رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

چند تا از زیباترین مکان های ترکیه

در داخل سرزمین مناظر ماورایی و شگفتی های باستانی وجود دارد که زمانی می توان به زمین های بازی کلئوپاترا و مارک آنتونی، سزار و اسکندر کبیر اکتشاف کرد، اما در مقایسه با مکان های مشابه در ایتالیا و یونان ، کمتر مورد بازدید قرار می گیرند.. در تابستان، ساحل فوق العاده زیبای فیروزه ای ترکیه توسط گلوله هایی حرکت می کند که در سفرهای آبی خود از دریای اژه به سمت شرق مدیترانه حرکت می کنند، لنگر می اندازند تا در خلیج هایی از آب شفاف کریستالی شنا کنند، و ناهارهای طولانی را در دهکده های ماهیگیری می خورند.

ترکیه - چند تا از زیباترین مکان های ترکیه

 میز و صندلی های رنگ آمیزی شده با سایبان هایی از بوگنویل صورتی و هتل های ترکیه، جایی که زندگی هزاران سال بدون تغییر ادامه داشته است. برای کمک به شما در یافتن این نقاط، زیباترین مکان‌های دیدنی ترکیه را گردآوری کرده‌ایم.

دره پروانه، فتحیه

یکی از بزرگ‌ترین جوایز برای پیاده‌روان در راه لیسیا، منظره تماشایی است که از بالای دره پروانه‌ها عبور می‌کنید: یک یاروی که از خشکی خارج شده است، صخره‌های عظیمی که از دو طرف خلیج آبی باریک بلند می‌شوند و به رنگ فیروزه‌ای در می‌آیند. ساحل روی ناخن پای ساحل شنی و سنگ‌ریزه‌ای در پای آن، که فقط با قایق قابل دسترسی است، اردوگاهی با بار ساحلی وجود دارد که آبجو و ماهی کبابی سرو می‌کند، و کلاس‌های یوگا در زیر درختان برگزار می‌شود. به سمت داخل، دره (تا ابد به عنوان مسیر کالا مورد استفاده قرار می گیرد) از میان سبزه های سرسبز و آبشارها منتهی می شود و در فصل بهار با ۱۰۰ گونه پروانه پر می شود.

مطالعه
پارک های باربیکیو تهران را بشناسید!

افسوس گتی ایماژ

افسس

ترکیه دارای تعداد زیادی مکان باستانی است که بیشتر از مکان های مشابه در ایتالیا و یونان کمتر بازدید شده است. و افسوس که اکنون تحت حفاظت یونسکو است، مسلماً بزرگترین آنهاست. معبد آرتمیس که در شهر باستانی افسس قرار داشت یکی از عجایب هفتگانه اصلی جهان بود. اکنون اندکی از آن باقی مانده است، اما با این وجود بقایای افسس شگفت انگیز است. این سکونتگاه که از سواحل دریای اژه عقب نشینی کرده بود، ۹۰۰۰ سال پیش آغاز شد. بناهای رومی، مسیحی، عثمانی، هلنیستی و یونانی: خیابان‌های ستون‌دار، معابد، آمفی‌تئاتر عظیم، کتابخانه سلسوس که نمای حکاکی‌شده‌اش هنوز پابرجاست، طاق‌هایی که آسمان آبی مدیترانه را قاب می‌کنند.

مطالعه
عمارت میرزا حسن مستوفی‌ الممالک در شهر تهران

 

ابرو

دهکده ماهیگیری قدیمی Kaş به اندازه کافی دور از مرکزهای بزرگ ساحلی که آن را بی نظیر نگه می دارد، پناهگاهی برای مسافران هیپی و ترک های شیک بوهو باقی مانده است. خیابان‌های سنگ‌فرش‌شده دیوانه‌وار با خانه‌های سنتی سفید‌شسته، بالکن‌های چوبی بر فراز بوگنویل‌های سر به فلک کشیده، در پس‌زمینه‌ای از کوه‌ها احاطه شده‌اند. در کنار لذیذترین دریای فیروزه‌ای، تراس‌های شنای روستایی و تخت‌خواب‌هایی که بر روی آب ساخته شده‌اند، با کوسن‌ها و پارچه‌های روشن قرار دارد. ساحل کاپوتاش دهکده یک ساحل کاملاً سفید و آبی روشن است که توسط صخره های چشمگیر احاطه شده است. و در نزدیکی جزیره Kekova، شهری زیر آب برای کاوش با غواصی وجود دارد که در زیر آب شفاف و شفاف قابل مشاهده است.

ترکیه 1 - چند تا از زیباترین مکان های ترکیه

پاتارا

ساحل پاتارا که بیش از هفت مایل امتداد دارد، طولانی‌ترین و زیباترین ساحل ترکیه است – و همچنین یکی از خالی‌ترین ساحل‌ها. بریکرها در امتداد یک لبه این بخش عمیق و گسترده از ماسه کم رنگ سقوط می کنند. در کنار دیگر تپه‌ها و درختان کاج، مرداب‌ها و تالاب‌ها قرار دارند که اکنون یک پارک طبیعی غنی از حیات پرندگان است، بنابراین شما کاملاً توسط آب و حیات‌وحش احاطه شده‌اید، به ویژه لاک‌پشت‌های در حال انقراض. تا حدودی به لطف لاک پشت ها است که ساحل دست نخورده و محافظت شده باقی می ماند و همچنین به ویرانه های شهر باستانی پاتارا که گفته می شود توسط پسر آپولو در پشت ساحل ساخته شده است. از طریق این خرابه‌ها، که شامل آمفی‌تئاتر، ساختمان پارلمان (که در دهه ۱۹۹۰ در میان ماسه‌ها مدفون شده بود) و بقایای ستون‌دار خیابان اصلی، به ساحل دسترسی پیدا می‌کنید.

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.