رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

مهم ترین نکات انتخاب و خرید مبلمان و صندلی اداری

خرید صندلی اداری کار کوچکی نیست. یک مطالعه گروه Miller بیان کرد که ۸۵٪ از کارمندان اداری پس از سن ۵۰ سالگی کمردرد را تجربه می کنند و طبق داده های آژانس اروپایی سلامت و ایمنی در محل کار، این وضعیت پرهزینه ترین مشکل بهداشتی و دومین علت بزرگ پزشک است. ویزیت و حتی سومین دلیل بزرگ برای انجام عمل جراحی.

ما مجموعه ای از نکات را برای خرید یک صندلی اداری گردآوری کرده ایم که می تواند به نفع همه نوع کارگر و سود شما باشد.

نوع صندلی را در نظر بگیرید
انواع مختلفی از صندلی های اداری وجود دارد، و اولین چیزی که باید بررسی شود این است که چه نوع صندلی برای هر عملکرد مورد نیاز است.

صندلی های نیمه اجرایی و عملیاتی نه تنها به دلیل راحتی بلکه به دلیل تحرک و سازگاری آنها به یکی از کارآمدترین انتخاب ها برای کارمندان فعال تبدیل شده است که به کارمند اجازه می دهد سریع بچرخد، تلفن را بردارد، روی رایانه بنویسد. ، دوباره بچرخید تا با سرعت و سهولت زیاد ارتباط برقرار کنید.

مدل‌های صندلی مدیریتی، در حالی که منحصر به کارگران رده‌های بالاتر محسوب می‌شوند، در واقع به دلیل پهن‌تر بودن پشت آن‌ها، برای کارمندانی که ساعات طولانی را در حالت نشسته سپری می‌کنند نیز مفید است. یا برای کسانی که زمان زیادی را با تلفن می گذرانند، مانند اپراتور یا دستیار خدمات مشتری، زیرا به پشتیبانی کمری بیشتری نیاز دارند.

مطالعه
معرفی ماشین دوخت پدالی

CL HF T65 2433 T0 X EC 90 - مهم ترین نکات انتخاب و خرید مبلمان و صندلی اداری

صندلی انعطاف پذیر
با توجه به اینکه افراد با قدهای مختلف در یک بخش وجود دارند، خرید یک صندلی اداری با صندلی قابل تنظیم ضروری است.

توانایی تنظیم اندازه صندلی با ایده آل به عملکرد مطلوب در دراز مدت کمک می کند و همچنین یکی از بهترین راه ها برای جلوگیری از آسیب دیدگی کمر است.

البته اگر به صورت ارگونومیک طراحی شده باشد، راحتی و بهره وری کارکنان را نیز افزایش می دهد.

اثاثه یا لوازم داخلی
جنس یک صندلی اداری نیز یک فاکتور حیاتی است. در حالی که معمولاً نرمی را یکی از ویژگی‌های ضروری می‌دانیم، بهتر است مسائل مربوط به تنفس را در نظر بگیریم.

به عنوان مثال، در حالی که یک صندلی چرمی ممکن است بسیار جذاب و راحت به نظر برسد، اما در حالت نشستن طولانی، ضروری است که گردش خون و تهویه بهتر را تشویق کنید، به خصوص هنگامی که بدون شرایط آب و هوایی کنترل شده کار می کنید.

مطالعه
محله بزرگمهر اصفهان را بهتر بشناسید!

دسته 
اگرچه برای برخی از انواع کارهایی که نیاز به حرکت فیزیکی ثابت دارند، ممکن است مانعی باشند. در اکثر کارکردهای اداری، تکیه گاه بازو می تواند برای تغییر وضعیت بدن برای رسیدن به موقعیت مطلوب مفید باشد.

آنها همچنین به شما کمک می کنند تا به سرعت از جای خود بلند شوید و به شما امکان می دهند به یک موضوع فوری پاسخ دهید.

mh prd seating office chairs cosm.jpg.rendition.480.360 - مهم ترین نکات انتخاب و خرید مبلمان و صندلی اداری

حمایت کردن
پشتی انعطاف پذیر نیز بسیار مهم است، زیرا به صندلی اجازه می دهد تا به طور مطلوب در موقعیت های مختلف مورد نیاز تنظیم شود.

موقعیتی که هنگام تایپ روی صفحه کلید در نظر می گیریم با زمانی که برای صحبت با تلفن یا فکر کردن در مورد یک تصمیم به عقب تکیه می دهیم، یکسان نیست. به همین دلیل است که باید حداقل یک تکیه گاه در ناحیه کمر داشته باشد. برای عملکردهایی که نیاز به چندین ساعت نشستن دارند، یک تکیه گاه که می تواند بر اساس موقعیت مورد نظر تنظیم شود، جایگزین ارگونومیک تری است که بهره وری را افزایش می دهد. برای انتخاب و خرید انواع صندلی اداری استاندارد می توانید به چیدمان برتر مراجعه نمایید.

مطالعه
کارتخوان سیار بخرم یا ثابت ؟

خرید صندلی اداری با کیفیت
انتخاب صندلی های با کیفیت ثابت مانند صندلی های Gebesa گزینه کارآمدتری است، زیرا اهمیت ارگونومی برای محافظت از سلامت و ارتقای عملکرد بهتر است. دوام آن باعث می شود که یک شرکت مجبور به خرید مکرر مبلمان جدید نشود.

جایگزین های با کیفیت بالاتر از نظر زیبایی نیز دلپذیر هستند، که تصویر حرفه ای تری را برای انواع دفاتر ارائه می دهد – خرید صندلی با کیفیت، سرمایه ای است که می تواند عملکرد انواع شرکت ها را بهبود بخشد.

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.