رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

لیزر موهای زائد، فواید و عوارض آن

اگر از اصلاح، موچین یا اپیلاسیون برای از بین بردن موهای ناخواسته راضی نیستید ، لیزر موهای زائد ممکن است گزینه ای باشد که ارزش بررسی را داشته باشد.

لیزر موهای زائد یکی از رایج ترین روش های زیبایی است که در ایالات متحده انجام می شود و نور بسیار متمرکز را به فولیکول های مو می تاباند. رنگدانه در فولیکول ها نور را جذب می کند. که مو را از بین می برد.

لیزر موهای زائد - لیزر موهای زائد، فواید و عوارض آن

مزایای لیزر موهای زائد

لیزر برای از بین بردن موهای زائد صورت، ساق پا، چانه، پشت، بازو، زیر بغل، خط بیکینی و سایر نواحی مفید است.

مزایای لیزر موهای زائد عبارتند از:

دقت، درستی. لیزرها می توانند به طور انتخابی موهای تیره و درشت را هدف قرار دهند و در عین حال پوست اطراف را آسیب نبینند.

سرعت. هر پالس لیزر کسری از ثانیه طول می کشد و می تواند بسیاری از موها را همزمان درمان کند. لیزر می تواند ناحیه ای به اندازه یک چهارم در هر ثانیه را درمان کند. نواحی کوچک مانند لب بالایی را می توان در کمتر از یک دقیقه درمان کرد و نواحی بزرگ مانند پشت یا پاها ممکن است تا یک ساعت طول بکشد.

مطالعه
خونریزی مقعدی

قابل پیش بینی بودن اکثر بیماران به طور متوسط ​​پس از سه تا هفت جلسه ریزش موی دائمی دارند.

چگونه برای لیزر موهای زائد آماده شویم

لیزر موهای زائد چیزی فراتر از “از بین بردن” موهای زائد است. این یک روش پزشکی است که برای انجام آن نیاز به آموزش دارد و خطرات بالقوه ای را به همراه دارد. قبل از انجام لیزر موهای زائد، باید اعتبار پزشک یا تکنسینی که این روش را انجام می دهد را به طور کامل بررسی کنید.

اگر قصد انجام لیزر موهای زائد را دارید، باید از شش هفته قبل از درمان، کندن، اپیلاسیون و الکترولیز را محدود کنید. به این دلیل که لیزر ریشه موها را هدف قرار می دهد که به طور موقت با اپیلاسیون یا کندن از بین می روند.

همچنین باید شش هفته قبل و بعد از درمان از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید. قرار گرفتن در معرض نور خورشید باعث می شود لیزر موهای زائد موثر نباشد و عوارض بعد از درمان را بیشتر کند.

مطالعه
درمان قطعی بواسیر هموروئید شقاق فیشر بدون دارو و جراحی

در طول لیزر موهای زائد چه انتظاری داریم؟

درست قبل از عمل، موهای شما که تحت درمان قرار می گیرند تا چند میلی متر بالاتر از سطح پوست کوتاه می شوند. معمولاً ۲۰ تا ۳۰ دقیقه قبل از لیزر از داروهای بی حس کننده موضعی برای کمک به گزش پالس های لیزر استفاده می شود. تجهیزات لیزر با توجه به رنگ، ضخامت و محل موهای تحت درمان و همچنین پوست شما تنظیم می شود.

بسته به لیزر یا منبع نور مورد استفاده، شما و تکنسین باید از محافظ چشم مناسب استفاده کنید. همچنین لازم است از لایه های بیرونی پوست خود با ژل سرد یا دستگاه خنک کننده مخصوص محافظت کنید. این به نفوذ نور لیزر به پوست کمک می کند.

در مرحله بعد، تکنسین یک پالس نور به ناحیه درمان می دهد و منطقه را برای چند دقیقه تماشا می کند تا مطمئن شود از بهترین تنظیمات استفاده شده است و واکنش های بد را بررسی می کند.

لیزر موهای زائد 1 - لیزر موهای زائد، فواید و عوارض آن

هنگامی که این روش کامل شد، ممکن است به شما کمپرس یخ، کرم یا لوسیون ضد التهاب یا آب سرد داده شود تا هر گونه ناراحتی را کاهش دهید. می توانید درمان بعدی خود را چهار تا شش هفته بعد برنامه ریزی کنید. تا زمانی که رشد مو متوقف شود، تحت درمان قرار خواهید گرفت.

مطالعه
دلایل کیپ شدن بینی و روش رفع آن

بازیابی و خطرات

برای یک یا دو روز پس از آن، ناحیه تحت درمان پوست شما شبیه آفتاب سوختگی به نظر می رسد. کمپرس های خنک و مرطوب کننده ها ممکن است کمک کنند. اگر صورت شما درمان شد، می توانید روز بعد آرایش کنید مگر اینکه پوستتان تاول زده باشد.

در طول یک ماه آینده، موهای تحت درمان شما می ریزند. برای کمک به جلوگیری از تغییرات موقت در رنگ پوست درمان شده، در ماه بعد از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.