رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

بهترین فروشگاه برای خرید مکمل‌های جلوگیری از ریزش مو در زنان

در نگاه اول ممکن است به نظر برسد که ریزش مو یک مشکل مختص مردان است. اما کافی است پای صحبت چند خانم در سنین و موقعیت‌های مختلف بنشینید و ببینید که جدا از این که ظاهر موهای آن‌ها پرپشت است یا کم‌پشت، همه از ریزش مو شکایت دارند. اما چه دلایلی در زنان باعث ریزش مو می‌شود؟ چه مکمل‌ها و داروهایی برای درمان این ریزش مو وجود دارد؟ و خرید این محصولات از کدام فروشگاه‌ها بهتر است؟

مهم‌ترین علت‌های ریزش مو در زنان

دلایل ریزش مو بسیار متعدد است و به همین دلیل نیاز به مشورت با پزشک متخصص و آزمایش دارد. با این حال شایع‌ترین و مهم‌ترین علت‌های ریزش مو را می‌توان ارث یا ژنتیک افراد، مشکلات هورمونی، عوارض بعضی از بیماری‌ها و اختلالات، مصرف داروهای به خصوص، گذراندن دوره‌های ویژه مثل بلوغ یا بارداری و یا استرس شدید، دانست.

مهم‌ترین دلایل اختصاصی ریزش مو در زنان نیز گذراندن دوران بارداری و شیردهی، مشکلات تیروئیدی و کم‌خونی یا فقر آهن هستند. بیماری‌ها و اختلالاتی مانند سندرم تخمدان پلی کیستیک (PCOS) و پسوریازیس نیز از دلایل دیگر ریزش مو در خانم‌ها است که شیوع آن‌ها نسبت به دلایل بالا بیشتر است.

بهترین قرص و مکمل برای درمان ریزش مو

مصرف بعضی از مواد معدنی و ویتامین‌ها می‌توانند اثر چشم‌گیری در متوقف شدن ریزش مو و رویش درباره‌ی تارهای مو داشته باشند. برای مثال بیوتین می‌تواند تولید کراتین را افزایش دهد، آهن اکسیژن‌رسانی و رشد موها را بیشتر می‌کند، ویتامین C نیز به افزایش میزان کلاژن در بدن کمک می‌کند. مکمل‌هایی که این دسته از مواد و ترکیبات را داشته باشند، مکمل‌های بهتری هستند.

منبع

ضرورت استفاده از مکمل و قرص های ضد ریزش مو

به دلیل این که تأمین همه‌ی ویتامین‌ها برای رشد و سلامتی مو با خوردن غذاها ممکن نیست، استفاده کردن از مکمل‌ها و قرص‌های ضد ریزش مو ضرورت دارد. این مکمل‌ها گاهی علاوه بر ویتامین و مواد معدنی دارای عصاره‌های گیاهی مثل عصاره نخل اره‌ ای هم هستند که به اثرگذاری بیشترشان کمک می‌کند. این مکمل‌ها با تمرکز بر مواد لازم برای موهای شما، از ریزش مو جلوگیری و به روییدن موی تازه کمک می‌کنند.

مطالعه
اهمیت بهداشت دهان و دندان

هر کدام از ویتامین‌ها چطور به توقف ریزش مو کمک می‌کنند؟

1333791c eb80 44a3 aa36 d78e421ee255 - بهترین فروشگاه برای خرید مکمل‌های جلوگیری از ریزش مو در زنان

ویتامین A:

این ویتامین به نرمی و مرطوب شدن پوست کف سر کمک می‌کند. کمبود آن می‌تواند باعث ریزش مو شود.

ویتامین‌های گروه B:

این دسته از ویتامین‌ها به تولید سلول‌های جوان و تازه‌ی پوست کف سر و موها کمک می‌کند. همچنین اکسیژن‌رسانی را افزایش می‌دهند، در نتیجه فولیکول‌های مو تحریک می‌شوند تا موهای تازه و قوی برویانند.

ویتامین C:

این ویتامین نقش بسیار مهمی در سنتز (تولید) کلاژن پوست و مو دارد کلاژن خاصیت کشسانی پوست و مو را تضمین می‌کند. به همین دلیل موها رشد بهتری دارند و سلامت باقی می‌مانند.

ویتامین D:

کمبود ویتامین D باعث می‌شود کراتین و پروتیین در موها، ناخن‌ها و پوست شما تولید نشوند. به همین دلیل با مصرف آن می‌توانید از ضعیف شدن مو و ریزش آن جلوگیری کنید.

