رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

سرشماره های ۹۱ متعلق به کجاست؟

incoming call oulkd8k338z3f3f6vl2cyysdx9ggsnydfcl70gs96w 750x375 - سرشماره های 91 متعلق به کجاست؟

سرشماره تلفن  سازمانی اینترنتی عموما با عدد ۹ شروع میشوند و سرشماره های ۹۱ نیز از این دسته هستند. شرکت های مختلف با داشتن مجوز NGN یا شبکه های نسل آینده (Next Generation Network) اقدام به ارایه شماره تلفن میکنند که زیر نظر سازمان تنظیم مقررات فعالیت دارند. فعالیت شرکت های تلفن سازمانی در زمینه تلفن سازمانی ویپ محدود به همین شرکت ها نیست ولی فعالیت در این شرکت ها آغاز شده است و فروش آن وجود دارد.

  • سرشماره ۹۱۰۹ شرکت پیشگامان

شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات با سرشماره ۹۱۰۹ به منظور ارائه ی خدمات نوین به مشترکین خود، اقدام به راه اندازی سرویس NGN کرده است. NGN  در واقع راه حلی برای کنترل رقابت فشرده و افزایش حجم ترافیک دیتا در سرویس های مخابراتی است.

سرشماره ۹۱۰۹ شرکت پیشگامان در این تکنولوژی سافت سوییچ ها جایگزین تجهیزات قدیمی مخابراتی خواهند شد و ضمن برقراری ارتباط با کیفیت تر و به مراتب ارزان تر از خطوط تلفن کنونی، امکان بهره گیری از خدمات ارزش افزوده برای این خدمت را نیز فراهم خواهد آورد.

با بهره گیری از این امکان، مشکلاتی نظیر جابجایی خط تلفن به دلیل تغییر محل از بین خواهد رفت و کاربران سازمانی و خانگی میتوانند، سرشماره ۹۱۰۹ شرکت پیشگامان خود را به هر نقطه که مورد نظرشان است انتقال دهند.

  • سرشماره ۹۱۰۱ و ۹۱۳۰ آسیاتک

از جمله مجموعه هایی که توانست مجوز بهره برداری از خطوط تلفن ثابت NGN  را به دست آورد، شرکت انتقال داده های آسیاتک بود. بر اساس آنچه از سوی سازمان تنظیم مقررات تعیین گردید، امکان بهره برداری از پیش شماره ۹۱۰۱ و ۹۱۳۰ آسیاتک برای این مجموعه فراهم شد.

سرویس آسیاتل راهکار تلفن ثابت آسیاتک می باشد که  برای  کاربران  این امکان را  فراهم می آورد که تمامی ارتباطات تلفنی خود را بر روی بستر  اینترنت و با پروتکل ویپ  برقرار کنند  و با هر شماره تلفنی در ایران تماس  بگیرند.

  • سر شماره ۹۱۰۰ و ۹۱۳۲ شاتل
مطالعه
1 شماره سریال ویندوز XP برای نصب

شاتل اولین شرکتی است که تبلیغات گسترده در مورد تلفن های سازمانی انجام داده است .بر اساس آنچه از سوی سازمان تنظیم مقررات تعیین گردید، امکان بهره برداری از پیش شماره ۹۱۰۰ و ۹۱۳۲ شاتل برای این مجموعه فراهم شد.

شماره تلفن های اینترنتی به صورت هشت رقمی قابل استفاده است، به این صورت که بعد از کد استان پیش شماره ۹۱۰۰ و ۹۱۳۲ شاتل قرار می گیرد و بعد از آن چهار شماره قابل تعیین است. در حال حاضر این پیش شماره ها برای اکثر استان های کشور قابل دریافت و استفاده است.

  • سرشماره ۹۱۰۲ صبانت

سرویس جدید سرشماره ۹۱۰۲ صبانت با نام تجاری تلفن اینترنتی صباتل، این امکان را به مشترکین این شرکت می دهد که با دریافت یک شماره اختصاصی ۸ رقمی و بدون نیاز به کابل کشی مجدد، فقط به وسیله یک گوشی تلفن همراه هوشمند از امکانات خط تلفن ثابت استفاده نمایند.

سرویس صباتل بدون نیاز به تجهیزات سخت افزاری، مناسب مشترکین می باشد.

با دریافت این سرویس مشترکین می توانند با نصب نرم افزار صباتل بر روی گوشی تلفن همراه هوشمند خود از خدمات نسل جدید تلفن برخوردار شوند.

سرویس صباتل سرشماره ۹۱۰۲ صبانت امکان بهره برداری داشته و با کلیه اپراتور های تلفن همراه و شرکت های مخابراتی ارتباط متقابل دارد تا مشترکین قادر به مکالمه با کلیه کاربران اپراتور های دیگر بر روی گوشی تلفن همراه خود باشند.

  • سرشماره ۹۱۰۳ فناپ

سرشماره ۹۱۰۳ فناپ تلکام، با اخذ مجوز ایجاد و بهره‌برداری از شبکه ارتباطات ثابت FCP از تجمیع بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین شرکت‌های حوزه‌ اینترنت و تلفن در ایران شکل گرفته است.

