رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

چگونه مشاور املاک شادی باشیم؟

مشاوران املاک زیادی هستند که همواره موفقیت بالایی در کار خود دارند. طبق نظر سنجی که اخیراً در مورد ملک انجام داده‌ایم، امروزه تعداد زیادی از بنگاه های ملکی استرس بالایی را از قبیل حرص و طمع، پول، ثروت و دستاوردهای مالی تحمل می‌ کنند. املاک و مستغلات و تجارت در این حوزه تنها یک منبع برای به دست آوردنِ پول و ثروت نیست. بلکه یک مشاور املاک شاد می تواند از شغل خود لذت ببرد.

برای مطالعه بیشتر اینجا کلیک کنید.

منبع خلاقیت، شادی، ابراز، آزادی و موفقیت بوده و مشاور املاک شاد موفقیت بیشتری نسبت به دیگر مشاورین املاک دارد. اما چه راهکارهایی برای شاد بودن مشاوران املاک وجود دارد؟ در ادامه این مقاله همراه ما بمانید تا با روش‌ های موثر و راهبردهای موفقیت آمیز در این بازار آشنا شوید.

عادت به صبح زود بیدار شدن

افراد موفق همیشه صبح زود از خواب بیدار می ‌شوند. زیرا صبح ها مغز انسان از نیروی زیادی برخوردار بوده و همین امر باعث شادابی و آماده به کار بودن بیشتر در طول روز می شود. اگر طی چند ماه هر روز صبح از خواب بیدار شوید این کار به یک عادت مثبت تبدیل می شود.

برای این که بیدار شدن صبح زود به عادتی مثبت تبدیل شود، روز اول را با ۵ دقیقه زودتر شروع کرده و هر ده روز یک بار برای ۵ دقیقه زودتر ساعت خود را کوک کنید. هیچ ‌گاه زنگ ساعت خود را روی تکرار نگذارید و بعد از بیدار شدن با انجام ورزش صبحگاهی روز شادتری را برای خود به وجود بیاورید.

 
happy3 - چگونه مشاور املاک شادی باشیم؟
 

محققان ثابت کرده‌اند که بیدار شدنِ صبح زود از مزایای زیادی برخوردار بوده که در ادامه به آن ها اشاره شده‎‌است:

  • بهره‌ وری در طول روز افزایش زیادی خواهد داشت.
  • ذهن شما برای حل مشکلات روزانه بازتر می ‌شود.
  • بیدار شدن در صبح زود باعث برنامه ریزی بهتر خواهد شد.
  • داشتن وقت بیشتری برای ورزش
  • بدیهی است هرچه صبح ها زودتر بیدار شوید وقت بیشتری نیز برای رفت و آمد های روزانه خواهید داشت.
  • در روز وقت آزاد زیادی خواهید داشت.
مطالعه
تولید کوره دوار با ورق استیل نسوز

افزایش دایره نفوذ

طبق تجربه افراد گفتگوی دوستانه و آشنایی بیشتر با افراد می‌ تواند به موفقیت مشاوران املاک کمک کند. این رابطه به افزایش دایره نفوذ کمک کرده و علاوه بر خواندنِ ذهنشان، باعث ایجاد روابط و دوستی پایدار خواهدشد.

دانسته های خود را در اختیار دیگران بگذارید

شما باید مدام در حال یادگیری باشید و آموخته های خود را در اختیار دیگران بگذارید. در طول روز آموخته های خود را به شرکای تجاری و دوستانتان انتقال دهید و با شور و اشتیاق بالا آن‌ ها را تشویق کنید. این توضیحات مستقیما بر روی توانایی فردی شما تاثیر گذار بوده، به طوری که در زمان خرید و فروش و گفتگو با شخص فروشنده یا خریدار تأثیرات آن قابل مشاهده است.

اختصاص دادنِ وقت آزاد به خود

سعی کنید وقت آزاد بیشتری را به خود اختصاص دهید. این موضوع باعث به وجود آمدنِ احساس رضایت در زندگی شما خواهدشد. همچنین ورزش صبحگاهی و خواندنِ کتاب، مقالات متفاوت راجع به تجارت املاک و… روز کاری بهتری را برایتان رقم خواهد زد.

