رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

انتخاب سایز مناسب کفش – نکات مهم در انتخاب سایز کفش

اندازه متوسط ​​کفش در جهان در طول دهه‌ها تغییر زیادی کرده است. سیر تکامل سایز متوسط ​​کفش زنان به این صورت است: در آغاز قرن بیستم، سایز متوسط ​​کفش ۳۵، در سال ۱۹۵۰، ۳۶، در سال ۱۹۷۰، ۳۷ و امروز، اندازه متوسط ​​کفش زنانه بود. ۳۹ است. سایز کفش مردانه نیز بسیار تغییر کرده است. سال‌ها پیش، رایج‌ترین سایز در بین مردان ۳۹ تا ۴۰ بود، اما امروزه، متوسط ​​سایز کفش‌های مردانه ۴۳ است. پس فکر می‌کنید ۵۰ یا ۱۰۰ سال دیگر چه اتفاقی می‌افتد؟ به گفته کارشناسان، قد انسان به دلیل تغذیه سالم و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی در حال رشد است. در کنار قد، وزن ما نیز افزایش می‌یابد، به این معنی که پاهای ما باید وزن بیشتری را تحمل کنند، بنابراین به طور طبیعی، پاهای ما به موازات قد و وزن ما بزرگ می‌شوند.

آیا می‌دانستید که طبق گفته انجمن ارتوپدی آمریکا، زنان اغلب سایز کفش نامناسبی دارند؟ این یعنی چی؟ حتماً تعجب می‌کنید که چگونه کسی می‌تواند سایز کفش اشتباه بپوشد، زیرا بسیار دردناک و ناراحت‌کننده است. حتی فشار کم در پا می تواند از جریان طبیعی خون جلوگیری کند و باعث بدشکلی پا شود. گاهی اوقات، وقتی برای اولین بار یک جفت کفش می پوشید، راحت به نظر می رسند و هیچ فشاری احساس نمی کنید. اما پس از پوشیدن آنها برای مدت طولانی، احساس کشش ناخوشایندی در پا می کنید. این ثابت می کند که کفش های رسمی شما خیلی کوچک هستند. برای جلوگیری از این امر ابتدا پای خود را اندازه بگیرید. همچنین پس از خرید یک جفت کفش، کمی آن را در خانه بپوشید و مطمئن شوید که برای شما مناسب هستند و واقعا راحت هستند. در هنگام خرید بهترین کفش های اسپرت مردانه که به صورت آنلاین خریداری می شود این نکات را در نظر بگیرید.

مطالعه
چه طور بفهمیم چه عینکی بهم میاد؟

با افزایش محبوبیت فروشگاه های آنلاین، مصرف کنندگان به طور فزاینده ای خرید راحت آنلاین را انتخاب می کنند. شما می توانید از سر تا پا لباس بپوشید بدون اینکه حتی پا را بیرون بگذارید. شاید فکر کرده باشید که فقط می توانید یک لباس زیبا یا یک کیف دستی شیک را به صورت آنلاین بخرید، اما اکنون می توانید بدون نگرانی از انتخاب سایز نادرست کفش بخرید. اگر کفش‌های مجرد و زیبا را به صورت آنلاین مشاهده کردید، اجازه ندهید ترس از انتخاب سایز نامناسب شما را از خرید آنها باز دارد! در عوض، فقط طول پای خود را اندازه بگیرید و برای لذت بردن از آن جفت کفش جدید عجله کنید! بنابراین چگونه می توان خطر انتخاب سایز نامناسب را کاهش داد و در عوض یک سایز عالی به دست آورد؟ ما می خواهیم تجربه خود را با شما به اشتراک بگذاریم و برخی از مهم ترین نکاتی را به شما ارائه دهیم که مطمئناً به شما در انتخاب سایز صحیح کفش هنگام خرید آنلاین کمک می کند.

مطالعه
راهنمای انتخاب عطر متناسب با شخصیت

7 001 xtoon white original imag3rgyb5mtgstr - انتخاب سایز مناسب کفش – نکات مهم در انتخاب سایز کفش

نکاتی برای کمک به شما در انتخاب سایز مناسب کفش اسپرت هنگام خرید آنلاین:

طول پا. اندازه گیری طول پای خود بسیار مهم است. با دانستن طول پای شما بر حسب سانتی‌متر، می‌توانید به راحتی نمودار سایز سازنده را پیدا کنید که سفارش دادن کفش‌های خود را در اندازه مناسب برای شما آسان‌تر می‌کند.

شکل کفش و پای شما. توجه به مدل کفشی که انتخاب می کنید بسیار مهم است. کفش های با دماغه نوک تیز را باید سایز بزرگتر انتخاب کنید زیرا خود مدل کمی کوچکتر است. اگر قد شما بلند است، کفش هایی را انتخاب کنید که زیپ آن در کنار، جلو یا قسمتی از پاشنه پا باشد. اگر پای شما به خصوص پهن است، توصیه می کنیم از کفش های نوک تیز یا کفش هایی که در پهن ترین قسمت پای شما درز دارند خودداری کنید.

نیم سایز. گاهی اوقات، پاهای افراد نیم‌اندازه است. اگر این مورد برای شما صادق است، کفش هایی را از مارک های تجاری انتخاب کنید که در نمودار سایز آنها نیم اندازه وجود دارد.

مطالعه
بهترین کفش های مناسب آقایان در فصل تابستان

فصلی بودن به فصلی بودن توجه کنید. در طول تابستان، پاها اغلب متورم و گاهی بزرگتر می شوند. بنابراین، توصیه می کنیم همیشه قبل از خرید آنلاین کفش، پای خود را اندازه بگیرید. اگر به دنبال کفش زمستانی گرم و خزدار هستید، سایز بزرگتر را انتخاب کنید زیرا پای فشرده خیلی سریعتر سرد می شود.

چگونه پای خود را به درستی اندازه گیری کنیم؟

اندازه پای فرد در طول زمان تغییر می کند. این به دلیل عوامل مختلفی از جمله سن، بارداری، افزایش وزن، احتباس مایعات و عوامل دیگر است. به همین دلیل همیشه مهم است که قبل از خرید آنلاین کفش جدید، پای خود را اندازه بگیرید. به راحتی می توانید این کار را در خانه انجام دهید. توجه به این نکته ضروری است که هیچ استاندارد جهانی سایز کفش وجود ندارد. اندازه کفش ممکن است از تولید کننده به سازنده متفاوت باشد، بنابراین بسیار راحت است که طول پای خود را بر حسب سانتی متر بدانید و قبل از خرید کفش، نمودار اندازه علامت تجاری را بررسی کنید.

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.