رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

جک پنوماتیک و کاربرد های آن

در بسیاری از سیستم های صنعتی، حرکت خطی در سراسر صف مورد نیاز است. یکی از ساده‌ترین و مؤثرترین راه‌ها برای رفع این نیاز، جک پنوماتیک است و صنایع و دستگاه‌هایی که از هوای فشرده برای انتقال انرژی استفاده می‌کنند به دستگاه‌های صنعتی و پنوماتیکی معروف هستند که به معنای هوا یا نفس است.

در واقع این محرک پنوماتیکی مشابه جک پنوماتیک است که به آن سیلندر بادی نیز می گویند. جک پنوماتیک یک کمپرسور و کمپرسور هوا است و اغلب برای فعالیت بدنی استفاده می شود. این عملکردهای فیزیکی توسط اپراتور با استفاده از نیروی فیزیکی هوای تحت فشار که انتهای مدار پنوماتیک را تشکیل می دهد، انجام می شود.

عملکرد جک پنوماتیک شبیه بالابر هیدرولیک است و حرکات انتقال، جسم متحرک و حرکت معکوس به وسیله استوانه ای که در فضای استوانه ای قرار می گیرد انجام می شود. انتخاب و نصب جک پنوماتیک برای عملکرد مناسب ضروری است. به طوری که با توجه به نوع نصب و ظرفیت می توانید از بین انواع جک ها مانند بدنه، پیستونی و آب بندی انتخاب کنید.

مطالعه
دندانپزشک متخصص ترمیمی و زیبایی در کرج

برنامه جک پنوماتیک

اکثر جک های بادی از سیلندرهای بادی، کمپرسورها، جک ها و واحدهای کنترل تشکیل شده اند و پرکاربردترین قطعات در صنعت پنوماتیک هستند که عمدتاً در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

جک های پنوماتیکی انواع مختلفی برای کاربردهای مختلف دارند که به گروه های مختلفی تقسیم می شوند و در فشارها و قطرهای متفاوتی تولید می شوند. البته دو عامل مهم در طبقه بندی این نوع جک ها بار و طول آنها می باشد.

هر نوع جک پنوماتیک برای عملکرد خاصی طراحی و مهندسی شده است، اما به طور کلی کاربرد جک پنوماتیک در سیستم های پنوماتیکی برای تامین انرژی مورد نیاز برای حرکت خطی از طریق هوای خروجی است.

مطالعه
انواع ادوات گلخانه

مهمترین وظایف آن جداسازی قالب، گیج های فشار، تولید و ساخت گیره های پنوماتیک، غلتک های فوکوس، باز و بسته شدن درها، ترمزهای صنعتی و قطعات گیره است. ، در صنعت کاشی و محصولات دوج پنتیک استفاده می شود.

جک پنوماتیک بخرید

اگر قصد خرید جک پنوماتیک را دارید، باید مانند هر محصول دیگری ایده هایی را در نظر بگیرید. با نگاهی به انواع مدل ها مانند دیافراگمی، غیر میله ای، تلسکوپی و میله ای شکل، باید دقیقاً بدانید که چه می خواهید زیرا هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. همچنین همانطور که گفته شد جک های بادی در دو نوع تک و دو طرفه به شدت عمل می کنند که در انتخاب و خرید جک مناسب بسیار حائز اهمیت است.

مطالعه
آیا پاکسازی پوست برای جوانسازی موثره؟

جک ها و سیلندرهای پنوماتیک متفاوت هستند و می توانند از برنج، آلومینیوم یا فولاد ساخته شوند.

نکته پایانی مراقبت از سازنده و کیفیت جک است. اگر جک خریداری شده مطابق استاندارد نباشد، به درستی کار نمی کند و حتی ممکن است به تجهیزات آسیب برساند.
فروشگاه پنو صنعت در زمینه تامین و توزیع محصولات و قطعات بادی می باشد که همواره در طول فعالیت خود رضایت مشتریان و خدمات پس از فروش را هدف قرار داده است.

در صورت دریافت مشاوره می توانید با مراجعه به سایت خرده فروشی پانو صنعت و یا تماس با کارشناسان بازاریابی، جک پنوماتیک مورد نظر خود را خریداری کنید.

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.