رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

بانک اطلاعاتی شماره موبایل چیست ؟

پایگاه داده شماره موبایل
منظور از تبلیغات این است که بتوانیم محصولات و خدمات خود را با استفاده از دیتابیس دقیق شماره موبایل به مشتری ارائه کنیم و او را به خرید و استفاده از خدمات تشویق کنیم. البته تبلیغات به هر شکلی باید به درستی انجام شود تا تاثیرگذار باشد و می توان آن را یکی از مهمترین ابزارهای ارتباطی در کسب و کار دانست.

بنابراین تبلیغات نقش مهمی در کسب و کار دارد و می تواند وسیله ای برای انتقال پیام به عموم باشد. اگر می خواهید تبلیغات موثر و مفید باشد، فعالیت های تبلیغاتی باید مانند یک برنامه واقعی مدیریت شوند. در ادامه می توانید با یکی از بهترین روش های تبلیغاتی آشنا شوید.

مهم ترین چیزی که بانک ۱۱۸ بانک اطلاعاتی شماره موبایل را از سایر سایت ها متمایز می کند، دریافت به روز رسانی مداوم و پشتیبانی شبانه روزی است.هر محصولی که از سایت بانک ۱۱۸ خریداری کنید، از آن به روز رسانی های بعدی موجود است، می توانید به روز رسانی های بعدی را دانلود کنید. با مراجعه به پنل کاربری و منوی دانلود به صورت رایگان. محصولات این دسته به طور کامل شامل شماره تلفن همراه و اطلاعات تکمیلی کامل است و عمدتاً برای ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه و هدفمند استفاده می شود.

مشاغل موبایل بانک
امروزه برای اینکه بتوانید تبلیغات گسترده خدمات و محصولات را به بازار هدف خود ارسال کنید، باید شماره موبایل مشاغل و بازار هدف خود را بایگانی کنید. بنابراین، می توانید از آرشیو مشاغل کامل بانک۱۱۸ موبایل بانک برای استفاده از ارسال پیامک تبلیغاتی هدفمند انبوه، آرشیو شماره موبایل برای بازار هدف خود و همچنین بازاریابی تماس تلفنی استفاده کنید | بسیاری از مشاغل ارائه شده در Bank118 شامل اطلاعات جامع هستند. برای مشاهده تمامی جزئیات بر روی تصویر محصول مورد نظر کلیک کرده و در ستون سمت راست مشخصات محصول را مشاهده می کنید | همچنین برای مشاهده کامل محصولات و عناوین بر روی پایگاه مشاغل کلیک کنید و یا به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید

مطالعه
نرم افزار حسابداری پیمانکاری

بانک شماره موبایل چیست؟
شاید برای کاربران این سوال پیش بیاید که پایگاه داده شماره موبایل چیست و چه کاربردی دارد؟ شماره موبایل مشاغل یکی از پایگاه های بسیار موثر در تبلیغات در دنیای دیجیتال برای شماست و امروزه در تبلیغات مختلف از جمله بازاریابی تلفنی، پیامک انبوه و و و در صورت خرید بانک تاجر سیار کشور از مراجعین با کیفیت و به روز استفاده می شود. تاریخ استفاده می تواند منجر به شناسایی مشتریان هدف جدید برای شما شود.

به زبان ساده می توان گفت که بانک کار موبایل در واقع لیستی از شماره موبایل هایی است که جمع آوری و خریداری شده اند و دارای اپلیکیشن ها و موضوعات مختلفی هستند که به دیتای شماره موبایل نیز معروف هستند.

با خرید دیتابیس شماره موبایل به راحتی می توانید کسب و کار خود را گسترش دهید و یا حتی در راه اندازی و معرفی آن در سطح وسیع کمک کنید. با این حال، زمانی که شما تبلیغات هدفمند و مفیدی انجام می دهید، قطعا پایگاه مشتریان شما را افزایش می دهد و شما را به موفقیت نزدیک می کند.

در بانک ۱۱۸ با توجه به اصناف و حرفه های مختلف این تفکیک وجود دارد که می توانید هر یک از بسته ها را به صورت هدفمند انتخاب کرده و به صورت های مختلف از آن برای اهداف تبلیغاتی استفاده کنید.

چرا پایگاه داده موبایل مرجع ۱۱۸ بانک؟
اگر تصمیم دارید تبلیغات هدفمندی برای کسب و کار خود داشته باشید، بهتر است بانک اطلاعاتی از شماره موبایل را انتخاب کنید که بتوانید از آن در تبلیغات مختلف مانند تبلیغات واتس اپ، پیامک انبوه و بازاریابی تلفنی استفاده کنید.