ویتامین E:

این ویتامین محلول در چربی است و خاصیت آنتی اکسیدانی بسیار قوی دارد. به همین دلیل در رویش موهای شما و جلوگیری از ریزش آن‌ها اثر خوبی دارد.

آهن:

عنصر آهن با ساخت گلبول‌های قرمز و جبران کم‌خونی می‌تواند باعث افزایش اکسیژن‌رسانی و خون‌رسانی به پوست کف سر و موها شود. به این ترتیب رویش موها تحریک می‌شود و سرعت می‌گیرد.

روی:

روی یا زینک چربی‌های مفید اطراف فولیکول مو را تقویت و حفظ می‌کند و به همین دلیل شرایط را برای توقف ریزش و در عین حال رشد موهای شما فراهم می‌کند. ریزش مو می‌تواند از علامت‌های کمبود روی باشد.

رینفولتیل؛ مکملی که از خریدش پشیمان نمی‌شوید!

در میان نام‌های تجاری موجود در بازار و مکمل‌های مخصوص درمان ریزش مو قرص رینفولتیل یکی از بهترین انتخاب‌های شما است. انتخابی که شما را از هزینه‌ای که برای آن می‌پردازید پشیمان نمی‌کنید.

قرص رینفولتیل یک مکمل غذایی بر پایه‌ی عصاره‌های گیاهی، اسیدهای آمینه، ویتامین‌ها و مواد معدنی مفید برای کمک به رشد مو در آن نواحی است که تارهای مو نازک و ضعیف شده‌اند. بسیاری از ویتامین‌هایی که در بخش قبل برای تقویت مو خواندید در قرص رینفولتیل موجود هستند.

2cbee8c6 519d 433f b003 e23648f40f12 - بهترین فروشگاه برای خرید مکمل‌های جلوگیری از ریزش مو در زنان

ین مواد مؤثر از سلول‌های پوست سر و موها در برابر استرس اکسیداتیو محافظت می‌کند. چای سبز، سرنوآ، ویتامین C، سیستئین، لیزین، نیاسین، بیوتین، اسید پانتوتنیک، مس، سلنیوم و روی مهم‌ترین ترکیبات فعال موجود در این مکمل هستند.

مطالعه
معرف انواع ماسک ضد لک و روشن کننده پوست خانگی

قرص رینفولتیل ساخت یکی از معروف‌ترین کمپانی‌های دارویی کشور ایتالیا است و در صورت خرید آن از داروخانه آنلاین دارو می‌توانید از اصل بودن و کیفیت بالای آن اطمینان داشته باشید. این قرص‌ها وگان هستند و از هیچ فرآورده‌ی حیوانی در فرآیند تولیدشان استفاده نمی‌شود. همین طور در ترکیباتش از گلوتن نیز استفاده نشده که آن را برای بیماران سلیاکی هم مناسب می‌کند.

همان طور که بر روی بسته‌بندی تصویر گیاه سائوپالمتو یا نخلک اره‌ای را می‌بینید، عصاره‌ی این گیاه نیز درون قرص‌ها وجود دارد. این گیاه بومی آمریکا برای کنترل ریزش مو و رویش مجدد مو مانند یک معجزه عمل می‌کند. فرقی نمی‌کند که موضعی استفاده شود یا خوراکی، نخلک اره‌ای موهای زیبا و پرپشت شما را به شما برمی‌گرداند.

عصاره‌ ی چای سبز به کار رفته در این قرص فعالیت هورمون هایی که باعث ریزش مو هستند متوقف می‌کند و موهای شما را تحریک می‌کنند تا دوباره رشد کنند و ضخیم و شاداب بشوند.

پیشنهاد می‌شود روزانه ۴ عدد از این قرص‌ها هر صبح و پیش از صرف ناهار مصرف شود و برای ۳ دوره ادامه پیدا کند.

دو مکمل برای درمان ریزش موی زنان از برند هلث اید

هلث اید یک نام تجاری شناخته شده از کشور انگلستان است. از بین مکمل‌های این نام تجاری دو قرص آثار بسیار خوبی بر رشد موها و توقف ریزش آن‌ها دارد.

