رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

بهترین تلویزیون ها برای پلی استیشن ۴ و ۵ و ایکس باکس

بهترین تلویزیون ها برای پلی استیشن ۴ و ۵ و ایکس باکس


 

انتخاب بهترین تلویزیون برای کنسول های بازی

همه ما می دانیم که بهترین تلویزیون برای PS5 و Xbox Series X برای هر کسی که می خواهد از کنسول نسل جدید خود بیشترین لذت را ببرد، به یک خرید بسیار ضروری تبدیل شده است. اکنون که پی اس ۵ و ایکس باکس سری ایکس به‌عنوان یک دستگاه ضروری سرگرم کننده شناخته شده‌اند، انتخاب بهترین تلویزیون برای کنسول های بازی  از میان تعداد وسیع تلویزیون های موجود در بازار انتخاب سختی است  فکر می‌کنیم این ایده خوبی است که مطمئن شوید صفحه‌نمایش بالایی دارید و می‌تواند گرافیک‌های پیشرفته و نرخ فریم صاف را در بهترین حالت خود به نمایش بگذارد. و با توجه به تجربه ما از آزمایش: این سرمایه گذاری کاملاً ارزشمند است.

به همین دلیل است که در تلاش برای یافتن بهترین تلویزیون برای PS5 و Xbox Series X تا جایی که می‌توانیم، مشغول آزمایش نمایشگرهای زیادی بوده‌ایم. توصیه‌های خود را در زیر آورده‌ایم، و شما پیشنهاداتی را متناسب با هر بودجه‌ای خواهید یافت. و نگران نباشید، معاملات زیادی برای انجام دادن وجود دارد. اگرچه یافتن موجودی کنسول‌های نسل جدید به اندازه کافی سخت بوده است، انتخاب یکی از بهترین تلویزیون‌های بازی که می‌تواند همراه باشد، چندان مشکل نیست. هیچ کمبودی برای انتخاب وجود ندارد، بنابراین باید بتوانید در اسرع وقت چیزی را پیدا کنید و بخرید که مناسب شما باشد.

در حالی که کنسول‌های جدید به وضوح وضوح ۱۰۸۰p را نمایش می‌دهند، بنابراین همچنان در تلویزیون‌های قدیمی‌تر خوب به نظر می‌رسند، ۴K با HDR جایی است که چیزها شروع به جالب شدن می‌کنند. در مورد توانایی PS5 و Xbox Series X برای خروجی ۴K با نرخ فریم بالا، یعنی ۴K در ۱۲۰ فریم بر ثانیه، مطالب زیادی صورت گرفته است، اما در بیشتر موارد، ما فکر می کنیم که انتظار ۴K با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه حداقل برای موارد قابل پیش بینی، واقعی تر است. خبر خوب این است که تمام تلویزیون‌های نوت مدرن ۴K دارای اتصال HDMI هستند که از ۴K با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه پشتیبانی می‌کنند. ۴K با سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه را در نظر بگیرید – بهترین تلویزیون‌های ۴K با فرکانس ۱۲۰ هرتز همان چیزی است که شما در اینجا به دنبال آن هستید.

بنابراین بهترین تلویزیون برای PS5 و/یا Xbox Series X کدام است؟ توصیه های ما و نتایج آزمایش گسترده ما را بخوانید.

 

بهترین تلویزیونهای کنسول های بازی در سال ۲۰۲۲

 LG OLED CX series

lg oled cx 300x169 - بهترین تلویزیون ها برای پلی استیشن ۴ و ۵ و ایکس باکس

OLED میان رده ۴K ال‌جی بدون شک بهترین نمونه در بین تمام تلویزیون‌های UHD سطح بالای موجود است. کیفیت تصویر فوق العاده است، با دینامیک فوق العاده، سطح سیاه و جزئیات سایه. اگرچه اکنون مدلی از سال ۲۰۲۰ است، تعادل قیمت و عملکرد به این معنی است که رتبه اول ما را حفظ می کند.

به طور غیر معمول، CX دارای چهار ورودی HDMI 2.1 است. اکثر مجموعه‌ها ترکیبی از ۲.۱ و ۲.۰ را ارائه می‌دهند، یا به سادگی فاقد ۲.۱ هستند (ما به شما فیلیپس و پاناسونیک نگاه می‌کنیم).

ویژگی ها عبارتند از VRR (نرخ تجدید متغیر)، ALLM (حالت تأخیر کم خودکار) و ۴K در ۱۲۰ هرتز. اگر صفحه نمایشی می خواهید که همه این کارها را انجام دهد، ال جی CX یک انتخاب عالی است.

