رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

فرش کلاریس چیست و چه مشخصاتی دارد ؟

colorful 100571 383x550 - فرش کلاریس چیست و چه مشخصاتی دارد ؟

فرش کلاریس (https://aliqapo.com/colaris/) ضخامت اندکی داشته و درعین حال یکی از انواع باکیفیت فرش فانتزی به شمار می رود که تنوع بالایی در طرح و رنگ دارد. در بافت این فرش رنگ به ریشه الیاف تزریق شده و نسبت به نمونه های چاپی از طول عمر بیشتری برخوردار هستند.

معایب فرش کلاریس

این فرش در کنار مزایای متعددی که دارد می تواند معایبی نیز داشته باشد که البته تاکنون موارد زیادی از آن ذکر نشده است. تنها نکته ای که به عنوان یک عیب درخصوص این فرش ها می توان نام برد رنگ دهی درصورت عدم توضیع مناسب رنگ است. چنانچه رنگ به خوبی به ریشه فرش تزریق نشود هنگام شستشو پخش شده و موجب می شود فرش طرح اولیه خود را از دست بدهد.

فرش کلاریس مدرن

درحال حاضر نمونه های مدرن فرش کلاریس نیز روانه بازار شده که تراکم آن ها بالاتر از نمونه های پیشین است. این امر موجب شده تا طرح و نقشه قالی زیباتر به چشم بیاید و رنگ های موجود حالت زنده تری داشته باشند. از سوی دیگر زمانی که فرش با تراکم بالاتری بافته شود استحکام و دوام بیشتری نیز داشته و در برابر مواد شیمیایی از مقاومت بالاتری نیز برخوردار خواهد بود. به همین دلیل کمتر دچار سائیدگی و پارگی شده و میزان پرزدهی آن به حداقل می رسد.

مطالعه
ارورهای ماشین لباسشویی کندی

قیمت فرش کلاریس

فرش کلاریس به دلیل نوع بافت ویژه خود از قیمت بیشتری نسبت به دیگر نمونه های فرش فانتزی برخوردار است اما در عین حال درمقایسه با فرش های کلاسیک ارزان تر است. همین امر موجب شده تا افرادی که تمایل دارند فرش باکیفیت و قیمت مناسبی را خریداری کننده به سراغ نمونه های این فرش بروند. طرح و نقشه متنوع این دسته از فرش ها توانسته در کمترین زمان توجه افراد را به خود جلب کند.

فرش طرح کلاریس

برخی از نمونه های فرش فانتزی که دارای شانه و تراکم پائین تری بوده و از لحاظ کیفیتی نیز رتبه پائین تری دارند تحت عنوان طرح کلاریس شناخته می شوند. درخصوص این دسته از فرش ها طرح موردنظر بر روی الیاف بی رنگ چاپ شده و اگر به پشت فرش دقت کنید متوجه سفیدی الیاف خواهید شد. این فرش ها هنگام شستشو رنگ پس خواهد داد یا اگر فرزند خردسالی در خانه دارید به هیچ وجه این دسته از فرش ها را توصیه نمی کنیم.

مطالعه
لباس دوچرخه سواری

فرش کلاریس کاشان

در بین نمونه های تولید شده این فرش تولیداتی که توسط کارخانه های کاشان روانه بازار شده اند از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و توانسته اند مورد توجه افراد قرار بگیرند.این فرش به صورت ۷۰۰ شانه بافته شده و افراد می توانند اندازه های ۶ و ۲.۲۵*۱.۵ و ۱.۵*۱ از آن را سفارش دهند. این دسته از فرش ها بسیار نرم و لطیف بوده و به دلیل استفاده از الیاف ضدحساسیت گزینه ایده آلی برای اتاق کودکان به شمار می روند. البته طرح های جذابی از این فرش کاشان تولید شده که برای استفاده در سالن پذیرایی و یا آشپزخانه نیز مناسب می باشد.

مطالعه
بهترین دوچرخه های جهان و ایران ساخت ۲۰۲۰

خرید فرش کلاریس

اگر قصد خرید فرش کلاریس را دارید و حوصله رفتن به فروشگاه های فرش را ندارید کافیست سری به فروشگاه اینترنتی عالی قاپو بزنید. نمونه های زیبایی از این فرش مدرن عرضه شده که می تواند گزینه مناسبی برای استفاده در هر فضایی از خانه باشد. این محصولات درعین داشتن کیفیت بالا از قیمت مناسبی برخوردار بوده و در کمترین زمان ارسال می شوند.

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.