رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

مشخصات، قیمت و خرید تلویزیون ۴۳ اینچ سامسونگ ۴۳AU8000 در فروشگاه دوزین کالا

مشخصات و قیمت ال ای دی سامسونگ ۴۳AU8000 سایز ۴۳ اینچ فورکی اسمارت

به جرات می‌ توان گفت که مهمترین محصول خانگی که تاثیر بسیار زیادی در دکوراسیون داخلی منزل و چیدمان آن دارد،تلویزیون های هوشمند هستند که افراد برای خرید آن بیشترین وسواس ممکن را به خرج خواهند داد. یکی از با کیفیت ترین برندها در زمینه تولید تلویزیون های هوشمند شرکت سامسونگ می باشد که هر ساله با توجه به نیازهای مختلف کاربران تلویزیون های جدیدی را روانه بازار می‌کند. یکی از مدل های محبوب  ال ای دی سامسونگ ۴۳AU8000 میباشد.

یکی از مدل هایی که در سال ۲۰۲۱ توسط این برند به بازار عرضه شد AU8000 نام دارد که در اندازه ها و سایز های مختلفی تولید گردیده است. در این مطلب قصد داریم سایز ۴۳ اینچ را که به اختصار ۴۳AU8000 نیز نامیده می شود مورد بررسی قرار دهیم و ویژگیهای آن را برای شما عزیزان تشریح کنیم. تلویزیون سامسونگ AU8000 در رده تلویزیون های ارزان قیمت بازار قرار می‌گیرد ولی امکانات بسیار فوق العاده ایران در اختیار کاربران قرار داده است.

اگر بدنبال خرید تلویزیون ۲۰۲۱ هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های ۲۰۲۱ مراجعه نمایید.

این تلویزیون در ساخت صفحه نمایش خود از تکنولوژی کریستالی استفاده کرده است و به همین دلیل این تلویزیون ها را تلویزیون کریستال نیز می نامند. کیفیت تصویر خروجی این تلویزیون از نوع ۴K می باشد که این کیفیت قادر است جزئیات زیادی از تصاویر را در اختیار کاربر قرار دهد. برای پردازش تصویر نیز در این تلویزیون از پردازشگر قدرتمند کریستال استفاده شده است که این پردازش کرد تمام تلاش خود را می‌کند تا تصاویری که در خروجی نمایش داده می شود از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار باشد.

این مدل از کیفیت صدای خوبی نیز برخوردار است که برای این منظور از توان صوتی ۲۰ وات در خروجی استفاده کرده است و صدا را با وضوح مناسبی به مخاطب منتقل می کند. سیستم عامل استفاده شده در این تلویزیون سیستم عامل اختصاصی تایزن می‌باشد که امکانات فوق العاده ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این تلویزیون همچنین مجهز به فرمان صوتی نیز می باشد که به سادگی می توان از طریق صدا کارهای مورد نظر خود را در تلویزیون انجام داد. برای اتصال دستگاه های هوشمند دیگر به تلویزیون ۴۳AU8000 نیز از درگاه های مختلفی مانند HDMI و USB استفاده شده است.

مطالعه
رنگ و تاثیرات شگفت انگیز آن بر زندگی انسان در سال 2022

کیفیت تصویر تلویزیون ۲۰۲۱ سامسونگ AU8000

LED SAMSUNG 43AU8000 2021 1 700x404 - مشخصات، قیمت و خرید تلویزیون 43 اینچ سامسونگ 43AU8000 در فروشگاه دوزین کالا

ال ای دی سامسونگ ۴۳AU8000 از صفحه نمایش ال ای دی استفاده می کند که این صفحه نمایش برای بهبود هرچه بیشتر کیفیت تصویر از فناوری کریستالی استفاده کرده است. همچنین کیفیت تصویر خروجی این تلویزیون از نوع ۴K می باشد و بعلاوه رزولوشن آن ۳۸۴۰×۲۱۶۰ پیکسل است که این تراکم پیکسلی قادر است جزئیات بسیار زیادی از تصاویر را در خروجی نمایش دهد.

هر چه طیف رنگی گسترده تری توسط تلویزیون قابل تولید باشد، تصاویری که در آن تلویزیون نمایش داده می شود تصاویر زنده و جذاب تری می باشد و رنگ های به کار رفته در آن تصاویر شباهت بسیار بیشتری به رنگهای واقعی دارند، برای همین منظور در تلویزیون کریستال (CRYSTAL) سامسونگ ۴۳AU8000 از فناوری Dynamic Crystal Color استفاده شده است این فناوری قادر است تعداد رنگ های بسیار زیادی را تولید کند و در نتیجه تصاویر بسیار واقعی تر به کاربر نمایش داده می شود.

