رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

کادو برای تولد پدر

هدیه تولد برای پدر

۱- تابلو میخی

  • تابلو بافته شده با نخ بر اساس عکس یا تصویر دلخواه شما

بهترین کادو برای تولد پدر

۲- چاپ پازل

وقتی صحبت از یک کادو و هدیه جدید وبینظیر به میان میاد، کمتر کسی شاید به فکرش برسه که میتونه بر روی پازل هم عکس چاپ کنه. پازل های چوبی با عکس و متن شما علاوه بر جنبه سرگرمی و شادی، جنبه کادویی و تزئینی زیبایی دارند که امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند.

برای تولد پدر چی بخریم

۳- خرید شکلات کادویی

شاید براتون عجیب باشه که چرا ما توی سایت کادوساز پیشنهاد خرید شکلات با طرح خاص به عنوان هدیه میدیم!! اصلا یه سوال می خوام ازتون بپرسم. شما تا حالا شکلاتی دیدید که روی اون عکس های خودتون چاپ شده بشه؟ بزارید یه جور دیگه سوال را ازتون بپرسم. تا حالا کسی بوده که عکسهای خاص شما را به عنوان یه هدیه خاص بهتون بده؟

مطالعه
نصب پارتیشن ام دی اف توسط چوبافرم

۴- چراغ خواب با سنگ نمک

خواص سنگ نمک

  • پاکسازی هوای خانه
  • بهبود مشکلات تنفسی
  • دفع امواج و انرژی های منفی محیط و افراد
  • بهبود کیفیت خواب شبانه
  • کاهش استرس و ایجاد حس و آرامش

شرکت کادوساز چراغ خواب سنگ نمک را طراحی و تولید می کند. تمامی طرح ها با نهایت زیبایی و دقت برش خورده و ساخته می شوند. همچنین اگر بخواهید تصاویر خود و یا عزیزانتان را به عنوان یادگاری نگه دارید بجای قاب عکس می توانید از سنگ نمک چراغ خواب استفاده کنید. چاپ عکس عزیزان روی سنگ نمک چراغ خواب سبب زیبایی بیشتر منزل یا محل کارتان خواهد شد.

مطالعه
دندانپزشک متخصص ترمیمی و زیبایی در کرج

کادوی تولد برای پدر شوهر

۱۶- مودم همراه

اگر پدر شما کسی هست که همیشه به اینترنت اهمیت ویژه ای می دهد، یکی از موارد بسیار پر کاربرد برای او، داشتن یک مودم همراه است که بتواند در هر شرایطی ازاینترنت پر سرعت استفاده کند.

۱۷- انگشتر عقیق

اکثر پدرهای مذهبی همیشه دارای انگشترهایی هستند که متبرک شده اند. یک کادوی مناسب برای تولد پدر، خرید یک انگشتر عقیق هست که متبرک شده باشد و از داشتن آن بسیار لذت ببرد.

هدیه تولد پدر شوهر

۱۸- کوله پشتی کوه نوردی

سعی کنید همیشه پدر خود را به ورزش ترغیب کنید. با اینکار همیشه برای سلامتی او تلاش کرده اید. یک کوله پشتی کوهنوری با وسایل داخل آن تهیه کنید و او را مجبور کنید که روزهای تعطیل به کوه رفته و انرژی خود را افزایش دهد

۱۹- شکلات های بدون قند

همه مردم به شیرینی جات علاقه بسیار زیادی دارند ولی افراد مسن مثل پدر کمتر می توانند از آن استفاده کنند. پس برای کادو تولد پدر یک بسته شکلات بدون قند بسیار می تواند مفید باشد.

مطالعه
سیم خاردار اسرائیلی؛ معرفی، تولید؛ نحوه نصب

۲۰- هودی با چاپ عکس پدر

در روزهای سرد پاییز و زمستان، یک لباس گرم مانند هودی، یکی از بهترین کادوها میتونه باشه. همونطور که میدونید آدم ها هرچقدر که سنشون بالاتر میره، انرژی بدنشون هم کم میشه و لباس های گرم کمک زیادی به سلامتی اونها میتونه بکنه.

۲۱- اسپری خوش بو کننده بدن

پدرها به خاطر اینکه بیشتر وقت خود را در بیرون از خانه صرف میکنند، بیشتر در معرض آلودگی ها و بوی بد قرار دارند. پس یک اسپری خوش بو کننده می تونه راهگشای بسیار خوبی باشه.

برای تولد بابام چی بخرم

۲۲- کرم اصلاح صورت

حتما اگر پدری دارید که بیشتر به صورت خود توجه می کند و همیشه در حال آرایش صورت خود می باشد، یک کرم اصلاح صورت هدیه بدهید.

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.