رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

دندانپزشکی زیبایی

یکی از مهمترین المانهای زیبایی داشتن طرح لبخند زیبا با دندان های زیبا می باشد. افرادی که می خواهند اصلاح طرح لبخند داشته باشند، به سراغ دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی می‌روند. امروزه دندانپزشکی علم بسیار گسترده ایی است که دندانپزشکی زیبایی یکی از این حوزه ها می باشد. معمولاً افراد برای داشتن دندانهای سفید و یکدست به دنبال خدمات دندانپزشک زیبایی هستند. دکتر هدی صالحی دندانپزشک ترمیمی و زیبایی در ادامه شما را با انواع روش‌های زیبایی و کاربرد آن آشنا خواهد کرد.

دندانپزشکی زیبایی چیست؟

دندانپزشکی زیبایی برای بهبود ظاهر دندانها به کارهای دندانپزشکی می پردازد. که دارای زیر رشته های مختلفی می باشد. معمولاً افرادی که مشکلات ظاهری دندان مانند زردی، تغییر شکل و اندازه دارند، به جای دندانپزشکی عمومی از دندانپزشک زیبایی استفاده می کنند. با نوآوری در رشته دندانپزشکی زیبایی، پزشکان و بیماران تمرکز بیشتری روی درمان های زیبایی دندان نشان داده اند. این کار باعث بوجود آمدن اعتماد به نفس بالا در مراجعه کنندگان می شود. درمان های زیبایی دندانپزشکی منجر به وجود آمدن دندان های مناسب، درخشان و زیبا می شود.

مطالعه
ارتودنسی سرامیکی

Cosmetic dentistry esfahan - دندانپزشکی زیبایی

دلایل مراجعه به دندانپزشکی زیبایی

در گذشته، درمان های دندانپزشکی بیشتر بر روی کشیدن دندان و پر کردن دندان متمرکز بوده است.  اهمیت کمتری به درمان های زیبایی می دادند. اما با پیشرفت علم دندانپزشکی  و نوآوری های فناوری و بهبود سطح درمان های ارائه شده به مردم،  پزشکان و مشتریان نیز تمرکز بیشتری روی درمان های زیبایی دندانپزشکی نشان داده اند. افراد برای طرح اصلاح لبخند دندانپزشکی زیبایی را انتخاب کردند. این امر به این دلیل است که، درمان های زیبایی دندانپزشکی عمدتاً منجر به ایجاد دندان های مناسب، درخشان و زیبا می شوند. معمولاً افرادی که لبخند خوبی دارند از اعتماد به نفس بالایی برخوردارند. عمده ترین عواملی که افراد ممکن است به یک دندانپزشک زیبایی مراجعه کنند عبارتند از:

  • لب پر شدن دندانها
  • کج بودن دندان ها
  • زرد بودن دندان ها و تغییر رنگ لثه ها
  • از دست دادن دندان ها
  • کوتاه و بلند بودن دندان ها
  • پوسیدگی دندان ها

Reasons go cosmetic dentistry - دندانپزشکی زیبایی

خدمات دندانپزشکی زیبایی

از متداول ترین خدمات دندانپزشکی زیبایی، ونیرکامپوزیت و لمینت سرامیکی و ایمپلنت دندان می باشد. ایمپلنت دندان علاوه بر اینکه یک روش اصلاح زیبایی دندان است یک روش درمانی برای دندان های از دست رفته می باشد. درمان های دندانپزشکی زیبایی مانند کامپوزیت دندان و لمینت دندان بسیار مناسب و مقرون به صرفه هستند و هر کسی که مشکل مربوط به زیبایی دندان داشته باشد به راحتی می تواند به دریافت خدمات دندانپزشکی زیبایی از قبیل کامپوزیت و لمینت اقدام کند.

مطالعه
بهترین پماد برای شقاق مقعدی; آنتی فیشر، دیلتیژل، تتراسایکلین

Cosmetic dental services - دندانپزشکی زیبایی

ماندگاری دندانپزشکی زیبایی

اکثر افراد برای پوشش دادن به زردی دندان ها، ایجاد حس وصف ناپذیر موقع لبخند زدن و ایجاد عمری طولانی برای دندانها به دندانپزشکی زیبایی مراجعه می کنند. به عبارتی شما با انجام روکش، دندان خود را در برابر هر نوع خطری بیمه خواهید نمود. ماندگاری زیبایی دندان بعد از دندانپزشکی بسته به مراقبتهای بعد از آن توسط افراد دارد. با رعایت کردن بهداشت دهان و دندان ماندگاری دندانپزشکی زیبایی هم بیشتر می شود.

Durability cosmetic dentistry - دندانپزشکی زیبایی

هزینه دندانپزشکی زیبایی

قیمت و هزینه دندانپزشکی زیبایی برای همه ی بیماران یکسان نیست و به مقدار اصلاح طرح لبخند هر فرد بستگی دارد. هرچقدر تعداد دندان برای درمان کمتر باشد هزینه حداقل خواهد بود. هزینه درمان لثه ها در صورت نیاز به درمان های دیگر مانند ونیرکامپوزیت، لمینت سرامیکی یا روکش افزایش می یابد. قبل از انجام خدمات دندانپزشکی زیبایی باید با پزشک معالج خود صحبت کنید و نسبت به کاری که برای زیبایی دندانها می خواهد انجام دهد،  هزینه را بپرسید.

مطالعه
هر آنچه باید در مورد خونریزی مقعدی بدانید!

Cost cosmetic dentistry - دندانپزشکی زیبایی

نتیجه گیری

معمولاً افرادی که می خواهند اصلاح طرح لبخند داشته باشند، به سراغ دندانپزشکی زیبایی می روند. دندانپزشکی زیبایی برای بهبود ظاهر دندانها به کارهای دندانپزشکی می پردازد. که دارای زیر رشته های مختلفی می باشد. معمولاً افرادی که مشکلات ظاهری دندان مانند زردی، تغییر شکل و اندازه دارند، به جای دندانپزشکی عمومی از دندانپزشک زیبایی استفاده می کنند. از رایجترین خدمات دندانپزشکی زیبایی، می توان به ونیر کامپوزیت، لمینت سرامیکی و ایمپلنت دندان اشاره کرد. هزینه برای بیماران یکسان نیست نسبت به کاری که برای آنها انجام می شود متغییر می باشد. برای اطلاع از هزینه دندانپزشکی زیبایی از مطب خانم دکتر هدی صالحی می توانید با شماره ی ۰۹۱۰۰۰۲۴۶۶۳ تماس بگیرید. می توانید به مطب ایشان به نشانی شاهین شهر، خ فردوسی، فرعی ۱ غربی، ساختمان پزشکان ملت، واحد ۱۰ مراجعه کنید، قبل از مراجعه حضوری حتما نوبت بگیرید.

 

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.