رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

تولید محتوا چیست و چه کاربردی دارد

هنگامی که تولید محتوا برای شرکتی اتفاق می افتد، یک سازمان قادر خواهد بود وجوه خود را در کارآمدترین و موثرترین راه برای تولید نتایج مورد نظر سرمایه گذاری کند. برای خواندن مطالب دقیق تر و تخصصی تر به سایت کلیک برتر مراجعه کنید.

Content production 4 - تولید محتوا چیست و چه کاربردی دارد

بازاریابی محتوا چیست؟

  1. اسم: رویکرد بازاریابی استراتژیک متمرکز بر ایجاد و توزیع محتوای ارزشمند، مرتبط، و سازگار برای جذب و حفظ مخاطبان به وضوح تعریف شده – و در نهایت، به درایو عمل مشتری سودآور است.
  2. فعل: استفاده از مهارت ها و تکنیک های بازاریابی به محتوای نوشته شده، تصویری، صوتی، یا اجتماعی به منظور ارائه بزرگترین دسترسی ممکن، طول عمر، و اثربخشی آن محتوا.

به طور خلاصه، بازاریابی محتوا ایجاد و توزیع رسانه های آموزنده یا سرگرم کننده به عنوان وسیله ای برای افزایش دید، رسیدن، و تعامل مخاطبان برای یک برند، محصول، یا خدمات است.

تولید محتوا دست به دست ایجاد رسانه های بازاریابی مصرفی مانند گرافیک، متن، ویدئو، صدا، و رسانه های اجتماعی است. این مرحله اول و بسیار مهم ترین بازاریابی محتوا است و ما عمیق تر به این زیر بروید.

به عنوان یک مثال سنتی: تولید محتوا معادل شما نوشتن یک مقاله خوب تحقیق شده است، در حالی که بازاریابی محتوا داشتن آن مقاله چاپ شده در یک روزنامه است.

مطالعه
جلوگیری از هک شدن

برای گرفتن آن یک گام بیشتر، بازاریابی محتوا در حال تحقیق در مورد بهترین روزنامه ها و مکان های دیگر است که به بهترین وجه مناسب و توزیع مقاله خود را به منظور دریافت مقاله خود را در اکثر نقاط و جلب بیشترین بازخورد.

انواع محتوای بازاریابی

شما شنیده اید که می گویند “محتوا پادشاه است.” در حالی که این گفته ممکن است تا حدودی تاریخ دار باشد، معنای آن هنوز جامد است. محتوا پایه و اساس هر نوع شکل دیجیتالی بازاریابی است.

Content production 3 - تولید محتوا چیست و چه کاربردی دارد

برای کسب و کار ، در درجه اول وجود دارد ۵ دیجیتال بازاریابی انواع محتوا که درایو کسب و کار:

  • مقالات بلند فرم
  • محتوای تصویری
  • محتوای قابل دانلود
  • محتوای اجتماعی بومی
  • پادکست و محتوای صوتی

استراتژی بازاریابی

صرفا ایجاد محتوا و امید به بهترین ها، این کار را نخواهد کرد. برای موفقیت شما باید یک استراتژی بازاریابی محتوا داشته باشد. عوامل متعددی در هنگام تولید محتوا باید مورد توجه قرار گیرند.

شناسایی هدف از محتوای شما

اولین کاری که هنگام تولید محتوا باید انجام دهید شناسایی هدف آن است. محتوا می تواند استفاده های متعددی مانند سرگرم کننده بودن، آموزنده بودن، یا آموزشی بودن، در میان دیگران داشته باشد.

حالا صرف نظر از معنای آن، محتوای شما نیز باید به راحتی برای مخاطبان شما قابل هضم باشد و باید در قالب مناسبی باشد که مطابق با کانالی است که در آن مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین، آن را بسیار مهم است

مطالعه
تبدیل صدا به متن در تلگرام با زبان فارسی

علاوه بر شناسایی هدف در رابطه با چگونگی درک آن توسط مخاطبان خود، شما همچنین باید انواع محتوا است که به بهترین وجه درایو کسب و کار برای شرکت خود را درک کنید.

آیا نسل سرب، ترافیک وب سایت، و یا به رسمیت شناختن نام تجاری؟ این همه نیاز به رویکردهای مختلف در هنگام ایجاد محتوا.

مخاطبان خود را بشناس

علاوه بر نکته بالا، شما همچنین باید بدانید که مخاطبان هدف خود را قبل از شروع به تولید محتوا است. تمام نکته پشت بازاریابی محتوا ایجاد یک رابطه مداوم با مشتریان و چشم انداز است، که به این معنی است که شما نیاز به خیاطی محتوای خود را مطابق با مخاطبان خود، و نه راه دیگر در اطراف.

این عوامل مهم را در هنگام انتخاب محتوای مناسب بازاریابی برای مخاطبان خود در نظر بگیرید:

  • چگونه محتوا مصرف می کنند؟ آیا ویدئو، متن یا صدا را ترجیح می دهند؟
  • محتوا را کجا مصرف می کنند؟ دسکتاپ، تلفن همراه، در حالی که سفر، در حالی که در خانه، در حالی که کار کردن؟
  • چه موضوعاتی بیشتر با آنها طنین انداز خواهد شد، حتی اگر اشاره مستقیم به محصول یا سرویس شما ن باشد؟
مطالعه
انواع روشهای ذخیره ویدیو در تیک تاک

ارائه ارزش از طریق محتوای شما

شما باید به ارائه ارزش از طریق محتوای خود را به طوری که آن را حداکثر تاثیر داشته باشد. این بدان معنی است که شما باید، اول، شناسایی آنچه که نقاط درد مخاطبان خود را، و همچنین می خواهد و نیازهای خود را، و تولید محتوایی است که قادر به پرداختن به این.

چگونه به محتوا یک مثال خوب در اینجا است، آن را به عنوان مخاطبان خود را با اطلاعات لازم را به سرعت بلند کردن یک مهارت جدید و یا استفاده از محصولات و خدمات خود را فراهم می کند.

Content production 6 - تولید محتوا چیست و چه کاربردی دارد

با هر قطعه محتوایی که تولید می کنید و بازار می کنید، باید «آنچه برای من در آن است» را از دیدگاه مصرف کنندگان در نظر بگیرید. هنگامی که آنها مصرف محتوای خود را آنها در حال معامله زمان و توجه خود را برای آنچه شما ارائه می دهند، بنابراین شما بهتر است آن را خوب است.

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.