رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

چند توصیه مهم از برترین معامله گران فارکس

6 3 750x420 - چند توصیه مهم از برترین معامله گران فارکس

فارکس، کوتاه‌تر از «صرافی خارجی»، یک بازار معاملات ارزی است که در آن معامله گران به داد و ستد ارزهای مختلف در مقابل یکدیگر می پردازند و در حالت ایده‌آل از تجارت خود سود می‌برند. ارزهای موجود در بازار به صورت جفتی کار می کنند و سرمایه گذاران بر اساس نقاط قوت فعلی و پیش بینی شده خود، ارزها را می خرند، می فروشند و معامله می کنند. به عنوان مثال، شخصی که دلار آمریکا را در برابر ین ژاپن خریداری می کند، امیدوار است که دلار قوی تر شود. اگر این تصمیم درست باشد، سود حاصل خواهد شد.

همیشه به یاد داشته باشید که ایده های دیگران را در معاملات فارکس بگنجانید در حالی که هنوز از قضاوت شخصی خود استفاده می کنید. پس به عبارت دیگر خوب است همیشه نظرات دیگران را بشنوید، اما هنگام سرمایه گذاری و انجام معاملات، باید به قضاوت خود اعتماد کنید.

دو حساب تجاری داشته باشید که به طور منظم از آنها استفاده کنید. یکی از حساب‌ها، حساب معاملاتی واقعی شما (با استفاده از پول واقعی) است، و دیگری حساب آزمایشی (دمو) که می‌توانید از آن به عنوان محل آزمایش استراتژی‌ها، شاخص‌ها و تکنیک‌های جدید استفاده کنید.

به عنوان مثال، اگر تصمیم بگیرید که خط توقف ضرر (Stop loss) خود را پس از بازکردن معامله دائما تغییر دهید، این تغییر می تواند منجر به از دست دادن پول بسیار بیشتری نسبت به زمانی که آن را بدون تغییر می گذارید، شود. پس بهتر است به پلن معاملاتی خود اعتماد کرده و بیش از حد برای یک معامله سرمایه خود را در معرض ریسک قرار ندهید.

مطالعه
تعمیر ماشین ظرفشویی در سعادت آباد

هرگز رفتار معامله گران دیگر را محور معاملات خود در بازار فارکس قرار ندهید. به یاد داشته باشید معمولا معامله گران از موفقیت های خود سخن به میان می آورند اما از شکست های خود چیزی به شما نمی گویند. همچنین از طرفی هر معامله‌گری می‌تواند اشتباه کند، (صرف نظر از سابقه تجاری‌اش) پس بهتر است از توصیه های معامله گران دیگر دوری کنید و به برنامه و تفسیر خود از حرکات قیمت در بازار پایبند باشید.

هر بار که معامله جدیدی را باز می کنید، بر اساس تغییرات قمیت بایستی موقعیت خود را تنظیم کرده و موقعیت های باز معاملاتی خود را مدیریت نمایید. بسیاری از معامله گران با همان موقعیت در ضرر خود به دام افتاده و به امید بازگشت بازار، مبلغ بیشتری را ضرر می نمایند. این می تواند باعث ضررهای مالی شما شود. اگر می خواهید موفق باشید، بسته به روندهای فعلی بازار، در موقعیت خود تغییراتی ایجاد کنید.

دریابید که چگونه به تنهایی بازار را بخوانید. پرورش مهارت های معاملاتی خود تنها راه رسیدن به اهداف و کسب درآمدی است که می خواهید به دست آورید.

هنگام شروع معامله در فارکس، توصیه می شود تعداد بازارهایی را که در آن شرکت می کنید محدود کنید. قبل از اینکه به فعالیت در بازار فارکس بپردازید، مهارت های خود را با جفت ارزهای اصلی آزمایش کنید. سعی نکنید در بازارهای مختلف تجارت کنید. این ممکن است بر توانایی های تصمیم گیری شما تأثیر بگذارد و در نتیجه مانورهای سرمایه گذاری پرهزینه ای را به همراه داشته باشد.

مطالعه
معرفی انواع خدمات و عملیات ارزی + مشاوره

فارکس از یک بازار مرکزی اداره نمی شود، و مهم است که این را در نظر داشته باشید. این به این معنی است که هیچ رویدادی وجود ندارد که بتواند کل بازار را تحت تاثیر قرار دهد. هیچ دلیلی برای وحشت و پول نقد با هر چیزی که معامله می کنید وجود ندارد. بازار تحت تأثیر بلایا قرار خواهد گرفت، اما ممکن است جفت ارز شما را تحت تأثیر قرار ندهد.

نقطه توقف خود را قبل از باز کردن موقعیت معاملاتی تنظیم کنید و به هر دلیلی آن را حرکت ندهید. جابجایی نقطه توقف یک عادت خطرناک محسوب می گردد که حاکی از آن است که شما واضح فکر نمی کنید.

قبل از شروع تجارت در بازار فارکس، مطمئن شوید که از پلتفرم‌های آزمایشی استفاده می‌کنید که در آن می‌توانید مهارت‌های معاملاتی خود را تقویت کنید. استفاده از حساب معاملاتی آزمایشی یکی از بهترین راه ها برای آشنایی با اصول معاملات فارکس است.

وقتی در جریان معامله هستید، احساسات خود را کنترل کنید. با نقاط قوت خود معامله کنید و از وجود آنها آگاه باشید. همیشه سعی کنید قبل از ورود به بازار فارکس، شرایط حاضر بازار را درک کنید.

سعی کنید در معاملاتی که در جهت مخالف روند اصلی است گرفتار نشوید، و همسو با روند به انجام معاملات خود بپردازید. به این ترتیب، می توانید آرامش بیشتری داشته باشید و شاهد تغییر بازار بدون تلاش برای سرپا ماندن باشید. شما نباید سعی کنید برعکس بازار بروید، این باعث می شود بر استرس شما در حین معامله گری بیافزاید.

مطالعه
ارز جاست JST چیست؟

اگرچه تجزیه و تحلیل مهم است، اما هیچ معامله ای از موفقیت مطمئن نخواهد بود. شما باید میزان ریسک خود را قبل از ورود به معامله ارزیابی کنید، و تصمیم بگیرید که چقدر ریسک می کنید. اگر برای یادگیری اصول تجارت در بازار وقت گذاشته اید، می توانید بازار را به طور موثر تجزیه و تحلیل کنید و مسیری را برای موفقیت خود ایجاد کنید.

مدیریت ریسک را اولویت اول خود در معاملات قرار دهید. داشتن یک چارچوب روشن برای تعیین میزان ضرر و سود احتمالا پیش از ورود به معامله، امری ضروری محسوب می گردد. شما باید ضرر را به عنوان بخشی از سیستم معاملاتی بپذیرید و سعی کنید میزان آن را محدود نمایید. اگر روی پیشگیری از ضرر تمرکز کنید، به راحتی پول بیشتری را از دست خواهید داد. از این رو شما باید همیشه مراقب از دست دادن موقعیت ها باشید و بدانید چه زمانی از معاملات ضررده و یا سودده خود خارج شوید.

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.