رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

برای از بین بردن سیاهی قوزک پا چه باید کرد؟

رفع سیاهی قوزک پا - برای از بین بردن سیاهی قوزک پا چه باید کرد؟

تیرگی پوست در مفاصل بدن آرنج و زانو، و یا این که بخش های دیگر مانند: قوزک پا، کشاله ی ران و واژن، نسبت به بقیه نقاط تن تا حد متعددی، طبیعی میباشد.

این زمینه در کسانی که مجموعاَ رنگ پوست تیره و سبزه ای دارا‌هستند بیشتر به دیده خواهد آمد همینطور به جهت ضخامت پوست در بخش های نام برده ظواهر تیره تری دارا‌هستند و برای مثال بدنبال رفع سیاهی قوزک پا می باشند . و در پایان؛

برهم میل کردن تعادل هورمونی و مصرف بعضی از داروهای شیمیایی نیز، شدت تیرگی پوست را ارتقا می‌دهد. به دنبال با مورد ها دیگری نیز اشاره می‌کنیم:

زانو:

پوست زانو ضخامت و رنگدانه های بیشتری نسبت به بخش های دور و اطراف داشته و زمانی که کامل تماما گشوده گردیده و پوست شرایط کشیدگی ندارد رنگ تیره بیشتر به حیث می‌آید. کشیده شدن پوست زانو در هنگام نشستن بر روی زمین بر تیره شدن زانو بسیار اثرگذار میباشد. به دنبال به راه و روش های معالجه تیرگی زانو اشاره خوا هیم کرد.
آرنج:

ساییده شدن پوست آرنج بر اثر واکنش با سطوحی مانند فرش، مجموعه صندلی و ….
قوزک پا:

هنگام نشستن بر روی زمین و کشیده شدن پوست به فرش و موکت
واژن و تحت بغل:

به کارگیری مداوم از ژیلت به ویژه ژیلت های نماید
شدت تیرگی زانو، آرنج و قوزک پا پایین تاثیر ژنتیک و حیطه جغرافیای گوناگون میباشد البته رفع تیرگی پوست به راحتی ولی با حوصله و شکیبایی با معالجه های خانگی و کلینیکی قابل اجرا است.
محافظت های موردنیاز برای پیشگیری از تیرگی زانو و آرنج
اکثر اشخاص آلرژی متعددی به پوست دست و شکل خویش دارا هستند و درین راستا از کرم ها و تولیدها بهداشتی متنوعی فایده می‌برند.

البته دیدنی میباشد بدانید رسیدگی به پوست صرفا به طور و دست ها محصور نمی‌شود و موردنیاز میباشد در کنار معالجه تیرگی پوست محافظت های دیگری با مشاوره پزشک معالج کارشناس، نیز صورت بپذیرد.

مطالعه
آموزش نحوه انبارگردانی در نرم افزار انبارداری میزان

به کار گیری از کرم های لایه بردار با اسکراب ضعیف در نواحی زانو، آرنج، قوزک پا استعمال فرمائید
مرطوب کننده ها:

به طور روزمره از کرم مرطوب کننده در نواحی مذکور استعمال فرمائید
از صابون خانگی هایی که منجر کم آب شدن پوست میگردد استعمال نکنید
از کرم های ضد آفتاب مطلوب پوستتان استعمال نمایید.
معالجه های تیرگی نقاط متعدد تن
سپید سازی و رفع تیرگی پوست با استعمال از معالجه های خانگی و کلینیکی اعمال پذیر میباشد. که به دنبال با هرکدام آشنا می شویم

رفع سیاهی زانو و آرنج با معالجه های خانگی و طبیعی
معالجه های خانگی:

در روند نخستین و تیرگی های خفیف تاثیر قابل مراعات ای خواهد داشت. با این اکنون برای خودداری از بروز هرگونه آلرژی و عارضه ها احتمالی، ما یحتاج میباشد نخست با دکتر کارشناس پوست مشورت کردن گردد. معالجه های خانگی از در میان بردن تیرگی عبارتند از:
ترکیب زردچوبه و شیر: واحد سنجش قابل قبولی از شیر و زردچوبه را با هم ترکیب کرده آنگاه ماده ی خمیری را بر سطح زانو، آرنج و قوزک پای خویش بمالید. و دست‌کم به مقطع ۱۵ دقیقه حوصله نمایید و در پایان با آب سرد بشویید.