برای این منظور که تصاویر اکشن و سریع به صورت واضح و بدون مشکل در تلویزیون اسمارت سامسونگ ۴۳AU8000 نمایش داده شوند از تکنولوژی Auto Motion Plus استفاده می‌شود که این تکنولوژی باعث میگردد تا تصاویر به صورت روان و شفاف در خروجی به کاربر ارائه گردد.در این تلویزیون همچنین از پنل VA استفاده شده است که این پنل قادر است زاویه دید افقی بسیار زیادی را در اختیار کاربر قرار دهد. منظور از زاویه دید افقی این است که کاربر در هر مکان و محدوده ای نسبت به تلویزیون قرار داشته باشد.

بدون افت کیفیت تصویر ،خروجی را در صفحه نمایش مشاهده کند. برای بهبود محتوای تصویر نیز از تکنولوژی HDR کمک گرفته شده است که این تکنولوژی از فرمتهای HDR10 Pro و HLG پشتیبانی می کند. علاوه بر امکانات مورد اشاره باید قیمت تلویزیون سامسونگ را نیز مورد بررسی قرار دهید.

طراحی زیبا در ال ای دی سامسونگ ۴۳AU8000

LED SAMSUNG 43AU8000 2021 700x390 - مشخصات، قیمت و خرید تلویزیون 43 اینچ سامسونگ 43AU8000 در فروشگاه دوزین کالا

ال ای دی سامسونگ ۴۳AU8000 دارای طراحی زیبایی است . این تلویزیون با ضخامت کم و حاشیه نازک که به علت وجود جایگاه پنل در پشت تلویزیون است که گستره دید بیشتری را هنگام تماشای برنامه مورد علاقه شما در اختیارتان قرار می دهد.یکی از قابلیت های جذاب این تلویزیون Ambient Mode که به وسیله ان می توانید هنگام خاموش بودن تلویزیون ان را به یک قاب بسیار زیبا و هنری تبدیل کنید و دکوراسیون خاصی را به منزل خود دهید. همچنین با نصب پایه ها میتوانید تلویزیون را روی میز قرار دهید و از تماشای ان لذت ببرید.

پردازشگر قدرتمند تلویزیون هوشمند سامسونگ ۴۳AU8000

LED SAMSUNG 43AU8000 2021 6 700x395 - مشخصات، قیمت و خرید تلویزیون 43 اینچ سامسونگ 43AU8000 در فروشگاه دوزین کالا

یکی از وجه تمایز تلویزیون ۲۰۲۱ سامسونگ ۴۳AU8000 با تلویزیون های معمولی استفاده از پردازشگر قدرتمند کریستالی می‌باشد که آن را با نام Crystal Processor 4K نیز می شناسند. این پردازشگر با استفاده از الگوریتم های مختلفی که برای آن تعریف شده است و همچنین هوش مصنوعی که در آن قرار دارد می تواند به المان های مختلف تلویزیون از جمله کیفیت صدا یا تصویر و همچنین کنتراست تصاویر و طیف رنگی تولید شده توسط تلویزیون را تا حد بسیار زیادی بهبود دهد و سبب شود که بالاترین سطح ممکن از تصویر در خروجی نمایش داده شود.

مطالعه
طرز تهیه کمپوست خانگی را یاد بگیرید!

یکی از قابلیت های بسیار جالبی که برای بهبود کیفیت تصویر در پردازشگر ال ای دی هوشمند سامسونگ ۴۳AU8000 از آن استفاده شده است قابلیت ۴K Upscaling می باشد. عملکرد این فناوری به این گونه است که در صورت پایین بودن کیفیت تصاویر دریافتی از مبدا، این تکنولوژی کیفیت آن تصاویر را در حد کیفیت ۴K افزایش می دهد و باعث می شود که کاربر همواره تصاویری با بالاترین کیفیت ممکن را دریافت کنند.

همچنین این پردازشگر با استفاده از صفحه نمایش کریستالی که در ال ای دی سامسونگ ۴۳AU8000 وجود دارد سبب می شود که طیف رنگی بسیار زیادی در تلویزیون قابل نمایش باشد و عمق و جزئیات بسیار فوق العاده از تصویر به کاربر ارائه گردد. برای کاهش لرزش تصویر در این مدل از فناوری فوق العاده Motion Xcelerator استفاده شده است که با خاموش کردن نور پس زمینه باعث می‌شود صحنه ها بدون لرزش و نویز نمایش داده شوند و به صورت روان و شفاف در خروجی مشاهده گردند.

کیفیت صدا در تلویزیون ۴۳ اینچ سامسونگ AU8000

LED SAMSUNG 43AU8000 2021 5 700x525 - مشخصات، قیمت و خرید تلویزیون 43 اینچ سامسونگ 43AU8000 در فروشگاه دوزین کالا

تلویزیون ۴۳ اینچ سامسونگ مدل AU8000 کیفیت صدای مطلوبی دارد و می‌تواند صدا را به وضوح مناسبی به گوش مخاطب برساند. در این تلویزیون از سیستم صوتی دو کاناله برای انتقال صدا استفاده شده است و همچنین توان صوتی ۲۰ وات در خروجی تولید می گردد که این توان صوتی می تواند صدا را به خوبی به مخاطب برساند. در رابطه با توان صوتی این دستگاه می توان این نکته را نیز اضافه کرد.

