رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

بزرگترین مرکز تعمیرات ظرفشویی دوو

تعمیر ماشین ظرفشویی دوو

استفاده از ماشین ظرفشویی دوو به عنوان ماشینی با کیفیت از برندهای مطرح همواره مورد توجه کاربران بوده است. مزایای شستشو در ماشین ظرفشویی افراد زیادی را به سمت خرید این لوازم سوق داده است. اما در این میان حتی معتبرترین برندهای این دستگاه نیز نیاز به مراقبت و نگهداری دوره ای دارند. تیم تخصصی و حرفه ای دکتر تعمیرکار با تکنسین های مجرب در زمینه این برند خدماتی از قبیل نصب، نگهداری و تعمیر ماشین ظرفشویی دوو را انجام می دهد. این سرویس به صورت تضمینی بوده و بنا به سفارش مشتریان دستگاه های دوو در اسرع وقت در محل درخواست انجام خواهد شد.

مجموعه ما یکی از تعمیرگاه های مستقل و دارای مجوز در تهران و شهرستان ها می باشد که با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در خدمات تعمیرات حرفه ای رضایت مشتریان را به همراه داشته است. در حال حاضر تمامی مناطق تهران اعم از شمال و جنوب، شرق و غرب و همچنین شهرهای اطراف از جمله حسن آباد و فشافویه، اسلامشهر، رباط کریم، کرج، شهریار، اندیشه، فردیس و … می باشد. تحت پوشش خدمات تخصصی و فنی هستند. تکنسین های با تجربه و بهترین ها تعمیرکاران هستند.

مطالعه
دستگاه خشک کن دوکابینی

نحوه تماس با نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی دوو مرکزی

مجموعه دکتر تعمیرکار متشکل از تعمیرگاه های مجاز در تهران و شهرستان های اطراف می باشد که به همراه تعمیرکاران حرفه ای با دانش و آگاهی کافی در زمینه برند دوو قادر به رفع ایرادات در اسرع وقت و تضمینی می باشند.

عملکرد این گروه مستقل و غیررسمی به گونه ای است که بسیاری از مشتریان آن را به عنوان مرکز اصلی تعمیر ماشین ظرفشویی دوو می شناسند و دستگاه خود را به این مرکز اعتماد می کنند. برای ارتباط با مجموعه باید:

  1. با شماره ۹۶۴۸ ۵۶۳۸ ۰۲۱ تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید.
  2. یا با تکمیل فرم درخواست قرار داده شده در سایت، سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.
مطالعه
شیر سه راهه پکیج چه کارکردی دارد؟

کمتر از یک ساعت دیگر تکنسین ماشین ظرفشویی دوو با تمامی تاسیسات و تجهیزات خود به درخواست شما حضور خواهند داشت.

خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی دوو چیست؟

امروزه تولیدکنندگان لوازم خانگی از خدمات پس از فروش به عنوان تضمینی برای عملکرد محصولات خود استفاده می کنند. به این ترتیب در صورت بروز هرگونه خرابی می توانید با این مراکز تماس گرفته و از خدمات رایگان برای رفع مشکلات دستگاه خود بهره مند شوید. برند دوو مطمئناً از این قاعده مستثنی نیست. حال به دلایلی مانند شرایط تحریم و یا عدم امکان تماس با نمایندگی رسمی این برندها در کشور برای تعمیرات چه باید کرد؟

خوب است بدانید که مراکز مجاز، مستقل و معتبر مانند دکتر تعمیرکار نیز کارت گارانتی معتبری را به مشتریان ارائه می دهند تا در پایان کار خدمات خود را انجام دهند و مشکلات دستگاه را برطرف کنند. در صورت عدم رضایت از خدمات تکنسین بر روی دستگاه و یا خرابی مجدد، شرکت موظف به ارائه خدمات رایگان و مجدد می باشد.

مطالعه
هوش مصنوعی ماشین لباسشویی

ما به کیفیت خدمات تکنسین های خود اطمینان داریم و تمامی فعالیت های آنها را تضمین می کنیم تا با خیالی آسوده دستگاه خود را به ما بسپارید. درست است که مرکز تخصصی ما نماینده رسمی برند دوو نیست، اما با تکنسین های مجرب و حرفه ای قادر به ارائه کلیه خدمات از قبیل نصب، سرویس و تعمیرات در محل و در اسرع وقت هستیم.

نتیجه

در صورت نیاز به خدماتی مانند نصب، نگهداری و تعمیر ماشین ظرفشویی دوو; بدون اتلاف وقت با ما تماس بگیرید تا از خدمات تضمینی و با کیفیت ما توسط تکنسین های مجرب و مجرب در محل درخواست بهره مند شوید.

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.