رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

سئو seo سایت یا بهینه سازی سایت چیست

شرکت سئو سایت در اصفهان

4854 what انتخاب سئوکاران بهترین شرکت تیم گروه بهینه سازی وبسایت طراح طراحی سایت در ایران سئو فنی سایت اصفهان seo - سئو seo سایت یا بهینه سازی سایت چیست

سئو seo سایت یا بهینه سازی سایت چیست، مخفف “بهینه سازی موتور جستجو” است. به عبارت ساده، سئو به معنای فرآیند بهبود وب سایت شما برای افزایش دیده شدن آن در گوگل، مایکروسافت بینگ و سایر موتورهای جستجو هر زمان که افراد جستجو می کنند. هرچه صفحات سایت شما در نتایج جستجو بهتر دیده شوند، احتمال پیدا شدن و کلیک روی آنها بیشتر می شود. در نهایت، هدف بهینه‌سازی موتور جستجو کمک به جذب بازدیدکنندگان وب سایت است که خدمات سئو سایت نامیده می شود.

چرا سئو مهم است؟

سئو یک کانال بازاریابی مهم است. اول و مهمتر از همه جستجوی ارگانیک ۵۳ درصد از کل ترافیک وب سایت را ارائه می کند. صنعت سئو یکی از دلایل بزرگی است که پیش‌بینی می‌شود تا سال ۲۰۲۸ به رقم خیره کننده ۱۲۲.۱۱ میلیارد دلار برسد. سئو نتایج واقعی کسب‌وکار را برای برندها، مشاغل و سازمان‌ها در هر اندازه به ارمغان می‌آورد. هر زمان که مردم می خواهند به جایی بروند، کاری انجام دهند، اطلاعاتی بیابند، تحقیق کنند یا محصول بخرند معمولا اولین اقدام آنها با جستجو آغاز می شود.

بهترین بهینه سازی سایت

هر سال تریلیون ها جستجو انجام می شود. جستجو اغلب منبع اصلی ترافیک برای وب‌سایت‌ها است، که باعث می‌شود «دوستانه موتور جستجو» در هر پلتفرمی که مردم می‌توانند نام تجاری یا کسب‌وکار شما را جستجو کنند، ضروری است. معنی همه اینها این است که بهبود دید شما و رتبه بالاتر در نتایج جستجو نسبت به رقبای شما، می تواند تاثیر مثبتی بر نتیجه شما داشته باشد. سئو همچنین بسیار مهم است زیرا صفحات نتایج موتور جستجو فوق العاده رقابتی هستند.

پایه و اساس بازاریابی جامع سئو سایت است.

جایی که هر کاری که شرکت شما انجام می دهد اهمیت دارد. هنگامی که متوجه شدید که کاربران شما چه می خواهند، سپس می توانید آن دانش را در سراسر سایت خود پیاده سازی کنید. سئو کانالی است که ترافیک مورد نیاز شما برای دستیابی به اهداف کلیدی کسب و کار (مانند تبدیل، بازدید، فروش) را هدایت می کند. همچنین باعث ایجاد اعتماد می شود. وب سایتی که رتبه خوبی داشته باشد عموماً معتبر یا قابل اعتماد در نظر گرفته می شود، این عناصر کلیدی هستند که گوگل می خواهد با رتبه بندی بهتر پاداش دهد.

انواع سئو سایت کدامند

مهندس جان نثاری در مقاله سئو seo سایت یا بهینه سازی سایت چیست بیان می کنند سه نوع سئو وجود دارد که هر کدام به نوبه خود مهم و اساسی هستند. در ادامه به تشریح ۳ نوع سئو سایت می پردازیم.

  1. سئو فنی : بهینه سازی جنبه های فنی یک وب سایت.
  2. سئو در سایت : بهینه سازی محتوای یک وب سایت برای کاربران و موتورهای جستجو.
  3. سئوی خارج از سایت : ایجاد دارایی های برند (مانند افراد، علائم، ارزش ها، چشم انداز، شعارها، عبارات جذاب، رنگ ها) و انجام کارهایی که در نهایت آگاهی و شناخت برند را افزایش می دهد (یعنی نشان دادن و افزایش تخصص، اقتدار و قابل اعتماد بودن آن) و تولید تقاضا در یک سایت دیگر

لینک سازی خارج از سایت

شما ۱۰۰% کنترل محتوا و بهینه سازی های فنی را حفظ می کنید. این همیشه در مورد خارج از سایت صدق نمی کند (شما نمی توانید لینک های سایت های دیگر را کنترل کنید یا اگر پلتفرم هایی که به آنها متکی هستید در نهایت بسته شوند یا تغییرات اساسی ایجاد کنند)، اما این فعالیت ها هنوز هم بخش کلیدی این سه گانه موفقیت در سئو هستند.

