بالا برای فرش مورد نظرمان به دست آورد. به عنوان مثال شاید قیمت فرش ۱۲ متری در فروشگاه های فرش با هم متفاوت باشد. پس بهتر است با آگاهی از علت این تفاوت به خرید بپردازیم.
قیمت فرش ۱۲ متری

فرش های ماشینی با ابعاد گوناگون به فروش میروند. این فرش ها از ۱۲ متری گرفته تا اندازه کوچک و پادری در بازار فرش وجود دارند. قیمت فرش ۱۲ متری بر اساس دلایل مختلف می تواند متفاوت باشد که ما امروز قصد داریم در این مقاله به توضیح این موضوع بپردازیم. فرش ۱۲ متری از متداول ترین فرش های ماشینی تولید شده در کارخانجات تولید فرش می باشد. فرش های ۳ در ۴ در خانه های ایرانی بسیار پرطرفدار هستند.

طول و عرض این فرش به ترتیب ۴ و ۳ متر می باشد. قیمت فرش ماشینی ۱۲ متری همواره در بازار فرش متفاوت است. همین عامل سبب می شود تا با اطلاعات کاملی اقدام به خرید فرش مورد نظر کرد. زیرا این فرش با چنین ابعاد بزرگی به عنوان اولین انتخاب بسیاری از مشتریان فرش است. حال این دلیل تفاوت قیمت در چیست؟ پاسخ بسیار آسان برای آن را در یک جمله ی کوتاه می توان اینگونه گفت: این تفاوت قیمت به دلیل اندازه شانه و تراکم فرش است. تراکم فرش هایی با این ابعاد شامل ۵۰۰، ۷۰۰، ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ ، ۱۵۰۰ و ۱۶۰۰شانه است.
خرید جدیدترین فرش ماشینی ۱۲ متری
لیست قیمت فرش ماشینی ۱۲ متری

جالب است بدانید قیمت فرش های ۱۲ متری با گذشت زمان در بسیاری از فروشگاههای فرش تغییر پیدا می کند و مدام بر روی آن افزوده می شود. این در حالی است که فروشگاه فرش عالی قاپو با حذف هر گونه واسطه، فرش را به صورت درب کارخانه به خریداران گرامی  تحویل می دهد. قیمت اغلب فرش های ما ثابت بوده و تنها از جهت مساحت و ابعاد آن متفاوت است. فرش های ۵۰۰ و ۷۰۰ شانه از جهت تراکم و نوع الیاف و رنگ های زمینه، کمتر از فرش هایی با تراکم و شانه ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ می باشند. پس تا اینجا دلیل کمتر بودن قیمت و یا متفاوت بودن آن را برای شما توضیح دادیم.

مطالعه
فرش 1600 شانه چه مشخصاتی دارد ؟

فرش ماشینی با تراکم ۱۲۰۰ شانه از جمله فرش های ریزبافتی محسوب می شود که از زیبایی، ظرافت در طرح و نقشه و وضوح بسیار بالایی برخوردار هستند. به همین دلیل استفاده از این نوع فرش برای فرش اتاق پذیرایی منازل رایج و همواره مورد پسند بوده است. فرش های ۱۲ متری ۱۲۰۰ شانه، خود از جهت قیمت ممکن است با هم متفاوت باشند. دلیل آن به خاطر استفاده از نوع الیاف دریافتی جهت بافت فرش بر می گردد و حتی مواردی نظیر ظاهر فرش از جهت برجسته بودن نقش ها و غیره در قیمت فرش تاثیرگذار است.