مطالعه
ارتباط کاتلین و اندروید چیست؟

تنها اخطار، حفظ تصویر (معروف به Bur-in) است که زمانی که تصاویر برای مدت طولانی ثابت روی صفحه نمایش باقی بمانند، می‌تواند برای OLED مشکل‌ساز باشد. با این حال، در مجموع، این برنده واضح در رده تلویزیون های بازی در جوایز سخت افزار GamesRadar 2020 ما بود و همچنان با توجه به قیمت پایین آن، بهترین تلویزیون برای PS5 و XSX است که می توانید دریافت کنید، و همچنین یکی از بهترین تلویزیون های OLED نیز – هم از نظر کیفیت و هم از نظر ارزش.

 

Hisense A6G

hisense a6g 300x169 - بهترین تلویزیون ها برای پلی استیشن ۴ و ۵ و ایکس باکس

این تلویزیون جدید Hisense A6G برای PS5 و XSX که در پنج اندازه صفحه نمایش، از کوچک تا بزرگ، موجود است، ما را به عنوان یک صفحه نمایش عالی ۴K HDR در سطح ابتدایی تحت تاثیر قرار داد. و اگر به دنبال تهیه یک تلویزیون عالی برای PS5 با بند کفش هستید، می‌توانید همه را به جز بزرگترین آن را با کمتر از ۵۰۰ دلار یا ۵۰۰ پوند تهیه کنید که ارزشی باورنکردنی برای پول دارد.

طراحی دقیق است، با یک قاب باریک و پایه های با فاصله، و از نظر اتصالات، شما به خوبی به سه HDMI در عقب مجهز هستید. در حالی که هیچ پشتیبانی ۴K 120 هرتزی وجود ندارد، ما در اینجا در حال دست و پا زدن هستیم، اما هر یک از این پورت ها از ALLM (حالت تأخیر کم خودکار) و VRR (نرخ تجدید متغیر) به علاوه eARC پشتیبانی می کنند. همچنین Hisense ادعا می‌کند که تاخیر ورودی بهتر از ۲۰ میلی‌ثانیه دارد، اما ما آن را با ۴۸.۲ میلی‌ثانیه کندتر (۱۰۸۰/۶۰) با حالت بازی انتخاب شده در طول آزمایش خود اندازه‌گیری کردیم.

اما، به خصوص نسبت به قیمت، عملکرد کلی تصویر خوب است، با جزئیات عالی و دینامیک مناسب. Dolby Vision کمک زیادی می کند، بدون زحمت مجموعه را با نمایش های Dolby Vision می درخشد. ما دریافتیم که مدیریت حرکت نیز انجام شده است: درون یابی MEMC 60 هرتز (تخمین حرکتی جبران حرکت)، که در نقاط قوت مختلف ارائه شده است، برای تلویزیون عمومی و ورزش به خوبی کار می کند.

نسخه ایالات متحده دارای Android TV با Chromecast داخلی است، در حالی که نسخه بریتانیایی A6G با پلتفرم هوشمند Vidaa خود Hisense، به‌علاوه Freeview Play ارائه می‌شود – که به مجموعه‌ای خوب از پخش‌کننده‌های استریم و فراگیر ترجمه می‌شود. بنابراین، در کل، این یک برد-برد است، و این Hisense به راحتی یکی از رقبای برتر بودجه برای بهترین تلویزیون برای PS5 و Xbox Series X است.

 

Samsung QN90A/QN95A

SamsungQN90AQN95A 300x169 - بهترین تلویزیون ها برای پلی استیشن ۴ و ۵ و ایکس باکس

سامسونگ پنل‌های QLED عالی خود را با معرفی تلویزیون‌های Neo QLED در سال ۲۰۲۱ افزایش داد، به‌ویژه این پرچمدار ۴K مجهز به Mini-LED. و با رنگ‌های سیاه عمیق، کیفیت فوق‌العاده، رنگ‌ها و کنتراست‌ها و مدیریت دقیق HDR، QN95A ما را به شدت تحت تأثیر قرار می‌دهد و رقیب واقعی بهترین تلویزیون‌های OLED است که این تلویزیون را به یکی از بهترین تلویزیون‌های QLED تبدیل می‌کند که جزو بهترین گزینه ها در انتخاب بهترین تلویزیون برای کنسول های بازی میتواند قرار گیرد – اگرچه ممکن است نسخه‌های سال ۲۰۲۲ عرضه شوند. چیزی برای گفتن در مورد آن داشته باشید

به هر حال، به لطف یک پردازنده پیشرفته Neo Quantum 4K با هوش مصنوعی، کیفیت تصویر فوق العاده است. یک حالت هوشمند همه منابع را بهینه می‌کند، و این باعث می‌شود که زندگی با آن آسان باشد، هر آنچه را که تماشا کرده‌ایم یا بازی کرده‌ایم.