کپسول بیوتی هلث از هلث اید (Health Aid)

هم برای رشد و تقویت و هم برای جلوگیری از ریزش موها به شدت پیشنهاد می‌شود. مهم‌ترین مزیت کپسول بیوتی هلث که برای حفظ و تقویت سلامت مو این است که نه فقط برای موهای شما مفید است، بلکه به طور همزمان اثرات خوبی بر سلامتی پوست و ناخن نیز خواهد داشت.

تنها ترکیب به کار رفته در فرمول این مکمل بیوتین است که با نام ویتامین H یا ویتامین B7 هم شناخته می‌شود.

بیوتین یک ویتامین محلول در آب است. مصرف مکمل‌های بیوتین می‌تواند موها، ناخن‌ها و پوست را تقویت و سلامت این سه عنصر مهم در زیبایی خانم‌ها را تضمین کند.

خرید قرص بیوتین برای درمان ریزش موی زنان

محصول دوم قرص هیر‌ویت هلث اید است که مصرف آن باعث ضخیم‌تر شدن تارهای مو، تقویت شدن آن‌ها و همچنین درخشش و شادابی‌شان می‌شود. از مهم‌ترین نکات مثبت و مزیت‌های این مکمل می‌توان به این موارد اشاره کرد:

– مناسب خانم‌ها و آقایان

– نداشتن مواد مضر و افزودنی‌هایی مانند نمک، شکر، لاکتوز و نشاسته

– حاوی انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری برای موها از جمله ویتامین‌های گروه B، آهن، زینک، منگنز، مس، فولیک اسید و ژلاتین هیدرولیز شده

مطالعه
ویژگیهای شخصیت بلغمی در تست مزاج شناسی ( آیزنک )

– بلع راحت به دلیل تولید به شکل سافت ژل  (Soft Gel)

دو مکمل از دو برند دیگر برای موهای شاداب و سالم

قرص ریجن دایت نیز از بهترین مکمل‌هایی است که می‌توانید برای تقویت موهای خود استفاده کنید. قرص ریجن دایت به دلیل داشتن ترکیباتی مانند متیونین، سیستین، سلنیوم، مس، ویتامین B5 و ویتامین B6 می‌تواند برای رشد و تقویت موها و همین طور ناخن‌ها هم مناسب باشد.

قرص ریجن ‌دایت اسی مکمل غذایی برای رشد و تقویت پوست، مو و ناخن است. این قرص در کمپانی ESI  ایتالیا تولید می‌شود و به غذای مو معروف است. از ویژگی‌های این مکمل غذایی برای رشد و تقویت مو می‌توان به این‌که وقتی این مکمل را مصرف می‌کنید به تدریج در بدن آزاد می‌شود و ویتامین‌ها و مواد مغذی مورد نیاز برای پوست و ناخن را در اختیار بدن قرار می‌دهد اشاره کرد.

مکمل یونی زینک همان گونه که از نام آن هم پیدا است بر روی جبران کمبود روی در بدن تمرکز می‌کند. کمبود روی می‌تواند خود را به شکل ریزش مو و کند شدن رشد مو نیز نشان بدهد. این قرص می‌تواند با داشتن زینک، ویتامین‌های گروه B، فولیک اسید و ویتامین ث به موها، ناخن‌ها و پوست شما کمک کنند تا سالم بمانند و شاداب باشند‌.

 

a9c32005 1c28 4545 9ad2 bfdbcff07b69 - بهترین فروشگاه برای خرید مکمل‌های جلوگیری از ریزش مو در زنان

خرید مکمل ریزش مو از فروشگاه معتبر

هر مکملی هر چه قدر هم از آن تعریف بشنوید، برای خوب و باکیفیت بودن باید اصل باشد و در شرایط خوبی نگهداری شده باشد. به این ترتیب کیفیت آن مثل زمانی تولید بالا و اثرگذاری‌اش زیاد است. همه مکمل‌ های ریزش مو معرفی شده در این مطلب را می‌توانید با بهترین قیمت از داروخانه آنلاین دارو بخرید و در سریع‌ترین زمان ممکن درست جلوی در خانه تحویل بگیرید.

همه‌ی مکمل‌های داروخانه آنلاین دارو اصل هستند و در انبارهای مجهز، با دما و تهویه‌ی خوب نگهداری می‌شوند. همین طور به دلیل فروش بالا تاریخ انقضاء آن‌ها هم بالا است. اگر هنوز در انتخاب مکمل برای توقف ریزش مو شک دارید، می‌توانید از مشاوره رایگان متخصصان داروخانه آنلاین دارو نیز بهره بگیرید.

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.