به عنوان مثال فرش ماشینی با کد ۱۲۶۱ سرمه ای ۱۲متری با تراکم عرضی ۱۲۰۰ و تراکم طولی ۳۶۰۰ و طرح برجسته و با ۸ رنگ زمینه، با قیمتی معادل ۷میلیون و ۸۰۰ هزار تومان عرضه می گردد. این در حالی است که فرش ماشینی افشان رزا سرمه ای با تراکم عرضی ۱۰۰۰ شانه و تراکم طولی ۳۰۰۰ به صورت طرح برجسته و با ۸رنگ متنوع برای زمینه، یه قیمت ۸ میلیون تومان به فروش می رسد.
فرش ماشینی رزا ۱۲ متر ۱۰۰۰شانه
خرید جدیدترین فرش های ماشینی

همواره عواملی زیادی در خرید فرش ماشینی، تعیین کننده برای قیمت آن ها می باشند. اولین و مهم ترین عامل آنها که در بخش بالایی صحبت هایمان گفتیم، تراکم و شانه فرش است. هرچه تراکم و شانه در فرش ماشینی بیشتر باشد، به مبلغ فرش اضافه می گردد. از دیگر عوامل موثر بر قیمت فرش ماشینی تعداد رنگ زمینه فرش و ابعاد مساحت آن می باشد.

به طور کلی فرش ها از نظر تعداد رنگ زمینه به چندین بخش یعنی: فرش ۵ رنگ، فرش ۷ رنگ، فرش ۸ رنگ، فرش ۱۰ رنگ، فرش ۱۲ رنگ و فرش ۱۴ رنگ تقسیم شده و در ابعاد استاندارد و متفاوت از فرش ۶ متری گرفته تا فرش ۹ متری و فرش ۱۲ متری بافته می شوند. هرچه شانه و تراکم فرش، تعداد رنگ زمینه و ابعاد فرش بیشتر باشد فرش از ارزش بیشتری و در نتیجه از قیمت بالاتری برخوردار خواهد بود.

جهت خرید جدیدترین فرش های ماشینی، باید آگاهی خود را در زمینه طرح های بروز شده فرش های بافته شده در کارخانجات فرش داشته باشید. این امر شاید در ابتدا دشوار به نظر آید؛ ولی با استفاده از جستجو در اینترنت تنها در چند دقیقه می توانید به روزترین طرح های فرش ماشینی را ببینید.

شما عزیزان با مراجعه به سایت فروشگاهی عالی قاپو می توانید کلیه محصولات به روز فرش ها را با طرح های جدید و متنوع ببینید. همین امر سبب می شود تا با آگاهی و در نتیجه اطمینان بیشتری به انتخاب فرش مورد نظر خود بپردازید.
قیمت فرش ماشینی ۱۲ متری در طرح های مختلف

مطالعه
نحوه ی خرید تلویزیون سونی 65x95j

توجه داشته باشید انتخاب فرش ماشینی اکثرا براساس دیزاین دکوراسیون داخلی می باشد. چنانچه شما از دکوراسیون سنتی و کلاسیک استفاده می کنید، فرش انتخابی باید با این موضوع هماهنگ باشد. اگر از دیزاین مدرن در طراحی داخلی منزلتان بهره می برید، باز هم فرش شما باید از طراحی های مدرن فرش بهره مند باشد.

قیمت فرش ۱۲ متری ماشینی از نوع دستبافت خود بسیار ارزان تر می باشد. قیمت فرش های ماشینی ۱۲ متری در طرح متنوع برجسته به دلیل هنر ریز بافتی که در تارو پود این فرش ها صورت گرفته با ارزش تر می باشند.
فرش طرح برجسته
قیمت فرش از کارخانه فرش

همانطور که می دانید جایگاه فرش در خانه های ایرانی از رده ی بسیار بالایی برخوردار است. حتی امروزه با وجود کفپوش هایی نظیر  سرامیک، پارکت و انواع کف‌پوش‌های جدید، بازهم در بیشتر خانه‌های ایرانی بر روی زمین از فرش، قالیچه، گلیم و کناره ها استفاده می کنند. چراکه زیبایی و هنر درون این فرش ها با هیچ‌یک از محصولات مدرن امروزی قابل‌مقایسه نمی باشد.

