رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

محله بزرگمهر اصفهان را بهتر بشناسید!

اصفهان که از آن به نصف جهان تعبیر می‌شود، میراث تاریخی جذابی را در خود جای داده‌است. پل ها، کاخ ها، گنبدها، کلیساهای اصفهان، توجه گردشگران داخلی و خارجی زیادی را به خود جلب می کند. محله بزرگمهر اصفهان یکی از محله های شمالی می باشد که می توانید در آن جا ملک با انواع قیمت بیابید.

در شهر اصفهان محله های زیادی وجود دارند که هر یک به نوبه خود جذاب و منحصر به فرد هستند. اگر تصمیم خرید ملک در شهر اصفهان را دارید، باید محله ای متناسب با کسب و کار خود بیابید. همچنین باید جنبه فرهنگی، آب و هوا غیره را بسنجید. از آن جایی که اصفهان به پایتخت فرهنگی ایران تبدیل‌شده، مهاجران زیادی را از گوشه و کنار کشور به خود می کشاند.
59303287 - محله بزرگمهر اصفهان را بهتر بشناسید!
محله بزرگمهر اصفهان

هر چند متراژ ملک و دسترسی به امکانات رفاهی و تفریحی  فاکتورهای تعیین کننده قیمت نهایی یک خانه هستند. با املاک داران همراه شوید تا با محله بزرگمهر اصفهان بیشتر آشنا شوید.

محله بزرگمهر اصفهان

محله بزرگمهر اصفهان که در منطقه ۴ این شهر واقع‌شده، موقعیتی استراتژیک دارد. این خیابان محله ها و خیابان های مهمی از اصفهان را به هم متصل کرده است. به طور مثال خیابان های هشت بهشت ، ۲۲ بهمن ، نورباران ، شریف واقفی و غیره.

مطالعه
سیم و کابل نسوز

دسترسی به مکان های مهم شهر

این محله دسترسی بسیار خوبی به نقاط مختلف شهر دارد. اما در خود این خیابان نیز کلیه امکانات وجود دارد از جمله :

  • بیمارستان شهید صدوقی
  • انجمن داروسازان اصفهان
  • شرکت تعاونی آب و فاضلاب اصفهان
  • سازمان میراث فرهنگی
  • دبستان و پیش دبستانی امروز ما
  • دبستان و پیش دبستانی رئوف
  • بیمارستان نواب صفوی
  • کانون زبان ایران
  • موسسه آموزش زبان گویش
  • کلانتری ۱۴ اصفهان
  • مجتمع پزشکی سروش
  • اداره کل آتش نشانی
  • آموزش و پرورش ناحیه ۲
  • دفاتر پیشخوان
  • کلیه بانک ها
  • رستوران و فست فود
  • داروخانه
  • مراکز خرید

یکی از اصلی ترین وسایل حمل و نقل عمومی در این خیابان وجود خط BRT است که می توان گفت شمال و جنوب اصفهان را به هم وصل می کند. بنابراین از این خیابان و از طریق خطوط اتوبوس BRT می توان به نقاط مختلف شهر به آسانی سفر کرد.
7bd78645 d598 4d1e 81d6 d551c858db96 - محله بزرگمهر اصفهان را بهتر بشناسید!
دسترسی به مکان های مهم شهر

پل بزرگمهر

پل بزرگمهر یکی از پل هایی است که قدمت چندان نسبت به پل های تاریخی اصفهان ندارد. اما این پل نش مهمی در عبور و مرور خودرو ها و عابران دارد. پل بزرگمهر راه ارتباطی شمال و جنوب شهر اصفهان است و مابین پل های خواجو و غدیر قرار دارد. در جنوب این پل خیابان سجاد و در شمال ، خیابان بزرگمهر واقع شده‌است.

مطالعه
آیا می دانید از فریت بار چه استفاده ایی می شود؟

قیمت ملک در محله بزرگمهر

همانطور که می دانید در شهر اصفهان بر خلاف تهران هر چه به سمت جنوب می رویم، قیمت املاک بیشتر می باشد. چرا که محله های جنوبی به مراکز تاریخی و گردشگری نزدیک تر هستند. بنابراین تعجبی ندارد که گران قیمت تر هم باشند، چرا که این مسئله باعث افزایش ارزش مالی ملک خواهد شد.

اما نکته مهمی که باید در نظر بگیرید، سر و صدای منطقه می باشد. اگر شما به دنبال ملکی در منطقه ای به دور از هیاهو هستید، بهتر است املاک در محله های شمالی را انتخاب کنید.

محله بزرگمهر در منطقه شمالی شهر اصفهان واقع‌شده و انتظار می‌رود قیمت ملک در این منطقه پایین باشد. اما نباید موقعیت استراتژیک آن را نیز نادیده گرفت. به همین دلیل رنج قیمت ملک در بزرگمهر اصفهان چندان هم پایین نیست. شما می توانید آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی مختلفی را در این منطقه جست و جو کنید و ملکی با قیمت و شرایط مد نظر خود را بیابید.
59303698 - محله بزرگمهر اصفهان را بهتر بشناسید!
قیمت ملک در محله

جمع بندی

طبیعتا ارزش ملک در هر یک از بخش های مختلف خیابان بزرگمهر متفاوت می باشد. کافیست تمامی جوانب اقتصادی، فرهنگی و غیره را در نظر بگیرید و ملک مورد نظر خود را پیدا کنید. یافتن ملکی سازگار با معیارهای شما در بزرگمهر اصفهان غیر ممکن نیست. چرا که این منطقه علاوه بر قیمت مناسب، موقعیت استراتژیک دارد و در بین شهروندان اصفهان از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

مطالعه
سرویس کولر گازی

چنانچه به دنبال خرید خانه در اصفهان هستید و می خواهید در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنید، به سایت املاک داران مراجعه نمایید. مجموعه املاک داران خدمات متعددی در زمینه خرید و فروش املاک به شما عزیزان ارائه می کندکه شامل مشاوره حقوقی املاک تلفنی، تهاتر ملک، خرید آپارتمان در اصفهان، سفارش خرید ملک در اصفهان، خرید زمین و خانه کلنگی در اصفهان، خرید ملک اصفهان، مشارکت در ساخت و غیره می شوند.

در صورتی که می خواهید اطلاعات خود را در حوزه مشاوره املاک و موضوعات مرتبط گسترش دهید، به بخش مجله املاک داران مراجعه نمایید.

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.