رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

فنگ هوانگ؛ شهری زیبا از دل تاریخ چین

در تمام دنیا شگفتی های زیادی وجود دارد که شهر فنگ هوانگ در شرق آسیا یکی از آن شگفتی های زیباست. وقتی وارد شرق آسیا می ‌شوید با طبیعتی چشم نواز رو به رو خواهید شد. تاریخ کهنی که این منطقه دارد زبان زد خاص و عام است و کشور چین بار سنگینی از این تاریخ را به دوش می کشد.

برای مطالعه بیشتر اینجا کلیک کنید.

تاریخ کهن چین باعث شده تا سرزمین هایی مانند کره و ژاپن از آن پدیدار شود و چین را به عنوان کشوری بسیار بزرگ و زیبا بشناسند. کشور چین قدرت بسیار بالایی دارد و کشوری بسیار پیشرفته به شمار می رود. عواملی مانند فرهنگ و مذهب متفاوت، پوشش ‌های طبیعی، آب‌ و هوا و… همه در پیشرفت این منطقه نقش بسیار زیادی داشته است. اگر به کشور چین علاقه دارید و می‌ خواهید اطلاعاتی در مورد این کشور زیبا به دست بیاورید تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

مهم ترین نقطه دیوار چین

تاریخ دقیقی از زمان شکل گیری کشور چین وجود ندارد. طبق تحقیقاتی که در مورد این کشور انجام‌شده می‌گویند که تمدن چین به قرن هفتم میلادی برمی گردد. این شهر تاریخی از مهم ترین نقطه های دیوار چین جنوبی است که طولی به اندازه ۱۹۰ کیلومتر دارد. یکی از مکان های دیدنی در چین هوانگ نام دارد. اهمیت بالای این منطقه باعث‌شده تا در فهرست جهانی یونسکو قرار گیرد.
FENG1 - فنگ هوانگ؛ شهری زیبا از دل تاریخ چین
زمانی که به این شهر وارد می‌ شوید انگار که به تاریخ سفر کرده اید به این شکل که خود را در قرن ۱۸ میلادی می ‌بینید. تاریخ تاثیرات مثبت و منفی زیادی روی این شهر داشته و از اتفاقاتی که در ۲۰۰ سال گذشته برای بناهای تاریخی در این شهر افتاده است می‌ توانیم به نابودی پل رنگین کمان اشاره کنیم.

مطالعه
قصر ملی پنا؛ تجلی معماری اروپایی در پرتغال

تاریخچه فنگ هوانگ

در زمان های گذشته و در قرن ۱۴ و ۱۷ میلادی دو امپراطوری با نام های مینگ و گینگ در چین وجود داشتند. ساختار و شمایل فنگ هوانگ بیشتر به آن زمان ها شباهت دارد. این شهر دارای ۲۰ خیابان بزرگ و ۲۰۰ ساختمان مسکونی قدیمی است.

پل های سنگی و کوچه پس کوچه های تاریخی حال و هوای زیبایی به این شهر بخشیده‌است. در زمان های قدیم در این شهر تمدن خاصی وجود نداشته اما با گذشت زمان به مرکز فرماندهی چند سلسله پادشاهی تبدیل شد.
از نکات مثبتی که این شهر تاریخی در طول تاریخ داشته می ‌توانیم به موقعیت جغرافیایی بسیار خوب آن اشاره کنیم. در برابر آسیب های جنگ و درگیری، حتی بلایای طبیعی از این شهر محافظت‌شده و خرابی زیادی در آن وجود ندارد.
FENG3 - فنگ هوانگ؛ شهری زیبا از دل تاریخ چین

مطالعه
معرفی ۱۹ موزه اصفهان + عکس و آدرس

تاریخچه فنگ هوانگ

در ۲۰۰ سال گذشته در فنگ خوانگ تغییرات بسیاری به وجود آمده که از جمله جاذبه های دیدنی در این شهر می‌توانیم قلعه سنگی را نام ببریم. این قلعه زیبا یکی از معروف ترین جاذبه های تاریخی و گردشگری در این شهر محسوب می شود که به دلیل قدمتی طولانی، برای گردشگران بسیار جالب و جذاب است.
تنوع بالای جاذبه های این شهر هر سال گردشگران زیادی را به سمت خود می‌ کشاند. زمانی که به این منطقه سفر می ‌کنید تجربه های بسیار جدیدی به دست می آورید. بافت های قدیمی و جذاب سفری تاریخی را برای شما رقم خواهد زد.
FENG4 - فنگ هوانگ؛ شهری زیبا از دل تاریخ چین

دیوار بزرگ چین

دیوار چین یکی از شاهکار های معماری بشر به شمار می‌ رود. این دیوار در سال ۱۹۸۷ به وسیله سازمان یونسکو به ثبت رسید. از همه مهتر طولی به اندازه ۶۷۰۰ متر دارد که از بین صحراها جنگل ها و کوه ها عبور می کند. همچنین قدمتی ۲۷۰۰ ساله دارد و به راحتی می توان جو زمین را از طریق این دیوار مشاهده کرد که بسیار جالب و حیرت انگیز است.

مطالعه
مقایسه منطقه سعادت آباد و زعفرانیه

نتیجه گیری

در این مقاله از جاذبه های تاریخی کشور چین صحبت کردیم و این شهر شگفت انگیز را به شما معرفی کردیم. اگر قصد سفر به کشور چین و بازدید از این شهر زیبا را دارید می ‌توانید از ما کمک بخواهید و سوالات خود را از ما بپرسید.

برای استفاده از خدمات سایت املاک آنلاین املاکداران که شامل مشاوره حقوقی املاک تلفنی، تهاتر ملک، خرید آپارتمان در اصفهان، سفارش خرید ملک در اصفهان، خرید زمین و خانه کلنگی در اصفهان، خرید ملک اصفهان، مشارکت در ساخت و اجاره روزانه باغ و ویلا در اصفهان، رهن و اجاره آپارتمان در اصفهان، رهن و اجاره خانه ویلایی در اصفهان و غیره می شوند، می توانید به صفحه اصلی سایت مراجعه کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر به برگه های مربوطه مراجعه فرمایید.

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.