مطالعه
مدرسه کسب و کار کارابیز و خدمات آن

این تلویزیون دارای یکی از جعبه های One Connect سامسونگ است که به آسانی می توان آن را از طریق کابل فیبر نوری به دستگاه متصل کرد، در حالی که یک واحد اضافی برای تنظیم تنظیمات، این امکان را برای چهار اتصال HDMI 2.1 فراهم می کند به این معنی که هر کسی که دارای چند بازی است. راه اندازی دستگاه مطمئناً به خوبی انجام می شود. اتصال هوشمند توسط تایزن، پلتفرم تلویزیون هوشمند سامسونگ، ارائه می‌شود و طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها، از جمله Netflix، Prime Video، Apple TV+، Disney+، و Now، به‌علاوه همه سرویس‌های معمول پخش تلویزیون در دسترس است.

جدید در QN95A نوار بازی است، یک رابط اختصاصی برای تغییرات و تنظیمات که به نظر ما بسیار مفید است، و همچنین متوجه شدیم که تأخیر نیز بسیار خوب است: ما آن را در ۱۰.۱ میلی‌ثانیه (۱۰۸۰/۶۰)، در استاندارد اندازه‌گیری کردیم. حالت بازی. وقتی صحبت از HDR می شود، HDR10، HLG و HDR10+ Adaptive همگی پشتیبانی می شوند، اما هیچ سازگاری با Dolby Vision وجود ندارد.

ما متوجه شدیم که حتی سیستم صوتی تلویزیون نیز به لطف سیستم صوتی OTS+ سامسونگ یک بریدگی است، بنابراین، به طور کلی، این فقط یک گزینه خیره کننده تلویزیون پیشرفته است. اگر می خواهید بهترین صفحه نمایش ۴K QLED را که سامسونگ می سازد، نئو QLED QN95A باشد.

 

 

LG OLED G1

یک اسکرول سریع بالا و پایین در این صفحه به شما نشان می دهد که هنگام خرید تلویزیون برتر برای PS5 یا Xbox Series X خود، LG یکی از بهترین مارک های موجود در بازار است – و آزمایش ما این را حتی بیشتر از این هم ثابت می کند. کاملاً جدید در سال ۲۰۲۱، ما از طرفداران پر زرق و برق LG G1 هستیم. اگر به خاطر دو چیز نبود، در این لیست حتی بالاتر بود. پیدا کردن آن ممکن است سخت باشد، و آزاردهنده تر، اگر قصد نصب آن را به دیوار ندارید، باید برای پا یا پایه پایه هزینه اضافی بپردازید. نمایش ضعیف ال جی

این خوب است که یکی از بهترین صفحه‌نمایش‌هایی را که تا به حال دیده‌ایم و یک حالت بهینه‌ساز بازی عالی دارید که به شما امکان می‌دهد بین حالت‌های از پیش تعیین شده برای عناوین تیراندازی اول شخص، RGPS و RTS مبادله کنید. ما دریافتیم که تأخیر بسیار کم است و شما چهار پورت HDMI 2.1 دارید که برای اجرای عناوین سازگار با فرکانس ۱۲۰ هرتز فوق العاده است.

در آزمایش ما، پلت فرم جدید سیستم عامل وب نیز فوق العاده روان بود و در مرور سرویس های پخش چندگانه بسیار بهتر است. اما این پنل OLED EVO است که ما را با روشنایی استثنایی و تصاویری به طور طبیعی واضح مجذوب خود کرده است. کنترل حرکت برای بازی و فیلم هرگز بهتر نبوده است.

 

LG OLED C1

ال‌جی C1 یکی دیگر از محصولات ۲۰۲۱ ال‌جی است و به‌هیچ‌وجه، جوراب‌های ما را از بین برده و ثابت می‌کند که تلویزیونی درخشان برای PS5 و Xbox Series X است.

با چهار ورودی HDMI با قابلیت ۴K 120 هرتز، به‌علاوه یک صفحه کنترل اختصاصی Game Optimizer، اولین ویژگی‌های یک همراه چند کنسولی عالی را دارد و اگر در نظر بگیرید برخی از بهترین و کیفیت تصویر برتر را نیز ارائه می‌دهد که در آن زمان دیده‌ایم. تلویزیون ها را نیز آزمایش کنید، سپس همه چیز به خوبی با هم هماهنگ می شود. با رنگ مشکی عمیق، رنگ های پر جنب و جوش، و سطوح تقریبا سه بعدی جزئیات، این یک OLED است که می توان آن را دید.

