رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

افزودن تماس امن در تاکسی اینترنتی

تماس امن در اپلیکیشن تاکسی اینترنتی چیست؟
از جمله قابلیت­هایی که اپلیکیشن­های معروف تاکسی اینترنتی مانند اسنپ تماس امن و تپسی تماس ایمن دارند امکان ارتباط بین راننده و مسافر بدون داشتن شماره یکدیگر است. به این معنی که شما در اپلیکیشن تاکسی اینترنتی خود یک گزینه تماس امن یا تماس با راننده مشاهده میکنید و وقتی روی آن کلیک میکنید تماس از طرف تماس امن تپسی یا تماس امن اسنپ برای شما برقرار میشود.

به این ترتیب راننده و مسافر شماره یکدیگر را ندارند و فقط شماره تپسی اسنپ برای آنها نمایش پیدا میکند.

چگونه برای اپلیکیشن تاکسی اینترنتی خود تماس امن ایجاد کنیم؟
افزودن تماس امن به اپلیکیشن تاکسی اینترنتی هزینه بالای ۵۰ میلیون تومان دارد که این هزینه برای یک تاکسی اینترنتی محلی بسیار زیاد است. راه حل ساده افزودن تماس امن به اپلیکیشن تاکسی اینترنتی استفاده از سامانه کال می است. سامانه کال می با ارائه api امکان تماس بین راننده و مسافر را فراهم میکند.

مطالعه
عملکرد ورودی موتور جت

سامانه کال می چطور کار میکند؟
هنگامی که مسافر روی دکمه درخواست تماس رایگان کلیک میکند، براساس ترتیب تنظیماتی که توسط صاحب تاکسی اینترنتی انجام می شود، سامانه کال می در ابتدا با مسافر تماس میگیرد (مرحله اول) و به محض در دسترس بودن مسافر، تماس با راننده برقرار میشود (مرحله دوم) و یا بالعکس. نهایتا تماس بین مسافر و راننده برقرار میشود، تماس کاملا رایگان و بدون معطلی است و در پایان گزارش تماس به همراه فایل صوتی ذخیره میگردد. به این ترتیب راننده و مسافر شماره یکدیگر را ندارند و امکان مکالمه ایمن برای آنها فراهم شده است.

هزینه سامانه کال می چقدر است؟
سامانه کال می هیچ هزینه اولیه، نگهداری و موارد دیگری ندارد شما برای استفاده از سامانه کال می کافی است در آن ثبت نام کنید و سامانه کال می را شارژ کنید. برحسب میزان شارژ به شما اعتبار در پنل سامانه کال می داده میشود و شما میتوانید با استفاده از شارژ خود تماس برقرار کنید.

مطالعه
گرید استنلس استیل دارای چه ویژگی هایی است ؟

شارژ پنل بر حسب دقیقه ۲۵۰ تومان دقیقه ای محاسبه میشود برای شارژ ۱۰ هزار تومانی:میزان مکالمه ۴۰ دقیقه و برای شارژ ۲۰ هزار تومانی:میزان مکالمه ۸۰ دقیقه میباشد.

شارژ پنل برحسب دقیقه ۲۰۰ تومان دقیقه ای محاسبه میشود برای شارژ ۵۰ هزار تومانی:میزان مکالمه ۲۵۰ دقیقه و برای شارژ ۱۰۰ هزار تومانی:میزان مکالمه ۵۰۰ دقیقه میباشد.

امکانات API سامانه کال می:
Api سامانه کال می شامل امکان تماس بین دو شماره است و برای برنامه نویسان بسیار ساده سازی شده است. توسط api تاکسی اینترنتی سامانه کال میتوانید میزان محدودیت برای زمان مکالمه نیز فراهم کنید به این معنی که دو نفر بیشتر از سه دقیقه با هم صحبت نکنند. همچنین api تاکسی اینترنتی سامانه کال می این اجازه را میدهد که یک صوت خوش امد گویی در ابتدای تماس پخش شود و به این ترتیب مسافر مطمین میشود که این تماس از طرف تاکسی اینترنتی برقرار شده است و یا کلا صوتی پخش نشود.

افزودن تماس امن در تاکسی اینترنتی

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.