رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

از کجا میتوان فالوور فعال واقعی خرید

 

از کجا میتوان فالوور فعال خرید - از کجا میتوان فالوور فعال واقعی خرید

از کجا میتوان فالوور فعال واقعی خرید

جذابیت و قابلیت‌های روز افزون دنیای مجازی و به خصوص فضای اینستاگرام، روز به روز افراد بیشتری را به سمت این دنیای عجیب می‌کشاند

و با امکانات و تامین رفاه بیشتر هر روزه در دید مخاطب محبوبیت بیشتری پیدا می‌کند؛ به نحوی که امروزه کمتر کسی است که در این فضا فعالیت نکند و یا از درآمدهای میلیونی از طریق اینستاگرام بی خبر باشد.

در واقع اینستاگرام یک پیام رسان ساده و تنها با هدف گفتگو و سرگرمی نیست؛ این فضا به قدری گسترده و بدون مرز است که شما می‌توانید

در حالی که در منزل خود نشسته‌اید، به افرادی در آن سر دنیا محصولات و خدمات خود را ارائه دهید و کلی درآمد کسب کنید.

درست مثل یک فرصت جادویی! اینستاگرام فرصتی در دنیای مجازی که زندگی واقعی شما را متحول می‌کند!

مهم‌ترین قسمت مطلب این است که ما چطور از این فرصت استفاده کنیم؟ از کجا باید شروع کنیم؟ ما چگونه در این فضا محبوب شویم و درآمد کسب کنیم؟ چگونه به سرعت فالوورهای واقعی بدست بیاوریم؟ و سوالات این چنینی که در نگاه اول ممکن است سخت به نظر برسند.

در این مقاله از دیجی فالوور قصد داریم به کمک شما بیاییم و به سوالات شما دقیق و مفصل پاسخ داده و علاوه بر این، کلی پنل جذاب افزایش فالوور از سایت دیجی فالوور را خدمت شما معرفی کنیم.

 

کسب فالوور فعال و واقعی چه اهمیتی دارد؟

در ابتدا مهم‌ترین کار پاسخ به این سوال رایج است؛ چرا که درک درست اهمیت هر کار است که باعث انجام آن و رسیدن به نتیجه دلخواه می‌شود.

فالوور واقعی کیست؟ حقیقتا فالوور واقعی یا دنبال کننده فعال، شخصی صاحب پیج اینستاگرام است که به محتوا و خدمات شما علاقه دارد و قصد دنبال کردن و پیگیری محتواهای جدیدتان را دارد.

این شخص پست‌های شما را مشاهده می‌کند، اگر بپسندد لایک می‌کند و کامنت می‌گذارد، شما را به دوستان و اطرافیانش معرفی می‌کند و از محصولات و خدمات شما استفاده و خرید خواهد کرد.

در مقابل این فرد، حساب کاربری غیر واقعی یا فالوور فیک قرار دارد که توسط کامپیوتر طراحی شده و هیچ یک از این کارها (لایک و کامنت و بازخورد و…) را انجام نمی‌دهد

و عملا تعاملی با شما برقرار نمی‌کند؛ اینستاگرام الگوریتم هوشمند و پیچیده‌ای دارد که به خوبی تفاوت این دو را تشخیص می‌دهد؛ اینستاگرام واقعی بودن فالوورهای شما را از روی تعامل و اینگیجمنت (لایک، کامنت، ویو، اشتراک گذاری) تشخیص می‌دهد

مطالعه
آشنایی با پیام رسان سیگنال

و اگر فالوورهای شما در بالاترین تعداد امار فیک باشند، هرگز رشد نخواهید کرد و در این فضا دیده نخواهید شد.

کسب فالوور فعال و واقعی 1 - از کجا میتوان فالوور فعال واقعی خرید

به عنوان مثال، اگر کسی در حوزه کاری شما به دنبال پیجی باشد و در اینستاگرام جستجو کند، شما در اولین پیج‌های لیست نخواهید بود و شانس دیده شدن و فروش را از دست خواهید داد.

علاوه بر این به فرض که شخصی پیج شما را دید و وارد آن شد؛ مسلما برای اعتماد به شما، ابتدا به تعداد فالوور هایتان و سپس به تعامل و لایک‌ و کامنتاتون آموزش ساخت پیج اینستاگرام حرفه ای به زبان ساده نگاه می‌کند؛

اگر این دو مشخصه با فاصله زیاد و غیر طبیعی و فاقد تناسب باشند، مخاطب احساس فریب خوردن می‌کند و به احتمال زیاد به سرعت پیج شما را ترک خواهد کرد. از این جهان است که امروزه زمان خرید فالوور فیک و تقلبی نیست!