عوامل موثر در سئو سایت

سئو را به عنوان یک تیم ورزشی تصور کنید. برای پیروزی به حمله و دفاع قوی نیاز دارید و به طرفداران (معروف به تماشاگر) نیاز دارید. بهینه سازی فنی را به عنوان دفاع خود، بهینه سازی محتوا را به عنوان حمله خود، و بهینه سازی خارج از سایت را به عنوان راه هایی برای جذب، تعامل و حفظ پایگاه طرفداران وفادار در نظر بگیرید.

درباره بهینه سازی فنی سایت

بهینه سازی عناصر فنی یک وب سایت برای موفقیت سئو بسیار مهم و اساسی است. همه چیز با بهترین شرکت طراحی سایت شروع می شود. ایجاد یک وب سایت که می تواند توسط موتورهای جستجو دیده و خزیده شوند. اگر می‌خواهید جستجو و دسترسی موتورهای جستجو به تمام محتوای صفحات شما (متن، تصاویر، ویدیوها) را آسان کنید باید عناصر فنی سایت مثل ساختار URL، ناوبری، پیوند داخلی و موارد دیگر را بدرستی در سایت خود داشته باشید.

مطالعه
5 نشانه که زمان طراحی مجدد وب سایت فرا رسیده است

اهمیت سئو فنی وبسایت

باید بدانید تجربه بهترین سئو کاران یک عنصر حیاتی در بهینه سازی فنی سایت است. موتورهای جستجو بر اهمیت صفحاتی که به سرعت بارگذاری می شوند و تجربه کاربری خوبی را ارائه می دهند تأکید می کنند. عناصری مانند Core Web Vitals، سازگاری با تلفن همراه و قابلیت استفاده، HTTPS، و اجتناب از مطالب تکراری و کپی، همه در سئو فنی سایت مهم هستند.

عناصر مهم سئو فنی در سایت

یکی دیگر از حوزه های بهینه سازی فنی سایت، انتشار داده های ساختار یافته سایت با افزودن کدهای منحصر بفرد به وب سایت شما است که می تواند به موتورهای جستجو کمک کند تا محتوای شما را بهتر درک کنند و ظاهر شما را در نتایج جستجو بهبود بخشد. به علاوه، خدمات میزبانی وب، CMS (سیستم مدیریت محتوا) و امنیت سایت همگی در سئو نقش دارند.

بهینه سازی محتوای منتشر شده در سایت

در سئو سایت، محتوای شما باید برای دو مخاطب اصلی بهینه شود. افراد و موتورهای جستجو. این بدان معنی است که شما محتوایی را که مخاطبان شما می بینند و همچنین آنچه را که موتورهای جستجو خواهند دید را بهینه می کنید. هدف، همیشه، انتشار محتوای مفید و با کیفیت است. شما می توانید این کار را از طریق ترکیبی از درک خواسته ها و نیازهای مخاطبان خود، داده ها و راهنمایی های ارائه شده توسط Google انجام دهید.

محتوا برای مخاطب سایت

هنگام بهینه سازی محتوا برای افراد، باید مطمئن شوید که:

  • موضوعات مرتبطی را که در آن تجربه یا تخصص دارید پوشش می دهد.
  • شامل کلمات کلیدی است که افراد برای یافتن محتوا از آنها استفاده می کنند.
  • منحصر به فرد یا اصلی است. (عدم کپی کردن)
  • به خوبی نوشته شده و بدون اشتباهات دستوری و املایی است.
  • به روز است، حاوی اطلاعات دقیق است.
  • شامل چند رسانه ای (به عنوان مثال، تصاویر، فیلم ها).
  • محتوای منتشر شده بهتر از رقبای شما است.
  • محتوا قابل خواندن و درک مخاطب است : ساختاری برای درک اطلاعاتی که به اشتراک می گذارید برای مردم آسان می کند (فکر کنید: عنوان های فرعی، طول پاراگراف، استفاده از حروف برجسته، مورب، لیست های مرتب یا نامرتب، سطح خواندن و غیره).