فرش دستبافت ایرانی از گذشته تاکنون طرح و رنگ‎‌های بسیار زیبایی داشته است. نه‌تنها در ایران بلکه در سراسر جهان بسیار شناخته‌شده است. انواع فرش دستبافت با طرح خشتی، قشقایی و افشان هنوز هم در سراسر کشور بافته می‌‌شود و بعضی از آن‌ها به‌قدری نفیس و زیبا هستند که به‌عنوان تابلو فرش استفاده می‌شود.

همانگونه که در مقالات قبلی اشاره نمودیم، برای خرید، قیمت فرش از کارخانه فرش بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود. به همین دلیل بسیاری از افراد با داشتن این آگاهی با مراجعه به سایت کارخانه اقدام به خرید آنلاین و اینترنتی کرده و به طور مستقیم و با حذف واسطه ها، اقدام به خرید فرش مورد نظر خود می کنند.

فروشگاه فرش عالی قاپو از جمله فروشگاههایی است که فرش ها به طور مستقیم از کارخانه سفارش داده می شوند. به این ترتیب با حذف هر گونه واسطه سبب کاهش قیمت فرش نسبت به سایر فروشگاههای فرش شده است. در این فروشگاه کلیه فرش ها به صورت مستقیم با خرید اینترنتی از کارخانه به دست مشتریان عزیز خواهد رسید. برای این منظور شما عزیزان می توانید برای مشاهده انواع طرح و نقش های فرش کاشان وارد صفحه اصلی سایت فروشگاهی ما شوید و تمامی محصولات را با قیمت مشاهده نمایید.
فرش ماشینی ۱۲ متری طرح برجسته
خرید فرش ماشینی ارزان

مطالعه
قیمت و خرید تلویزیون سامسونگ Q70A سامسونگ 55Q70A

افراد در جستجوی خرید فرش ماشینی ارزان با قیمت های متفاوتی روبرو می شوند.

باز همین قیمت ها با توجه به تعداد رنگ های به کار رفته در زمینه ها و برجسته یا ساده بودن طرح ها و غیره کمی متفاوت خواهد بود. با گذشت زمان قیمت الیاف در بازار همانند سایر کالاها بیشتر خواهد شد و خود بیشترین تاثیر را در نوسان قیمت فرش ها خواهد داشت. هم اکنون بهترین الیاف برای بافت فرش ها به صورت آکرولیک و صد در صد هیت ست شده با تراکم های بالا می باشد.

این شکل از الیاف در عین زیبایی چشمگیر خود، بسیار نرم و لطیف و حالت ابریشم گونه دارد. پس در هنگام خرید فرش باید همه ی موارد را در نظر گرفت و شاید تنها ارزان بودن مهم نباشد، بلکه کیفیت در کنار آن پر اهمیت تر خواهد بود.
سخن آخر

در این مقاله به توضیح این مطلب پرداختیم که قیمت یک فرش ۱۲ متری می تواند با توجه به عوامل گوناگون متفاوت باشد. بهتر است با موارد انتخاب صحیح یک فرش آشنا باشیم تا بتوانیم درست ترین انتخاب را در این زمینه داشته باشیم. یک فرش با توجه به تراکم، شانه و طرح ها و رنگ های بافته شده و الیاف استفاده شده در آن از ارزش های متفاوتی برخوردار خواهد بود.

مثلا فرش های ماشینی به صورت ابریشم مصنوعی از ظاهری بسیار زیباتر و جذاب تری برخوردار هستند، تا یک فرش تراکم ۷۰۰ شانه ای. پس شما عزیزان با افزایش آگاهی خود در زمینه فرش می توانید انتخابی درست و آگاهانه داشته باشید. فروشگاه فرش عالی قاپو با تضمین قیمت و کیفیت فرش های خود، شما را در یک انتخاب درست و مناسب از فرش کمک خواهد کرد. امیدواریم مقاله امروز توانسته باشد شما را در این زمینه راهنمایی کند. ما منتظر شما عزیزان از بازدید محصولات فرش از این فروشگاه خواهیم بود. می توانید لیست قیمت و ویژگی های فرش های متنوع ما را در سایت مشاهده نمایید.

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.