ترکیب ماست و سرکه: این دو ماده را به خیر و خوبی هم زده و بر روی سطح نقاط تیره تن خویش به طور یک لایه ماسک قرار دهید و بعداز سپری شد ۱۵ الی ۲۰ دقیقه با آب سرد بشویید.
ادغام جوش شیرین و آب: جوش شیرین تحت عنوان لایه بردار شغل کرده و در صورتیکه که به طور مداوم برای رفع تیرگی زانو و یا این که آرنج و قوزک پا استعمال شود منجر از در میان رفتن لایه های مرده ی آن نصیب از پوست شود. مورد نیاز میباشد ترازو قابل قبولی از جوش شیرین را با یه خرده آب، مخلوط فرمایید و خمیر بوجود آمده را بر روی پوست خویش قرار دهید و بعداز سپری شد ۱۵ دقیقه پوست خویش را با آب سرد بشویید.
ژل آلوئه ورا: همانگونه که اشاره کردیم نواحی تیره پوست رنگدانه های بیشتری نسبت به بخش ها دور و بر خویش دارا هستند براین اساس می اقتدار با منفعت گیری از موادی که بضاعت کاهش این رنگدانه ها را دارا هستند به پر‌نور کردن پوست مبادرت کرد. ژل نو آلوئه ورا را به بازه زمانی ۱۵ دقیقه بر روی این نواحی قرار دهید و در پایان پوست خویش را با آب سرد بشویید.
سیب زمینی: یک کدام از دیگر از موادی که به طور طبیعی خواص سپید کردن پوست را داراست سیب زمینی میباشد. قسمتی از سیب زمینی را برش دهید و بر روی نواحی تیره پوست خویش بمالید تا به خیر و خوبی جذب خواهد شد. بعداز ۱۵ الی ۲۰ دقیقه پوست خویش را بشویید.
آبلیمو:

مطالعه
ویژگی های دستگاه بسته بندی نیمه اتوماتیک گرانولی

آب لیموی طبیعی یکی ریلکس ترین روش های رفع تیرگی آرنج و دیگر نواحی تیره پوست است. میتوانید لیموی نو را قاچ کرده و عصاره ی لیمو را به سطح پوست خویش بمالید و بعداز سپری شد ۲۰ دقیقه پوستتان را با آب سرد بشویید.
روغن های گیاهی:

روغن نارگیل، لیمو، کرچک، رزماری: روغن های گیاهی خواص پر‌نور سازی پوست و ارتقاء جریان خون را دارا هستند و میتوانید روزمره از یک کدام از روغن های مذکور گردیده در نواحی تیره پوست خویش به کار گیری فرمائید و بعد از آن ۱۰ الی ۱۵ دقیقه پوست خویش را با آب گرم بشویید.
گل سرخ:

گل سرخ و یا این که عصاره ی آن یکی مفید ترین شیوه های رفع تیرگی زانو، آرنج و قوزک پا میباشد که از مجال های قبل به وسیله ساکنین آفریقا به کارگیری می گردیده است.
هنگامی که معالجه های خانگی را تعیین میکنید ما یحتاج میباشد حوصله و پشتکار بالایی داشته باشید تا شایسته ترین سود نتایج گردد.
دقت:

مطالعه
۶ حدیث گرانبها از امام صادق

همگی نحوه های خانگی یا این که طبیعی قطعا بایستی تحت لحاظ دکتر و کارشناس صورت بپذیرد چون ممکن میباشد سبب ساز زخم های بیشتر پوشتی و یا این که ساخت‌و‌ساز آلرژی در شخص گردد.

لایه برداری و کرم های رفع تیرگی زانو، آرنج و قوزک پا
استعمال از کرم های لایه بردار توانمند نسبت به کرم های اسکراب ضعیف؛ آلرژی بالاتری داراست. بدین ترتیب پزشک معالج دارای تخصص پوست با آنالیز شرایط پوست هر مریض، لایه بردار مطلوب را به همدم امر مصرف تجویز می نماید.

کرم های لایه بردار شیمیایی:

این نوع لایه بردارها دربردارنده مواد شیمیایی AHAو یا این که BHAهستند. و سبب ساز جداسازی سلول های مرده، از لایه های سطحی پوست می‌شود.
کرم های لایه بردار مکانیکی: این نوع لایه بردار دربردارنده مواد ساینده ی ریز میباشد.

هنگامی که کرم را بر روی پوست خویش ماساژ می دهید با عکس العمل با سلول های مرده سبب جداسازی آن ها میگردد. با غیر وابسته کردن این سلول های پوست، یاری بزرگی به رفع سیاهی نواحی تیره؛ مانند زانو می نماید.

کرم های پر‌نور کننده:

این کرم ها دربردارنده ماده ای به اسم هیدروکینون و یا این که مونوبنزن ها می باشند. این ترکیبات ملانوسیت پوست را از در بین میبرد و در شکل تجویز دکتر برای معالجه تیرگی زانو موءثر خواهد بود.

در حالتی که که‌این کرم ها خودسرانه مصرف شوند عوارضی نظیر لک، التهاب و… به هم پا خواهند داشت.

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.