محتوا برای موتورهای جستجوگر

برای موتورهای جستجو، برخی از عناصر محتوای کلیدی برای بهینه سازی عبارتند از:

  • برچسب های عنوان
  • توضیحات متا
  • برچسب‌های سرصفحه (H1-H6)
  • متن جایگزین تصویر

بهینه سازی خارج از سایت (سئو خارجی)

چندین فعالیت وجود دارد که ممکن است به معنای دقیق «SEO» نباشند، اما با این وجود می‌توانند به طور غیرمستقیم به موفقیت سئو کمک کنند.

لینک بیلدینگ (فرایند به دست آوردن لینک به یک وب سایت) فعالیتی است که بیشترین ارتباط را با سئوی خارج از سایت دارد. می‌تواند مزایای زیادی (به عنوان مثال، رتبه‌بندی، ترافیک) از دریافت تعداد متنوعی از لینک‌هایی که به وب‌سایت شما از وب‌سایت‌های معتبر و قابل اعتماد اشاره می‌کنند، داشته باشد. کیفیت پیوند بر کمیت پیوندها برتری دارد و تعداد زیادی از پیوندهای با کیفیت هدف است.

چگونه لینک سئو خارجی را دریافت کنیم؟

به طور کلی، وقتی در مورد خارج از سایت صحبت می کنید، در مورد فعالیت هایی صحبت می کنید که قرار نیست مستقیماً بر توانایی شما برای رتبه بندی از نقطه نظر فنی کاملاً تأثیر بگذارد. روش‌های مختلفی برای ارتقای وب‌سایت وجود دارد که با تلاش‌های سئو همکاری می‌کنند. این شامل:

  • ساخت برند و بازاریابی برند : تکنیک هایی که برای تقویت شناخت و شهرت طراحی شده اند.
  • روابط عمومی : تکنیک‌های روابط عمومی که برای به دست آوردن لینک‌های ارائه‌شده توسط سرمقاله طراحی شده‌اند.
  • بازاریابی محتوا : برخی از اشکال محبوب عبارتند از ایجاد ویدئو، کتاب الکترونیکی، مطالعات تحقیقاتی، پادکست (یا مهمان بودن در پادکست های دیگر) و پست مهمان (یا وبلاگ نویسی مهمان).
  • بازاریابی و بهینه‌سازی رسانه‌های اجتماعی : برند خود را در همه پلت‌فرم‌های مرتبط وارد کنید، آن را به‌طور کامل بهینه کنید و محتوای مرتبط را به اشتراک بگذارید.
  • مدیریت فهرست : ادعا، تأیید و بهینه سازی اطلاعات در هر پلتفرم هایی که اطلاعات مربوط به شرکت یا وب سایت شما ممکن است فهرست شده و توسط جستجوگران پیدا شود (مثلاً دایرکتوری ها، سایت های بررسی، ویکی ها).
  • رتبه‌بندی‌ها و بررسی‌ها : دریافت آن‌ها، نظارت بر آن‌ها و پاسخ به آنها.

تخصص های سئو

بهینه سازی موتورهای جستجو نیز دارای چند زیرمجموعه است. هر یک از این حوزه های تخصصی به روش خود با “سئوی معمولی” متفاوت است، به طور کلی نیاز به تاکتیک های اضافی و ارائه چالش های مختلف دارد.

پنج تخصص از این قبیل سئو عبارتند از:

