رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

ارتباط داخلی چیست؟

دستگاهی که وظیفه ارتباط بین یک یا چند دستگاه را بر عهده دارد “ارتباط داخلی” نامیده می شود. این دستگاه اغلب در بسیاری از مراکز و ساختمان ها استفاده می شود. به عنوان مثال می توان گفت که از این دستگاه در مهدکودک ها، رستوران ها، ادارات، مدارس، آزمایشگاه های کلاس درس و یا مکان های دیگری استفاده می شود که با بالا و پایین رفتن طبقات برای ارسال پیام، نیاز به سفرهای دورتر است.

با استفاده از این دستگاه برای ارسال پیام نیازی نیست مسافت زیادی را طی کنید و با فشردن یک دکمه به راحتی می توانید پیام صوتی ارسال کنید. این دستگاه ها معمولاً در انواع مختلفی تولید می شوند که در بازار موجود است، مانند ۱: ۱، ۱:۱۲ و یا چند. از آنجایی که استفاده از این دستگاه بسیار آسان است، طرفداران زیادی دارد و مشتریان زیادی آن را خریداری می کنند.

عملکرد این اتصال به این صورت است که با وارد کردن شماره باند مورد نظر تماس برقرار می شود و می توانید پیام خود را به صورت صوتی تکرار کنید. نحوه ارتباط به گونه ای که گروه مرکزی یا متولیان بتوانند با همه گروه ها ارتباط برقرار کنند.
ارتباط داخلی یکی از چندین
این نوع دستگاه‌ها نسبت به سیستم ارتباط داخلی پیشرفته‌تر هستند، به این معنی که می‌توانید از این دستگاه برای اتصال تلفن‌های صوتی به چندین گروه در یک ساختمان و برقراری ارتباط صوتی با آنها استفاده کنید. اغلب شرکت های مختلفی در تولید این ماده نقش دارند و ارتباط بین تعداد گروه ها کاملاً متفاوت است.

مطالعه
لیست باغ تالار گرمدره

به گونه ای که بخش مرکزی یا مدیریت به راحتی با سایر بخش ها ارتباط برقرار کند که آن هم ارتباط صوتی است.این کار به همین صورت انجام می شود یعنی با استفاده از شماره های صفحه کلید که از ۰ تا ۹ متغیر است می توانید با شماره گروه مورد نظر خود تماس بگیرید و یک اتصال صوتی راه اندازی کنید و پیام خود را ارسال کنید.

به عنوان مثال، نگهبانان می توانند با گروه های دیگر ارتباط برقرار کنند یا همه گروه ها می توانند از طریق صدا ارتباط برقرار کنند. در واقع ویژگی منحصر به فرد این دستگاه این است که صدای بسیار خوب و ماندگاری را منتقل می کند.

مطالعه
وال واشر، گلخانه خود را بسازید!

زمانی که می‌خواهد یک دستگاه را خریداری کنید، لازم است که تعداد واحدها تعیین شود و بر اساساً تعداد واحدها سیستم را خریداری کنید. لازم است که این دستگاه را از فروشگاه‌های معتبر نظیر فروشگاه اینترنتی کوشا الکتریک خریداری کنید تا گارانتی و خدمات پس از فروش شامل حال شما شود.

هر کدام ارتباط داخلی
این نوع سیستم برای ایجاد روابط در یک گروه استفاده می شود. به عنوان مثال، در یک ساختمان بلند یا دو طبقه، از این ارتباط داخلی استفاده می شود. یعنی نصب اتصال صوتی در نقطه ای دیگر از ساختمان. علاوه بر موارد ذکر شده در بالا، دو آیفون صوتی می توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. اما در بسیاری از موارد می توان برند تولید شده را بین آن و آیفون تصویری قرار داد.

مطالعه
تجهیزات صنعتی تولید شده با ورق استیل 321

در واقع می توان گفت که می توانید صدای آیفون را به ویدیوی آیفون داخل گروه متصل کرده و به راحتی متصل شوید. در واقع سیستم با ولتاژ ۱۲ ولت DC کار می کند، در واقع حداکثر ولتاژی که هر منبع تغذیه می تواند دریافت کند در زمان بیکار ۲۵۰ میلی آمپر و در جریان ۴۰۰ میلی آمپر خواهد بود.

برخی از ویژگی هایی که در این مدل ارتباط داخلی یافت می شود این است که می توانید یک اتصال صوتی بین دو گوشی برقرار کنید، آنها دارای کیفیت خوب، انتقال صدا کاملا ایمن، استفاده با باتری و… را دارا هستند.

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.