بهترین اقدام برای افزایش فالوور در کوتاه‌ترین زمان، یافتن سایتی معتبر و پنل‌های با کیفیت و واقعی است.

دیجی فالوور یکی از معتبرترین سایت‌های ارائه دهنده خدمات فوق العاده فالوور و لایک اینستاگرام است که پنل‌های متنوع افزایش فالوور را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در اختیار کاربران گرامی قرار می‌دهد.

در هر سطح و شرایطی از لحاظ تعداد فالوور و بودجه که هستید می‌توانید مناسب‌ترین پنل‌ها را بررسی کرده و با حداقل هزینه با کیفیت‌ترین بسته‌ها را خریداری کنید.

در ادامه تعدادی از بهترین پنل‌های افزایش فالوور واقعی و فعال سایت دیجی فالوور را بررسی می‌کنیم و بنا به شرایط، پیشنهادهای جذابی برایتان خواهیم داشت.

 

پنل افزایش فالوور واقعی ارزان

اگر در ابتدای راه هستید و قصد هزینه زیاد برای کسب فالوور را ندارید، با این پنل می‌توانید فالوورهای خود را با هزینه کمتر افزایش دهید. چرا این پنل ارزان است؟

باور رایج و اشتباهی که در ذهن اکثر مردم شکل گرفته این است که جنس ارزان= جنس بی ارزش و بی کیفیت! اما اصلا اینطور نیست! تمامی فالوور های پنل ارزان مثل پنل فالوور ایرانی با کیفیت و واقعی هستند؛ با این تفاوت که در این پنل درصدی فالوور خارجی در کنار فالوورهای ایرانی وجود دارد.

این پنل کاملا ایمن است و باعث ارتقای پیج شما در رتبه بندی اینستاگرام می‌شود. امکان خرید فالوور واقعی تعداد بالا از ۵۰۰ تا ۵۰۰ هزار تا (۵۰۰k) در این پنل وجود دارد.

فالوور واقعی 2 1 - از کجا میتوان فالوور فعال واقعی خرید

پنل افزایش فالوور ایرانی واقعی

با این پنل شگفت انگیز یک قدم نه صد قدم از رقیبانتان پیشی بگیرید! این پنل به تعداد دلخواه و تا ۱ میلیون فالوور کاملا واقعی و ایرانی را به پیج شما می‌افزاید.

مطالعه
چگونه وضعیت فعالیت اینستاگرام خود را مخفی کنیم؟

در حقیقت خرید از این پنل فقط خرید فالوور نیست؛ شما با این پنل علاوه بر فالوورها، لایک و کامنت و تعامل پیجتان را بالا می‌برید.

فالوورهای ایرانی و حقیقی پست‌های شما را در اسرع وقت سین می‌کنند؛ لایک و کامنت و share در اکثر مواقع و تازه ممکن است از شما خرید هم بکنند.

با وجود واقعی بودن فالوورها، دیجی فالوور با قیمت مناسب و به صرفه این پنل را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

شروع قیمت‌ها از ۱۵۰۰۰ تومان است و متناسب با تعداد فالوورها افزایش می‌یابد.

خرید پنل فالوور ایرانی واقعی یک سرمایه گذاری مطمئن و بی‌نظیر است که راه کسب درآمد از اینستاگرام را برایتان هموار خواهد کرد.

پنل افزایش فالوور خارجی

اگر قصد دارید خدمات پیج خود را در سطح جهانی گسترش دهید، این پنل مخصوص شماست.

پنل افزایش فالوور خارجی با قیمت مناسب و کمی ارزانتر از پنل فالوور ایرانی به تعداد دلخواه دنبال کنندگان ساکن در خارج از کشور را به پیج شما می‌افزاید.

اکثر فالوورهای خارجی اروپایی و همگی واقعی و فعال هستند؛ بدین معنی که پست‌های شما را می‌بینند؛ در صورت پسندیدن لایک و کامنت و share اشتراک گذاری می‌کنند و حتی در صورت نیاز از شما خرید هم می‌کنند.

این گونه برند شخصی خود را به تمام جهان معرفی می‌کنید و نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا درآمد خواهید داشت. این پنل شامل بسته‌هایی با قیمت مناسب بوده و از ۱۲۰۰۰ تومان قابل خرید و سفارش است.