دوری از استرس

برای دوری از استرس تجربه ها و خاطرات تلخ را روی کاغذ بنویسید و آن‌ ها را بسوزانید. این کار استرس را به کلی از شما دور می کند و برای تمرکز بیشتر روی اهداف خود کمک خواهد کرد.

 
happy4 - چگونه مشاور املاک شادی باشیم؟
 

تقویت مهارت ها

با استفاده از مهارت های شریک کاری، نقاط قوت و ضعف خود را بشناسید. شما برای دو برابر کردن مهارت هایتان باید از دیگران ایده بگیرید. البته کلید موفقیت در این نیست که تظاهر به غیر از خودتان داشته باشید بلکه باید به نحو احسنت از توانایی هایی که در شماست استفاده کنید. در صورت کشف توانایی های خود چگونگی تأثیر توانایی های دیگران بر روی خودتان می ‌بینید، همین امر باعث موفقیت در شراکت تان خواهد شد.

برنامه ریزی مفید

از همین امروز برنامه هفته بعد را مشخص کنید. در صورت نداشتن برنامه ریزی هفتگی حجم زیادی از فعالیت های تجاری، شما را تحت فشار قرار می ‌دهد. همین موضوع باعث سردرگمی تا آخر هفته و عقب افتادن از کارها می شود.

تا اینجا گفتیم که برنامه ریزی هفتگی بسیار مهم است و چقدر می تواند برای تبدیل شدن به یک مشاور شاد کمک کننده باشد. اما این نکته را در نظر داشته باشید که روزهای کاری شما باید قابل تغییر و انعطاف پذیر باشد تا در صورت نیاز توانایی تغییر آن را داشته باشید.

نقش بازی کردن

تصور کنید شما با فروشندگان تماس گرفته‌اید و در زمان ملاقات با زیرکی بسیار، موفق به بستن قرارداد می ‌شوید. برای برنامه ریزی بهتر این نکته را در نظر داشته باشید که کی و کجا کارهای شما تمام می ‌شود. تمام مسائل و صحبت های قابل پیش ‌بینی در معامله را با خود تکرار کرده و خودتان را در زمان معامله تصور کنید. هر شب قبل از خواب به کارها و معامله هایی که دوست دارید اتفاق بیفتد فکر کنید.

مطالعه
جدول استاندارد پیچ های آلن

لبخند را فراموش نکنید

لبخند شادی آور و شادی دلیلی برای خنده شماست. همیشه موضوعاتی را انتخاب کنید که باعث نقش بستن لبخند روی لبانتان می‌ شود و ذهن شما را از تفکرات منفی پاک می ‌کند.

روش های جذب مشتری

در ادامه تعدادی از روش های بازاریابی و جذب مشتری را برای شما شرح خواهیم داد. اگر به این موضوع علاقه دارید در ادامه مقاله نیز با ما همراه باشید.

بازاریابی تلفنی

در طول هفته به ۲ تا ۵ فروشنده زنگ بزنید. ادامه تجارت شما به فروشندگان و تعداد فروشندگانی که در طول هفته با آن‌ ها تماس خواهید گرفت و میزان مبلغی پیشنهادی از سمت شما بستگی دارد. تماس ها به این صورت هستند که فروشنده گزینه های مالی مانند وام را از قبل بررسی کرده و توانایی حدس نتیجه معامله را داشته باشد.

بازاریابی ایمیلی

همیشه به یاد داشته باشید در زمان انعقاد قرارداد ایمیل مشتریان را از آن ‌ها بگیرید. راه دوم برای گرفتنِ ایمیل از مشتری ها گذاشتنِ CTA در وب‌ سایت است. به این صورت که اطلاعات مشتری ها به صورت اتوماتیک به crm وارد شده و در یک پایگاه داده ذخیره می شود. ماهیانه متن هایی در قالب خبرنامه به ایمیل آن ها ارسال می‌ شود.

