رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

خرید و قیمت انواع سم کشاورزی

مقدمه‌ای بر سم کشاورزی

سم کشاورزی یکی از ملزومات محافظت از محصولات باغ شماست. نگهداری از محصولات کشاورزی مانند میوه‌جات، صیفی‌جات، گل‌ها و… نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد. علاوه‌بر آبیاری، کود‌ دهی و تنظیم دما، محصولات کشاورزی نیاز به حفاظت درباره انواع حشرات و انگل‌ها دارند. اگر نوع مناسب از سموم کشاورزی را در زمان درست و اندازه صحیح به کار ببرید، محصولاتی بسیار‌با کیفیت بدون هیچگونه زیانی برداشت خواهید کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع سموم کشاورزی، پیشنهاد می‌کنیم تا آخر این متن با ما همراه باشید.

 

دسته بندی انواع سموم کشاورزی اگری دکان - خرید و قیمت انواع سم کشاورزی

 

دسته بندی انواع سموم کشاورزی

در ادامه به انواعی از سم کشاورزی اشاره می‌کنیم که رایج‌تر هستند و ‌کشاورزان و باغبانان از آن‌ها برای حفاظت از محصولاتشان استفاده می‌کنند. این سموم را بشناسید تا مناسب‌ترین آن‌ها را برای محصولات خود تهیه کنید.

مطالعه
دستگاه دربند نیمه اتوماتیک

سم پرمترین، یک حشره کش

این سم کاربردهای فراوانی از جمله از بین بردن حشرات محصولات کشاورزی دارد. وقتی پرمترین با بدن حشرات تماس می‌یابد، باعث فلج شدن و مرگ آن‌ها می‌گردد.  مزیتی که که این سم دارد این است که در دستگاه گوارش انسان به سرعت تجزیه می‌گردد و برای ما ضرر کمی دارد. اما به سگ‌ها و گربه‌ها می‌تواند آسیب بیشتری برساند. این سم کشاورزی متاسفانه حشرات مفیدی مانند زنبور عسل را نیز از بین می‌برد. نام تجاری پرمترین، آمبوش یا کوپکس است.

 سم کنفیدور(ایمیداکلوپراید)

این سم جزء حشره‌ کش‌های نیکوتین است که اثر بسیار قوی بر روی سیستم بدن حشرات دارد. این سم کرم مفتولی ریشه، تریپس پنبه، ملخ، لارو آیدزدک، جیرجیرک و … را از بین می‌برد. این سم زنبور عسل و ماهی را نیز می‌کشد. کنفیدور سم شبه نیکوتینی‌ است که به صورت پودر خیس شونده و سوسپانسیون مورد استفاده قرار می‌گیرد. کنفیدور نوعی سم کشاورزی است که از طریق ریشه جذب شده و در کل سیستم گیاه پخش می‌شود. پخش سیستمیک کنفیدور در گیاه مانع از شسته شدن سم توسط باران می‌گردد.

مطالعه
پروژکتور به روشنایی روز!

سم دیازینون

دیازینون بسیار قوی است و با نام تجاری بازودین شناخته می‌شود. این سم برای از بین بردن آفات مکنده و جونده در کشاورزی کاربرد دارد و یکی از محبوب‌ترین سموم است. در طولانی مدت موجب حفاظت از گیاه می‌شود و دارای اثر ضربه‌ای شدید است. دیازینون به عنوان سم کشاورزی، سیستم عصبی حشرات را از کار می‌اندازد و باعث مرگ آن‌ها می‌شود. حشرات خاکی، مگس قارچ خوراکی و حشرات جونده ریشه و برگ و… تحت اثر دیازینون از بین می‌روند.

سخن آخر درباره سم کشاورزی

انتخاب و خرید یک سم کشاورزی مناسب، اهمیت فراوانی در کیفیت نهایی محصولات شما دارد. اگر می‌خواهید کمترین آسیب به محصولات شما برسد و کمترین ضرر و زیان را متحمل شوید، به فکر خرید بهترین سموم کشاورزی باشید. مطمئن شوید که سم را از فروشنده‌ای با تجربه و معروف خریداری کنید تا سم کشاورزی با بهترین کیفیت به دست شما برسد.  برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید و قیمت انواع سموم کشاورزی، با ما در ارتباط باشید. ما شما را راهنمایی می‌کنیم تا سم با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را برای باغ خود خریداری کنید.

مطالعه
دستگاه خشک کن میوه و سبزی

منبع:

https://agridocan.com/product-category/%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d8%b3%d9%85-%da%a9%d8%b4%d8%a7%d9%88%d8%b1%d8%b2%db%8c/

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.