پنل افزایش فالوور رایگان

پنل افزایش فالوور رایگان دیجی فالوور یک هدیه یا به نوعی معامله به حساب می‌آید.

در این پنل شما با همکاری با سایت دیجی فالوور و انتشار استوری به صورت عکس یا فیلم از تبلیغات دیجی فالوور برای ما مخاطب جذب کرده و در ازای آن حسابتان را شارژ می‌کنید؛

این پاداش به محض رویت استوری شما به دو صورت مستقیم و خرید پنل‌های غیر رایگان دیجی فالوور قابل دریافت است.

فالوورهای افزوده شده در این پنل کاملا واقعی و فعال و با تعداد محدود و بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ عدد است. می‌توانید خیلی ساده و در کوتاه‌ترین زمان اقدام به انجام تبلیغات کرده و به راحتی کلی فالوور واقعی جذب کنید.

ویژگی‌های پنل‌های افزایش فالوور سایت دیجی فالوور:

  •   واقعی و تعداد بالا

دیجی فالوور برای رضایت مشتریان خود اهمیت زیادی قائل است و به واقعی بودن و کیفیت تمامی پنل‌ها توجه ویژه‌ای دارد.

همچنین با نهایت تنوع در هزینه، تعداد و ملیت فالورها، امکان سفارش تعداد مورد نظر با شرایط و بودجه کاربران را فراهم می‌کند.

  •   ریزش حداقلی

فالوورهای واقعی دیجی فالوور با نهایت دقت و بررسی انتخاب می‌شوند و پس از اضافه شدن کمترین ریزش را دارند. میزان ریزش بر اساس نوع پنل متفاوت و در همه پنل‌ها زیر ۳۰ درصد است.

  •   به صرفه

دیجی فالوور همان جاییست که همگان با هر میزان هزینه‌ای می‌توانند بسته‌های مورد نظر خود را خریداری کنند.

مطالعه
حذف اکانت تلگرام چطوری است؟

پنل‌های دیجی فالوور شامل بسته‌های رایگان و غیر رایگان است که با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد هر یک قیمت متفاوتی دارند؛ وجه مشترک تمامی پنل‌های غیر رایگان کیفیت و قیمت منصفانه است.

با هر میزان هزینه‌ای که برای ارتقای پیج و تعداد فالوور در نظر دارید، گشتی در سایت فروشگاه ما بزنید و پنل‌های مناسب خود را بیابید.

  •   ضمانت بازگشت وجه

یک ویژگی جذاب اکثر پنل‌های سایت دیجی فالوور، ضمانت بازگشت وجه است. این ویژگی مهم این امکان را به شما می‌دهد تا در هر زمان به هر دلیل فنی یا شخصی که از خرید پنل‌ها پشیمان شدید،

بتوانید وجه پرداختی تان را تمام و کمال باز پس بگیرید. بنابراین، اگر در سفارش مردد هستید، لازم به ریسک نیست؛ می‌توانید بسته را سفارش دهید، اگر رضایت داشتید که بسیار عالی! اگر نه تمام وجه را دریافت کنید.

  •   پشتیبانی ۲۴ ساعته

کارشناسان و متخصصان ما در دیجی فالوور، در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز، آنلاین و در خدمت کاربران هستند تا به سوالات ایشان پاسخ داده و مشکلات احتمالی در روند ثبت و دریافت سفارش را برطرف کنند.

در هر زمان از شبانه روز که به مشورت و کمک نیاز داشتید، می‌توانید به همکاران ما وصل شده و مشکل خود را مطرح کنید و در اسرع وقت آن را حل شده بیابید.

در این مطلب سعی کردیم راهنمای جامعی برای یافتن بهترین منبع افزایش فالوور واقعی به شما ارائه داده و جذاب‌ترین پنل‌های افزایش فالوور سایت دیجی فالوور را با هم بررسی کنیم.

در آخر به شما پیشنهاد می‌کنیم با مراجعه به صفحه اصلی سایت دیجی فالوور از انواع پنل‌های فوق العاده افزایش فالوور سایت بازدید کرده و با بررسی و مقایسه ویژگی‌های هر یک، مناسب‌ترین بسته را انتخاب کنید.

لازم به ذکر است که تمامی سفارشات شما در کمتر از چند ساعت روی پیج شما اعمال شده و باعث ارتقای آن خواهند شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت دیجی فالوور مراجعه کنید

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.