مطالعه
فضای کار اشتراکی

ما متوجه شدیم که کنترل حرکت نسبت به سری های قبلی تلویزیون های ال جی تغییراتی داشته است: TruMotion Smooth هنوز هم وجود دارد، اگر به یک ظاهر درون یابی ظریف علاقه دارید، اما یک گزینه Cinematic Movement نیز وجود دارد که به طرز هوشمندانه ای فریم ها را ادغام می کند (این جادوگری است) تا فیلم ها همیشه فیلمی به نظر برسند. ما از سطح بالایی که HDR در آن انجام داد نیز لذت بردیم، در حالی که C1 همچنین C1 از Dolby Vision، HDR10، HGiG و HLG نیز پشتیبانی می‌کند.

این مجموعه در طیف گسترده‌ای از اندازه‌های صفحه‌نمایش در دسترس است که از ۴۸ اینچ شروع می‌شود (اگرچه این باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های قابل‌توجهی نسبت به صفحه‌نمایش ۵۵ اینچی نمی‌شود)، و دارای یک پردازنده جدید قدرتمند به شکل نسل چهارم آلفای ال‌جی است. ۹ چیپست. هوش مصنوعی در قسمت جلویی صدا نیز نقش دارد زیرا AI Sound Pro استریو و ۵.۱ را ارتقا می‌دهد و رمزگشای Dolby Atmos نیز روی آن وجود دارد. خوب.

اگر می خواهید یک نمایشگر OLED درجه یک را به خانه ببرید، ال جی C1 واضح ترین توصیه ما است. ما فکر می‌کنیم که دقیقاً در کنار برادر G1 خود جایگاهی کسب می‌کند و تجربه‌ای را ارائه می‌کند که تقریباً یکسان است، اما چند صد دلار یا پوند ارزان‌تر – اگر بتوانیم آنها را در کنار یکدیگر قرار دهیم، احتمالاً این کار را می‌کنیم. با این حال، اگر بودجه لازم را دارید، G1 همچنین ممکن است با مزایای کوچک اما قابل اندازه گیری خود شما را وسوسه کند (برای این مورد دوباره به بالا مراجعه کنید).

 

Samsung QNQ80T / QEQ80T

Q80T یکی دیگر از تلویزیون‌های عالی برای PS5 و Xbox Series X از مجموعه‌های «کمی قدیمی‌تر» سامسونگ است که در انتخاب بهترین تلویزیون برای کنسول های بازی میتواند گزینه خوبی باشد

با این حال، این وضعیت که دیگر در رأس هرم قرار نگرفته است، مزیت خود را به همراه دارد: قیمت کاهش‌یافته و پایین. در نتیجه، و از آنجایی که Q80T کیفیت تصویر عالی و قابلیت ۱۲۰ هرتز را ارائه می دهد، ارزش در اینجا کاملاً باورنکردنی است، و خرید خوبی را به همراه دارد، به خصوص اگر نتوانید به جدیدترین تلویزیون های NeoQLED سامسونگ توجه کنید.

به هر حال، در جای دیگر این صفحه نمایش Q80T ناامید نخواهید شد: HDR پویا، وفاداری رنگ فوق العاده (و نور پس زمینه با آرایه کامل که هر دوی اینها را بالا می برد)، و جزئیات بسیار تیز وجود دارد. بسته بندی علاوه بر پشتیبانی از ۴K 120fps، VRR و ALLM نیز وجود دارد، به علاوه پشتیبانی FreeSync برای هر کسی که این را برای بازی به رایانه شخصی متصل می کند. سیستم صوتی OST (Object Sound TrackIng) نیز عالی است، که بلندگوها را هم در بالا و هم پایین مجموعه قرار می دهد و لبه متفاوتی را برای بهترین تلویزیون برای PS5 و Xbox Series X ارائه می دهد.

یخ روی کیک یک حالت بازی دو سرعته است. Game Motion Plus برخی از پردازش‌های تصویر را روشن نگه می‌دارد تا بهترین حالت را داشته باشد، در حالی که حالت بازی هاردکور فقط تاخیر ورودی را به میزان خیره‌کننده ۸.۷ میلی‌ثانیه (۱۰۸۰/۶۰) بهبود می‌بخشد.

کام سرویس نمایندگی تعمیر تلویزیون های ال جی , سامسونگ   اماده ارائه خدمات میباشد

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.