تلویزیون AU8000 سایز ۴۳ اینچ از دو عدد بلندگو تشکیل شده است که هر کدام از این بلندگوها می‌تواند توان صوتی ۱۰ وات را تولید کنند. اگر به افزایش میزان صدای تلویزیون احتیاج باشد کاربران می توانند اقدام به خرید سیستم صوتی یا ساندبار نماید و در صورت خرید سیستم صوتی، “ال ای دی سامسونگ ۴۳AU8000” دارای قابلیتی به نام Q-Symphony می باشد که این قابلیت صدای پخش شده از سیستم صوتی و تلویزیون را با هم هماهنگ می کنند.

برای بهبود کیفیت صدا نیز از قابلیتی مانند Adaptive Sound بهره گرفته شده است که این فناوری می‌تواند محتوای در حال پخش را به صورت خودکار تشخیص داده و صدای تلویزیون ۴K سامسونگ ۴۳AU8000 را متناسب با آن محتوا و ژانر تنظیم کند. از قابلیت Multiroom Link در این مدل نیز نباید غافل شد که کارکرد آن به این صورت است که چندین دستگاه مختلف را از طریق وای فای به هم متصل می‌کند و سپس یک دستگاه به عنوان دستگاه مبدا انتخاب می شود و صدای آن در سایر دستگاه ها پخش خواهد شد.

مطالعه
بهترین تلویزیون سامسونگ 58AU7000

اگر لازم باشد که صدای تلویزیون خود را به تلفن همراه منتقل کنید با استفاده از ویژگی Tv Sound To Mobile می توانید این کار را انجام دهید و از شنیدن  صدای تلویزیون در تلفن همراه خود لذت ببرید. اگر می خواهید بیشتر هزینه کنید و علاوه بر کیفیت تصویر بهتر به دنبال ویژگی های گیمینگ در تلویزیون هستید، بهتر است به سراغ تلویزیون سامسونگ ۴۳AU9000 در فروشگاه ما بروید. اما اگر بودجه کمتری دارید و به دنبال تلویزیون ارزن قیمت تر هستید، پیشنهاد می کنیم به تلویزیون سامسونگ ۴۳AU7000 سر بزنید.

قابلیت اسمارت ESMART
LED SAMSUNG 43AU8000 2021 7 700x394 - مشخصات، قیمت و خرید تلویزیون 43 اینچ سامسونگ 43AU8000 در فروشگاه دوزین کالا

سامسونگ ۴۳AU8000 دارای سیستم عامل تایزن است که امکانات مختلف و کاربردی را در اختیار شما قرار میدهد و دسترسی به منوی ان بسیار اسان است.یکی از قابلیت های جذاب این تلویزیون  Smart things است که به وسیله ان می توانید وسایل هوشمند موجود در منزل خود را توسط تلویزیون کنترل کنید .همچنین یکی دیگر از فناوری های این تلویزیون  Remote Access که با استفاده از اینترنت به کامپیوتر خود متصل شوید و کار های خود را از راه دور انجام دهید.

در ال ای دی سامسونگ ۴۳AU8000 به وسیله وای فای و بلوتوث می توانید دستگاه های هوشمند خود را مانند لپ تاپ،تبلت یا گوشی هوشمند خود را به تلویزیون فورکی سامسونگ ۴۳AU8000 متصل کنید و برنامه یا فیلم مورد علاقه خود را در صفحه نمایش بزرگ تر تماشا کنید .همینطور به وسیله قابلیت مرور گر وب به وب گردی بپردازید و از ان لذت ببرید. در این صفحه امکان مشاهده قیمت تلویزیون سامسونگ ۴۳AU8000 فراهم شده است تا برای خرید با ارزان ترین قیمت و تضمین اصالت کالا، آن را بطور مستقیم از بانه سفارش دهید

نظر شما در مورد ال ای دی سامسونگ ۴۳AU8000 چیست ؟

از شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می خواهیم نظرات خود را درباره ی این تلویزیون داخل قست نظرات برای ما بنویسید تا دیگر مشتریانی که قصد خرید ال ای دی سامسونگ ۴۳AU8000 را دارند با اگهی کامل از مزایا و معایب این محصول آن را خریداری کنند.

LED SAMSUNG 43AU8000 2021 4 700x394 - مشخصات، قیمت و خرید تلویزیون 43 اینچ سامسونگ 43AU8000 در فروشگاه دوزین کالا

منبع : سایت سامسونگ

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.