انجام این کار به معنی پرورش سرنخ و سرمایه گذاری برای آینده ای روشن است. به این صورت که ارتباط با مشتری ها باعث نقش بستن در ذهن آن‌ ها شده و اولین نفری که برای خرید ملک انتخاب می شود، مشاور املاک شما است.

ایجاد وب ‌سایت و وبلاگ

تعداد زیادی از مشتری ها قبل از مراجعه به دفتر مشاور املاک وب‌ سایت آن را مشاهده می‌ کنند. در صورت ایجاد وب سایت مشتری های زیادی برای املاک خود جذب خواهید کرد.

قابلیت جالبی که می‌ توان به سایت اضافه کرد ماشین حسابی مخصوص برای محاسبه میزان ودیعه و اجاره است. ایجاد بلاگ و تولید محتوا بر اساس اصول سئو آژانس املاک شما را همیشه در رأس موتورهای جستجو قرار می‌دهد و مشتریان با سرچ سؤال هایشان در گوگل ابتدا با سایت شما رو به رو خواهندشد.

مطالعه
کنتور برق

شبکه های اجتماعی

پرطرفدارترین شبکه اجتماعی در ایران اینستاگرام است و امروزه افراد زیادی در این شبکه فعالیت دارند. بنابراین سرمایه‌گذاری روی این شبکه باعث رشد روز افزون کسب و کارتان‌شده و مشتریان زیادی را به سمت شما می‌ کشاند.

استفاده از تبلیغات سنتی

تحول دیجیتال باعث تغییرات زیادی در بازاریابی و آژانس های املاک شده اما هنوز هم روش های سنتی بازاریابی می‌ توانند مشتری های زیادی را به سمت کسب و کار شما بکشانند. برای معرفی چند نمونه از این روش ها می ‌توان به بیلبوردها، کارت ویزیت، چاپ روی برگه و… اشاره کرد.

 
happy2 - چگونه مشاور املاک شادی باشیم؟
 

آیا برای افزایش مشتری باید بازاریاب استخدام کنیم؟

ایده های بازاریابی آژانس های املاک دشوار نیست و به بازاریاب متخصص هم نیاز ندارد. اما برای طراحی سایت و تولید محتوا و سئو حتما باید از متخصص کمک بگیرید تا بعدا به مشکل برنخورید.

نتیجه گیری

جذب مشتری و نگه داشتن آن ‌ها کار آسانی نیست. در این مقاله بهترین روش های افزایش و نگه داشتن مشتری و همچنین راهکارهای مشاور املاک شاد را شرح دادیم. اما ممکن است تمام موارد بالا برای آژانس املاک شما مناسب نبوده یا بودجه کافی برای استفاده از آن ‌ها را در اختیار نداشته باشید. بنابراین با توجه به نیاز خود ابتدا یک یا دو روش را انتخاب کرده و بعد از جذب مشتری به سراغ سایر روش ها بروید.

با خواندن این مقاله تمام مواردی که باعث افزایش مشتری و رونق یافتن کسب و کارتان می ‌شود گفته شده اما این نکته مهم که همیشه باید از کم شروع کرد را به یاد داشته باشید. اگر سوالی در مورد آژانس املاک و چگونگی جذب مشتری دارید با ما در میان بگذارید.

برای استفاده از خدمات سایت املاک آنلاین املاکداران که شامل مشاوره حقوقی املاک تلفنی، تهاتر ملک، خرید آپارتمان در اصفهان، سفارش خرید ملک در اصفهان، خرید زمین و خانه کلنگی در اصفهان، خرید ملک اصفهان، مشارکت در ساخت و اجاره روزانه باغ و ویلا در اصفهان، رهن و اجاره آپارتمان در اصفهان، رهن و اجاره خانه ویلایی در اصفهان و غیره می شوند، می توانید به صفحه اصلی سایت مراجعه کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر به برگه های مربوطه مراجعه فرمایید.

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.