فناپ تلکام با سرشماره ۹۱۰۳ حاصل از مشارکت هفت شرکت معتبر در زمینه خدمات اینترنت است. فناپ تلکام، تلفن امن و مقرون به صرفه‏‌ای را بر بستر اینترنت و براساس نیاز هر نوع کسب و کار، ارایه می‌دهد.

مطالعه
اکسس پوینت سیسکو Catalyst 9100

تلفن‌های بر بستر اینترنت به دلیل عدم نیاز به سیم‏‌کشی‌‏های مجزا، استفاده بهینه از پهنای باند و انتقال همزمان صوت و داده، کاملا اقتصادی هستند.

شما می‏‌توانید بدون محدودیت کاربران خود را روی سیستم افزایش دهید، تماس با تمامی نقاط برقرار کنید و ویژگی‌‏های موردنظر خود را علاوه بر دستگاه‌‏های تلفن، بر روی گوشی‌‏ها و دستگاه‏‌های دیگر برنامه‌نویسی کنید و آن را به سادگی مدیریت کنید.

  • سرشماره ۹۱۰۷ رسپینا نکسفون

شرکت داده پردازی رسپینا در زمینه ارائه خدمات اینترنت، تلفن و شبکه های کامپیوتری درسال ۱۳۸۱ تاسیس شده است.

سرشماره ۹۱۰۷ رسپینا نکسفون، راهکار تلفن ثابت سازمانی (ویپ) بر بستر اینترنت است که بر پایه دانش فنی و زیرساخت‌های امن و گسترده شرکت رسپینا بنا شده است.

مرکز تلفن نکسفون دو راهکار پرو (Hosted PBX) و پرایم (SIP Trunk) ارائه داده است. سرشماره ۹۱۰۷ رسپینا نکسفون برای سازمان‌ها با توجه به نیاز و امکانات خود می‌توانند از راهکارهای سرویس نکسفون استفاده کنند.

  • سرشماره ۹۱۰۸ فن آوا

شرکت داده‌ پردازی فن‌آوا یکی از شرکت های تحت پوشش گروه فن آوا (هلدینگ تخصص در حوزه IT, ICT) است که از سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را با هدف ارائه خدمات انتقال دیتا و ارائه خدمات جانبی آن آغاز کرده است و در حال حاضر دارنده پروانه ارائه‌ ارتباطات ثابت (FCP) در سطح کشور می‌باشد.

سرشماره ۹۱۰۸ فن آوا بر روی بستر اینترنت فن آوا قابل استفاده است و میتواند با تمام خطوط ثابت و موبایل ارتباط داشته باشد.

  • سرشماره ۹۵۱۱ آریان رسانه پارس

آریان رسانه پارس دارنده پروانه Servco در کشور است که قبل از اپراتورهای FCP سرویس تلفن ثابت خود را عرضه نمود.

آرین رسانه سرشماره ۹۵۱۱ را در کشور ارائه می‌نماید.

  • سرشماره ۹۳۱۱ فرزانگان پارس

شرکت توسعه ارتباطات فرزانگان پارس وابسته به بانک ایران‌زمین، با هدف ارائه خدمات تخصصی در زمینه علوم رایانه و شبکه‌های رایانه‌‌‌ای (بر مبنای تکنولوژی نوین انفورماتیک) تأسیس شد و پروانه ایجاد و بهره‌برداری از شبکه ارتباطات ثابت (FCP) را از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دریافت نمود. حال، این شرکت از دارندگان مجوز FCP در سطح کشور بوده و طیف متنوعی از خدمات نظیر PSTN، ADSL، پهنای باند اختصاصی، مرکز داده، خدمات اتصال نقطه به نقطه و … را به مشتریان خود عرضه می‌نماید.

  • سرشماره ۹۱۳۱ لایزر
مطالعه
داستان هیرو تکیز دوتا 2

NGN  امکان جدیدی است که شرکت لایزر اقدام به راه اندازی آن نموده است. در این فناوری، لایزر امکان استفاده از خط تلفن مبتنی بر IP را با نامبرینگ مخصوص خود پدیدآورده است.

هم اکنون لایزر مطابق با پروانه FCP میتواند پاسخ گوی نیاز کاربران خود باشد. در حال حاضر قابلیت واگذاری یک میلیون خط تلفن امکان پذیر میباشد.

  • سرشماره ۹۶۸۶ و ۹۶۶۶ ضحی کیش

شرکت رسانه مهر وطن، با توجه به دانش و تجربه یک دهه فعالیت در زمینه ارائه خدمات تلفن ثابت، توانسته در بستر ارائه خدمات نوین مبتنی بر ارتباطات ثابت، نقش‌آفرینی کند.

شرکت رسانه مهر وطن دارنده­ پروانه ایجاد و بهره برداری از شبکه ارتباطات ثابت (FCP) از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، نسبت به ارائه هرگونه خدمت ارتباطاتی و انتقال داده بر بستر شبکه ثابت و مستقل از فناوری اقدام می­نماید.

سر شماره ۹۱۲۱ مبنا تلکام

تلفن ثابت مبنا تلکام این امکان را برای مشترکین فراهم می آورد که تمامی ارتباطات تلفنی خود را بر روی بستر اینترنت و با پروتکل VOIP  برقرار کنند و با کیفیت عالی و تعرفه اقتصادی از مکالمات خود لذت ببرند.

سرشماره های ۹۱ متعلق به کجاست؟

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.