رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

قیمت بالابر Z

دستگاه بالابر Z برای انتقال تمامی مواد گرانولی و پودریاز قبیل انواع حبوبات، خشکبار، غلات، قند،آرد،ادویه ،شکر،مواد دارویی وشیمیایی و…از این دستگاه به دستگاه دیگری مانند دستگاه کیسه پرکن استفاده می شود .محصول به داخل مخزن ورودی بالابر ریخته شده و به آرامی با ویبره کردن محصول به روی پیاله های دستگاه حرکت می کند و به مسیر خود تا انتهای بالابر منتقل می شود.دستگاه بالابر z وظیفه انتقال محصول از پایین به بالای دستگاه بسته بندی و وارد کردن محصولات به آن را دارا می باشد. دستگاه الویتر zبرای مشتریانی که قصد شروع کسب و کاری دارند، بسیار ایده آل می باشد. اگر در حوزه بسته بندی خشکبار،غلات ،آرد،جو،گندم فعالیت می کنید، حتماً به یکی از مدل های دستگاه های بالابر Z سورا صنعت نیاز خواهید داشت.

مطالعه
لباسشویی هایسنس خوبه ؟

دستگاه بالابر Z برای انتقال تمامی مواد گرانولی و پودریاز قبیل انواع حبوبات، خشکبار، غلات، قند،آرد،ادویه ،شکر،مواد دارویی وشیمیایی و…از این دستگاه به دستگاه دیگری مانند دستگاه کیسه پرکن استفاده می شود .محصول به داخل مخزن ورودی بالابر ریخته شده و به آرامی با ویبره کردن محصول به روی پیاله های دستگاه حرکت می کند و به مسیر خود تا انتهای بالابر منتقل می شود.دستگاه بالابر z وظیفه انتقال محصول از پایین به بالای دستگاه بسته بندی و وارد کردن محصولات به آن را دارا می باشد. دستگاه  الویتر zبرای مشتریانی که قصد شروع کسب و کاری دارند، بسیار ایده آل می باشد. اگر در حوزه بسته بندی خشکبار،غلات ،آرد،جو،گندم فعالیت می کنید، حتماً به یکی از مدل های دستگاه های بالابر Z  سورا صنعت نیاز خواهید داشت.

مطالعه
راهنمای خرید تیر آهن برای ساختمان

قیمت بالابر Z

این نوع دستگاه برای حمل محصولات بدون گرد و غبار مانند چیپس ، تنقلات ، ، آجیل ، بیسکویت ، شیرینی ، خشکبار ، وافل و … استفاده می شود. این الویتر نیز برای کار با محصولات خشک شده یا یخ زده ، مانند میوه های خشک ، سبزیجات و میوه های منجمد ، گندم و برنج نیز مورد کاربرد دارد. نکته دیگری که در خرید دستگاه های بالابر Z اهمیت دارد، ظرفیت پیاله دستگاه برای انتقال مواد غذایی است. قبل از خرید، ابعاد این دستگاه ها را مورد بررسی قرار دهید و مطمئن شوید که برای کسب و کار  شما مناسب است. جهت دریافت استعلام قیمت می توانید با متخصصین شرکت سورا صنعت  تماس  حاصل فرماِیید.

مطالعه
چراغ دیواری چوبی زینت بخش خانه شما!

بالابر..0 - قیمت بالابر Z

نتیجه گیری

برای خرید بهترین دستگاه الویتر Z حتماً باید به برق مصرفی دستگاه که می تواند تک فاز یا سه فاز باشد توجه کنید. دستگاه بر اساس نیروی الکترومکانیکی کار می‌کند.این دستگاه‌ها مجهز به چرخ دنده هست و قابل انتقال به مکان مختلف می باشند.

شرکت سورا صنعت  بزرگ ترین تولید کننده و فروش دستگاه ها و ماشین آلات صنایع غذایی، دارویی ،شیمیایی و… با کیفیت در میهن عزیزمان ایران می باشد.

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.