رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

سوئیچ نکسوس ۶۰۰۰ سیسکو

 nexus6000 - سوئیچ نکسوس 6000 سیسکوwAAACH5BAEKAAAALAAAAAABAAEAAAICRAEAOw== - سوئیچ نکسوس 6000 سیسکو

امروزه با رشد دیتاسنترها و اپلیکیشن های مورد استفاده در سطح شبکه های پیشرفته، سازمان ها بیش از پیش نیاز به ساختاری منعطف و قابل اعتماد برای مراکز داده خود حس میکنند. در همین راستا، سوئیچ سیسکو نکسوس ۶۰۰۰ جزء محصولات رایج برای یکپارچه کردن و افزایش کارایی و انعطاف پذیری دیتاسنترها با ساختار قدیمی و گسترش محیط های کلود میباشد.

ویژگی سوئیچ Cisco Nexus سری ۶۰۰۰

بصورت کلی این سوئیچ ها از ۱ تا ۴ یونیت در رک اشغال کرده و از پورت های با حداکثر سرعت ۴۰ گیگابیت در بستر Ethernet وFCoE  پشتیبانی نماید. همچنین در این سوئیچ ها میتوان با کمک گرفتن از ماژول Cisco Nexus 2000 Fabric Extension حجم وسیعی از ارتباطات لایه ۲ و لایه ۳ شبکه را مدیریت کند. بعلاوه سیستم عامل قدرتمند  NX-OS در سری سوئیچ Nexus Cisco که پشتیبانی از برنامه نویسی به روش های مختلف را برای مدیران شبکه فراهم میکند، باعث میشود این دستگاه گزینه قابل اعتمادی برای راه اندازی هر شبکه و بخصوص دیتا سنترها بحساب آید. در آخنهایتر سری نکسوس ۶۰۰۰ سیسکو با پشتیبانی از شبکه های SAN  و با ویژگی های منحصر بفرد میتواند پهنای باند مورد نیاز در شبکه را براحتی مدیریت کند و در اختیار برنامه ها و کاربران مختلف قرار دهد.

مطالعه
چگونه مشکل صفحه آبی مرگ ویندوز را حل کنیم؟

مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه محصولات سوئیچ سیسکو Nexus با کارشناسان بازرگانی شرکت سورنا ارتباط برقرار کنند.

انواع مدل سوئیچ ۶۰۰۰ سیسکو

این سوئیچ دارای مدل های زیر میباشد:

سوئیچ نکسوس ۶۰۰۱:  این محصول از ۴۸ پورت ثابت با سرعت ۱ گیگابیت و ۱۰ گیگابیت، ۴ پورت ثابت SFP+ با سرعت ۴۰ گیگابیت، تا ۱۱۵۲ پورت با استفاده از ماژول Cisco Nexus 2000 Fabric Extenders ، از زبان های برنامه نویسی  و از تکنولوژی FCoE  با سرعت ۴۰GE پشتیبانی میکند.

سویچ نکسوس۶۰۰۴ این محصول از قابلیت VXLAN، تا ۲۳۰۴ پورت با استفاده از ماژول Cisco Nexus 2000 Fabric Extenders ، از ابزارهای و زبان های برنامه نویسی و از تکنولوژی FCoE  پشتیبانی میکند/

مطالعه
آموزش بازگردانی پیج دیسیبل شده اینستاگرام

 لایسنس سوئیچ نکسوس سیسکو سری ۶۰۰۰

مشتریان میتوانند تمامی لایسنس سوئیچ نکسوس ۶۰۰۰ سیسکو را چه در حالت لایسنس سنتی سیسکو یا لایسنس اسمارت سیسکو را از طریق تماس با کارشناسان فروش شرکت افزارپرداز سورنا تهیه نمایند.

خرید و قیمت سوئیچ نکسوس ۶۰۰۰ سیسکو

این محصول دیگر توسط شرکت سیسکو تولید و پشتیبانی نمیگردد و مشتریان میتوانند بجای آن از سوئیچ های نکسوس ۹۰۰۰ و یا ۷۰۰۰ سیسکو استفاده نمایند.

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.