  1. سئوی تجارت الکترونیک : عناصر اضافی سئو شامل بهینه سازی صفحات دسته بندی، صفحات محصول، ناوبری وجهی، ساختارهای پیوند داخلی، تصاویر محصول، بررسی محصول، طرحواره و موارد دیگر است.
  2. سئوی سازمانی : این سئو در مقیاس گسترده است. معمولاً این به معنای برخورد با یک وب‌سایت (یا چندین وب‌سایت/برند) با بیش از ۱ میلیون صفحه است – یا ممکن است بر اساس اندازه سازمان باشد (معمولاً آنهایی که میلیون‌ها یا میلیاردها درآمد در سال دارند). انجام سازمانی معمولاً به معنای تاخیر در تلاش برای اعمال تغییرات سئو توسط تیم توسعه دهنده و همچنین مشارکت چند سهامدار است.
  3. سئوی بین المللی : این سئوی جهانی برای مشاغل بین المللی است. انجام سئو برای وب سایت های چند منطقه ای یا چند زبانه و بهینه سازی برای موتورهای جستجوی بین المللی است.
  4. سئوی محلی : در اینجا، هدف بهینه‌سازی وب‌سایت‌ها برای دیده شدن در نتایج موتورهای جستجوی ارگانیک محلی با مدیریت و به‌دست آوردن بررسی‌ها و فهرست‌های کسب‌وکار، از جمله موارد دیگر است.
  5. سئوی اخبار : در اخبار، سرعت از اهمیت بالایی برخوردار است. به ویژه اطمینان از اینکه در سریع ترین زمان ممکن به فهرست Google وارد شده و در مکان هایی مانند Google Discover، داستان های برتر Google و Google News ظاهر می شوید. نیاز به درک بهترین روش‌ها برای دیوارهای پرداخت، صفحات بخش، داده‌های ساختاری خاص اخبار و موارد دیگر وجود دارد.
مطالعه
8 عنصر کلیدی طراحی سایت

سئو چگونه کار می کند؟

اگر این صفحه را از طریق جستجوی Google پیدا کردید، احتمالاً [seo چیست] یا [seo] را در گوگل جستجو کرده اید. مقاله سئو seo سایت یا بهینه سازی سایت چیست در سایت یونویس منتشر شده است، سایت یونویس بستری مناسب برای علاقه‌مندان به نویسندگی است. به بیان ساده، این عوامل (و سایر عوامل) به این نوشته کمک کرده اند تا شهرت خوبی در موتورهای جستجو کسب کند. به همین دلیل استحقاق رتبه‌بندی را هنگام جستجوی سئو دارد.

ترکیب سئو چیست

بیایید سئو را به طور گسترده تر بررسی کنیم. به طور کلی، سئو واقعاً از طریق ترکیبی از موارد زیر کار می کند:

  1. افراد: فرد یا تیمی که مسئول انجام یا اطمینان از تکمیل کار سئو استراتژیک، تاکتیکی و عملیاتی است.
  2. فرآیندها: اقدامات انجام شده برای کارآمدتر کردن کار.
  3. فناوری: پلتفرم ها و ابزارهای مورد استفاده.
  4. فعالیت ها: محصول نهایی یا خروجی.

بسیاری از چیزهای دیگر در نحوه عملکرد سئو نقش دارند. آنچه در ادامه می آید نگاهی سطح بالا به مهم ترین عناصر دانش و فرآیند است.

بهترین نکات حیاتی سئو سایت

در ادامه مقاله سئو seo سایت یا بهینه سازی سایت چیست به بیان شش حوزه حیاتی که در ترکیب سئو، باعث می‌شود سئو کار کند و سایت طراحی شده شما را به مخاطب و موتورهای جستجوگر معرفی کند، می پردازیم

۱. درک نحوه کار موتورهای جستجو

به سادگی، اگر می‌خواهید مردم کسب‌وکار شما را از طریق جستجو پیدا کنند.در هر پلتفرمی باید فرآیندهای فنی پشت عملکرد موتور را بدانید و سپس مطمئن شوید که تمام “سیگنال‌های” مناسب را برای تأثیرگذاری بر این دید ارائه می‌دهید. وقتی در مورد موتورهای جستجوی وب سنتی مانند گوگل صحبت می کنیم، چهار مرحله جداگانه جستجو وجود دارد:

  1. خزیدن: موتورهای جستجو از خزنده ها برای کشف صفحات در وب با دنبال کردن پیوندها و استفاده از نقشه سایت استفاده می کنند.
  2. رندر: موتورهای جستجو با استفاده از اطلاعات HTML، جاوا اسکریپت و CSS ظاهر صفحه را ایجاد می کنند.
  3. نمایه سازی: موتورهای جستجو محتوا و ابرداده صفحاتی را که کشف کرده است تجزیه و تحلیل می کنند و آنها را به پایگاه داده اضافه می کنند (اگرچه هیچ تضمینی وجود ندارد که هر صفحه در وب سایت شما ایندکس شود).
  4. رتبه‌بندی: الگوریتم‌های پیچیده به سیگنال‌های مختلفی نگاه می‌کنند تا تعیین کنند که آیا صفحه مربوطه است یا خیر و از کیفیت کافی برای نشان دادن زمانی که جستجوگران وارد یک پرس و جو می‌شوند یا خیر.