یکی از بهترین منابع اطلاعات استخدامی کشور که می توانید برای خرید شماره استخدام همراه استفاده کنید بانک ۱۱۸ می باشد که در این مرجع بی نظیر می توانید بانک اطلاعاتی از شماره موبایل مشاغل مختلف پایتخت و کشور و بعد از آن را داشته باشید. با خرید پایگاه داده مربوطه، می توانید به روز رسانی رایگان نیز انجام دهید. بنابراین نیازی نیست که هر بار که به‌روزرسانی می‌کنید دوباره خرید کنید، اما می‌توانید با مراجعه به پنل کاربری خود به‌روزرسانی‌های بعدی را دریافت کنید.

مطالعه
معرفی انواع کارتابل اداری

در بانک ۱۱۸ با بسته های متنوع و متمایز روبرو خواهیم بود که با استفاده از آنها می توان شماره همراه طراح و گرافیست، برنامه نویس، پیک خودرو، مشاغل عمرانی، مشاغل معماری، مشاور املاک، استخدام مربی، استخدام معلم، حقوقی مشاغل، استخدام یک کامپیوتر

جدول. , استخدام کارگر ساده, انباردار, مشاغل IT, استخدام کاوشگر, استخدام تایپیست, استخدام آرایشگاه و ….

مزایای استفاده از پایگاه داده شماره تلفن همراه
اولین و مهمترین مزیتی که می توان با استفاده از بانک اطلاعاتی شماره موبایل به دست آورد این است که می توانیم تبلیغات خود را به صورت هدفمند راه اندازی کنیم و این تبلیغات دقیقاً برای افرادی که می خواهیم به عنوان مشتری و به صورت ساده به ما مراجعه کنند. مقررات. ما با یک فلش دو نشان دادیم. بنابراین علاوه بر رسیدن به هدف، در هزینه های تبلیغاتی نیز صرفه جویی کردیم.

یکی دیگر از مزایای داشتن بانک کسب و کار سیار این است که به راحتی می توانیم با گروه هدف خود ارتباط برقرار کنیم و از طرفی با هزینه کم توانسته ایم تبلیغاتی را بدست آوریم که احتمال دیده شدن توسط هدف گروه را افزایش می دهد.

خرید پایگاه شماره موبایل بانک ۱۱۸
پس از انتخاب شماره موبایل طرح مورد نظر خود از پایگاه داده کافیست روی آن کلیک کنید تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید که شامل تاریخ به روز رسانی، نوع فایل،

اطلاعات، پشتیبانی و به روز رسانی، مشخصات فایل و روش های ارسال و همچنین قیمت محصول به اطلاع می رسد که به محض خرید آنلاین می توانید بلافاصله اطلاعات و لیست همکاران تبلیغ کننده را دریافت نمایید.

البته آنچه این بسته ها را در بانک ۱۱۸ متمایز خواهد کرد، ضمانت کیفیت و ضمانت پشتیبانی و به روز رسانی خودکار خواهد بود. در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی در هر یک از مراحل خرید و یا داشتن سوال می توانید به صورت شبانه روزی از شماره های درج شده در سایت بانک ۱۱۸ استفاده نمایید.

مطالعه
هزینه ارسال بار به امارات

در پایگاه ۱۱۸ می توانید به روش های مختلفی به پایگاه شماره موبایل دسترسی داشته باشید که البته بر اساس مناطق جغرافیایی و طبقات طبقه بندی شده و امکان تبلیغات انبوه را به افراد می دهد. در مورد این پایگاه های موجود در بانک ۱۱۸ دقت کنید که ارقام واقعی در اختیار آن قرار گیرد و در اکثر این بانک ها اطلاعات کافی و کامل موجود باشد. شما می توانید با تبلیغات هدفمند با هزینه کمتر و دقیق تر به هدف خود برسید و راهی مانند استفاده از بانک شماره کسب و کار را انتخاب کنید.

اگر برای اولین بار قصد خرید در بانک اطلاعاتی ۱۱۸ را دارید، بد نیست بدانید پنل ارسال پیامک به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد که می توانید به مدت محدود اما با تمامی امکانات و نرخ ها از آن استفاده کنید. در کشور خواهد بود و یک مزیت بسیار مهم است.

بانک شماره موبایل
برای ارسال پیامک های تبلیغاتی گسترده و هدفمند، بازاریابی تلفنی و تبلیغات واتس اپ می توانید از بانک شماره موبایل کار استفاده کنید. بانک ۱۱۸ با سالها تجربه در جمع آوری انواع بانک شماره موبایل هدفمند و صاحب بزرگترین و به روزترین آرشیو بانک شماره می تواند پاسخگوی تمامی نیازهای تبلیغاتی شما در این زمینه باشد.
در صورتی که نتوانستید محصول مورد نظر خود را در سایت پیدا کنید کافیست با شماره تلفن های ۰۹۱۰۱۹۷۲۰۰۸ – ۰۲۱۶۶۴۰۷۶۹۷ تماس بگیرید و یا برای مشاوره در واتساپ پیام دهید.

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.