رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

مزوتراپی مو چیست؟

موهای پرپشت همیشه یکی از معیارهای جذابیت و زیبایی هم برای آقایان و هم برای خانم ها بوده است. موها معمولاً با افزایش سن کاهش می یابند و بسیاری از زنان و مردان از ریزش مو رنج می برند. ریزش مو یک مشکل رایج در بین افراد در هر سن و جنس است. گاهی این مشکل آنقدر شدید می شود که اعتماد به نفس فرد را تحت تاثیر قرار می دهد.

از گذشته راه های زیادی وجود داشته است که می تواند تا حدودی از ریزش مو جلوگیری کرده و آن را پرپشت تر کند. یکی از جدیدترین روش های درمان ریزش مو مزوتراپی مو نام دارد.

ایده اصلی مزوتراپی مو، بازسازی و تقویت سلول های پوست و فولیکول های مو و تحریک رشد مو با تامین مواد مغذی است. از جمله موادی که باعث تولید موهای جدید می شود:

مطالعه
فیستولوتومی چیست؟ + قرار دادن ستون( نخ) در فیستول

بیوتین
دوتاستراید توا
فیناستراید
ماینوکسیدیل
سیلیکون آلی
ویتامین ها
پی آر پی

روش درمان ریزش مو با مزوتراپی چگونه است؟

برای اجرای مزو تراپی مو ، پوست باید تمیز و خشک باشد. علیرغم اینکه  درد قابل توجهی ندارد ، گاهی اوقات از بی حسی موضعی برای بی حس کردن ناحیه درمان قبل از شروع تزریق ، استفاده می شود. تزریق مواد مزوی مو خیلی سریع و با حدودا با فاصله دو سانتی متری انجام می شود.

2 26 750x382 - مزوتراپی مو چیست؟

تعداد تزریق مواد مزو بسته به هر بیمار و وضعیت پوست سر و مو متفاوت است. هر جلسه مزوتراپی برای درمان ریزش مو جلو سر و یا قست هایی که ریزش مو اتفاق افتاده  نزدیک سی دقیقه طول می کشد و در هر جلسه  سی تا چهل واحد تزریق می شود.

مطالعه
چه نکاتی را برای رفتن به استخر باید رعایت کنیم؟

تعداد جلسات این روش برای مو بسته به شرایط هر فرد متفاوت است اما نتایج این درمان معمولا پس از سه تا چهار جلسه قابل مشاهده است.

ریزش مو با مزوتراپی چگونه درمان می شود؟
برای انجام مزوتراپی مو باید پوست تمیز و خشک باشد. اگرچه خیلی دردناک نیست، اما گاهی اوقات از بی حسی موضعی برای بی حس کردن ناحیه درمان قبل از شروع تزریق استفاده می شود. اجزای موی متوسط ​​خیلی سریع و در فاصله حدود ۲ سانتی متری تزریق می شوند.

تعداد تزریقات میسو بستگی به وضعیت هر بیمار و وضعیت پوست سر و مو دارد. هر جلسه مزوتراپی برای درمان ریزش موی جلوی سر یا موارد ریزش مو حدود سی دقیقه زمان می برد و در هر جلسه سی تا چهل واحد تزریق می شود.

مطالعه
بهترین پماد برای شقاق مقعدی; آنتی فیشر، دیلتیژل، تتراسایکلین

تعداد جلسات این روش مو با توجه به شرایط هر فرد متفاوت است، اما نتایج این درمان معمولا پس از سه تا چهار جلسه قابل مشاهده است.

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.