رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

هزینه ارسال بار به امارات

حمل بار به امارات  توسط شرکتهای معتبر در ایران مانند شرکت باربری کالا تجارت اسکان انجام می شود. این شرکت‌ها میتوانند تمام مراحل حمل بار به امارات را تا مقصد بعهده بگیرند. در این بین اهمیت یک شرکت معتبر و متخصص با اعتبار جهانی برای بسته بندی و ارسال بار هوایی به امارات بسیار مهم وبرهن می باشد.

تمام این مسائل باعث شده که حمل بار به امارات برای بارهای مسافری و دانشجویی، و نیز ارسال لوازم منزل مهاجرین از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد. ارسال بار هوایی به شهرهای مهمی چون ابوظبی اول به شهر دبی فرستاده می شود و سپس با یک پرواز سریع به مقصد ارسال می گردد.

ارسال بار مسافری به امارات

مطالعه
باربری و فریت آلمان

با توجه به محدودیت ایرلاین‌ها در مقدار مجاز بار همراه مسافر (حدود ۳۰ کیلوگرم) و هزینه زیاد اضافه بار در پای کانتر، در صورت داشتن اضافه بار، ما به شما سرویس فریت بار مسافری را پیشنهاد می کنیم. با این روش، قیمت حمل بار به امارات برای شما تا یک سوم کاهش پیدا می‌کند.

کافیست با ما تماس بگیرید. همکاران ما با ارائه‌ی بهترین مشاوره در خصوص حمل بار به امارات، محموله‌ی شما را، با بهترین قیمت و در کوتاهترین زمان، به‌صورت کاملا ایمن و با بیمه‌نامه‌های بین‌المللی خطوط هوایی، برای شما فریت می‌نمایند.

ارسال هوایی کالاهایی نظیر لوازم منزل، لوازم شخصی، قطعات یدکی، انواع دستگاه‌های صنعتی، نمونه‌های تجاری، تابلوهای نقاشی، فرش ، پیانو، پوشاک ، میوه و سبزیجات و خشکبار و … به امارات، با بسته‌بندی کامل و تهیه مجوزهای گمرکی و صدور بارنامه هوایی، از صفر تا صد، در تخصص ماست.

مطالعه
صفر تا صد راه اندازی خط تولید چسب 123

چه مقدار بار را می توانیم با خود به امارات ببریم

مهاجران و دانشجویان هیچ منعی برای ارسال لوازم و وسایل شخصی و همچنین وسایل مستعمل منزل خود به این کشور ندارند. شما میتوانید با خیالی آسوده تمام وسایل شخصی و لوازم منزل خود را تحت عنوان Used personal effects یا لوازم مستعمل شخصی به تمام شهرهای امارات ارسال کنید. ارسال بار فریت به تمام شهرهای امارات آزاد بوده با اخذ مبلغ ناچیزی در مقصد، بدون هیچ گونه عوارض گمرکی انجام میشود. برای اطلاع بیشتر با پرسنل دفتر کالا تجارت اسکان  تماس بگیرید چون به مشاوره شبانه روزی برای پاسخ گویی به مسافران خود در تمام زمینه ها به خصوص قیمت حمل بار به امارات آماده می باشند.

مطالعه
شمع تراپی انرژی درمانی با شمع

به چه مدارکی برای رفتن به دبی نیاز دارید؟

 

مدارکی که برای حمل بار به امارات به صورت مسافری و از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) مورد نیاز است بدین شرح می‌باشد:

  • یک کپی یا عکس از بلیط هواپیمای شما
  • اصل و کپی پاسپورت یا کارت ملی فرستنده‌ی بار
  • پکینگ لیست (لیست بار موجود در بسته های شما)

 

 

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.