رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

آموزش نحوه ریست کردن سانترال پاناسونیک

در واقع نحوه ریست رمز سانترال بر روی هر کدام از دستگاه های سانترال متفاوت است. پس از آنکه پاسخ مناسبی از ” چرا باید سانترال را ریست کرد ” بدست آوردید، می توانید با توجه به اینکه از کدام سانترال پاناسونیک استفاده می کنید، دستگاه خود را ریست سانترال کنید. در ادامه به بررسی و آموزش بازیابی رمز تلفن سانترال پاناسونیک می پردازیم.

ریست سانترال KX-TES824: یکی از پرطرفدار ترین دستگاه ای سانترال پاناسونیک مدل KX-TES824 می باشد که بسیاری از کسب و کارهای کوچک به دلیل میزان کمتر تماس های ورودی و خروجی از این دستگاه سانترال استفاده می کنند. همانطور که گفتیم ، ریست کردن دستگاه سانترال به دو دلیل وجود مشکلات فنی و فراموش کردن پسورد مورد استفاده قرار می گیرد.
در مرحله اول، قاب سفید بر روی دستگاه سانترال ۸۲۴ را باز کرده و پس از آن بر روی بر روی درب سانترال دو پیچ قرار دارد که می توانید با باز کردن این دو پیچ امکان دسترسی به کلید ریست ایجاد می شود. در واقع بر روی اسلات اصلی این دستگاه یک کلید دو حالته وجود دارد. در قدم اول کلید را بر روی حالت Clear قرار دهید. برای اینکار باید کلید Clear را حداقل ۱۵ ثانیه فشار دهید. پس از آن دستگاه سانترال به طور کامل ریست شده است. پسورد اولیه دستگاه سانترال ۱۲۳۴ می باشد که پس ریست مجدد پسورد به ۱۲۳۴ ( پسورد اولیه کارخانه) تغییر پیدا می کند.

مطالعه
مقایسه گلکسی A32‌ و گلکسی M32؛ عملکرد کدام‌یک بهتر است؟

ریست سانترال سری TDA: در واقع ریست سانترال سری TDA بر روی تمام دستگاه های سانترال که زیر مجموعه این سری هستند قابل پیاده سازی هستند. پیش از آنکه اقدام به ریست پسورد سانترال کنید، باید بدانید که یک کارت به صورت پیش فرض بر روی دستگاه سانترال TDAبه نام MPR نصب شده است. در قدم اول باید با استفاده از کلیدی که بر روی کارت MPR قرار گرفته استفده کنیم. جایگاه کارت MPR در سمت راست مرکز تلفن است و کلیدی که بر روی این MPR قرار دارد، دو حالت دارد که به صورت پیش فرض بر روی نرمال تنظیم شده است، در صورتی که برای ریست سانترال باید کلید را بر روی INT قرار دهید.

مطالعه
مزایای ساخت Flutter

ریست سانترال سری TDE: در واقع ریست کردن دستگاه سانترال سری TDE شباهت بسیاری با ریست کردن دستگاه های سانترال سری TDA و کاربران با انجام همان مراحل می تواند دستگاه سانترال خود را ریست کند. یکی از اقداماتی که برای ریست دستگاه سانترال TDE انجام می شود. اطلاعات و تنظیمات لایسنس ها می باشد که پیش از ریست کردن لازم است تا از این اطلاعات پیکاپ گرفته شود.

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.