سئو در شبکه های اجتماعی

اما بهینه سازی سایت برای جستجوی گوگل با بهینه سازی برای جستجو در پلتفرم های دیگر مانند یوتیوب یا آمازون متفاوت است. مثلاً فیسبوک را در نظر بگیریم که عواملی مانند تعامل (لایک، کامنت، اشتراک‌گذاری و غیره) و اینکه چه کسی افراد به آن متصل هستند، اهمیت دارند. سپس، در توییتر، سیگنال هایی مانند تازگی، تعامل، یا اعتبار نویسنده مهم هستند. موتورهای جستجو عناصر یادگیری ماشینی را برای نمایش محتوا اضافه کرده‌اند.بیان «این» یا «آن» را حتی سخت‌تر می‌کند و منجر به عملکرد بهتر یا بدتر می‌شود.

۲. تحقیق کلمات کلیدی

تحقیق، بخش کلیدی سئو است. برخی از اشکال تحقیق که عملکرد سئو را بهبود می بخشد عبارتند از:

  • تحقیق درباره مخاطب : درک مخاطب یا بازار هدف بسیار مهم است. آنها چه کسانی هستند (یعنی جمعیت شناسی و روانشناختی آنها)؟ نقاط درد آنها چیست؟ آنها چه سؤالاتی دارند که می توانید به آنها پاسخ دهید؟
  • تحقیق کلمات کلیدی : این فرآیند به شما کمک می‌کند تا عبارات جستجوی مرتبط و ارزشمندی را که مردم استفاده می‌کنند در صفحات خود بشناسید و بگنجانید و درک کنید که چقدر تقاضا و رقابت برای رتبه‌بندی این کلمات کلیدی وجود دارد.
  • تحقیق در مورد رقبا : رقبای شما چه می کنند؟ قوت و ضعف آنها در چیست؟ چه نوع محتوایی را منتشر می کنند؟
  • تحقیقات برند، کسب و کار یا مشتری : اهداف آنها چیست و سئو چگونه می تواند به آنها در دستیابی به این اهداف کمک کند؟
  • تحقیق وب سایت : انواع ممیزی های سئو می تواند فرصت ها و مسائلی را در یک وب سایت آشکار کند که از موفقیت در جستجوی ارگانیک جلوگیری می کند. برخی از ممیزی هایی که باید در نظر گرفته شوند: SEO فنی، محتوا، پروفایل پیوند است.
  • تجزیه و تحلیل SERP : این به شما کمک می کند تا هدف جستجوی یک پرس و جوی معین را درک کنید (مثلاً آیا تجاری، معاملاتی، اطلاعاتی یا ناوبری است) و محتوایی ایجاد کنید که احتمال بیشتری برای کسب رتبه یا دیده شدن دارد.
مطالعه
بهینه سازی موتور جستجو چیست؟

۳. برنامه ریزی بلند مدت سئو

استراتژی سئو برنامه ریزی بلند مدت برای شماست. شما باید اهدافی را تعیین کنید و برنامه ای برای چگونگی رسیدن به آنها را داشته باشید. به عنوان یک نقشه استراتژی سئوی خود را در نظر بگیرید. مسیری که طی می کنید احتمالاً در طول زمان تغییر می کند و تکامل می یابد. اما مقصد باید روشن و بدون تغییر باقی بماند.

برنامه سئوی شما ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • تعیین اهداف (به عنوان مثال خرید یا فروش) و انتظارات (به عنوان مثال، جدول زمانی یا نقاط عطف).
  • تعریف و تراز کردن خدمات و معیارهای معنادار.
  • تصمیم گیری در مورد نحوه ایجاد و اجرای پروژه ها (داخلی، خارجی یا ترکیبی).
  • هماهنگی و ارتباط با ذینفعان داخلی و خارجی.
  • انتخاب و پیاده سازی ابزار یا فناوری.
  • استخدام، آموزش و تشکیل تیم.
  • تنظیم بودجه
  • اندازه گیری و گزارش نتایج.
  • مستندسازی استراتژی و فرآیند.

