رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

سوئیچ نکسوس ۷۰۰۰ سیسکو

nexus7000 - سوئیچ نکسوس 7000 سیسکوwAAACH5BAEKAAAALAAAAAABAAEAAAICRAEAOw== - سوئیچ نکسوس 7000 سیسکو

 

سوئیچ نکسوس ۷۰۰۰ سیسکو را میتوان بعنوان یخش مهمی از راهکار دیتاسنتر سیسکو برای محیط های مختلف از جمله سازمان های  پیشرفته درنظر گرفت که بوسیله آن میتوان ترافیک سرویس های گوناگون از قبیل ذخیره سازها، پردازش گرها و ماشین های مجازی را در یک پلتفرم مدیریت و کنترل نمود. سوئیچ نکسوس سری ۷۰۰۰ بعنوان بخشی از فابریک سیسکو میتواند بوسیله پورت هایی تا سرعت ۱۰۰Gbps و سیستم عامل قدرتمند NX-OS ، انعطاف پذیری فوق العاده ای را برای هر شبکه ای فراهم کند. این محصول با ساختار ماژولار و با برخورداری از دو جایگاه اختصاصی برای سوپروایزرهای قدرتمند، امکان ارتقا و آپدیت دستگاه را در حالت روشن را بدون هیچ اختلالی در شبکه را فراهم میکند.

مطالعه
سرور اچ پی (hp) چیست؟

انواع مدل سوئیچ نکسوس ۷۰۰۰ سیسکو

سوئیچ ماژولار نکسوس ۷۰۰۰ سیسکو را میتوان براساس تعداد جایگاه هایی که پشتیبانی میکند تشخیص داد. برای مثال سویچ نکسوس ۷۰۰۴ دارای ۴ اسلات، سویج نکسوس ۷۰۰۹  دارای ۹ اسلات،  سویچ نکسوس ۷۰۱۰ دارای ۱۰ اسلات و سوئیچ ۷۰۱۸ دارای ۱۸ اسلات میباشد. این سری از سوئیچ Nexus Cisco از پورت هایی با سرعت ۱۰ ، ۴۰ و ۱۰۰ گیگابیت اترنت پشتیبانی میکند و برای دیتاسنترهای با ابعاد مختلف مناسب میباشد.

سری سوئیچ نکسوس ۷۷۰۰ سیسکو

در جدیدترین مدل های این محصول میتوان از سویچ نکسوس ۷۷۰۲ دارای ۲ اسلات و سویچ نکسوس ۷۷۰۰ نام برد که با بهره مندی از شاسی دارای ۶ اسلات میتواند برای دیتاسنترهایی با ابعاد متوسط کارایی بالا ، High Availability و زیرساخت های فابریک سیسکو را مهیا کند. همچنین مدل ۱۰ اسلات و ۱۸ اسلات این سری نیز برای محیط هایی با تراکم بالاتر و نیاز عملکرد بالاتر مناسب میباشد.

مطالعه
آموزش تصویری افزایش حجم درایو C در ویندوز 10

مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه محصولات سوئیچ سیسکو Nexus با کارشناسان بازرگانی شرکت سورنا ارتباط برقرار کنند.

لایسنس نکسوس ۷۰۰۰

بصورت کلی محصولات نکسوس سیسکو از لایسنس های اسمارت، با آپدیت سیستم عامل NX-OS به نسخه های جدید، پشتیبانی میکنند. مشتریان میتوانند برای تهیه اسمارت لایسنس سویچ نکسوس اقدام به ساخت اسمارت اکانت سیسکو در سایت مدیریت هوشمند سیسکو CSSM کرده، سپس با اتصال دستگاه خود به اینترنت تمامی قابلیت های سوئیچ Nexus را درصورت خریداری اسمارت لایسنس مربوطه رجیستر نمایند.

همچنین در صورتی که در محیط سازمانی امکان اتصال مستقیم دستگاه به اینترنت وجود نداشته باشد اسمارت لایسنس PLR نکسوس ۷۰۰۰ سیسکو بصورت آفلاین و برای همیشه میتواند محصول را فعال گرداند.

مطالعه
4 قدم اصلی برای یادگیری react

خرید سوئیچ نکسوس سیسکو سری ۷۰۰۰

مشتریانی که قصد خرید و یا سفارش گذاری برای تهیه این محصول را دارند، میتوانند با کارشناسان فروش شرکت افزارپرداز هوشمند سورنا ارتباط برقرار کنند.

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.