۴. ایجاد و اجرا

پس از انجام تمام تحقیقات، زمان تبدیل ایده ها به عمل فرا می رسد. یعنی:

  • ایجاد محتوای جدید : توصیه به تیم محتوای خود در مورد محتوایی که باید ایجاد شود.
  • توصیه یا اجرای تغییرات یا پیشرفت‌ها در صفحات موجود : این می‌تواند شامل به‌روزرسانی و بهبود محتوا، افزودن پیوندهای داخلی، ترکیب کلمات کلیدی، موضوع یا شناسایی راه‌های دیگر برای بهینه‌سازی بیشتر آن باشد.
  • حذف محتوای قدیمی یا با کیفیت پایین : انواع محتوایی که رتبه خوبی ندارند شما را از دستیابی به اهداف سئو دور خواهند کرد. بیاد داشته باشید حذف مطالب از سایت دارای ترفندهای لازم خود است و حذف بدون اقدام توصیه نمی شود.

۵. نظارت و نگهداری

شما باید بدانید که چه زمانی مشکلی در وب سایت شما پیش می آید یا خراب می شود. نظارت و پشتیبانی سایت بسیار مهم است. شما باید بدانید که آیا ترافیک به یک صفحه مهم کاهش می یابد، صفحات کند می شوند، پاسخ نمی دهند یا از فهرست خارج می شوند، کل وب سایت شما آفلاین می شود، لینک ها شکسته می شوند یا هر تعداد دیگر از مشکلات فاجعه بار دیگر را باید در لحظه بررسی، آنالیز و رفع خطا کنید.

۶. تجزیه و تحلیل، ارزیابی و گزارش عملکرد

اگر اندازه گیری یا آنالیز سئو سایت را نداشته باشید، نمی توانید آن را بهبود ببخشید. برای اتخاذ تصمیمات مبتنی بر داده در مورد سئو، باید از موارد زیر استفاده کنید:

  • تجزیه و تحلیل وب سایت : راه اندازی و استفاده از ابزارها (حداقل، ابزارهای رایگان مانند Google Analytics، کنسول جستجوی گوگل و ابزار وب مستر بینگ) برای جمع آوری داده های عملکرد.
  • استفاده از ابزارها و پلتفرم‌ها : انواع مختلفی وجود دارند، بسیاری از پلتفرم‌ها (یا مجموعه‌ها) که چندین ابزار را ارائه می‌دهند، اما شما همچنین می‌توانید انتخاب کنید که فقط از ابزارهای انتخابی SEO برای ردیابی عملکرد در کارهای خاص استفاده کنید. یا اگر منابع دارید و هیچ یک از ابزارهای موجود در بازار دقیقاً همان کاری را که می خواهید انجام نمی دهند، می توانید ابزارهای خود را بسازید.

گزارش و تحلیل سئو سایت

پس از جمع‌آوری داده‌ها، باید پیشرفت را گزارش دهید. می توانید با استفاده از نرم افزار یا به صورت دستی گزارش ایجاد کنید. گزارش عملکرد باید داستانی را بیان کند و در فواصل زمانی معنی دار انجام شود، معمولاً در مقایسه با دوره های گزارش قبلی (مثلاً سال به سال). این به نوع وب سایت بستگی دارد (معمولاً، این ماهانه، سه ماهه یا برخی بازه های زمانی دیگر خواهد بود)

سئو در حال انجام و بروزرسانی است

سئو هرگز تمام نمی شود. موتورهای جستجو، رفتار کاربر و رقبای شما همیشه در حال تغییر هستند. وب سایت ها با گذشت زمان تغییر می کنند و جابه جا می شوند (و شکسته می شوند). محتوا کهنه می شود فرآیندهای شما باید بهبود یافته و کارآمدتر شوند. همیشه چیزی وجود دارد که می‌توانید آن را کنترل، آزمایش یا بهبود دهید.

شرکت سئو سایت در اصفهان

شرکت پیام آوران سازه داده اسپادان، با تیم کارشناسان و بهترین سئو کاران اصفهان می تواند به شما در تنظیم یک استراتژی اینترنتی کمک کند، که به شما این امکان را می دهد ترافیک سایت خود را در محل فروش و در چارچوب بودجه شما افزایش دهد. با پی اس دی طرح اصفهان برای خدمات سئوی محصولات سایت و همچنین خدمات نگهداری و پشتیبانی سایت در اصفهان، تماس بگیرید.

ادرس سایت : https://psd-tarh.ir/

شماره های تماس : ۰۹۱۳۲۲۹۵۴۸۸۰۹۰۱۶۳۵۹۱۵۷

ایمیل : [email protected]

نشانی : اصفهان خیابان شمس آبادی ساختمان پوریا

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.